IKLAN BERBAYAR

Thursday, October 8, 2009

PRK-N31 : KENA TETAK ! BAJU KOYAK TAPI KULIT OK !!

CERITA PALING BODOH PERNAH AKU TENGOK. INI DIPANGGIL PROPAGANDA KATEGORI SAMPAH ! PEMUDA PAS KATA DIA KENA TETAK DENGAN PARANG, BAJU DIA KOYAK TAPI SAYANG KULIT BELAKANG TAKDE KESAN LUKA !

DIA NI PAKAI KULIT BUAYA KE !?
klik sini


37 comments:

shonzu said...

Salam GAP...

Totok hamPAS ini sebenarnya satu geng dengan GENG BULUH RUNCING dari Indonesia tu. Kalau kena tetak, tak ada apa2 pun, kebal. Biar la senjata mana pun digunakan. Parang, gergaji, pisau, tombak... semuanya tak lut. Memang hebat & mantop....

Tapi ada satu tempat je yang totok ini tak kebal, itupun kena tanya dengan si AnWAR Aljuburi la. Dia yang paling arif tentang itu. Senjatanya sumpitan berDNA bersalut KY Jelly....


PAS 4 all = Israel 4 all

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.

Tanya mamat parti apa? kalau PAS atau PKR sudah misti dia memang kebal...sebab puak-puak ni kulit tebai...muka pun tebai..DAP tetak..ANwar tetak mana makan...PAS memang jenis kuli tebai..

The Hobbit Frodo said...

hahahahahhahahaa

Bro Gap .. perghhh badan beliau tak lut arr!! Ni kes belaja ilmu kebal ngan Bendera tak? kahkakah.

Dahla badan x lut, cantixx jerr baju tu koyak kan? muhahahahaha!!!! ni mesti suh cik siti markonah pakar gunting2 baju ni .. muahahhahaa

Ehhh, tau tak alamat beliau2 yg kene tetak ni, nak gi ziarah org sakit lerrr .. dapat gak pahala. xoxoxoxoxo ~ ker xder alamat

Missing in action??


>______<

Arif Omar said...

dia kebal kot

kluz said...

dua kali tetak boleh selari koyaknya.. takjub aku.

antipkrsarawak said...

kesian pulak aku nengok budak pas haram jadah nih... kalau nk baik cepat, aku boleh sapu dengan minyak puntik iban yg ada ni..

gap, misi menangas minyak itu sedang aku laksanakan!

rasanya mamat pas tu geng bendera dari indon! patut lah aku dok tunggu sehari2 kt pos imegresen di tebedu sarawak tak jumpa geng2 bendera. rupanya dh sampai ke bagan pinang! ilmu apa dia pakai ek???

ILMU ZAM! ZAM! ALAKAZAM!!! HUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHU!

ikutsukakula said...

alo bro chubby, aku dah tunjuk gamba ko kat classmate aku yg keje lebih kurang cam CSI kat TV tu la....
punya la lama tenung,belek, zoom in, zoom out last sekali dier gelak ... tak hingat, naik hangin aku.... tapi yang aku ingat soalan dier
- kata pedang tapi kenapa bergerigi baju tu
- kenapa kesan darah tak match ngan koyak baju
- posisi tetakan ... dier suruh ambik reket badminton anak aku pas tu aku libas sendiri dari tangan kanan ke kiri belakang badan... mmmm ... malas nak cakap korang buat sendiri la
last skali dier kata kalu nak tengok camana rupa orang kena tetak bukak Youtube "Indon Gaduh"

Ezad said...

siapa la percaya cerita paling bodoh ni..

ikh wanzm said...

kakaka ... mcm kena gunting lipatan je ..... sama selari je .. alunan koyakan tu ..... kakakak
Buat la cita lain .. da ...

jiwakita said...

salam..

nie PASti pakar tetak nie...atau miss melibas...sikitpun tak kena kulit....

atau korang nie pakar kelentog buat gempak...

ADUKA PENDEKAR said...

KALAU YA PUN NAK MENANG,JGN LAH SAMPAI NAK BERBUNUH2 ATAU NAK CEDERAKAN ORG...!!! INI PERANGAI ORG DESPERADO,TAK ADA OTAK,GUNA EMOSI DAN KEKERASAN...ITU TANDA2 AWAL NAK KALAH PRU 13(2012/2013)!!!
GUNA TAKTIK MENAKUT2KAN RAKYAT..!!!
PEGI DAH!!!NAK BERTEMU BUKU DGN RUAS,BARU TAU....!!!!!

imanshah said...

Ni pengikut Rasul Melayu Abdul Kahar ni..hebat gile

Cybertrooper said...

Bukti PAS buat sabotaj pada Markaz UMNO http://www.youtube.com/watch?v=htdEWzBD3l0

Anonymous said...

