IKLAN BERBAYAR

Tuesday, November 24, 2009

PEMIMPIN MELANCAPKAN PEMBANTUNYA ?

24 november 2009
hari ini peguam cara negara datuk mohamed yusof zainal abidin memberitahu mahkamah bahawa laporan kimia ada menyebut terdapat 2 spesimen DNA campuran daripada 2 lelaki di tempat kejadian. (merujuk kepada kes liwat anwar attaturk terhadap saiful)

29 SEPTEMBER 2009
pada tarikh ini aku ada mengeluarkan satu cerpen mengenai seorang pemimpin yang melancapkan pembantunya.air mani mangsa itu pula digunakan dalam operasi meliwat.kebetulan pula cerita ini..

klik disini
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/09/diari-merah.html

3 comments:

Arif Omar said...

Ada dikesan DNA. Itulah keputusan Ahli kimia. Ada dua DNA berlainan. Satu itu mistilah Saiful yanag punya dan 1 lagi pasti DSAI yang milikinya.
2. Itulah asas kepada keputusan Peguam Negara mendakwa DSAI. PG sudah tuliskan sebelum ini, keputusan mendakwa DSAI , pastinya kerana DNAnya di kesan di dubur Saiful. Ini bukti yang amat kukuh dan digunakan diseluroh dunia. 60 billion barulah ada 1 kemungkinan persamaaan DNA seorang dengan seorang bagi lelaki. DNA wanita 70 billion kemungkinan persamaan. Ini asal kejadian manusia. DNA.
3. Bab tiada penetrasi itu biasalah. Berbagai cara boleh dibuat. DSAI kan berpengalaman. Tanya bapok di Chow Kit. Mereka semua tahu , bagaimana untuk mengelakkan ada kesan luka dan sakit. Di Blog Parpu Kari pun ada di paparkan ubat tu. Harga RM 80.00 sahaja.
4. Untuk makluman , cap jari kemungkinan persamaan seseorang dengan seorang yang lain ialah 6 juta bagi lelaki dan 7 juta bagi perempuan. Itu pun sehingga kini , tiada satu kes pun dikesan diseluroh dunia , seseorang itu sama cap jari walaupun mereka kembar.
5. Itulah sebabnya mengapa DSAI bersilat habis-habisan. Juga silatannya agar dia boleh lanjutkan sehingga 2013. Mungkin DSAI merasakan dia akan jadi PM. jadi dia akan boleh NFA kes tersebut pada masa itu. Sebab itu beliau banyak kali menyalahgunakan proses mahkamah bagi melengag-lengahkan kes.
6. Tapi percaya lah. Beliau tidak akan dapat lari kemana.............

Anonymous said...

Arif,
6. Tapi percaya lah. Beliau tidak akan dapat lari kemana.............


GUA CAYA SAMA LU.

JIM.

ohlagi said...

saudara
saudara ini berada di tempat kejadian ke?
saya bukan pro ape2 pihak

tapi saudara kalau setakat tau melalui blog orang laen je
jangan tuduh sebarang

itu fitnah

mungkin benar
tapi
buat ape sampai guna bahasa kasar macam ini
orang berilmu tak buat macam ini
jangan nampak sangat kedangkalan kita ye saudara.