Tuesday, October 6, 2009

PRK-N31 : PULUHAN RIBU HADIRI CERAMAH PAS DI BAGAN PINANG !

tapak ceramah penuh sesak.puluhan ribu sedang kusyuk mendengar ceramah pemimpin pakatan haram ..tengok betul-betul.. lautan manusia di situ !
gerai-gerai menjual vcd mendapat sambutan rakyat !

lihat betul-betul. rakyat memenuhi ruangan bahu jalan..puluhan ribu tidak dapat masuk ke tapak ceramah dan terpaksa mendengar dari bahu jalan sahaja !

malam tadi penuh sesak.lokasinya di bagan pinang. tempatnya di markas induk pas dan markas dewan ulamak pas. puluhan ribu menghadiri ceramah nik ajis,hj hadi,kit siang,saifudin nasution,azmin ali,gobala,mahfuz omar..saksikan kehebatan mereka yang telah membuatkan port dickson penuh sesak ! TAKEBEER TAKEBEER TAKEBEER !

30 comments:

Anonymous said...

itu selepas ceramah ngok,kerusi pn dh kemas

mudz said...

Aku setuju dgn penulis blog yang bijak ni , UMNO benci rasuah dan UMNO menyeru pengundi Bagan Pinang tidak meibatkan diri dengan rasuah dan memilih calon yang bersih.......rasuah tu keji.

Anonymous said...

Cam na nak ada orang.. Orang tengah dengar ceramah lar.. Sapa yang nak pi membeli waktu tu.. Tak pun ceramah BN kot.. Apasal gambar amik separuh2 jaa.. Cuba bagi bukti yang kukuh sikit.. Kalau dah BaNgang tu BaNgang jugak lar korang nie..

Anonymous said...

Gambar pertama nampak lar markas pas.. Gambar no 2 tah pasar malam mana.. Gambar no 3 nampak bendera umno dan BN ja hujung tu.. Sure komen nie tak kluar..

-atas pagar-

Tok Pawi said...

Kenderaan tersusun sepanjang 2 kilometer. Penceramah2 terpaksa berjalan kaki berhimpit2 untuk masuk ke dalam kawasan.

DATU SULAIMAN said...

bodoh !

Todak said...

jgn silap GAP ni kita telah disilap matakan oleh pawang2 takebeer
sebernarnyer ramai tuu..
cuba lihat betul2

TakerRules95 said...

GAP ni minum arak sebab tu la dia asyik tulis TAKEBEER je ada org PAS minum arak ke?

Anonymous said...

Betolke gambar diambil semasa ceramah, tengok semua kosong saja?.

Apapun diharap jangan ada Insiden2 yang ganas dimusim berkempen ni, budaya Islam/Melayu hendaklah dijaga.

Selamat berkempen.

Anonymous said...

Anda silap?, sabenarnya ramai yang hadir, tapi mereka kan jenis makhlok yang tak nampak dengan mata kasar, Shaitan dan Pengundi Hantu mana nak nampak, Tok Guru bin Guri sorang saja yang nampak, sebab kawan2 dia. ...Keh... keh ...keh.

Anonymous said...

Ramaiiiinyeee... Jin2 & hantu.. penuh.. sesakkk....

din.

hilbert said...

Salam GAP,

Ya...betul-betul penuh sesak sehingga susah kita nak lihat kelibat manusia hehehe...

Yang kita lihat hanyalah lambang bulan putih dan wallpaper hijau PAS, yang lainnya meja, kerusi plastik warna merah dan lampu-lampu yang telah di "ON" kan hehe..

YB Jambu said...

memang ramai!!!!tak terhitung dengan jari jemari..huahuahuaaa...tak muat lens camera...huahuahuaaa...tak menang tangan penjual melayan pelanggan...huahuahuaaa...dan untung besar budak2 yang jaga parking....huahuahuaaa....hamPAS...hamPAS...tokey tanglung gak yang untung....huahuahuaaa...