Lawak benar ahli PAS ni.

Bukan CSI pon boleh nampak penipuan PAS.

Agaknya dia kena tetak manja2 kot,oleh pakar ninja sakti,boleh koyak baju tanpa lukakan kulit.

Bilalah PAS nak berhentikan penipuan.?

Anonymous said...

standard aaa org pas, bab maki maki nih serah kat diaorg, maklum la islam terlebih maka bab maki maki pon lebih pandainya dari yang lain,

""Mulanya dengan bismillah... . pastu... carut.. maki... sumpah... semua org tak betull... kita saja betul... org semua khafir... kita masuk syurga ..... org lain tak cium syurga...tambah sket maki n sumpah seranah...habis ngan wabilah hitaufik wal hidayah..... .. ''

begitulah caranya pemimpin pemimpin (yang MELAYU n ISLAM) pas memulakan ceramah yang mana tujuannya untuk menghina parti lawan yang juga MELAYU... ISLAM... sama mcm dia... (tapi dia tak ngaku la sama sbb dia boleh masuk syurga jln mudah katanya laaa) kalau tak caya cuba la pergi mana mana ceramah ceramah pas.. tajuk sedap jaa di dengar "ceramah politik kearah ISLAM" dengar tajuk fuhhh syahdu... dalam ceramah pakat semua bergelak pasal tukang ceramah bagi ceramah sumpah seranah...

sekian ... wabilah hitaufik walhidayah wasallam mualaikum warah matullah hiwabarokatuh. ...

Anonymous said...

Saya berbangga dengan ninja2 BN yang boleh tetak belakang orang sampai ada kesan tetak hanya dibaju,tanpa melukakan kulit dibawah.

Dasyat betul ya.

Kalah Zorro.

Hallo PAS,kalau nak tipu,biarlah ada style sikit.

PAS PENIPU.

Anonymous said...

Desperate betul PAS.

Sampai nak tipu bodoh.

Anonymous said...

Agaknya pemuda2 PAS bodoh2,tak belajar macam mana nak buat special effect kena tetak.

antiBARUA said...

Mamposlah PAS bersama fitnahnya...

Anonymous said...

Salam bro GAP,

mintak maaf la kalau lepas nie aku tak sokong UMNO.. pasal aku benar2 nk belajar ilmu kebal mcm mamat nie... sesungguhnya ditetak tanpa calar dikulit mengagumkan aku... ternyata tok guru hamPAS bukan hanya pandai bersilat menggunakan ayat AL Quran... tapi juga ada ilmu kebal...

bro GAP.. tolong la kenalkan aku dengan mamat ini untuk tanyakan pasal pengerasnya.. jangan kata ayam golek... apebenda pun saya sanggup.. bagi "derma jihad' setiap ceramah.. buat fitnah... cantas bendera parti lawan... pecah belahkan rumah tangga org.. kafirkan sesama islam.. peluk cimu puak kafir.. angkat parti DogAndPig... apa saja... tolong la ya bro...

yang benar,
perlop

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.
GAP tolong dapatkan no tel si mamat tu..aku nak minta dia buka gelangang kat depan rumah Azizan Razak MB Kedah.Sebab MB kedah ni pula jaguh taici kedah bolehlah orang Kedah berkunjung ke Rumah Azizan Razak sambil mendengar ceramah fitnah mereka boleh juga belajar Ilmu taichi dan tetak menetak ni..Kes2 tetak menetak ni aku rasa yang paling arif di kawasan kedah utara ja..

Mungkin penyokong-penyokong PAS jadi guru-guru menetak ni kot.

Tapi nampaknya PAS dan UMNO sama hebat sama handal...si UMNO sempat mengibas dua kali tetak...yang simamat tu pula tetakkan petama dia tak sedar lagi...tetak yang kedua baru dia terasa dia ditetak...Hebat.

Yang UMNO pula hebat sungguh dia menetak tanpa terjejas...yang ini elok hantar pada David Copperfield..orang mcm ni diperlukan.

amat menakjubkan..entah2 si mamat UMNO ni juga guru silat anak buah guru taichi kedah.

Tolong GAP dapat no tel mamat-mamat tu..

PUTRAKENCANA said...

Kalau nak buat , biarlah belajar dulu macam mana buat yang real punya,
Hanya orang gila dan bodoh aje percaya akan sandiwara murahan pas ini.

Anonymous said...

Terlebih dahulu aku bukan penyokong fanatik mana-mana parti.

So jangan tuduh aku menyebelahi umno, pas or mana mana parti yang muka tak malu.

Aku sedih dengan tahap kebijaksanaan bangsa aku.

Kalau kita dok hentam Israel kerana kekejamanya apa bezanya Israel dengan kita.

