Friday, October 30, 2009

SAIFUL,RAKYAT SUDAH BANGKIT !



salam saiful, pesan aku ringkas. kuatkan semangat mu .insyaallah seluruh kumpulan blogers antai anwar dan rakyat sudah bersedia dan bangkit mempertahankan maruah kamu ! doa jutaan umat mengiringi perjuanganmu saiful.kuatkan semangat , kami akan pastikan maruah kamu ditebus kembali. anwar sudah tidak bisa lari..

insyaallah anwar attaturk akan kembali semula habitat asalnya, di penjara sungai buloh.

5 comments:

Jeffry said...

SLM BRO...SAIFUL X PERLU GENTAR! DOA ORG YG IKHLAS PASTI AKAN TERMAKBUL..INSYALLAH BRO!..TIME TO KICK THAT JUBURI AZZHOLE! YEEHAAAAA!!!

Demang Lebar Daun said...

kesian Anwar.. begitukah berakhirnya episod ini?

Galo said...

tak lama lg Anuwar akan 'form' 1 kempen or slogan baru utk bikin 'gempar' 1 Tanah Melayu ini & dunia tp malang nya ia mmg menggemparkn oleh kbodohan & kebahlulan nya. Ini adalh janji Allah kpd mrk yg hina lg menhinakn, percayalh saudara Saiful bhw doa anda tlh diberkati Allah. Doa Galo adalah antara jutaan doa anak2 melayu yg mengiringi bakal balasan Allah nanti, amin..

Anonymous said...

Salam:
Kenapa lah orang macam Aljuburi Yahudi boleh berada dibumi Melayu, pengkianat bangsa ni tak reti dan tak kan bertaubat atas perbuatan terkutok beliau, liwat satu hal, nak menjahanamkan bangsa dan negara sendiri satu hal. ishh ishh ishh pokemon betul punya binawe.
Ada isteri Kak Wan dah manis, ada nak2 comel loteh, tetapi jantan2 juga yg di mahu, kenapa isteri yg secantik itu tak mahu, yg dia gian tetap lubang tahi, tempat yg jijik dan kotorrrr.ishh ishh ishh songsang punya keparat. Yg heran bin ajaib ramai orang bangsa kita, masih menyokong melaun keparat ni. Yg sudah terang lagi bersuloh, peliwat tegar dan penyokong kuat Yahudi. Beliau terima banyak bantuan, kewangan dari Yahudi yg tujuan hanya satu, untuk membuat bangsa dan negara ranap berkecai. ishh ishh ishh bahululnya orang2 ini. Tidak kah mereka berfikir apa kah tujuan dan rancangan Aljuburi yahudi. Tidak mereka2 ini buka mata dan hati. orang yg jijik dan keparat ni nak dijadikan pemimpin Negara? Apakah nasib anak2 mereka terjamin kalau Melaun ni jadi pemimpin? Apakah mereka2 ni rela anak2 mereka diliwat berkali kali oleh Dajjal and geng2 mereka. Sedarlah dan insaflah bangsa Ku. Janganlah kamu rela menghalalkan kahancuran bangsa kamu sendiri. Semoga mereka yg tetap dan degil, bersengkongkol dgn Aljuburi Yahudi dan yg sesat dan menyesatkan dilaknat dunia dan akhirat. Hidup bangsaku, Bangsa Melayu. Hidup anak2 bangsa dan bumi Tanah Melayu

SHAH said...

rakyat akan menyaksikan siapa yang benar dan siapa yang salah.kebenaran akan menang drpd kebatilan.