Anak Lenggong said...

Lorrr...banyak sungguh orang kat situ...jangan tak tau sewaktu hari penamaan calon kebanyakan yang datang tu orang luar ...kalau diaorang tunggu kat situ nanti ditangkap oleh orang PD nak dibuat umpan pancing..tapi aku rasa puak pas ni pun kalau dijadikan umpan pancing pun ikan tak nak dekat sebab bau busuk hati mereka dah berbau dan berulat.

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

KALAU PAS TAK FAHAM LAGI TAK TAU LA.ALJUBURI AKAN GUNAKAN BAGAN PASIR SEBAGAI TEMPAT UNTUK MENGUKUHKAN CENGKAMAN TERHADAP PAS.
SELAMA INI PUAK2 YANG DATANG DENGAR CERAMAH DIBAYAR OLIH PUAK2 PKR.SEMENTARA TU PUAK2 PKR SENGAJA HANTAR KAKI2 KACAU BERTOPENGKAN LAMBANG PAS UNTUK MEMBURUKKAN NAMA PARTI PAS.APABILA TIBA WAKTU ALJUBURI DATANG BERCERAMAH BARU LA NAMPAK RAMAI YANG HADIR(HADIR SEBAB DAPAT FULUS) AKAN MENONJOLKAN KEHEBATAN ALJUBURI DAN SEOLAH-OLAH PAS TERPAKSA BERGANTUNG KEPADA PENGARUH ALJUBURI.NANTI PUAK ERDOGAN AKAN GUNAKAN ISU UNTUK MELEMAHKAN PUAK ULAMA DAN SELAMANYA PAS JADI PENGELAP KAKI ALJUBURI.

PAS-PKR-DAPigs said...

Poto ini di rakam pada sebelum atau semasa waktu solat magrib atau ishyak.

Memang pada waktu itu semua yang hadir sedang menunaikan solat.

Cuma juru-poto nya sahaja sedang 'uzur'

semanggigunung said...

Aku juga nampak betapa ramai sekali yang mengikuti ceramah kumpulan tersebut. Setiap ceramah yang dapat aku ikuti puluhan ribu ahli Parti Pakatan Pembangkang itu, bersesak-sesak, walaupun basah kuyup kena hujan. Semangat ahli kumpulan cukup kental, ditambah pula dengan isi ceramah dari pemimpin-pemimpin hebat mereka seperti N.Saifuddin, N.Gobalakrishnan, N.Aziz dan lain-lain.

Selain dari bilangan mereka yang hadir yang begitu ramai, mengatasi bilangan yang menghadiri di Manik Urai dan Permatang Pasir, aku dan beberapa orang sahabat terpegun dan terkejut beruk, melihat bilangan poster dan bendera pakatan pembangkang itu. Banyak sungguh. Suasana jadi gelap dengan bendera hijau, biru dan putih. Bendera UMNO/BN boleh dibilang….selain dari bendera hijau, biru dan putih, barulah bendera UMNO/BN – sikit-sikit, jarang-jarang.


Sebagai orang luar kita amat perlu bantuan orang tempatan bagi menentukan tempat yang dicari betul dan tepat. Caranya mudah sekali. Kena tanya siapa sahaja yang kami temui. Sama ada yang berjalan kaki, berbasikal dan bermotosikal yang kami minta bantuan – anihnya, semuanya “minta maaf, saya/kami dari luar (“Kelante”? ) Aduh ramainya penyokong PAS/Pakatan, kali ini. Kami agak-agak sajalah berdasarkan kopiah putih yang berbagai bentuk dan kain ikat kepala,dan jubah dari yang muda-muda sampailah ke usia tok cai kami di kampong.

Selepas tiga hari di Bagan Pinang, kami bertolak balik, dengan analisa awal siapa yang akan menang……..

Sangtawal Sakranta said...

