Wednesday, November 18, 2009

AHHH..AZMIN SUDAH PANDAI MARAH-MARAH !

bang ayoh bang,napa marah-marah sangat. bang min sudah pandai melenting-lenting, sampai terpelanting-pelanting..

rajuk ke min, pasal nuar buat tak endah je kes kau nih !
rajuk ke min,pasal kabar berita dengarnya nuar nak lepaskan diri dia dulu daripada concentrate kes 8 juta kau ni !?

bang min sudah pandai gelar gelar sama orang. anuar shari digelarnya 'pengemis politik'.. haha..bang min sudah pandai marah ekkk.. tadi aku menghubungi anuar shari,minta dia komen pasal gelaran yang azmin beri padanya. anuar shari jawap mudah, lebih baik jadi pengemis politik daripada menjadi pelacur politik !? nah ambik kau azminnnnn !!

alahai mat min, lebih mulia jadi 'pengemis politik' daripada hidup berpuluh tahun menjadi jalang politik, sama tarafnya dengan pelacur politik ! kau tu sebenarnya pelacur politik melayu paling hina selepas tragedi si kitul, menjual bangsa agama dan segalanya demi kemarukkan darajat dan rupiah !


azmin...kamu dengar sini baik-baik.. aku akan dedahkan lagi beberapa dokumen rahasia kamu yang paling xklusif untuk tatapan seluruh rakyat malaysia ! biar mereka menilai sendiri,diantara pengemis politik dan pelacur politik mana yang lebih berharga !

27 comments:

along said...

Wow! Pelacur politik tuh..
Bape eh 1 malam? RM1 eh? Huhu..

abe MIE 'TERJAH' said...

buku kenapa anwar tak boleh jadi PM kena sebarkan sebab kat situ banyak fakta sedemikian...

pkrpasdap.blogspot.com

TakerRules95 said...

BEKAS Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari, tiba di Jabatan Siasatan Jenayah Komersial Bukit Aman, Kuala Lumpur, semalam bagi membuat laporan polis berhubung pemilikan saham berjuta ringgit membabitkan bekas ketuanya. Beliau mendakwa mempunyai dokumen pemilikan saham bernilai RM2 juta membabitkan Anwar, Ahli Parlimen Gombak, Azmin Ali dan isterinya, Shamsidar Taharin.

Agak2, berapa juta mangkuk ni dapat?

Anonymous said...

salam,
takertolol95, kau rasa2 berapa dia dapat? nak gak tahu. boleh tak kau tunjukkan bukti sekali?

MelayuYangTakLayu said...

aah la anon 8:17...hebat tul takerrulers tuh...mmg menteliti pembangkang kot suka memfitnah...hentam tanpa bukti....
tak dak lngsng benda yg baik keluar daripada mulut diorg nie....tp nk buat mcm mana kan, dh kalo tuan pun marah2 for sure la keldai dia pun ikut sama....kalo azmin pelacur politik,penyokong dia ape eh...hmm...curious....

since said...

takertolol95 mmg bangang...da cabut lari

fazcom said...

kasi telanjang habis si azmin tu biar padan muka dia............... hahahahahahaha

Anonymous said...

Kesian orang macam Takerules95 ni ,orang macam ni kalau takdak habuan takkan semacam ni. bukan pejuang cara macam ni bro.cakap tanpa bukti serupa cakap ngan tembok.syok sendiri.sakit hati sendiri.kesian.
kawan2...dedah jgn tak dedah,makin kepanasan diorang ni

TakerRules95 said...

Ketua SPRM mesti letak jawatan

Usaha kerajaan BN pimpinan Najib untuk membenteras rasuah hanyalah retorik semata-mata. Buktinya :-



Ali Rustam terus dibenarkan menjadi Ketua Menteri Melaka walau jelas mengamalkan rasuah
Bapak rasuah, Isa Samad diangkat menjadi calon BN di Bagan Pinang dan menang pada pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang.
Semua kes-kes melibatkan pimpinan BN tidak disiasat secara professional dan telus antaranya kes PKFZ, Video Linggam, Kes Khir Toyo dan lain-lain
Kes-kes melibatkan pimpinan PR disiasat sepantas kilat manakala kes-kes melibatkan mereka dilengahkan atau dibakulsampahkan
Berlakunya penyaluran peruntukan kerajaan melalui Ketua Bahagian Umno tidak melalui wakil rakyat PR yang dipilih rakyat. Ini dikhuatiri menyebabkan berlakunya penyelewengan tetapi ianya tidak pernah disiasat
Serta banyak lagi isu dan kes yang sememangnya dilihat berlakunya rasuah tetapi tidak disiasat atau disiasat hanya sekadar mengabui mata rakyat.
Natijahnya Indeks Persepsi Rasuah (IPR atau CPI) dunia negara kita merudum teruk di kedudukan 56 dari 180 negara yang dinilai. Lebih memalukan Malaysia berada di tangga ketiga dari negara-negara di Asia Tenggara.




