Monday, November 23, 2009

KALID GEREJA SI PANTAT AYAM BERSUARA !

sekali lagi kalid gereja samad mencetuskan kontroversi. dia mahukan perhatian,dia mahukan kasih sayang. aku pandang mangkok ni gila glamer..gila publisiti.

entah dari mana datang ide ini, kalid gereja samad mendakwa mendapat sokongan 650 jemaah surau dan masji sekitar shah alam menuntut JAIS memberikan tauliah kepadanya untuk berceramah.

hari itu kalid gereja pi masuk gereja benarkan gereja gunakan perkataan ALLAH.
hari itu dia menjadi lebih hindu daripada anak hindu sewaktu kes kuil sek 23.belum lagi masuk kes arak,kes erdogan dll...kalid gereja berterusan mahukan glamer dan perhatian.

selama 10 tahun aku (gap) menjadi pejuang barisan alternatif (kini bekas), aku tidak pernah pun melihat kalid gereja mengalami sebarang kesukaran untuk masuk kedalam surau dan berceramah. dia bebas keluar masuk surau di klang,padang jawa,bukit kuda,shah alam,jalan kebun,andalas,bukit naga dan kawasan sekitaran shah alam..

memorandum kalid ini sekadar mencari publisiti murahan. kalid selama 10 tahun sejak era reformasi sudah lama bertapak di surau dan masjid..

jadi kalid, tolonglah berhenti mencari publisiti murahan. kadang-kadang aku tengok mulut kalid ni dah macam 'seorang perempuan yang terperangkap dalam badan seorang lelaki berjambang'...cam mulut pantat ayam lah kau kalid !

38 comments:

Dr.Sid said...

salam GAP,

dia yang bg borang tu soh penyokong dia isi,lepas tu dia claim dpt sokongan pula. alahai sedih!

salam perjuangan,
WBHim

Jeffry said...

MULUT SI PANTET AYAM NI BECOK SIOT! AKU RASA BAIK KASI DIA MIKROPON. BIAR DIA MELALAK SEKOR2 KT STADIUM SHAH ALAM KEHKEHKEHKEH

azizi said...

betapa senang hati aku tengok berita tv3 malam tadi.menantu tok guru nak letak jawatan. 2 kalid gila meroyan di selangor.kickdefella being kick by that fella..haa haa. tu la dulu dia jugak yang beria ia nak kick dolah badawi.
husam musa dah dapat penyakit berjangkit nuar brahim..sakit belakang..padan muko mu..setan..

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeee pemimpin UMNO selangor yang tidur lena pun sikit hari nak kena antat juga kot.kalau GAP dah antatkan heeee susah weiiii.TakeRules95 tu tgh gila antat ker dah lama tak copy n paste

Anonymous said...

Salam GAP,
Sejak si Khalid ni menang, memang tak putus-putus dia nak cari glamor utk diri sendiri..

pada aku dia je sorang yg betul..alim..boleh bagi ceramah..

aku tak tau la surau mana yg sokong mamat ni..

selama dia menang parlimen shah alam ni..tak pernah pulak aku terserempak turun padang..

kalau dulu Dato' Aziz selalu jugak turun padang jumpa rakyat..tapi mamat ni..hampeh..batang hidung pun tarakk...

jadi..PRU akan datang ni, aku akan make sure..KHALID AL GEREJA tumbang macam pokok pisang belakang rumah aku..

TakerRules95 said...

selama 20 tahun aku menjadi pejuang UMNO (kini bekas), aku tidak pernah pun melihat umno membasmi rasuah

TakerRules95 said...

Kenapa Mamak Tak Main Bola


Cuba hangpa teka, kenapa mamak takde yang main bola. Hangpa cari la di negara mana pun dalam dunia ni, memang takdak mamak yang main bola, Cikgu Omaq memecah sunyi sementara menanti teh tarik sampai dengan satu soalan kepada kawan-kawan yang lain.


Ha ahh la...rasanya takdak sorang pun mamak yang main bola. Pasai apa ha? Pasai depa tak reti main bola ka? Pasai depa keturunan kaki bangku ka?, jolok Nasir menambah lagi kesedapan kepada soalan Cikgu Omaq tadi.

Depa memang jenis yang tak suka main bola kot? Tengok bola pun takde rasanya. Tak nampak pun mamak kat stadium bila ada lawan bola, sampuk Johari.

Takdak....percaya la cakap aku. Memang depa takdak dan tak boleh main bola. Sergah Cikgu Omaq pada Johari.

Habih tu, habaq mai la pasai apa mamak tak boleh main bola, jangan bagi kami penin kepala pikiaq lama-lama. tambah Nasir.