SALAM gap,

Tak cayalah GAP... ramai....tuuuuu... tak nampak ke???
cuba guna spek 3D...nampak!!!
he he he.GAP gambar atas tu gambar sehari sebelum ceramah tu kut?

Seronok tengok kartun dalam akhbar mingguan ahad lepas... satu pihak membantah I.S.A,hapuskan I.S.A, manakala di satu pihak lagi dengan slogan Hidup ISA!sokong ISA!

wassalam

YOBLANTAK said...

kau ambil gambar kul 7.00 mlm... mane ade org lagi... ramai dok surau berjamaah.. kau yang mangkuk hayun tak pi surau...

ejarll said...

perhhhh sesak gler 2...smpi kn mata n hati aku pn da jd naik sesak bro...

aku dgr cite org bersesak2 sgt coz nax dgr surah2 AL-QURAN yg bakal d keluarkan dr mulut gobalakrisnan...

Perjuangan Bangsa said...

rakyat bagan pinang sedar siapa itu pakatan rosak..patut la penuh ceramah mlm td..hahaa

Perjuangan Bangsa said...

pakatan rosak memang gila..sebab tu org bagan pinang x turun ceramah depa

Anonymous said...

fuyooo ramainya manusia halimunan yang menyokong hamPAS di bagan pinang...berebut dorang siut nak beli jubah hamPAS haprak yang bos dorang pun tk penah pakai. dia kat yang pakai tu cuma orang UMNO yang menyamar..jadi katanya yang datag 10,000 orang tu orang umno yang ,menyamar la. kesian si n.ajis tau kutuk bodoh tu. ramai betul halimunan datang dengar ceramah berapi dan lawak jenaka beliau yang nayanyuk tu..fuyoooo ramai nyerrrr..apa cerrrr

GAP KEMBALI said...

pak belalang kata , dia suruh kita tengok gambar tu betul-betul..kalau tak nampak lautan manusia kat situ alamat dia anak haram da !

upin kata " betol betol betol" !

Anonymous said...

Fuh..!!! ramainya bala tentera pendukung ajaran iblis dan syaitan. Sure tengah khusyuk mendengar ceramah oleh ketua2 pemimpin iblis dan syaitan. Sejak PASberg menaja beer waktu ceramah, makin berduyun2 yang datang.
PASberg + beer + hijau = sampai ke syurga N.Ajis tua kutuk gila kuasa.

ruang bicara faisal said...

ha ha ha

lautan manusia ya gap.....

kalau siapa tak nampak nak mati

RedXone said...

hahaha ramai gile. nak ckp pic ni lepas ceramah pon x logik pulak sebab kat tempat tu bersih gile. selalunya ade bekas air, makanan, surat kabar harakah utk atas duduk.

kalau ramai sgt apsal dlm paper arini org PAS mengaku sambutan utk ceramas dorang kurang sambutan.hahaha

Anonymous said...

Awas hantu PAS semasa hari mengundi. Hantu PAS sedang tidur untuk keluar siang hari

Shah Qamary said...

berita pun heboh dgn pengakuan pemimpin pas bahawa ceramah mereka hanya dihadiri oleh 20 orang sahaja. itu jumlah manusia yg hadir. xkira plak katak, cengkerik dan burung antu yg turut berceramah sama. kesian. 20 orang manusia tu pun mungkin terdiri dari kaum keluarga calon, dan kaum keluarga ajk pas bahagian. cukupla 20 orang. nk import ahli luar kawasan plak semua buat alasan sibuk. kena pulau? jgn ckp gmbr tu fake atau tipu. pemimpin pas sendiri yg mengaku utk mengesahkannya.

apai rumah panjang said...

kenapa hina ulamak... anda tak percaya ke ada hari akhirat... berfikirlah... insaflah... sementara masa masih ada... hentilah buat gambaran hina ulamak...gunakan akal sebetulnya...usahlah jadi pewaris abu lahab, abu jahal menentang rasulullah...