IKLAN BERBAYAR

Tuesday, October 6, 2009

PRK-N31: PULUHAN RIBU PENYOKONG BERSESAK-SESAK DI CERAMAH PAS !



wakakakakaka...kena tipu lagi ! tolonglah pas, jangan putuskan urat kentut aku dengan ceramah kosong,tin kosong,baldi kosong dan otak kosong kamu wei.. sudahlah, aku tak larat nak keluar tiap malam amik gambar video ceramah kamu wei ! buat aku guling-guling tergelak je wei pas !
janganlah kamu menggangu tidor nyamuk,katak,semut,ayam serama dan itik yang nak tido lena wei ! mamat mangkok yang tengah cakap ni adun pkr selangor, nama nik nazmi. lagi satu produk mangkok yang diimport khas dari selangor takebeer untuk menipu pengundi melayu bagan pinang.

12 comments:

mudz said...

Kenapa UMNO pilih Isa??

Aku kecewa apabila UMNO memilih Isa, sebahagian keluarga aku menaruh harapan yang tinggi terhadap UMNO, hancur berkecai.

UMNO tidak pernah belajar dari kesilapan memilih calon yang imej tercemar bermula di Permatang Pasir melarat ke Bagan Pinang.UMNO tidak memperdulikan lagi imej calon asal kemenangan memihak kepadanya.

Walau pun Tun Mahathir dan Tengku Razaleigh tidak mahu UMNO memilih Isa sebagai calon. Tapi nasihat veteran UMNO ini ditolak mentah dengan alasan kehendak rakyat memilih Isa.

Ujud juga budaya kuno mengugut dari ahli-ahli UMNO sendiri untuk memboikot PRK jika Isa tidak dipilih. Budaya Melayu yang menjejekkan. Begini corak pemikiran Melayu yang dihasilkan oleh UMNO setelah lebih 52 tahun memerintah, setia membabi buta.

Kekalahan demi kekalahan menjadikan UMNO terdesak untuk menang.

Pemilihan Isa sebagai calon BN menunjukkan UMNO secara tidak langsung mengiktirafkan politik wang. Walaupun kehendak rakyat menolak politik wang, UMNO lebih mementingkan kemenangan. Jika Isa benar-benar mementingkan masa depan UMNO, dia sepatutnya menolak pencalonan tersebut. Isa lebih mementingkan diri sendiri.


Pemilihan Isa sebagai calon BN menunjukkkan sikap kepimpinan DS Najib dan TS Muhyiddin yang lemah dan tidak berani membawa perubahan kepada UMNO. Mereka lebih takut kepada desakan dan kekalahan BN dari masa depan UMNO. Beginikah kepimpinan yang diperlukan untuk memimpin Malaysia?


Demi masa depan UMNO , saya tidak dapat menerima Isa Samad sebagai calon BN di Bagan Pinang.

Dan saya berharap UMNO dapat dikalahkan lagi di Bagan Pinang supaya UMNO benar-benar dapat menghayati makna perjuangan parti.

daaksaytunk said...

Gambar kartun untuk dishare semua.. di http://sudutkartunis.blogspot.com/2009/10/kartun-bagan-pinang.html


anakmuda
http://ohpolitik.blogspot.com

joejet said...

woi gap..org bagan pinang byk yg totok umno...takan la ko x tau!!!kalau nk tgk lautan manusia di ceramah pr dipersilakan dtg gombak...setiap ceramah pas disini mesti penuh...mai la kalau x caya...GOMBAK TOLAK B-END

Todak said...

Mudz taik ko jgn nk berlakon lah org pas!!
Pas pasti kalah weiii.

shonzu said...

Mesti totok2 hamPAS akan kata video yang saudara ambil kelmarin tu dah di edit dulu. Dan suntingan video dibuat dengan menggelapkan kehadiran puluhan ribu manusia mendengar ceramah "power + berapi + mantop" penceramah 'Pengencing Rakyat' ni.

Mungkin juga saudara GAP tak nampak puluhan ribu penyokong mendengar ceramah malam tu. Tapi banyak yang duduk di atas pokok dan diketuai oleh Nijar da Mangkey begitu khusyuk sekali mendengar ceramah2 tu. Hebat... memang hebat...

melayujantan said...

Lantaklah kau MUDZ , kau dan keluarga kau je yg tak suka ISA , kau nak pangkah PAS ke peduli apa aku. Yang pastinya aku kenal ISA dan bukan omong kosong . Masa aku buat projek kat DEWAN UNDANGAN NS aku lihat sendiri semasa itu ISA jadi MB bermacam jenis org datang berjumpa dan mengadu hal masaalah masing2 dan aku tengok sendiri sesiapa sahaja yg jumpa BELIAU pasti keluar dengan senyuman . Lagi satu yg pasti sesiapa sahaja yg mengadu hal pasal PELAJARAN ANAK masaalah kewangan "PASTI DI HULURKAN BANTUAN " .Lagi satu kejadiaan dimana semasa pekerja binaan sedang meratakan tanah di Tapak Projek Dewan Undangan menggunakan buldozer maka lalulah ISA untuk melihat progres kerja maka tempeklah driver buldozer itu tanpa mengetahui yg ditempek tu MB" Hoi mahu matikah ! Buta ka! MB ISA ketika itu langsung tidak menaruh dendam sambil menjawab " MAAF". Aku sangkakan India tu pasti tidak akan berkerja lagi tapi sangkaan aku melesit India itu masih terus bekerja meratakan tanah. Peristiwa itu aku dapat merasakan ISA memang disukai penduduk NS atas dasar sifatnya yg senentiasa merendah diri.
Kesalahan ISA telah ditebus oleh beliau tanpa sebarang masaalah. Orang yg telah dihukum pada aku telah bersih kerana telah menjalani hukuman . Pada aku aku maafkan beliau atas dasar sifat manusia.......

ejarll said...

ALLAHUAKBAR!!!

rmi sgt nie bro...

xsangka smakin rmi nyamuk semut kerengga, siput babi ( kalu ade la) yg dtg mlm 2...

shonzu said...

Kenapa UMNO pilih Isa??

Kenapa UMNO tak pilih mudz??

Sebab mudz bukan ahli UMNO, tetapi mudz ahli kuat kemut (satu geng dengan AnWAR Al-Juburi).....

Anonymous said...

Hahaha..bro GAP, korek lg bro ceramah2 diorg yg PENUH ngan pendengar tu...aku nk kira gak brp org yg dtg, sbb kalo kita x bg angka yg tepat, nnt diotg kata fitnah plak...hehehe..

-don- said...

PENYOKONG RAMAI GILA WEH!!!!
SIAPA TAK NAMPAK TANDA DIA NAK MAMPUS..

TyCoH said...

aku rase mcm nak nangis pun ade!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!

Parti Ajaran Sesat!!!

sekupangdua said...

hahahaha GAP sekupang tergelak sapai nak terkentut, kesian ada ker nyamuk, katak yang nak masuk universiti.... kesian lagi ler bila nizar haram jadah yang terang-terang kata rakyat di bagan pinang sebagai rakyat rasuah. kuat sakit si nizar ni, kesian lupa makan ubat ni.... mua hahah