Malaysia mencatatkan penurunan dalam indeks persepsi rasuah pada tahun ini dengan hanya memperoleh 4.5 mata berbanding 5.1 mata pada 2008 dan 5.28 pada tahun 1995.




Kemerosotan berkenaan jelas menunjukkan kegagalan negara memerangi rasuah walapun pelbagai janji dibuat pihak berkuasa untuk menanganinya.




Presiden TI-Malaysia, Paul Low dalam kenyataannya semalam menjelaskan bahawa peristiwa lompat parti sehingga menjatuhkan kerajaan antara yang telah memberikan sumbangan utama kepada persepsi ini.




Oleh itu saya menggesa Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Datuk Seri Ahmad Said Hamdan meletakkan jawatan ekoran kejatuhan ranking paling teruk Malaysia dalam Indeks Persepsi Rasuah (IPR atau CPI) dunia.




Terbukti beliau gagal memaii memainkan peranan yang berkesan bagi membenteras rasuah di negara kita. Rasuah bukannya berkurang malah meningkat dengan lebih teruk.

YANG GAMBI said...

GAP, biarlah dia nak tunjuk marahnya.... nanti bila rakyat dan pengikut-pengikut PKr dah tahu, lihat sahajalah macam mana marahnya...

Azmin tahu nak marah, tapi kenapa bacul dengan Shamsidar dan Anwar....

YB Jambu said...

kalau abang Min pelacur politik,penyokong dia penjilat lendir la..hmm....nasib...nasib...

Ipoh Marley said...

hehehe..mimpi azmin berkecai di tengah jalan..

TakerRules95 said...

since memang bangsat

TakerRules95 said...

since memang bangsat

TakerRules95 said...

Deepak iaitu orang suruhan kepada Perempuan Puaka yang bernama Rosmah dia suruh Bala keluar negara Malaysia sebab Rosmah takut Bala akan bocorkan rahsia pasal Altantuya sebab tu la Rosmah tak pernah cakap pasal Altantuya

TakerRules95 said...

selagi Najib perintah negara selagi tu la kes Altantuya akan tutup tunggu sahaja Anwar perintah negara mesti kes ni akan dibicara dan Big Fat Mama a.k.a Rosmah dan Najib a.k.a Bijan akan dipanggil

Abas said...

Yang bodoh penyokong.. jilat lendir je..
Yang kaya abang Min...dapat hasil lendir...

Anonymous said...

woi takertol95....bila lak anwar nak jadi pm.....dia la kepala lompat parti....kau yg cakap, lompat parti yg buat malaysia punya index turun .....bangang betul ko ni...cakap2, tak sedar bos sendiri jadi bapak ayam...he he he

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.

Kesian bila kita masih berdepan dengan manusia-manusia yang masih mengharap Anwar jadi PM..? sangka aku hanya Zulkifli Nordin saja yang bermimpi...rupa-rupanya masih ramai spesis yang berangan-agan Anwar jadi PM? alahai...Nuar..nuar..kesianlah pada adik-adik yang masih termakan tipu daya anta..bagilah ruang mereka berfikiran logik...jangan biarkan mereka terus bermimpi...anta akan jadi PM...!!! anta lebih maklum..melaui PAS,PKR dan DAP anta tak dapat kemana-mana Nuar!!

Ingat janji dan kata-kata anta dulu...???tentu anta masih ingat..PAS tu apa...Nuar? pelawak sarkes ? DAP tu apa ....Nuar?...tentu anta masih ingat,,,

Pada adik2 rakan serta taulan ....nuar tidak akan sampai ke tahap menjadi PM !! percayalah !!

Bertanyalah pada rakan-rakan seusrahnya hari ini...Anwar tidak kemana-mana..politiknya sudah rosak,hancur dan kian reput dari hari kehari...

Hari ini Anwar Bin Ibrahim "BUKAN" lagi Anwar Bin Ubrahim seperti zaman Arwah Ust Fadzil Noor...Anwar Ibrahim hari ini...Anwar yang sudah hilang hala tujunya...lbh2 lagi bila penasihatnya Ust Fadzil sudah tiada lagi...Anwar hilang segala punca dan inspirasi...yang ada disekelilingnya hari ini hanya yang ingin menumpang populariti mengumpul segala pengaruh...

Anwar kini sudah hilang aura...tidak seperti dulu lagi...

Tunggu dan lihatlah satu hari nanti seandai Allah swt memanjangkan umur kita..dapatlah kita melihat dengan mata dan kepala...mustahil hari ini akan jadi nyata...Nyata bukan Anwar jadi PM...Nyata Anwar akan hilang segala aura politikknya..

