Tuesday, November 24, 2009

DVD ANWAR PENGKHIANAT SUDAH KELUAR !


sebentar tadi aku dihubungi oleh rakan bloger kita, iaitu medan info. dia mohon bantuan rakan-rakan bloger dan pembaca mewar-warkan penjualan dvd kompilasi ceramah oleh sdr ezam.. bila aku klik pada keratan akhbar mingguan malaysia , kenyataan daripada awang selamat nampaknya begitu teruja dengan dvd ezam yang banyak membongkar siapa sebenarnya anwar attaturk ini..

aku dah order satu dpd bloger medan info..harap kawan2 bloger dan pembaca budiman juga boleh membelinya...lepas kita tengok, kita bagi pulak kat rakan2 opis dan jiran tetangga..suruh dia saksikan sendiri betapa pengkhianatnya anwar ibrahim..

klik disini untuk keterangan lanjut
http://medan-info-kita.blogspot.com/2009/11/dvd-yang-mesti-kita-miliki.html

7 comments:

sri mersing said...

Salam bro GAP,

Boleh tak upload content cd tu kat you tube?Ramai boleh tengok.Sy di luar negara ni pun boleh tgk..

sri mersing

P.M SDAR said...

GAP,letak lah video tu kat youtube..ini kebenaran yang perlu diketahui umum....

hanizam said...

tengok, jangan tak tengok...biar 1 malaya tahu...

GAP KEMBALI said...

sri mersing p.m sdar
insyaallah akan diusahakan

Geng said...

Pendedahan eklusif skandal Azalina jom kita lihat kekayaan da skandalbekas menteri belia dan sukan dan pelancongan yang merompak wang rakyat ini

TakerRules95 said...

Awang oh Awang

SATU PANDANGAN PALING BANGANG OLEH AWANG SELAMAT UTUSAN:


BISIK-BISIK AWANG SELAMAT

BANYAK pihak memperkatakan kesan daripada keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur kelmarin yang tidak membenarkan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyoal siasat saksi selepas waktu pejabat.

Awang tidak berhajat untuk mempersoalkan keputusan mahkamah itu. Cuma bagi Awang, penghakiman itu sudah pasti akan menyukarkan SPRM untuk menyelesaikan penyiasatan kes dalam tempoh yang boleh dijangkakan seperti sekarang.

Ia akan lebih dirasakan jika siasatan itu melibatkan kes-kes yang perlu disegerakan atau pelbagai sebab seperti kepentingan awam.

Jika masyarakat menganggap rasuah adalah satu jenayah yang berat dan perlu dihindarkan daripada menjadi budaya dalam masyarakat Malaysia, Awang berpendapat keutamaan dalam membanterasnya perlulah ada. Justeru kita tidak boleh melihat sesuatu kes rasuah yang disiasat itu dari perspektif hak asasi manusia semata-mata.

Awang lebih bimbang waktu soal siasat saksi SPRM itu akan menjadi kes yang akan dirujuk bagi kes-kes siasatan yang dikendalikan oleh agensi atau badan penguatkuasaan yang lain.

Jika itu berlaku, sudah tentu proses mengumpul bukti bagi sesuatu kes berdasarkan soal siasat saksi akan menjadi sukar.

Awang – Sekadar pandangan.

Anonymous said...

Helo kambing kambing bodoh,

Suruh SPRM siasat tuduhan Time magazine, yang tuduh Ketua Perompak Mahathir telah songlap RM300 bilion duit rakyat. Ini pula nak cakap pasal DSAI, yang baru baru telah menang kes fitnah oleh NST, kononnya telah curi RM3 bilion. Mahkamah telah arahkan NST bayar RM100,000 kepada DSAI--lagi apa nak kelentong, pukima bodoh punya penyokong Umno.

Anti Umno