Thursday, October 1, 2009

PRK-N31 : AMANAT GAP (SIRI 1)


assalamualaikum wb..
mesej aku mudah, tidak berjela dan tiada retorikal politik. pada zaman umar al katab, pernah seorang gembala kambing telah diangkat menjadi gabenor. umat bertanya kepada umar, wahai khalifah apa istimewanya gembala kambing ini diangkat menjadi gabenor ? umar menjawap kerna dia memegang tali ALLAH, bercerita mengenai quran dan sunah siang dan malam. dan dia berkata benar.. umat memahami maksud umar..
disini ada mesej tersembunyi, dengan al quran umat boleh dimuliakan ALLAH dan dengan al quran jugalah umat boleh 'dihina' oleh ALLAH.
kerna apa ? kerna akan ada umat di akhir zaman, dia berdakwah mengenai islam,dia bercerita mengenai islam namun praktikalitinya lebih sundal daripada pelacur tua. jika benar hj hadi dan nik ajis itu ulamak, sudah pasti 'nur' dakwahnya akan diterima oleh seluruh umat dan pasti ISLAM TIDAK DIHINA DENGAN SEBEGINI RUPA OLEH RAKAN PAKATAN SYAITANNYA !
perbandingan keihlasan dakwah 2 tua gila hadi dan nik ajis dengan almarhum dato ishak baharom/almarhom dato fadhil noor umpama langit dan bumi...ulang umpama langit dan bumi !
maka amanat gap menyuruh agar umat melayu di bagan pinang dan seluruh malaysia amnya, menolak pas dan menolak pkr..HARAM BAGI KAMU UNTUK SEKALI LAGI BERBUAT SILAP KERNA MEMANGKAH PELACUR PARTAI POLITIK TAHAP SUNDALAN INI.
kerna apa ? kerna jika kamu memangkah pas, bermakna kamu bersetuju untuk perkataan ALLAH itu diletakkan di dalam gereja ! ! ingat usaha jahanam daripada kalid gereja samad dari partai pas ini adalah kesinambungan lidah-lidah iblis dan syaitan, akan sedaya upaya menyesatkan umat dengan dakwah-dakwah politik songsang !
ini bahagian pertama..amanat gap akan mengeluarkan 10 siri seterusnya...
ingat wahai umat bangsa melayu...islam bukan milik pas..islam milik kita semua maka wajib bagi kamu sehingga kamu mati , mempertahankan kesucian islam daripada terus menerus dilacurkan oleh pas dan pkr !
TAKBIR TAKBIR TAKBIR !

19 comments:

Anonymous said...

org islam beriman dgn allah..org kristian juga beriman dgn allah..org yahudi juga beriman dgn allah...,cuma yg membezakan antara keimanan org islam dgn kristian dan yahudi kpd allah ialah..org islam beriman bahawa allah itu esa..manakala org kristian dan yahudi menyekutukan allah dgn yg lainnya..kristian menyekutukan allah dgn nabi isa dan maryam..yahudi menyekutukan allah dgn nabi uzair yg dikatakan anak allah..,kalau tak percaya rujuklah alQuran dan asSunnah..@ tanyalah pd Syeikhul Azhar Prof Muhd sayyid tanthawi yg selalu dijemput olh kerajaan..

GAP KEMBALI said...

fuh..berkias mamat kat aku ni..

hey bro macamni lah..jangan cerita banyak. kau suruh tok garu nik ajis dengan kalid samad pergi gereja kat PJ istiharkan perasmian perletakan PLAK kalimah ALLAH kat gereja..

jangan dok berilusi fantasi seksua politik gampangan sahaja dengan sekadar berkata-kata..


pi letak dengan seberapa segera kalimah ALLAH tu. kau gantungkan kat sebelah jesus christ..

kalau nik ajis dgn kalid gereja buat, aku istihar tutup blog aku !

ada berani ?

Anonymous said...

tak berani..
tak berani..

ghostWRITER said...

Ternyata ULARmak PAS berludah cabar.. sanggup mengumpankan agama sendiri untuk kepentingan kuasa politik dan menjaga ati setukunya..

anakmuda
http://ohpolitik.blogspot.com

Dokter Lap said...

Nampaknya orang gereja dah berjaya men'cair'kan aqidah orang PAS. Orang gereja main psikologi jer, orang PAS buka mulut luas angguk-angguk setuju. Orang gereja boleh pancut apa saja ke dalam mulut orang PAS. Semua boleh ditelan atas alasan liberalisme.

Sudah lama orang Kristian & Hindu teringin nak letakkan agama mereka setaraf dengan Islam. Dengan adanya sokongan dan simpati PAS, mungkin satu hari nanti agama Islam akan diletakkan 'sama-rata' dengan agama lain. Itukah yang PAS mahu dan perjuangkan?