Kita pun Kejam...kejam kerana tak berbaik semasa bangsa dan muslimin, Kejam kerana meghalalkan yang haram, kejam kerana hanya nampak yang jahat memanjang...yang baik org langusng tidak di ambil peduli...kejam kerana membiarkan diri kita dimamah api kebencian dan hasrat DENGKI

Berkenaan isu gambar gambar tetakan ajaib pedang samurai doremon. Ini analisa aku

1.gambar pemuda dalam laman web harakah tu sebenarnya adalah ahli UMNO

2. Gambar telah dimanipulasi oleh penyokong umno.

3. Sistem web harakah telah disabotaj

4. Gambar tetakan tak complete ada lagi bukti lain...tunggu sambunganya

5. kebetulan parang tumpul

6. AKU CAKAP BETUL...BETUL LAA...DEPA SEMUA KENA PERCAYA

Yang paling bahaya kita menghakimi seseorang berdasarkan apa org kata dan bukan berdasarkan fakta dan bukti??? adakah kita berada di zaman batu sekarang???

Anonymous said...

Tak malu kat Tuhan ke PAS dan Harakah menyebarkan berita2 PALSU?

Anonymous said...

hahaha...takde pulak penyokong PAS nak spin lagi benda ni kat sini.kalau tak, ade je yang berdebat dan membela...kikiki

ejarll said...

kebal 2 1 pekara bro, yg aku pelik rasenya smpi skrg nie xde laporan polis d buat (kalu x silap aku la).. nax menipu pn agak2 la PAS bangang...

Anonymous said...

Salam.

Apalah hempa!!, orang dah ada kebole han peleche pulak, senang ke nak cari orang kebal macam tu, kalau aku KPN, garenti aku ambik mamat ni, bayar gaji mahal2 suruh dia tangkap perompak yang ada senjata, barulah orang puteh tekejut dengan pukulan RAMBO Melayu, real punya....Robokop pun kalah..

Tak boleh tulis dah....berasa nak tegelak sangat...Kah..kah..kah, kehkehkeh,, kokoko, nekneknek.

Anonymous said...

Harakah kaki tipu.

Malaysiakini pon sama,reporter dia tak check fakta2 dulu.

ybspenang said...

kalau PAS nak tipu pun biar betul-betul barula wa percaya inimungkin untuk orang PR saja kot, ini mana sesat mari ha...yabedabudu....banyak lagi kena belajar la.la....lip..tam..pu..lom.

rauna said...

manusia (bukan setan) kalau kena tetak dgn parang dah mengelupur nyawa ikan,tapi celaka tu sempat melaram depan camera lg..haram jadah punya jantan..taktik paling sundal arahan pork nik

chelsy said...

hehehhe...I tot I was watching a Disney Channel with my nephew...yehahhh...:)

All I can say is, that what so called Islamic Party is 'stupido and desperado'..lol!

Anonymous said...

Allah Maha Besar...kalau hampa (PAS) bohong....nauzubillah hindarkan kami dari bala bencana.....Nik Ajis Nabi Tak Ajar Benda Macam TU....

DaVillageBoy said...

aku rasa yang kena tetak bukan budak ni..tapi baju dia jer..sebab tu badan die ok..
lawak bodoh yang plg bangang aku pernah tgok dlm arena politik...majalah ujang yg selalu terbitkan lawak yg gila2 pun xakan publish cerita bodoh ni...yg lagi bodoh..bdan die jer kebal kena tetak xjdi aper...tapi muka siap berdarah2..ilmu kebal bodoh mana yang dibelajar...

daaksaytunk said...

biasala berlakon... cari makan maaa... baju koyak..isi badan mantop...TERDESAK DAH... ORANG LENGGENG BAKAL BERKUBUR DI BAGAN PINANG!!! ermm... mana salinan report polis? aku nak tngk... hhaha..

anakmuda
http://ohpolitik.blogspot.com

Anonymous said...

PAS merbahaya.

Sanggup buat isu palsu yang boleh mencetuskan ketegangan.

Inilah cara pemimpin Islam PAS,hendak menang dengan cara apa pun.

Anonymous said...

PAS sudah cemas kerana penipuan sudah terdedah.

Ada juga blogger2 PAS kesal dengan perbuatan penipuan dan mengakui ianya fitnah.

Malangnya masih ramai yang tertipu dan tidak mahu menerima hakikat yang sebenarnya.

Ini bahayanya,akibat penipuan PAS,akan ada yang mahu membalas dendam.Nanti ada orang yang tidak berdosa menjadi mangsa.

PAS MESTI menerangkan situasi sebenar kepada ahlinya jika jujur.
Jika ada perkara buruk berlaku berikutan penipuan PAS,PAS mesti dipertanggungjawabkan.

Tetapi,saya rasa PAS akan berdiam diri.

Arif Omar said...

yang kena pukol ini sia sapu dengan air ..... dsai kot.