Thursday, October 8, 2009

NIZAR PUAKA : VIDEO BUKTI SAMSENG PAS SERANG PETUGAS UMNO !



lain kali jangan jolok sarang tebuan. kisahnya beberapa petugas umno dan pas sedang berbincang cara baik untuk menyelesaikan masalah berbangkit.

datang sorang mangkok hayun petugas pas 'sound' dan tunjal petugas umno.. bermula lah cerita.

lain kali jangan pikir kamu ramai unit amal, kau boleh buat suka ati bapak kau je ! patut dengan kalid gereja samad pun kena ! nak tau apa jadi dengan kalid gereja samad masa budak-budak tengah panas tu ? kalid lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ....

padan muka ! takebeer takebeer takebeer !

KLIK VIDEO INI. INI ANTARA BEBERAPA TINDAKAN PROVOKASI/BIADAP PAS TERHADAP WANITA !

15 comments:

Anonymous said...

Sudah lah penyokong pas yang cari pasal dalam video tadi, dekat markas dia berani lah, kalau berani sangat pergi lah bantu orang Palestine lawan orang yahudi zionist kalau tak terkencing dalam seluar dan tiap2 malam asyik menangis terigat kat mak dia kalau bolih nak masuk balik dalam p**i mak dia balik. Dia pun bebal tahap 10 badan jer besar macam gajah tapi otak macam burung unta. Ini lah kehandalan orang parti ajaran syaitan sebab guru dia pun ketua wahbi semalaya.

hatiminda said...

memang celaka sial penyokong PAS yang kurang ajar tuu.. pakai kopiah pi ludah orang jahanam punya orang

Anonymous said...

Nilah sudah terang lagu bersuloh, perangai2 dan minda2 orang ahli2 syurga PAS= Parti Ajaran Sesat. Bila Tok Guru Nij Najis kencing berdiri, pengikut2 terencat akal kencing tak chaybok, ahli2 syurga katakan. Pokemon satu2, dgn pompuan berani, teror, samseng kampong dusun, tapi kalau dgn bangsa lain takut kecut, pelir pun tekde, pokemon punya mamat2 PAS. Parti Ajaran Sesat yg akan membawa anda dan keluarga ke dalam kubur di bawah panji2 Dajjal. Parti PAS rela bersengkongkol dgn Aljuburi yg sudah terang lagi bersuloh pengikut kuat Yahudi dan Dajjal. Ishh ishh ishh bahalul punya orang.

Malaysia Bebas dari Pakatan Rakyat said...

gap mcm mana nk taruh artikel aku kat update 24 anti pkr..tlg ajo..

dato' said...

Betul..betul...anon... beranila dalam markaz sendiri.. dah tau dalam markaz orang pi serang buat apa???

sapa serang sapa... nampak sangat umNO haprak ni ceroboh rumah orang...hebat sangat la tu...malam tadi siap parang lagi

http://anaksengat.blogspot.com/

GAP KEMBALI said...

malaysia bebas dr pakatan rakyat
bro aku dah link kan ! teruskan hentakan..

semua sahabat ,kita lanyak cukup2 pas !

Malaysia Bebas dari Pakatan Rakyat said...

ok..tanx

ejarll said...

slh 1 bukti KEDUNGUAN KEBODOHAN KESIALAN PENYOKONG2 PAS...

CUBA KALAU ANAK/ADIK MEREKA D PERBUAT BEGITU, APA AGAKNYA YG MEREKA LAKUKAN????

PAS PARTI ISLAM????

PARTI ISLAM KEPALA BAPAK KO KALU CM NIE...

YG SLH BKN PARTI...

TP ADALAH MAKHLUK2 ALLAH YG BERWAJAHKAN MANUSIA DAN BERSIFATKAN BINATANG MCM MEREKA D DLM VIDEO INI...

Aniq Ruzaien said...

Kurang ajar punya orang PAS dalam video tu.. Bangsat bangsa, biadap! AL-Quran ajar macam tu ke?

Kalau adik aku yang kena macam tu, jangan kau mimpi nak hidup lepas tu.. Bodoh! Tahniah Nik Aziz, berjaya kau tarbiyahkan orang..

Dengan perempuan berani la.. Dayus! Ada bini, dera secara seksual. Pergi kempen, kacau anak orang! Bangsat takde otak!

Anonymous said...

halo org org yang telah di sesat kan hati nya oleh Allah SWT hingga agama di hina dan di pijak mcm sampah !! Tungu lah balasan dari Allah!!!Ingat balasan Alah tidak lama, Dan ingat lah haram bau syurga orang yang bermusuh dan memutus kan silatulrahim sesama agama. Saya x paham, dengan India dan Cina mereka jadi tikus, dgn bangsa melayu yang beragama Islam mereka hilang rasa hormat dan persaudaraan.
Ingat lah wahai golongan yang sesat, masih ada masa untuk anda bertaubat sebelum terlambat.

Anonymous said...

Bro (Penyokong PAS dan PKR) Lu orang kena ingat, kalau DAP dapat perintah ini Malaysia, lu semua mati lo...DAP kasih lu semua hancur..lu jadi macam melayu singapore ma...x ada power...anak anak lu, jgn mimppi la nak jadi boss dalam company dia orang ma, mereka perlahan lahan kasi lu semua mampos..jadi kuli, jadi pencacai ha.ha...lu tengok dalam company china, ada Melayu jadi boss ka? So lu pikir lah sendiri ha..ha..
Penang ada melayu kah control itu Pulau? Sori bro, DAP sudah cover semua, lu orang duduk hujung kampong..kita cina control semua
India - Kita sudah kasi mereka jadi sampah, duduk dlm Kg Buah Pala 100 tahun pun kita kasi halau ma..ha.ha..so lu org gaduh DAP lagi suka ma...
AH CHONG

ali said...

mereka ini bukan orang yang beragama islam tetapi kumpulan orang2 kafir bahkan teruk dari orang2 kafir.mereka ini berjalan,berlari,bercakap,makan,bersetubuh,berpolitik,bersembahyang dan tidur bersama SYAITAN mereka masing2.Luar tampak macam islam tetapi didalam hati adalah kafir.

Anonymous said...

bikin malu orang islam....babi punya orang pas parti ajaran sesat...

Anonymous said...

pukimak!!!!!!!
babi betol!!!!
pantek!!!!!
sial!!!!!

org2 pas yang BBBAAAABBBIIIII!!!!

Anonymous said...

Syabasssssssss kepada anda yg keluarkan video nie. Inilah serangan yg baik. Tahniah dan teruskan usaha.

zaipol76