Wednesday, October 21, 2009

PM/TPM HARUS PUNYAI 'BARISAN' MEREKA SENDIRI

hari ini melaysiakini telah menjawap bagi pihak aku akan betapa perlunya najib/muhyidin punyai barisan kabinet dan konglomerat GLC yang setia pada mereka.legasi dulu harus faham dan harus pergi.

sehari selepas kemenangan isa samad, aku menulis untuk kali kedua artikel memohon agar hasan marican melepaskan jawatan. hasan marican sentiasa berlegar dan bersenda bersama agen singapura dan wartawan malaysianinsider, antaranya leslie lopez. siapa malaysianinsider ? mereka adalah portal anti najib/muhyidin.punyai talian erat dengan kepala pengkhianat anwar attaturk.

hari ini kelantan mengungkit semula royalti minyak. beritanya dikeluarkan oleh malaysiakini. bila cerita royalti minyak kelantan ini timbul ? sewaktu pilihanraya manek urai. bagaimana saifudin nasution dan husam musa mampu mengolah dengan begitu terperinci royalti minyak kelantan ? kerana ada wartawan anti najib/muhyidin telah membocorkan rahasia. bagaimana rahasia ini bocor ? .... lagi mau tanya..

klik disini
http://www.malaysiakini.com/news/115484

cerita kelantan lagi.. ada cerita dan usaha agar ibrahim ali masuk semula ke umno . tanya pendapat aku, tak payah lah..biarlah pak hem disitu sebagai ahli bebas. selama ini pak hem begitu lantang mempertahankan islam dan melayu walaupun dia berada diluar umno.

adakala terjahan pak hem terhadap pakatan lebih baik jika dibandingkan dengan segelintir ahli parlimen umno sendiri.

budaya politik umno kelantan agak pelik. kamu sudah paham maksud gang dan cah keting. bolehkah pak hem berduet dengan anuar musa,awang adek atau tok pa ? pak hem begitu menonjol pada waktu ini. kalau dia nak masuk jugak terpulanglah pada dia, cuma harapan aku kalau di masuk umno sekalipun,aku berdoa agar dia boleh 'bersuara' sepertimana biasa dia bersuara selama dia menjadi bebas.

3 comments:

Mohd Faizal Mustafa said...

Baek Tok Hem jgn masuk UMN0.
Sebab:

1.Siapa lagi tinggal MP untuk menghentam Pembangkang dan kerajaan
selepas ini.

2.Tok Hem boleh menang jika bergerak secara bebas di Pasir Mas.Kemungkinan dia masuk UMNO dan menyebabkan kekalahannya di Pasir Mas PRU 13 nanti.

3.Jika Tok Hem tubuh Perkasa menjadi Parti politik,nescaya sya serta angkatan saya yang akan menjadi pendokong utama beliau.

4.Jika To Hem BEBAS maka Anwar,Tok Jis,Kapal,dok senang duduk.Baru padam muka.

5.Menyeru Tok Hem menelanjangkan pemimpin Bertuankan Kroni dan suku sakat di Kelantan.

HIDUP TOK HEM3!1HIDUP UMNO

http://mohfas7.blgspot.com

Sangtawal Sakranta said...

Salam GAP,

Biar la pok hem dok srupo lo ni GAP.

lo ni dio kecek sedap, takut nanti bila masuk umno balik dia jadi kecut balik! kalu stakat kecut saja tak apa GAP ,takut jadi pemimpin umno lain berkeris tumpul yang agak "melanjuuut" bila disergah oleh pembangkang yang menolak ketuanan melayu.

lagipun pok hem ni bagi aku ,tak ada prinsip perjuangan... dia juga boleh dikategorikan dalam kelompok si katak lompat juga! biar la dia dok lompat-lompat situ jah!

apa pun, stail dia kecek dalam parlimen menampakkan dia gedeber jugak... kadang-kadang aku jadi gelihati bila dengar dia kecek...!!! ko guano GAP?

wassalam.

GAP KEMBALI said...

mohd faizal mustafa
teruskan hentakan.aku dah linkkan kau punya blog dalam ruangan 24jam artikel update..

sang tawal
aku setuju. biarlah pak hem terus macamni je.. masalah kat umno kelantan nanti..bro nanti jumpa.