IKLAN BERBAYAR

Sunday, November 29, 2009

KETUA PEMUDA UMNO SELANGOR SILAP BESAR !....

ketua pemuda umno selangor, suhaimi akhirnya bersuara. puncanya ? apabila beberapa bloger anti pakatan mulai menegur adun dan barisan kepimpinan umno selangor yang selalu tidor.

suhaimi silap besar..kenyataannya yang menyebut sukar untuk merampas kembali selangor daripada pakatan haram selangor sebenarnya telah mendedahkan kelemahan beliau sendiri sebagai ketua pemuda selangor.

dalam perang politik, satu pihak sebenarnya tidak wajar mendedahkan ayat sukar apabila menentang pihak yang lain. itu tandanya lemah dan tidak pernah buat kerja.

wahai ketua pemuda umno selangor...pakatan haram selangor sebenarnya boleh tumbang,boleh digugat,boleh hancur kiranya kamu tahu cara untuk membenamkan mereka..

suhaimi berkata dia akan mendedahkan kronisme,rasuah pakang buatan haram selangor ?
suhaimi berkata sekarang bukan masa mencari kesalahan orang lain ? KENAPA 'AKAN' ?

suhaimi..oh suhaimi...kau ni terlalu apologetik. dua kenyataan di atas menggambarkan sikap menggelabah ketua pemuda umno selangor bila akhirnya ditegur oleh bloger..dan-dan tu je kau keluarkan statement untuk membongkar kelemahan pakatan !? aduhai suhaimi, kau nak menipu siapa ni ?

suhaimi..aku jujur berkata.kau ni ketua pemuda paling slow pernah aku tengok dalam sejarah umno..pakatan haram selangor terlalu banyak kelemahan dan kesilapan..dan sayang bola tanggung yang 90% kami dedahkan dalam blog kau buat tak tahu je...!

come on la suhaimi..aku menegur kau kerana tuhan dah tentukan kau ni jadi ketua pemuda umno selangor..umno itu mewakili islam dan melayu, dan banyak isu yang melibatkan 2 perkara asas ini kau tak alert,tak efektif,tak bergerak,suka tidor da tak tahu untuk menyerang !

suhaimi ...kalau kau buat sedikit sahaja research mengenai nama dr xavier,ronnie liu,kalid gagap,rodziah 275k,hasan ali,teng chang kim,elizabeth wong,suhaimi shafie,kalid gereja,manoharan...nama-nama ini sudah menggambarkan berpuluh isu yang cukup BESAR untuk pemuda umno selangor libas,balun !!

sayang suhaimi,,kau tidor..kau tidor..ada adun umno selangor pun tidor ! kau harapkan magik ke daripada najib untuk dapat merampas selangor ?

ds najib...tolonglah periksa sikit adun2 dan ketua pemuda selangor dan bahagian ni...kalau macam nilah barisan kepimpinan masa depan, alamat ds najib bermimpi untuk merampas selangor !

ds najib..maaf cakap..kami bloger bukan politician tetapi setakat hari ini dah berpuluh kali KAMI SERGAH PAKATAN HARAM SAMPAI ADA YANG TERKENCING !

ds najib patut beri ultimatum kepada list-list ni..nak menang buat cara nak menang ! ds najib sepatutnya TEST kerja diantara bloger dan adun/ketua pemuda !!, kalau u letakkan adun/ketua pemuda di sebelah kanan dan barisan bloger di sebelah kiri, kami boleh bagi jaminan 6 bulan selangor kami huru-harakan ! dengan syarat kita jumpa dulu !

suhaimi...sila bangun !
http://www.sinarharian.com.my/selangor/content/story6111811.asp

27 comments:

Pejuang Bangsa said...

well done GAP di atas teguran anda..

Nampaknya KP UMNO Selangor dan Adun2 BN di Selangor sudah sedar dan terjaga semula..

walaupun ada silap sikit dia cakap itu ,namu begitu yg lebih penting kita perlu berusaha dan bekerja ..tarik sokongan rakyat Selangor .

kadang2 pemimpin ini lupa ..dan teguran GAP cukup baik supaya mereka tidak tidor dan terus bekerja untuk menawan semula Selangor..