Hangpa tau, mamak ni memang tak boleh main bola. Pasai kalau depa main bola, bila ada corner kick, depa tak main dah....Cikgu Omaq bagi clue kat depa yang tercengang dengar jawapan bola gantung Cikgu Omaq tu.

Pasai apa depa tak main dah bila sampai kat corner tu? tanya Johari tak sabar nak tau jawapannya.

Pasai....bila mamak dah dapat kat corner tu, depa bukak restoran laa.....macam Salam Corner, macam Sahul Corner tu.....bila masa depa nak main lagi...apa la hangpa ni. Itu pun hangpa tak tau kaa, jawab Cikgu Omaq pada mereka semua.

Cilakoi betoi, gelak Faisol yang sedari tadi hanya mendengar tanpa masuk campur dalam soalan pasal mamak itu.


Sudah terang lagi bersuluh, Zambry hanya layak bekerja di Zambry Corner kah kah kah

Panglima Perang Cyber said...

hari ni ada 1000 desak dia dihalang dari dapat tauliah.

baca utusan.

geng erdogan ni memang tak boleh dibenar mengajar.


syabas gap.

Arif Omar said...

keldai dia ni. semua boleh. politik punya hal semua halal pada dia. kaki baiah ni apa hairan. bini dia pun jadi tebusan dalam politik

Anonymous said...

Anon November 23, 2009 11:46 PM

Siapa kata Khalid ni tak turun padang? Ko tido ke ape? Ko nyorok kat mana? tak nampak dunia?

YB ni hari2 ada kat shah alam. Ko jer yg tak masuk majlis. Kenapa ko nak boikot majlis2 di shah alam? ko sembahyang kat mana? kat umah ajer ke? patutlah tak terserempak ngan dia. Seksyen 23 pun dia dah turun. Tak caya gi tanya bini Azmir yg ugut nak bunuh si Kahlid ni.

Mulut ko ni cam loose ajer.
Cehh!!!!

Anonymous said...

bodoh jugak taikrule95 ni.....khalid ali dgn geng dia dulu tu mamak ke tambi....

TakerRules95 said...

anonymous kau ni mesti mamak kan sebab tu la kau tak pandai main bola

Anak Teruna said...

bro minta tlg link kan blog sy..

ejarll said...

Blogger TakerRules95 said...

selama 20 tahun aku menjadi pejuang UMNO (kini bekas), aku tidak pernah pun melihat umno membasmi rasuah

November 24, 2009 1:38 AM

AS'KUM BRO,

TP SEKARANG TERANG2NGAN KO TGK NIX AJIS AMAL KRONI DAN RASUAH...

BETUL X BRO???

1 DUNIA TAU N JELAS TENTANG PERKARA INI...

man said...

Hohoho, FuckerRules95 anti mamak rupenya. Nape benci sgt fuckerRules95 ngan mamak ye... prnh t'telan bulu mamak kot. Lbh baik mamak dari Cina kmunis tu oii motherFucker95....

TakerRules95 said...

Waalaikummusalam ejarll,

UMNO nak buat fitnah kat nik aziz sebab Nik Aziz ulamak dan boleh bila2 sahaja pergi ke mekah tak macam UMNO mereka lebih baik buat bangunan kat mekah macam Khir Toyol sebab tu la mereka dengki kat Nik Aziz dan membuat fitnah terhadapnya

TakerRules95 said...

oh zambry
oh zambry
kenapa engkau hitam
macam mana aku tak hitam
sebab aku mb haram!
sebab aku mb haram!

TakerRules95 said...

aku bukan tak suka mamak aku tak suka zambry sebab dia lanun dan mb haram

TakerRules95 said...

Tahniah Zambry Kadiaq


Dalam paper hari ini zambry kesayangan kita semua (baca kebencian) kata dia akan berusaha untuk selesaikan hutang pafa. Zambry, kami ingat kata-kata anda. Jangan tipu pulak! Kang dah elok2 ada pangkat lanun nak tambah pangkat kaki kelentong pulak kah kah kah

TakerRules95 said...

Sah!Umno Tak Dak Teloq!


Sejak minggu lalu, saya tetap mengatakan bahawa itulah permainannya. Jam 8 malam tadi, menjelaskan lagi sohih ketakutan mereka. Caturannya, jika kes Kota Siputeh kecundang kalah, padah besar bagi BN di Perak.


