Tuesday, October 6, 2009

PRK-N31 : AMANAT GAP (SIRI 5)


cara-cara orang pas mencuci dosa.

langkah-langkahnya

1) jika anda muslim pkr,masukkan diri dalam ke rumah elizabeth wong
2) berkasih sayang dengan elizabaeth wong
3) masukkan kamera ke dalam bilik elizabateh wong
4) petik dan rakam aksi bogel-bogelan elizabeth wong yang tido tak pakai spenda
5) perapkan aksi ini selama 2 hari berturut-turut
6) selepas ditinggalkan oleh elizabeth wong, maka keluarkan gambar-gambar tadi.
7) tunggu beberapa jam selepas elizabeth wong menangis
8) kemudian tambahkan perisa baru, panggil muslimat pas untuk berpeluk dengan elizabeth wong.
9) anda tahu masakan tadi tak sedap. takpe, tuduh umno yang sebarkan gambar tadi. kita sorokkan kisah isu bersekedudukan antara muslim pkr dan elizabeth wong.
10) suruh elizabeth wong pakai tudung, pi jumpa nik ajis.
11) malam sebelum gugurnya dosa, elizabeth wong hendaklah memakai tudung tanda insaf.
12) orang pas kelantan akan takebeer ramai-ramai tanda upacara cuci dosa tadi sudah sampai ke penghujungnya
13) akhir sekali, nik ajis akan menyucikan dosa bersekedudukan haram tersebut. maka selepas pengistiharan itu, berguguranLAH dosa-dosa elizabeth wong di tangan nik ajis..

19 comments:

antipkrsarawak said...

nik ajis plastik tu maksum. beliau dh dapat amanat drpd mimpi pada malam lalilatulqadar. sebab tu dpt sucikan dosa2 penyokong2 pas yg gila tahap pelacur tuh! bangsat punya pas!

CCTV said...

LEPAS TU MASUK GOLOK..JADILAH ORANG MAKSUM

cctv said...

lepastu masuk golok ..maka jadilah mereka tu maksum spt nik najis

Anonymous said...

PAS mintak Elizabeth Wong naik pentas pasai nak bagi teladan kat anak bini supaya ikut jejak pompuan ni... Atas bertudung, bawah selak luas2.

FOC

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

SALAM.

CUMA PAS SEDANG MENCARI SEBUAH SUNGAI SETARAF GANGGA UNTUK MELUPUSKAN SEGALA DOSA.

DaVillageBoy said...

mestila mereka(penyokong pas) mencari nik ajis tuk menyuci dosa sbb nik ajis mangkuk ni yang jaga list nama individu tuk masuk syurga nnt...so klu yg nama dlm list neraka tu bleh la mntak nik ajis sucikan dosa n msukkn nama dalam list syurga pulak...

YANG GAMBI said...

Kenapa, setiap penyokong pakatan yang melakukan maksiat akan pergi ke Kelantan ?

Di Kelantan ada tempat ulama yang boleh menghapuskan dosa seseorang, jika dia mengaku, macam paderi juga. Tak lain tak bukan tok guru @ ketua paderi Nik Aziz...... sebab itu dia boleh menjanjikan syurga kepada sesiapa saja asal sokong PAS, sekarang ni berjuta dari kalangan DAP dan Cina, India PKR sudah dapat tiket ke syurga dari Nik Aziz....

TakerRules95 said...

GAP cuba kau tulis plak pasal Chua Soi Lek aku beri kau tempoh sampai Khamis kaau kau tak tulis kau pengecut

mudz said...

Kenapa UMNO pilih Isa??

Aku kecewa apabila UMNO memilih Isa, sebahagian keluarga aku menaruh harapan yang tinggi terhadap UMNO, hancur berkecai.

UMNO tidak pernah belajar dari kesilapan memilih calon yang imej tercemar bermula di Permatang Pasir melarat ke Bagan Pinang.UMNO tidak memperdulikan lagi imej calon asal kemenangan memihak kepadanya.

Walau pun Tun Mahathir dan Tengku Razaleigh tidak mahu UMNO memilih Isa sebagai calon. Tapi nasihat veteran UMNO ini ditolak mentah dengan alasan kehendak rakyat memilih Isa.

Ujud juga budaya kuno mengugut dari ahli-ahli UMNO sendiri untuk memboikot PRK jika Isa tidak dipilih. Budaya Melayu yang menjejekkan. Begini corak pemikiran Melayu yang dihasilkan oleh UMNO setelah lebih 52 tahun memerintah, setia membabi buta.

Pemilihan Isa sebagai calon BN menunjukkan UMNO secara tidak langsung mengiktirafkan politik wang. Walaupun kehendak rakyat menolak politik wang, UMNO lebih mementingkan kemenangan. Jika Isa benar-benar mementingkan masa depan UMNO, dia sepatutnya menolak pencalonan tersebut. Isa lebih mementingkan diri sendiri.


Pemilihan Isa sebagai calon BN menunjukkkan sikap kepimpinan DS Najib dan TS Muhyiddin yang lemah dan tidak berani membawa perubahan kepada UMNO. Mereka lebih takut kepada desakan dan kekalahan BN dari masa depan UMNO. Beginikah kepimpinan yang diperlukan untuk memimpin Malaysia?


Demi masa depan UMNO , saya tidak dapat menerima Isa Samad sebagai calon BN di Bagan Pinang.

Dan saya berharap UMNO dapat dikalahkan lagi di Bagan Pinang supaya UMNO benar-benar dapat menghayati makna perjuangan parti.

TakerRules95 said...

GAP mcm mana pula Rosmah peluk seorang pelakon dan Abdullah Badawi pegang bahu Michelle Yeoh adakah itu dipanggil Islam Hadhari?

antipkrsarawak said...