House PK said...

Inilah masalahnya dengan Pemuda sekarang bro!

Tah la, kalau macam ni perangai UMNO Selangor, then Allah save us all la bro!

Demang Lebar Daun said...

Geram ada, kesian pun ada. Sayang, bukan tak sayang. Kalau tak sayang, tak hingin nak tegur... Tak gitu GAP?

PR di Selangor sedang menunggu maut. Tinggal jentik sikit je lagi...

hanizam said...

ni dah blog ke 3 aku bagi komen pasal YB BN tidor @ mengangkang dengan bini masing...

teruskan usaha untuk sedar YB @ kepimpinan BN @ UMNO selangor dari tidur...belasah sampai lunyai...bukan dorang boleh buat ape pun...paling kuat dorang mintak kurangkan skit isu hentam YB tidor ni....

buktikan kepada kami anda masih boleh buat kerja untuk rakyat...bangun @ sedarlah selangor bukan BN perintah lagi...

kalau dah rampas selangor, jangan salah guna kuasa lak ye...rajin-rajinlah tunjuk muka...

pakteh adam said...

Perkataan "susah" dan "terpaksa" sepatutnya tak ada dalam kamus orang yang kununnya mengaku layak menjadi pemimpin ni. Masa bertanding nak jadi pemimpin dulu, kenapa perkataan ni tak ditimbulkan?

Ni tak ada lain pasal projek kurang nih! Al Maklumlah, dulu semua projek turap jalan, buat, longkang dan angkut sampah semua ketua pemuda bahagian dan negeri kontrol.

Jadi alasan mudah, bagi lah ayat "susah", "terpaksa" keluar duit sendiri. Masa dulu yang balun beratus ribu projek sebulan, tak lak komplen "susah" nak simpan duit, atau "terpaksa" bergi bank masukkan duit.

Nak katakan tak sekolah, rata rata berijazah. Tapi entaliti....syezzz, malap.

Bloger dah tolong macam macam. Hangpa masihlah ingat diri tu orang daripada golongan Istana.

Bangunlah. Apa kalian nak di lempang kepala tu baru nak sedar.

Memang dasar mentaliti lembu.

Bosan.

Dr.Sid said...

GAP, pergi ganti suhaimi gazali yg lembab ni je lah!

Anonymous said...

Dia memang KP Selangor yang paling lembik sekali. Abang saya merupakan KP bahagian sering mengeluh tentang perangai Suhaimi mengendalikan mesyuarat negeri.Banyak yang tidak tegas dalam keputusan.Banyak keputusan mesyuarat dipengaruhi oleh Hj.Leman SUK Pemuda Negeri, bekas pegawai khas beliau di semasa jadi wakil rakyat.

Ini berpunca dari KJ kerana melantik rakan2nya sahaja sebagai KP Negeri.Asal sokong KJ semua jadi KP negeri. Juga bermasalah di Perak dan Johor. Hanya 5 Bahagian sahaja yg sokong KJ, 16 Bahagian lagi sokong mukriz dan khir toyo.

Barisan pegawai pemuda Negeri juga sangat lemah. Zainurin KP Klang sebagai naib KP Negeri gagal berfungsi gaduh dgn ketua bahagian, Bendahari Samad - gila projek peribadi, Azmir -K Penerangan, sering tidur dan tidak hadir dlm mesyuarat negeri,kerap balik awal.

Suhaimi adalah KP Negeri yang setiap bulan ke luar negeri. Tolong check dgn Imigresen. Sering gagal hadir mesyuarat pengurusan UMNO Negeri.

Semua kp bahagian tahu yang beliau adalah kp yang fail. Dato Noh tak boleh buat apa2, KJ lantik tanpa runding dengan beliau. Ibarat berperang dengan disokong panglima yang lembik.Pada hujung bulan 12 kp ini akan disogok ke Jakarta.Kalau nak corfirm tanya SUK Pemuda.