Siapa yang akan lupa tentang kisah bobrok 6 bulan lalu ? 11 May 2009. Ketika Nizar diberi kemenangan di mahkamah tetapi keesokannya, dirampas semula oleh Zambry ! Gara-gara ketakutan bimbang DUN dibubarkan oleh Nizar dan Pilihanraya Negeri diadakan. Begitu juga halnya yang sedang berlaku didepan kita tentang isu DUN Kota Siputeh.

Bukan sedikit blog di alam maya yang telah yakin dan memalu gendang perang untuk PRK Kota Siputeh, bila mendapat berita 'hebat' dari Mahkamah Tinggi 16 November lalu ? Ramai yang terus terpedaya, itulah permainan mereka yang sebenarnya. Mereka akan terus 'membeli masa', janji tidak akan ada PRK. Itu visinya. Kerana plot dramanya itu hampir sama. Rakyat tidak lupa. Yang jelas rakyat terus ditipu. Jamal dan Osman, si bekas Adun PKR tentunya merasa lega. Umno memang tak dak teloq !!

shonzu said...

Weii....TakerRules95 otak senget..

Mahu Nizar letak jawatan Presiden PAFA

SAYA setuju dengan pendapat Presiden Kelab Penyokong Perak, Abdul Jamil Osman, yang menggesa Datuk Seri Mohammad Nizar dengan segera meletakkan jawatan Presiden Persatuan Bola Sepak Perak (PAFA) serta jawatankuasanya bagi diadakan pelantikan baru.

Sebagai Presiden PAFA, beliau gagal menjalankan tugasnya dan hanya menuding jari kepada pihak lain dalam isu hutang lapuk PAFA yang ada sebelum pengambilalihan jawatan presiden.

Semasa beliau menjadi Menteri Besar Perak suatu ketika dahulu, kenapa beliau gagal menyelesaikan masalah PAFA? Janganlah jadi seorang yang oportunis dan menyebabkan Skuad Seladang gagal beraksi dalam liga Super dan menghancurkan hati peminat bola sepak Perak. Kalau sebuah persatuan yang kecil ini beliau gagal terajui, apatah lagi untuk mentadbir sebuah negeri.

Saya mencadangkan dan mendesak Nizar melepaskan jawatan Presiden PAFA agar Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir diberi tempat selaku Presiden PAFA yang baru dan menyelamatkan maruah Pasukan Seladang yang dikasihi oleh peminat bola sepak Perak.

SYED FAIRUZ WAFA

Timbalan Yang diPertua

Persatuan Bola Sepak Kuala Kangsar

shonzu said...

Hahaha.... terberak aku dengar TakerRules95 jadi pejuang UMNO dah 20 tahun. Pejuang UMNO bahagian mana??? Bagi komen pun mengalahkan budak darjah satu je.

Yang TakerRules95 otak senget ni tahu cuma copy & paste je. Hahahaha.... pejuang konon, penyokong peliwat ada la....

Anonymous said...

taikrule95....ko main taik je la lagi bagus......pr ni pun sama mcm ko.....main taik je pandai....bila dah buat taik...blame org lain....sama mcm ko....nizar pun, muka dah mcm taik.......tu yg ko suka......20 thn dalam umno, tapi komplen.......aku rasa, ko ni ada benda yg tak dapat ni, tu yg komplen mcm taik......22 thn dulu, aku antara org yg tolak untuk tubuh kelab umno kat tempat aku blajar, kat usa.....aku rasa ada betulnya.....klu kempunan pun, tak la rasa mcm taik mcm ko ni....sekurang2nya, aku nampak sapa yg banyak taik lg busuk....tak mcm ko....bau ko dgn taik pun sama...jd ko payah nak beza....yg mana wangi, yg mana busok.......aku tak join mana2...tapi masih boleh pakai otak aku ni lg .......hidung aku ni pun masih bole beza mana busok, mana wangi....aku nasihatkan ko pi mandi bersih2....lepas tu ko pikir balik, mana lg busok.....anwar ke, najib ke, nik ajis ke, kit siang....atau ko sendiri......he he he

salam bro....

Ms Pearl said...

takerules95, tak baik menghina ciptaan allah...hitam ke putih ke di mata allah semuanya sama....

nak mengata dia mb halal ke haram ke itu hak you tapi please jangan menghina fizikal yang dicipta oleh NYA...

TakerRules95 said...

aku pejuang umno hulu kelang dengan azmin ali dulu tetapi aku dah keluar dah sebab umno terlalu banyak rasuah dan kroni dan ambil duit rakyat

TakerRules95 said...

shonzu kau kata aku copy dan paste sebenarnya kau pengecut sebab tu la kau kata aku copy dan paste

TakerRules95 said...

shonzu kau ni pandai main bola ke atau pengikut mamak yang bernama zambry?