Ini bukan janji kita pada nya...tapi janji Allah swt pada makluknya yang bijak bermuka-muka seperti Anwar hari ini...Tunggu dan lihat satu hari nanti !!!

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.

Kesian bila kita masih berdepan dengan manusia-manusia yang masih mengharap Anwar jadi PM..? sangka aku hanya Zulkifli Nordin saja yang bermimpi...rupa-rupanya masih ramai spesis yang berangan-agan Anwar jadi PM? alahai...Nuar..nuar..kesianlah pada adik-adik yang masih termakan tipu daya anta..bagilah ruang mereka berfikiran logik...jangan biarkan mereka terus bermimpi...anta akan jadi PM...!!! anta lebih maklum..melaui PAS,PKR dan DAP anta tak dapat kemana-mana Nuar!!

Ingat janji dan kata-kata anta dulu...???tentu anta masih ingat..PAS tu apa...Nuar? pelawak sarkes ? DAP tu apa ....Nuar?...tentu anta masih ingat,,,

Pada adik2 rakan serta taulan ....nuar tidak akan sampai ke tahap menjadi PM !! percayalah !!

Bertanyalah pada rakan-rakan seusrahnya hari ini...Anwar tidak kemana-mana..politiknya sudah rosak,hancur dan kian reput dari hari kehari...

Hari ini Anwar Bin Ibrahim "BUKAN" lagi Anwar Bin Ubrahim seperti zaman Arwah Ust Fadzil Noor...Anwar Ibrahim hari ini...Anwar yang sudah hilang hala tujunya...lbh2 lagi bila penasihatnya Ust Fadzil sudah tiada lagi...Anwar hilang segala punca dan inspirasi...yang ada disekelilingnya hari ini hanya yang ingin menumpang populariti mengumpul segala pengaruh...

Anwar kini sudah hilang aura...tidak seperti dulu lagi...

Tunggu dan lihatlah satu hari nanti seandai Allah swt memanjangkan umur kita..dapatlah kita melihat dengan mata dan kepala...mustahil hari ini akan jadi nyata...Nyata bukan Anwar jadi PM...Nyata Anwar akan hilang segala aura politikknya..

Ini bukan janji kita pada nya...tapi janji Allah swt pada makluknya yang bijak bermuka-muka seperti Anwar hari ini...Tunggu dan lihat satu hari nanti !!!

Anonymous said...

hei bro2 mcm beruk.itu khir toyol kenapa kamu beruk2 tak dedah,apa kamu butaka,penipu besar kalau kamu tak tau.saya setuju kalau azmin disiasat,tetapi itu penyamun paling besar knapa kamu tak siasat.berapa byk kamu beruk2 khir toyo suap daa beruk2

Anonymous said...

haih TR95.. marah sampai terkeluar tajuk.. cool skit.. jangan le nampak macam terdesak... Azmin punya pasal kenapa terasa plak.. haaaa? peminat azmin yer?



raja melewar

Anonymous said...

bila aljuburi nak jadi PM tu?

16 september dah 2 kali berlalu hahahaha

kalau tuhan nak bagi dia jadi PM masa jadi TPM tu dia dah naik jadi PM dah

UnderTakerRules95 said...

aduh.. xabis lg ke fitnah altantuya ni? aku rasa dah lama abih pasal anwar pun dah nk buka cerita baru selepas cerita ni gagal. tp hebatla, walaupun gagal, tp stil pencacai2 ni masih mendendangkan lagu fitnah altantuya. sama ada dia ni pencacai anwar, ataupun pencacai nik aziz, skg ni dah xde bezanya. sama je..

gap dedah siap bukti. hang dedah dengan apa? air liur? hamPAS. n.ajis. ko mmg layak dok kt markazzz pazzz utk berceramah politik sempit je. cakap kosong. teruskan pendedahan, geng!!!

man said...

FuckerRules95 memang bangsat... bg alasan lgsung x kukuh. Sorang pun x setuju ngan FukerRules95. Muahaha...

TakerRules95 said...

PKR tak pandai rasuah UMNO pamdai rasuah sebab tu la UMNO curi adun semua dapat PKR tak berani rasuah sebab tu la 16 september tak jadi

Anonymous said...

dah lah takerules95...udah2lah...asyik2 nak tegakkan benda yg tak betoi...kalau tak pandai rasuah yg terhegeh2 sampai ke taiwan wat ape....syok2 jalankot...
kalau kita sentiasa melihat pada yg burok akan sentiasalah nampak keburukan walaupun manusia lain nampak kebaikannya...jauhilah dari godaan dan hasutan iblis musuh manusia...