Semua orang tahu jika Suhaimi masih KP Selangor tak ada apa yang boleh dibuat.

jiwakita said...

salam.....

..tidur..tidur..tidur inilah ubat
mujarab nak hilangkan seketika kegusaran hidup..
selain tidur...MATI..

reez said...

LAWAN tetap LAWAN.
RAMPAS tetap RAMPAS
TAWAN tetap TAWAN
KERJA tetap KERJA !!!!


Anda yg berjawatan dlm UMNO terutamanya Pemuda, jalankan tugas utk memenangi hati rakyat semula.

Jawatan yg diberikan atas dasar kepercayaan, bkn utk suka² dan syok sendiri !!

Pastikan Selangor ditawan kembali !

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeee macam antat ayam juga kot bila diusik baru mengemut,Isshhh sori nanti geram pula aljuburi baca perkataan kemut tu muahahahahaha.
KP Umno Selangor kalau dalam minda kamu fikirkan susah maka susahlah yang kamu dapat,nak buat anak pun kerja yang mencabar.jangan asyik akan lakukan ,akan buat ,selama ni pemuda2 umno selangor tidur ke baru sekarang nak dibina semangat balik.
Kuatkan semangat Pg sound menteri noh tu supaya tegur sikit orang2 kiri kanan dia jangan asyik2 nak lungguk projek beras,lembu dan kambing kat tg karang jer,minta dia ikut contoh dan style khalid yang ternak babi jauh dari kawasan sendiri jadi kakitangan kerajaan yang bertugas dikawasan dia tak la menyampah sangat heeeeee.kalau tg karang jer menang tempat lain kalah pun tak guna juga tul tak muahahahahahaa

antat ko TakeRules95 n kaga the bull

anaklangkawi said...

tukar je pemuda ni..

Tengku Mukri said...

aku tak peduli siapa dia ketua pemuda UMNO selangor, tapi kalau dia cakap sukar nak rampas semula selangor, sila letak jawatan, bagi pada yang berani kata tak sukar. atau pada siapa2 yang tak ada alasan

Anonymous said...

pemuda UMNO mmg camni. kne tegur skit, mule la melenting. aku pn ahli UMNO gk. da byk kali meting ngn pemuda ni. ape yg aku lihat, dorg ni mmg x blh dtegur wlpn tegurn 2 berkaitn kelemahan dorg.

Pemuda UMNO Kota Raja

Local Fighter said...

jika tidak ada semangat dan motivasi baik tak payah pegang jawatan UMNO, dalam Pemuda lagi tu!

Kalaulah Allahyarham Dato' Harun Idris ada, memang dah kena terajang masuk longkang budak Suhaimi tu! hehe

Penakut! Telor simpan dirumah! Nampaknya, blogger lagi bersemangat macam GAP ni nak tumbangkan pakatan haram di Selangor daripada pembesar (perut) UMNO!

ejarll said...

d'org nie macam baru semalam berPOLITIK la BRO...x bijak rupanya pemimpin PEMUDA UMNO selangor nie..malu sungguh aku kerana UMNO mempunyai pemimpin seperti ini...

kau nax kami ajar CARA UNTUK MENANG PRU akn dtg ke...

Pemerhati said...

Kita semua tahu bahawa hampir kesemua ketua pemuda Umno negeri adalah orang2 Khairi yg telah membeli mereka dgn wang ringgit dan janjian projek2 apabila dia menjadi Menteri dan seterusnya Perdana Menteri kelak. Kalau tidak takkanlah Mukris yg telah mendapat pencalunan yg terbanyak boleh tidak terpilih sbg Ketua Pemuda. Malangnya Khairy kecundang. Hanya jadi MP tak dapat jawatan menteri pun. Dan BN pulak kalah di Selangor. Maka kontraktor2 Melayu yg menyokong kuat ahli2 politik spt pemuda ini telah gulung tikar sebab ini masanya DAP pula pulun semua duit kerajaan negeri. Projek2 yg Khairy janjikan tak datang. Sebab itulah semua jentera UMNO di Selangor menjadi lemah dan tidak bermaya. Tak ada duit, beb. ADUN pula diam sebab takut digantung speaker DAP. Nanti mis sorulah pulak! Hai bagi orang2 politik ini WANG adalah segala2nya. Diharap DS Najib memberi perhatian dan jangan calunkan beruk2 ini utk PRU13!