TakerRules95 said...

Mamak Zambry dan Baitulmal perlu jawab!!

Malam tadi, angin sepoi-sepoi membawa berita.

Katanya, si Zambry ingin mengubahsuai rumah kediaman rasmi Menteri Besar Perak sebelum diduduki. Biasalah tu, setiap menteri besar umno akan mengubahsuai rumah tersebut mengikut selera dan citarasa mereka dan bini mereka sebelum mendudukinya. Bukannya kena keluar duit sekupang pun, duit rakyat. Mereka peduli apa. Tambahan pula dalam keadaan sekarang ini, rakyat didahulukan (baca: duit rakyat yang didahulukan).

Ini bermakna, kalau ada sepuluh menteri besar umno yang duduk dikediaman rasmi tersebut, maka sepuluh gaya ubahsuai jugalah yang terjadi kepada rumah tersebut.

Zambry nak masuk duduk di kediaman rasmi Menteri Besar Perak? Kenapa terkejut pulak? Mungkin dia dah mula ada konfiden dan keyakinan penuh bahawa dialah menteri besar perak yang sah. Keyakinan tersebut mungkin datangnya daripada kata-kata dorongan oleh para-para ampusana ampusini disekelilingnya. Atau mungkin juga dia ada terima berita awal tentang keputusan yang bakal dikeluarkan oleh mahkamah persekutuan nanti mengenai kes saman nizar kepadanya? Wallahu'alam.

Berbalik kepada cerita asal. Berita mengatakan Zambry ingin mengadakan ubaisuai kediaman rasmi tersebut dengan harga RM180,000.

Tetapi, yang paling bestnya kata pembawa berita tersebut, wang RM180,000 itu dipinjam daripada Baitulmal. Katanya, pinjaman itu sementara beliau mendapat wang untuk pengubahsuaian rumah tersebut daripada kerajaan pusat.

Kenapa nak pinjam duit Baitulmal pulak? Orang fakir miskin pun tak merasa nak pinjam duit Baitulmal.

Takkan budget perak yang diluluskan dalam 20 minit hari itu tak cukup.

Malas saya nak ulas lagi. Minta jasabaik pembaca yang ada maklumat sahih memberikan kita sedikit penjelasan mengenai kisah angin sepoi-sepoi ini.

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeee antat ko TakeRules95 ko ingat nijar penyokong kafir tu pandai ke main bola,ko pg tanya bekas penuntut teknik ipoh dia tu kaki bangku kaki main batu seremban.Zambry nak ubahsuai rumah tu sebab masa nijar nak keluar dulu dia lepas geram dengan memanggil lembu2 yang berguling kat jalanraya dan babi2 dari sitiawan dan portweld berkubang.ko keluar dari umno sebab ko dah puas kebas duit rasuah masa aljuburi berkuasa bila aljuburi kantoi ko cabut sebab dah tak boleh cari makan lagi.Piiirahhh TakeRules95 ko terhutang budi dengan aljuburi bekas banduan rasuah ko kata UMNo fitnah nik ajis tetapi orang aljuburi kudakan nik ajis untuk kepentingan penjilat2 dia dalam pas bila dah kantoi nak salahkan UMNO.Lebih baik ko jual ky aljuburi kat siam yang banyak puak2 pr berkubang tu muahahahahahahaaa kimak ko antat ko

TakerRules95 said...

Apabila Mat Sembab yang bernama Muhyiddin Kecut Teloq

Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini meminta anggota parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah meneliti semasak-masaknya sebelum bersetuju mengetuai kaukus petroleum yang ingin dibentuk oleh Pakatan Rakyat bagi menuntut bayaran royalti hasil minyak di Kelantan.

Timbalan perdana menteri berkata bahawa pada dasarnya BN tidak terlibat dengan perkara-perkara sedemikian kerana terikat dengan prinsip parti.

"Eloklah Tengku Razaleigh teliti semasak-masaknya walaupun ia melibatkan negeri Kelantan tetapi ini ditaja oleh pihak parti pembangkang dan Datuk Seri Anwar Ibrahim sendiri yang nak mengusahakannya.

"Jadi, kalau atas dasar yang biasa, biasanya kita tidak fikir sesuai tetapi saya percaya Tengku Razaleigh faham tentang itu dan kita serah kepada kebijaksanaan beliau untuk teliti sebelum buat keputusan muktamad.

"Saya fikir beliau orang lama dalam parti, dia tahulah keputusan apa yang dia nak buat," katanya kepada pemberita di Kuala Lumpur hari ini ketika diminta mengulas kenyataan Tengku Razaleigh semalam yang menafikan dakwaan Anwar bahawa beliau telah bersetuju mengetuai kaukus petroleum itu tetapi masih menimbangkannya.

