IKLAN BERBAYAR

Wednesday, October 7, 2009

PRK-N31 : MENJAWAP FITNAH PAS DAN MALAYSIAKINI !

insyaallah tepat jam 3 petang esok, bloger akan menjawap fitnah dari partai pas dan portal malaysiakini berkenaan dengan isu dan tuduhan ramainya jumlah pengundi pos di bagan pinang .sila rujuk artikel fitnah yang bertujuan mengelirukan rakyat disini.


HABISLAH KAMU, FITNAH INI AKAN KAMI MATIKAN , DISERTAKAN DENGAN BUKTINYA SEKALI !

16 comments:

GOMO said...

MANTAP TU BRO..HA HA HA
KASI LEKAT SAMPAI LUMAT!!!
HUA HUA HUA

Anonymous said...

akurasa apa yang nik azis doakan memohon semua peristiwa yang berlaku spt dlm gambar diatas tangan tadahan wahyunya itu semuanya telah termakbul dan terlaksana..hanya rakyat yang rasional dan waras saja mampu menterjemahkan gambar tadahan maksiat nik azis ni.Mungkin nik azis mati dalam keadaan yang tak sioman kerana Allah telah menghukumnya diatas kesalahan menghancurkan kuasa sebangsa seagama dan beri pada kafir kafirin yang akan memusnahkan agama islam dan bangsa melayunya sendiri.ini yang melayu PAS tak pandai tafsir apa yang tersirat dilubuk hati sangkafiruuun ini.

TakerRules95 said...

kau nak minum arak ke GAP? hahaha sebab tu la kau selalu tulis TakeBeer!

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

Kita ajak Nik Aziz debat dengan datuk Harussani tentang Islam dan politik...setuju

mudz said...

Kenapa UMNO pilih Isa??

Aku kecewa apabila UMNO memilih Isa, sebahagian keluarga aku menaruh harapan yang tinggi terhadap UMNO, hancur berkecai.

UMNO tidak pernah belajar dari kesilapan memilih calon yang imej tercemar bermula di Permatang Pasir melarat ke Bagan Pinang.UMNO tidak memperdulikan lagi imej calon asal kemenangan memihak kepadanya.

Walau pun Tun Mahathir dan Tengku Razaleigh tidak mahu UMNO memilih Isa sebagai calon. Tapi nasihat veteran UMNO ini ditolak mentah dengan alasan kehendak rakyat memilih Isa.

Ujud juga budaya kuno mengugut dari ahli-ahli UMNO sendiri untuk memboikot PRK jika Isa tidak dipilih. Budaya Melayu yang menjejekkan. Begini corak pemikiran Melayu yang dihasilkan oleh UMNO setelah lebih 52 tahun memerintah, setia membabi buta.

Kekalahan demi kekalahan menjadikan UMNO terdesak untuk menang.

Pemilihan Isa sebagai calon BN menunjukkan UMNO secara tidak langsung mengiktirafkan politik wang. Walaupun kehendak rakyat menolak politik wang, UMNO lebih mementingkan kemenangan. Jika Isa benar-benar mementingkan masa depan UMNO, dia sepatutnya menolak pencalonan tersebut. Isa lebih mementingkan diri sendiri.


Pemilihan Isa sebagai calon BN menunjukkkan sikap kepimpinan DS Najib dan TS Muhyiddin yang lemah dan tidak berani membawa perubahan kepada UMNO. Mereka lebih takut kepada desakan dan kekalahan BN dari masa depan UMNO. Beginikah kepimpinan yang diperlukan untuk memimpin Malaysia?


Demi masa depan UMNO , saya tidak dapat menerima Isa Samad sebagai calon BN di Bagan Pinang.

Dan saya berharap UMNO dapat dikalahkan lagi di Bagan Pinang supaya UMNO benar-benar dapat menghayati makna perjuangan parti.

wareeddeen said...

Pastikan BN menang dengan majoriti yang lebih besar.

TakerRules95 said...

wahai umat islam..bergabunglah dibawah bendera bulan. tinggalkan parti sekular bertunjangkan rasuah dan perkauman..demi menubuhkan negara islam sepenuhnya. hanya parti islam sahaja yang dapat memerintah cara islam..bukan parti sekular penyokong rasuah.

Anonymous said...

Betul ker bendera bulan dapat menubuhkan negara Islam? kan agenda negara Islam dah di tinggalkan oleh parti yang berbendera bulan tuuu. kalau agama dah di gadai demi kuasa, apa lagi yang boleh di harapkan pada lambang bulan? seperti pungguk merindu bulan jer la......

