IKLAN BERBAYAR

Thursday, November 26, 2009

ALTANTUYA DIFILEMKAN. FILEM LIWAT ANWAR BILA LAGI ?

tadi aku membaca satu link dalam web tranungkite yang mengatakan akan ada drama bersiri yang menceritakan pembunuhan altantuya.klik sini http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=News&file=article&sid=562

macamnilah.. aku sedia dapatkan pelakon lelaki yang sedia memegang watak KAKI LIWAT sepertimana watak anwar ibrahim..

aku sudah ada skripnya. bagaimana gambaran anwar main menutuh dengan bini orang dalam kereta, meliwat pelacur di filipina dengan menggunakan rakan sepermainan tenisnya sebagai tokan betina.

wah wahhh...aku sudah ada bnyak idea ni..memang aku tak reti nak mengarah tetapi untuk aku menulis skrip sewajarnya kau serahkan pada aku !

watak-watak utama yang perlu ada dalam filem aku nanti..ini idea asas akan diperbincangkan dengan lebih teliti dengan bloger-bloger lain..

watak utama,anwar ibrahim,azmin ali,shamsidar,pelacur,budak-budak gay,nalakarupan,azizan n co ,kopi,ky jelly dll.

yang lain kau fikirkan boleh tak.. cuma aku minta korang crack ide untuk fikir jalan cerita.. MEREKA SEMAKIN BIADAP DAN UMNO TERUS BERDIAM ?!PIMPINAN UMNO APA TUNGGU LAGI ????!!!

20 comments:

Orang Muda said...

jalan cerita, last skali hero dia masuk penjara sg.buluh...keh keh keh

GOMO said...

salam GAP...mantap tu....emmm banyak idea dapat kita sama sama sumbangkan dalam Filem ni.....

bila nak lepak kita bincang pasal Filem ni?

Orang UMNO?
emmm jangan kata pasal ni je senyap, banyak isu pun depa masih dok tidur lagi...main acah acah je...bila nak SERANG pun aku tak tahu....

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

SALAM.

aKU CADANG mAT sABU PELAKUN UTAMA UNTUK MENGHIDUPKAN WATAK YANG DILIWAT..SEBAB DARI MAT SABU JUGALAH GELARAN AL-JUBURI DIBERI...HARI INI AL-JUBURI INI MENJADI IDOLA MAT SABU !!

Jeffry said...

KENA CARI SPONSER KATIL & KONDO BRO KEHKEHKEH

Anonymous said...

UMNO lebih fokus nak pertahankan BTN.
Siapa yang tahu,yang memang UMNO tahulah apa fungsi BTN.

Bila orang dah tak nak amik kursus,takkan tak nak pertahankan BTN kot?

Anonymous said...

Anwar ni tak yah nak filemkan.Realiti pun dia dh rupa filem.Lebih baik pertahankan BTN.

UMNO memang tahu fungsi BTN,yang pakatan haram ni apa yang dia orang peduli....sah-sah tak nak pertahankan.

Siapa lagi kalau bukan orang UMNO nak pertahankan?UMNO akan lantang bersuara!!!!!

CHAIRMAN KAGA said...

MANA DUIT 100 RIBU JUTA BILION?
JAWAB

pai Koliang said...

KALAULAH ALLAH NAK MENGHUKUM ANWAR DIATAS DUNIA INI MUNGKIN FILEM 'AL JUBURI WAL LIWATI' AKAN BERJAYA DIHASILKAN.Anwar wajib mutlaqin mohon maaf pada seeluruh rakyat malaysia dan bangsa MELAYU khasnya.Anwar! JANGAN PERSENDAKAN KUASA ALLAH.Bersumpah dan bertaubatlah dihadapan rakyat.. SILAKAN tn producer.

Pendekar Bukit Tinggi said...

RALAT....Info perjumpaan anjuran Blogger"Bersama Mazidul" BUKAN pd 12/12/2009,tapi saperti berikut:-

13/12/2009,jam 10pagi-2ptg
FRIM.,Kepong

Datang lah beramai2 untuk strategi2; Buat Filem,mcm mana nak kuatkan KUASA POLITIK MIM,2010-2020,masalah
ekonomi Malaysia skrg hingga 2012,
PRU 13& Fungsi Blogger Pejuang,dsb

Anonymous said...

Kalau tiada orang nak berlakun ganti Anuar, aku pun boleh, Tapi Samsidar diwajibkan belakon.......

Keh keh keh...bergurau saja

Anonymous said...

BAGUS BAGUS!!!!!KITA BUAT IKLAN KAT TV LAGI BAGUS!!!!HAHAHAHAHAHA

ANWAR BABI BUTO FUCK OFF!!!!

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

CHAIRMAN KAGA KO PG TADAH BUNTUT KAT ALJUBURI AKA BANDUAN KES RASUAH TU DAPAT LA JUTA2 TU MUAHAHAHAHAHAHAHA.ANTAT KO KIMAK KO

Anonymous said...

Dan RPK masih lagi belum dapat menimbulkan apa-apa bukti tentang cerita yang dia buat, selain dari air liur (atau tulisan) dia saja.

kembara putih said...

Soalnya siapa yang nak jadi pengarahnya, siapa penulis skripnya, siapa yang jadi penerbit, yang sanggup keluar duit untuk hasil yang belum tentu. Takut nanti kualiti sama dengan drama2 di RTM je, takde siapa nak tengok lak. Lepas tu nak guna tarikh yang mana, tarikh yang kondo belum siap lagi atau tarikh lain. Takut jadi bahan ketawa je, drama serius bertukar jadi drama badut sarkis.

Yang pasti aku tak sabar tunggu drama Altantuya keluaran Hong Kong tu. Part yang aku nak tengok ialah bila Altantuya merayu mengatakan beliau mengandung 3 bulan sebelum ditembak di pipi kanannya. Lepas tu bila nak bungkus mayat, badan altantuya bergerak lagi, lalu ditembak sekali lagi. Tragis sekali. Juga suka babak romantis Najib bersetubuh dengan Altantuya.

GAP KEMBALI said...

kembara putih

lebih sadis bila lepas meliwat berjubur dengan lelaki, watak anwar ke taman melewar dan membacakan sedikit ayat quran lalu disambut dengan laungan takbir oleh nik ajis dan ahli penjongos pas !..

aiseyman..bocor skrip aku :)

jim said...

aku nak jemout GAP masuk forum ni :

http://www.carigold.com/

kena reg. dulu, lepas tu dah lebih 50 post baru boleh masuk seksyen politik.

dah jadi lubuk pembangkang dah forum tu. semua menda akan dipilitikkan. tak kira topik. negatif gile la jadinya forum tu.

orang UMNO yang berani melawan tak banyak dalam tu.

itu pon kalau GAP sudi la...

Anonymous said...

apa lagi barisan kepimpinan barisan nasional??????
gunalah ISA........hahhahahahahahha....

www.greatsalestoday.com said...

Apalah korang semua ni. bengong tul la. mahathir kan dah cakap cerita anwar kene liwat adalah rekaan semata-mata. korang ni memang bodoh tul la. itu pun tak tahu. malulah kt diri sendiri.

Anonymous said...

wah. PM kita kesahnya org buat filem tuh. tp kenapa PM kita senyap je? dia kn PM........ haha. :P

Anonymous said...

astaghfirullah al-azim...............insaflah
sesungguhnya kiamat sudah dekat..
adakah anda ingin masuk neraka? fikir-fikirkan lah...