TakerRules95 said...

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN UMNO pandai ambil duit rakyat sebab tu la dia ambil duit rakyat untuk buat apa cara ingat

1 Malaysia Duit Rakyat Didahulukan Rasuah Diutamakan

shonzu said...

Hahahaha... si otak senget TakerRules95...ermmm, nama kurang sedap, tukar ke FuckerRules95 la (seperti komen seseorang bernama man).

FuckerRules95 cuba spin konon2nya tak pernah copy & paste komen2 dia tu. Kalau engkau nak aku buktikan dari mana sumber engkau copy & paste, apa engkau nak buat FuckerRules95???

Apa yang selalu engkau komen tu semuanya memang betul2 dari tulisan engkau ke kaki kelentong FuckerRules95 oooiii....

Hahahahaha.....

PAS 4 all = TakerRules95 = Piss 2 all

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

HEEEEE TERIMA KASIH TAKERULES95 AKHIRNYA KO NGAKU JUGA NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN.ORANG YANG KO PUJA DAN SANJUNG SELAMA INI RAJA LIWAT PUJAAN GAY DIMALAYSIA DAN BEKAS BANDUAN KES RASUAH YANG KONON BERJUANG MEMBASMI RASUAH.KEPALA PENYAMUN YANG SANGGUP MEMECAH BELAHKAN SESAMA KAWAN,SESAMA MELAYU,SESAMA UGAMA DEMI MENGEJAR JAWATAN PM.PELAKUN YANG SANGGUP MEMPERKUDAKAN TUAN GURU UNTUK MENGUSAI PARTI GREEN MONSTER TETAPI DENGAN LIM N COMPANY KECUT TLOG.WALAU APA PUN DAH TERCATIT DALAM SEJARAH ALJUBURI PUJAAN KO TU BEKAS BANDUAN KES RASUAH MUAHAHAHAHAHAHAHA DAN NIJAR GILA TALAK MB PALING SINGKAT DALAM SEJARAH.SEJARAH YANG TAK BOLEH DIPADAM LAGI WEIIIIIII ANTAT KO HEEEEEEEEE

TakerRules95 said...

shonzu dengan nuar berahi bekas banduan pengecut sebab tu la kata copy and paste mengaku je la yang umno tu ada banyak rasuah

1 Malaysia Duit Rakyat Didahulukan Rasuah Diutamakan

TakerRules95 said...

Najib Altantuya memang tak famous jadi PM kalau tgk dkt Al Jazeera di Singapore tak de langsung tunjuk muka dia yang sebab apa sebab dia terlibat dengan pembunuhan sampai sekarang dia tak nak jawab

TakerRules95 said...

Nizar tetap MB yang Sah dan dipilih oleh rakyat


Tinggi tu maknanye ataih. Takde mende yang lebih tinggi daripada tinggi. Nombor satu paling ataih ialah tinggi. Ituler yang teman paham tentang maksud tinggi.

Begitu jugaler kisahnye dengan mahkamah. Mahkamahpun ada tinggi rendah. Keputusan Mahkamah Tinggi adalah keputusan yang nombor satu sah dan tepat. Takde keputusan lain yang lebih sah selain daripada keputusan Mahkamah Tinggi. MB Nizar tetap MB Perak yang sah. ADUN Kota Seputeh di Kedah telah menjadi bekas ADUN. Begituler keputusan Mahkamah Tinggi. Mahkamah Rayuan dan Mahkamah Persekutuan hanya berfungsi sebagai melayan permohonan rayuan pihak yang bersalah jer. Keputusan berdasarkan kesian, bukannya berdasarkan bukti dan fakta. Mahkamah Rayuan kesian nengak rupa laku MB DPulau yang tak tentu arah hidupnye. Lebih kesian lagi nengak orang-orang UMNO yang idup deme udah tak keruan. Kulu kelo nadah tangan takde kojer. Nak noreh tak gheti. Nak ke bendang, tali ayor tak berayor. Kalo ada ayorpun, anak jantan anak dara takut ya amat lintah masuk celah kangkang. Biorler tak berpadi asaikan celah kangkang selamat. Ngago bocat lagiler deme tak sanggup. Karang celah kangkang dilanggor bocat.

kepala lembu said...

khalid tu bkn hindu ke... muka cam lebih kurang je...

anti pembangkang bangang said...

kalu umno rasuah... Pkr,DAP dan PAS pun nak rasuah gak ke... budus tul pembangkang nie...