GAP:
hang jangan layan nyamuk bernama takerrules95 tu. dia tu terencat akal. budak2 hingusan katakan... sbb tu banyak menyoal drpd menjawab. aku sendiri banyak tanya dia mcm2 tp dia tak jawab satu pun! so abaikan si bangsat takerrules95.

kepada takerrules95, hang mmg celaka babi bangsat! kalau hang berani sila buat blog sendiri. jgn tau baling batu sorok tangan jer! kalau kau tak buat blog sampai esok (khamis) hang pengecut!

GAP:
serahkan budak takerrules95 ni kepada aku. biar aku lanyak budak ni cukup2 dengan minyak puntik iban. ingat lagi tak gap? mlm esok aku jampi minyak ni dalam botol dengan kemenyan. lepas tu tau lah aku nk buat mcm mana.

Anonymous said...

Malu jadi ahli PAS. Sanggup membiarkan Islam di campur anduk dengan benda tak bermoral.

Anonymous said...

Takerrules95...
Tiada org UMNO mahupun Puteri UMNO yg meratap menangisi nasib Soi Lek.

Pak Lah n Rosmah tak pernah mengaku meraka maksum dan mampu mensyurgakan penyokong mereka.

N.Ajis dulu kata UMNO kafir sbb bekerjasama dgn MCA n MIC.
Tapi skrg... bukan shj DAP malah dgn syaitan pun N.Ajis boleh bekerjasama.
Apa punya Ulamak ni?
Plastik kot.

*aliffnajmi

Kelopak Salak said...

Perangai orang yang sokong pembangkang memang macam ni ke? Busuk perut! Kalau kata kat org UMNO, bila-bila masa pun boleh, tarak belas kasihan. Bila puak2 ni kena tuil sikit saja, siap ungkit, marah dan keluarkan segala maklumat, kadang-kadang tu tak betul pun. Kononnya hina sangat la orang UMNO ni.

Bila masa la kita sesama manusia boleh bagi pengampunan? Macam zaman gelap Eropah sebelum era Renassance. Paderi-paderi boleh menjual surat pengampunan kepada mereka-mereka yang dikatakan telah melakukan dosa. Saya pun kadang-kadang nak tergelak dengan perangai orang pembangkang ni. Tak pernahnya betul orang lain, depa semua yang betul, yang benar.

Pemilihan Isa Samad, memang kami sebagai pemerhati luar pada mulanya kurang bersetuju dengan pencalonan beliau, tetapi kita kena tengok balik sejarah dia dengan masyarakat setempat. Apa bezanya dengan Anwar Ibrahim, dah masuk jel pun masih ada orang dok sokong dia lagi? Mahfuz Omar, pun pernah masuk jel, ada jugak mangkok ayun yang dok sokong dia, apa salahnya Isa Samad bertanding juga? Selekeh-lekeh saya tak pernah pula mendoakan anak bangsa dan seagama dengan saya kehancuran. Kita kena ingat, minta baik, jadinya baik, minta jahat jadinya jahat, dan tanggunglah akibatnya nanti.

Seperkara lagi, saya tertarik dengan isu penceramah bukan Islam (masih sopan lagi ni) menggunakan ayat suci Al Quran dan mendapat sokongan dari orang-orang PAS yang katanya lebih Islam dari orang UMNO. Bagi mereka boleh. Cuma saya sekadar bertanyalah, maklumlah saya kurang arif dalam bab-bab hukum hakam ni, maklumlah orang UMNO kan? Yang menjadi kemusykilan saya, bagaimana pula mereka-mereka ni membaca Bismillah sewaktu hendak makan babi atau sembeleh babi? Atau lain binatang lain la... Cuma sekadar ingin nak tahu

melayujantan said...

Takerrules95 !! yg membezakan Chua Soi Lek ngan Elizebeth ....Chua Lelaki ...Eli BETINA murahan jadi IDOLA ko...ko pernah gilir ngan dia ke ? Lagi satu Chua tak nagis ELI dah menyuntut nagis pulak tuh siap dipeluk oleh MUSLIMAH PAS.....HAMPEEH apa nak jadi dengan pengikut PAS totok ni ...akal dah disumbat ngan TAIK oleh ALJUB!!!

melayujantan said...

AntiPKRserawak!!! KO jampi takerules95 sampai tumbuh "tongkat pendek" kat dahi dia macam org Sabah buat, kita tengok dia suntut pakai dahi pulak....bayangkan tongkat kat dahi sependerpun pakai kat kepala....nak tergelak pulak

antipkrsarawak said...

MELAYUJANTAN:

aku sekarang sedang bersihkan luaran botol minyak puntik iban. dah lebih sebulan tak ditangas.

malam esok aku mulakan kerja aku dok jampi kepada budak terencat akal takerrules95.

yang orang sabah buat tu dinamakan bitas. kalau tak salah aku lah...

tp minyak puntik iban ni boleh buat lebih dr tu. yg pasti budak tu akan rasa lain mcm mlm esok. tunggu!!!

kalau hadi cawat kutuk lg pengundi2di sarawak, dengan dia2 skali aku jampi! sampai perut buncit hadi cawat pecah terburai mcm undi pas yg terburai di manek urai!

kepada sesiapa yang berminat sila hubungi aku dlm blog aku.

Anonymous said...

antipkrsarawak! you ni dahsyat betul. you kasi lumat sampai hancus! ilmu jinak buaya bujang senang takde ke?

GAP KEMBALI said...

antipkr sarawak
kasi tarok sama nuar boleh ka ?teruskan lanyak pencacai aljub ni bro.