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

bukan selangor saja....kedah juga serupa mereka lebih rela menyerah dari berusaha...

Anonymous said...

kalau dah rasa sukar, undurlah. bagilah pd orang lain yg ada keyakinan utk menang.

ice.

click click boom said...

dia tu ketua pemuda ke ketua pemudi?

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

Mereka inilah spesis perosak dalam UMNO.Mereka patut dipecat dari jawatan tersebut.Buat perabih boraih je.

abang tuah said...

Memang letih mendengar cerita pasal barisan KP Pemuda Bahagian Selangor dibawah Suhaimi. Dia memang lemah dan lembik. Pernah dia panggil mesyuarat Pemuda Bahagian Selangor, yang hadir 8 orang je..!! Parah..parah. Itu sebabnya dia kata susah nak ambik Selangor, kerana dia lembik dan tak reti buat kerja. Taunya mengampu KJ. Matilah kalau camni...Tak sempat PRU 13, Pemuda UMNO dah mati dulu...

Anonymous said...

Kalu ini punya cara......ini bukan PEMUDA.....ini adalah PEMONDAN....pecat saja

Anonymous said...

Inilah orang yang dok mengaku sangat sebagai pejuang bangsa dan parti. Belum mulakan rentak dah mengaku. Si suhaimi ni kalau tak mampu nak jadi ketua pemuda umno selangor baik letak jawatan. Tapi aku berani bertaruh yang mamat ni mampuih tak kan letak jawatan punya!!! Suhaimi, kalau ko baca komen ni, dengar!!.. Kalaulah macam ni sikap ko, memang selangor akan terus dibawah PR... Bagi aku orang yang macam ko ni memang tak layak langsung nak menjadi ketua pemuda umno untuk negeri selangor. Bagi aku ko hanya tahu menjaga tembolok ko sahaja. Penakut!!!! Bacul!!!!... Aku menjadi amat hairan dengan tingkah laku ko suhaimi... Baik ko letak jawatan tu laahhh... Aku sebagai ahli umno tak sanggup berketuakan ko lah suhaimi. Kami yang di akar umbi berhempas pulas untuk membantu mendapatkan kembali tetapi ko berperangai macam lelaki tak de telur... Yang ko tahu bawa wakil pemuda pergi ke medan sebab nak kaw tim untuk kekalkan jawatan... Podah!!!! Aku pun tak tahu bagaimana tindakan Perhubungan UMNO Negeri Selangor... Bertindaklah dengan AJK negeri yang bacul sedemikian rupa ini...

Anonymous said...

Lembut2 pun suhaimi jadi ketua banyak dapat projek jpp beb.yang ko melalak jek kat blog apa dapat..orang lain dapat duit banyak kau hampeh...hidup suhaimi kami pemuda cawangan sg sireh tetap sokong kamu.

Anonymous said...

Eh!!!! dia ni pondan ke. Pondan pun berani la.

Anonymous said...

GAP kalau berani cuba bertanding jawatan ketua pemuda la..cakap banyak. tapi jiwa kosong. Penakut.GAP penakut.

Anonymous said...

Babi anak haram,bangunla mcm pendekar yg bnyak kung fu.Ini bkan masanya buat pondan2 mnjadi ketua,ini adalah masa untuk pendekar sejati.kalau dekat ngan aku ni mmg sah dah kena terajang kepala dia ni.yg dia taunya menjilat, tak abih2 menjilat.apa punya hina punya manusia.setan khaaarrkkkk.....ptuihhh...