Kita sebagai orang Islam tidak perlu mendakwah untuk agama lain. Kita tak perlu jadi pemaaf terhadap tuhan-tuhan palsu yang sengaja mereka ada-adakan. Kita tak perlu tunduk kepada desakan politik golongan kafir dan musyrikin. Kita tak perlu layan kerenah mereka yang mahu 'memakmurkan' bumi ini dgn membina lebih banyak tokong berhala dan gereja mereka.

Mutakhir ini, Islam diserang oleh musuhnya dgn bertubi-tubi. Malangnya orang PAS juga turut bersekongkol dengan DAP/PKR menyerang Islam dari dalam. Ianya adalah perbuatan khianat yang pastinya akan melemahkan politik Islam di negara ini. Sekarang ni Hindu dan Kristian semakin bongkak mencabar hak orang Islam.

Menandakan, bermulanya kebangkitan kuasa politik Kristian/Hindu dan penyebaran agama mereka secara agresif dan terbuka di negara ini. Mereka akan guna apa saja cara untuk men'cair'kan aqidah penganut Islam termasuklah mengguna pengaruh hiburan arak dan seks, seperti yang sedang berlaku di Selangor sekarang ini.

Anonymous said...

PAS ikut ceramah perdana terlalu banyak sangat itulah sebab PAS main bedal jadi pak turut. Apa yang kita lakukan kerana Allah. Apa Khalid & Nik Ajis lakukan kerana demi kuasa politik. Jangan biarkan Islam di hina. Bertaubatlah

Anonymous said...

PAS ikut ceramah perdana terlalu banyak sangat itulah sebab PAS main bedal jadi pak turut. Apa yang kita lakukan kerana Allah. Apa Khalid & Nik Ajis lakukan kerana demi kuasa politik. Jangan biarkan Islam di hina. Bertaubatlah demi Agamaku Islam, Bangsaku Melayu dan Negaraku Malaysia

Anonymous said...

ni semua salah umno.
52 tahun memerintah gagal memperjuangkan Islam.
salah umno dan semua rakyat yahu.
salah umno.

melayulupalagi said...

as'kum bro GAP,

aku da ckp d'org nie menghalalkan cara...

KALAU NAJIB YG ISTIHAR NAMA ALLAH BOLE D GUNA D GEREJA, SURE NAJIB D SULA OLEH PENYANGAK2 PMBANGKANG NIE...

mmg cm kimak PEMBANGKANG nie BRO...

Anonymous said...

Salam...
Utk Anonymous...

X kisah la ada agama lain yg turut menyembah Allah pun, tp kt sendiri tahu mrk2 ini tlh menyekutukan Allah.Oleh itu adakah mrk ini layak utk menyembah Allah?...

Jadi utk apa kita di Malaysia yg berpegang kpd ajaran Islam yg sebenar utk membenarkan mrk ini menggunakan perkataan Allah. Sedangkan mrk sebenarnya hanya berbuat kemungkaran shj...

Kita juga tidak mahu anak cucu di kemudian hari akan terkeliru pegangan agama mrk. Ini kerana mrk juga akan berkata Kristian juga menyembah Allah, jadi apa beza dgn Islam?.

Kristian bole minum Beer.
Bole sex bebas.
Xpyh sembahyang 5 waktu.
Jadi utk apa pilih Islam yg susah sbb Kristian pun sembah Allah, sembahyang pun dlm Geraja Rumah Allah!!.. Adakah kita mahu perkara ini berlaku?..

Dear Anonymous....

Sejahil2 pemimpin UMNO, tp mrk x sggp melihat bible di pggl kitab Allah, Jesus dipanggil Allah, Gereja ditukar nama kpd Rumah Allah...

Pemimpin UMNO berfikiran jauh. Mereka sggp kehilangan kuasa dr menghilangan hak-hak org Islam...

"CEGAH SEBELUM PARAH"

Anakmelayu2020

antusembah said...

org PAS beriman dgn PR.. org PKR juga beriman dgn PR..org DAP juga beriman dgn PR.. cuma yg membezakan antara keimanan org PAS dgn PKR dan DAP kpd PR tu...... mmmmm.. ape yek??

mmmmm... dalam PR tu..org PAS tu jadi kuda tunggangan kut? PKR pulak tak dapat pikiaq-pikiaq nafsu sebenar ketua mereka dan DAP pulak menunggang habis kuda ini sementara PKR tu tak habis-habis dok memikiaq!