Parti Islam yang menyebarkan ajaran sesat yang menjamin syurga untuk manusia? boleh kah parti ini memerintah secara Islam, kalau kena gertak dek DAP terus kecut telor.

sedarlah, PAS hanya parti manusia yang mabuk kuasa, parti yang cakap jer lebih, tapi kecut dan tak der telor bila berdepan dengan DAP.
Membangun bersama Islam dah tak ada, yang ada, negara berkebajikan yang telah lama di buat oleh UMNO dan BN

melayujantan said...

Takerules95!! ko berminpike ? mana ko nak letakkan LIM KIT SIANG dan ALJUB tu ...nak mampos ke , nak tegak negara ISLAM konon , kena gertak ngan LIM KIT SIANG pun dah nak terkencing.....PIIIIIIIRAH

Anonymous said...

takesrule,kau buat ajelah seruan tu pada saudara2 kau karpal sink, limkitsiang dan penyokong DAP.
Tak ingatkah kapal sink kata "Langkah mayat saya dulu"? UMNO yg kau kata sekular masa perintah kelantan buat 500 masjid dan NAjis dlm masa 22 tahun hanya mampu dirikan satu masjid.UMNO buat bank islam, sistem kewangan islam,insuran islam, tabung haji, universiti islam, sekolah2 agama malah diiktiraf dunia islam sebagai negara islam contoh. PAS apa pula sumbangannya? selain ceramah memfitnah dan memecahbelahkan umat?

icecool.

Anonymous said...

salam,

takeruler95,
sudah terbukti nizar dan nik aziz mengaku tiada satu pun dalam perlembagaan pas menyebut untuk menubuhkan negara islam. macam mana tu?

mudz,

dah2 lah tu, semua blog komen yang sama aja. tak ada modal ke?

sasha2020 said...

Bodohlah kamu TakerRulers95...

Mana boleh parti bulan nak perintah Malaysia cara islam....

Yang mereka bodoh sangat pergi join dgn Parti Komunis DAP, apa pasal...Dah tahu mereka ni anti Negara Islam.

PAS, baru kena jentik sikit oleh DAP, terus senyap ketakutan macam tikus. Macam mana nak memimpin atau menunjangi pakatan haram tu?

PAS memang syok sendiri. Tak sedar mereka dah ditipu dan diperbodohkan oleh DAP...

TakerRules95 said...

PAS tidak perlu bergabung dgn Barisan Najisional sebab mereka sendiri pon tolak islam

fikir balik apa yang berlaku pada tahun 1975 antara PAS dan UMNO sebelum kata PAS boneka DAP

Anonymous said...

TakerRules95 woiiiiiiiiii.. hang ni buta sejarah ke?? hang tau ke apa yang betol2 jd time umno ngan pas tahun 2??? aku nk kata hang BODOH tapi hang panda baca ngan tulis.. apapon hang mmg SEBODOH-BODOH manusia penah aku jumpa...

ejarll said...

Blogger TakerRules95 said...

kau nak minum arak ke GAP? hahaha sebab tu la kau selalu tulis TakeBeer!

October 7, 2009 8:38 AM

AS'KUM BRO,

AKU TAU KO DA XDE MODAL NAX HENTAM UMNO/BN, COZ PEMIMPIN KO SKRG NIE PN BUAT BENDA YG DL D'ORG CKP PEMIMPIN UMNO/BN BUAT...

KO G LAA AJA PEMIMPIN2 BKN ISLAM DLM PR 2 BC AL-QURAN, SUPAYA SENANG KORANG NAX MAIN POLITIK MURAHAN CM YG KORANG BUAT SKRG NIE...

SENANG2 KORANG BG KITAB SSUCI ISLAM 2 KEPADA KAFIR LAKNAT UTK
D MAIN2 KN...

SUDAH PASTIKAH KO MEREKA 2 INGIN MENDEKATI ISLAM?

ejarll said...

Blogger TakerRules95 said...

wahai umat islam..bergabunglah dibawah bendera bulan. tinggalkan parti sekular bertunjangkan rasuah dan perkauman..demi menubuhkan negara islam sepenuhnya. hanya parti islam sahaja yang dapat memerintah cara islam..bukan parti sekular penyokong rasuah.

October 7, 2009 6:54 PM

BRO,

KO CKP UMNO/BN PARTI SEKULER?

BIS PKR 2 PATI YG DOK KO TANGGANG DLM PR 2 APE BEB...

PARTI YG PERJUANG ISLAM KE?

DAP?

PARTI YG SAMA2 NAX JUNJUNG ISLAM????