Yang tak berbeza agaknya, semuanya sokong:-

- TAKE BEER! TAKE BEER!
- Bebas utk Berahi dengan laki orang
- Pintu belakang
- Ladang Pigs
- Lebai berkulup baca Qur'an
- malas dah nak senarai yg lain-lain lagi

heheheheeh

antusembah said...

kalau tak percaya rujuklah Nik Ajis, tanyalah Syeikhul Nuar Berahim dan Ustad LK Siang yang selalu menghentam kerajaan....

hehehehehe..

Anonymous said...

Ularma n.ajis ni hanya dipercayai oleh orang2 bodoh aje..terutamanya ahli pas..

Mana ada orang lain di dunia tempat mengiktirafnya..kalau setakat 2-3 kerat yg tak kenal n.ajis di indon, pataya bolehla dia kencing..



Hak solat haram-halal, syurga neraka..hak Allah.

walaupun Mahathir bukan ulamak..pandangannya lebih digeruni Yahudi & diiktiraf dunia Islam/ OIC..

kalau n.ajis setakat penjual jeans thailan @ peniaga budu bolehla dio kencing.

Anonymous said...

Salam saudara seagama dan sebangsaku...

Penggunaan istilah Allah oleh agama yg lain dari agama islam seharusnya dilihat dari aspek yg lebih luas..
Bayangkan...seorang yg tiba-tiba ingin mendalami islam..maka beliau pun pergilah ke kedai2 buku mencari buku tengtang agama islam...
Maka terpandanglah dia sebuah buku bertajuk...AGAMA ALLAH...
Selepas dibaca maka dia pun terjumpalah...perenggan yg bertulis..
Makanya benarlah Allah itu mempunyai seorang anak yg bernama Jesus...
Bagaimana nanti...
Saudara mungkin tidak akan terpengaruh sebab asas agama telah ditanam dari kecil lagi..tapi bagaimana saudara2 kita yg baru ingin berjinak2 dengan islam...kan akan terkeliru nanti..

Wallahuallam...

Azahar

Anonymous said...

betul la apa kata anon 3:44 tu...hehehe....GAP, aku tengok artikel kau sejak kebelakangan nie mcm org terdesak je punyer artikel je...kenapa deadline utk rampas selangor dah semakin hampir ke tapi segala perancangan tak menjadi....hehehe.....

YB_ajak said...

GAP,

saya sokong dgn hang...ini PAS punya orang sudah lebih...gambo tu memang sesuai gitu...kalid2 hang nie nak jadi apa...ingat hang tu parti PAS, parti islam woi...bertaubatlah

YB Ajak

Anonymous said...

Gap,

"SUNGGUH... AKU GAP AKAN SERANG KAMU SAMPAI HABIS ! SAMADA AKU MATI ATAU KAMU MATI..INI SAHAJA JALAN PERJUANGAN AKU ! DEMI ISLAM DEMI MELAYU !"

So bila hang nak serang? Atau hang ni one of those Internet warriors, belakang komputer beriya-iya.

Aku tak percaya sangat hang ni..orang yang betul otak tak cakap benda mengarut. Apa hang punya agenda sebenar ni....? Terlepas kontrak kat S'gor ke? ramai dah aku jumpa mamat-mamat frust tonggeng lepas hantu toyol tu kalah. cakap lebih kurang hang jugak...

MatGagap

melayulupalagi said...

Anonymous Anonymous said...

Gap,

"SUNGGUH... AKU GAP AKAN SERANG KAMU SAMPAI HABIS ! SAMADA AKU MATI ATAU KAMU MATI..INI SAHAJA JALAN PERJUANGAN AKU ! DEMI ISLAM DEMI MELAYU !"

So bila hang nak serang? Atau hang ni one of those Internet warriors, belakang komputer beriya-iya.

Aku tak percaya sangat hang ni..orang yang betul otak tak cakap benda mengarut. Apa hang punya agenda sebenar ni....? Terlepas kontrak kat S'gor ke? ramai dah aku jumpa mamat-mamat frust tonggeng lepas hantu toyol tu kalah. cakap lebih kurang hang jugak...

MatGagap

October 2, 2009 12:03 AM

AS'KUM BRO,

BIS CMNE LAX ORG2 UMNO YG TONGGENG IKUT ANUAR JOIN PKR...

CMNE LAX KALID BRAHIM 2???

SAPE DIE MASE ANUAR DLM UMNO DL??

SAPE AZMIN ALI MASE ANUAR DLM BN DLL??

HASSAN ALI PE CITE???
KERAJAAN BN DA TLG SETLE KN PHD DIE DL BRAPE BNYK???

SBB CKT PUNTA HL DIE KUA N JOIN PAS

APA CITE BRO???

RMAI LG LA BRO...

Anonymous said...

apa yamg merepek tu ejarli...komen tak tentu arah....