IKLAN BERBAYAR

Monday, November 30, 2009

POLITIK KEBINATANGAN DAP !

gambar ini adalah lambang mainan politik bangsat tahap kebinatangan daripada pakatan rakyat, manusia diatas bernama kit siang dan nga kor ming. MEREKA BUAT APA ?
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
nga kor ming pernah mencipta satu surah baru al-quran iaitu surah aura. surah aura ini diiktiraf oleh pas dan nik ajis.


nga korming koneknya kulup, berak tak cebok dan dia tidak beriman dengan ALLAH. tapi demi politik pas mengiktiraf surah baru nga kor ming demi undi...

hari itu nga kor ming menghina quran dan hari ini dia memijak kepala melayu.. kit siang pijak kepala melayu bernama kapten osman dan nga kor ming memijak kepala jamaludin..

ke 2 melayu ini hanya melompat parti, bukannya bertukar akidah menjadi kafir. tetapi disebabkan fanatik politikal yang melampau, yang semakin jauh meninggalkan adab berpolitik mereka menjadi berani untuk memijak kepala orang melayu..

siapa yang mengajar politik lompat kalau bukan kepala segala sundal melayu iaitu anwar attaturk !siapa yang membawa cerita 30 ahli parlimen bn akan melompat parti pada 16 september ? anwar attaturk..

tuhan maha berkuasa apabila rencana anwar itu tidak menjadi.sebaliknya 3 orang dia pula yang melompat menjadi bebas di perak. orang cina takkan sebegini biadap jika tak ada melayu yang mengajar mereka biadap..siapa yang mengajar cina-cina ini biadap terhadap bangsa melayu ?

dia adalah anwar attaturk,pas dan pkr ! jadi apa perlu orang melayu buat ? demi islam dan bangsa maka aku arahkan KAMU semua tolak sundal-sundal politik ini pada pru ke 13 ! AKU GAP AKAN SERANG PAKATAN BANGSAT INI SAMPAI MEREKA TUMPAS ! SUNGGUHHHHHHHH .........

31 comments:

Tengku Mukri said...

Sapa boleh jadi Tengku Mukri? Buat kerja sorang sorang.

Ms Pearl said...

kerja dalam team lagi best
sepakat membawa berkat
daripada buat kerja sorang sorang?

Semanggigunung said...

Insya Allah GAP aku berjanji akan memain peranan aku sedaya mungkin, agar Pakatan sewel ini tak akan ada tempat aku.

Aku cuma berharap sahabat-sahabat ku sekalian dapat bergerak senada sederap bagi menolak musuh orang Melayu ini.

Terutama sekali kepala geng orang kecewa itu.

NUAR ALJUBURI BEKAS BANDUAN said...

Kita semua dah tahu perangai binatang2 kominis ni tetapi yang lebih binatang mereka yang diketuai nijar ilmu kepala taik yang masih menyokong binatang2 ni.Gambar menunjuk apa yang tersirat didalam hati binatang2 ini,mereka anti melayu yang melampau.Kalau dulu semasa 13mei situa kutuk tu membawa penyapu untuk menyapu orang melayu kini lebih melampau bila situa kutuk ni dengan megah memijak kepala orang melayu.Semoga dilaknati Allah melayu yang masih menjemput dan menyokong geng2 situa kutuk ni
Diharap kapten dan jamaludin mengambil tindakan diatas perbuatan mereka yang melakukan provokasi yang melampau.

Anonymous said...

aku sentiasa di belakang GAP memberi sokongan tak berbelah bagi....teruskan GAP...jgn mengalah dan menoleh ke belakang lagi...

ejarll said...

nie namanya BANGSAT...

TERLALU KURANG AJAR PUNYA MANUSIA...

MAK BAPAK D'ORG X AJAR AGAKNYA...

MELAYU PR X RETI NAX NASIHATKAN KE??????

ATAUPUN BUDAYA MELAYU SUDAH HILANG DLM DIRI MELAYU PR...

Anonymous said...

mari kita produce toilet paper yg ada gambar LKT, Karpal, LGE, ngongek.

ice.

pakngah seri ampang said...

KURANG AJAR ! CINA MACAM NI PUN ADA ORANG MELAYUM NAK SOKOND. SEDAR DIRILAH SIKIT .AKU NAK AJAK SEMUA ORANG MELAYU MARI KITA PIJAK PIJAK GAMBAR ANWAR, TOK GURU DAN GAMBAR KIT SIANG DAN ANAK NYA KITA BAKAR HIDUP HIDUP...!!!

Anonymous said...

Sokong GAP..Serang tetap..serang..
Jangan dibiarkan Cina Komunis naik lemak..
Mereka ini ibarat cacing naik kemata..
Saya dapat maklumat ada sehabagian mereka telah mendirikan tugu peringatan kepada penganas/pelampau komunis, contoh di Perkuburan Cina Nilai (leh pi tengok sendiri sape yang x percaya) berbentuk sebiji batu yang tegak dikawasan tersebut.
Mereka ni (Cina) dah lupa pada perjanjian bersama Tunku Abdul Rahman bahawa mereka (pemimpin cina dulu) telah mengakui tanah ini(Malaysia) tanah Melayu.
Jangan bagi peluang kepada petualang dan sundalan Melayu yang menjual Agama dan Maruah bangsa kepada kaum pendatang...Sedarlah wahai bangsaku..bangun..teruskan pejuangan.

Anonymous said...

Setakat cakap dalam blog buat apa.
action la brother.... tak kan dah tak ada telor kut. Jangan mengaku aje melayu tapi pengecut. Bila nak bunuh depa??? Ada berani kle????

Anonymous said...

GAP nampak gaya cina DAP BANGSAT ni dah nak mamposs... kalau orang melayu masih lagi tak bertindak itulah namanya melayu bodoh... kita kena ajar cina bangsat ni... kalau jumpa depan mata aku cina2 bangsat aku akan tamat riwayat bangsat ni secepat mungkin...halau ja cina2 DAP keluar dari MALAYSIA .... komunis barau.....anak haram ...tunggu sahaja balasannya nanti ....babi punya DAP..

Sekretariat Parlimen Kota Raja said...

Salam 4 all

Chet det tulis dalam blog dia kata ' UMNO BUSUK SAMPAI KEUSUS'~ Alamak busuknya.

Bagus tulisan dia, umno memang macam ni dari DULU, KINI DAN SELAMANYA.

Ni lah pepatah melayu ada berkata "Paku dulang, paku serpih, mengata orang awak tu yang lebih"

TakerRules95 said...

tiga katak kat perak tu memang kena pijak sebab pengkhianat

TakerRules95 said...

GAP a.k.a Gerakan Akhlak Perosak kalau khianat kat rakyat tu tak patut kena ajar ke?

TakerRules95 said...

GAP mcm mana pula dgn BTN - Batang Tak Naik

TakerRules95 said...

Geng Zambry Nak Bagi Duit


Siapa nak duit?

Presiden Parti Panglima Perang (PPP), Datuk M Kayveas berkata parti itu akan menganjurkan pertandingan mencipta logo baru PPP yang terbuka kepada semua rakyat Malaysia. Hanya satu syarat asas yang mesti ada: Peserta mestilah yang warna kulitnya sama macam menteri besau haram di Perak.

Pemenang bagi tempat pertama, dua dan tiga, masing-masing akan menerima RM5,000, RM3,000 dan RM1,000 manakala RM500 akan diberikan kepada tiga pemenang sagu hati.

Pertandingan bermula 7 Disember. Pertandingan akan ditutup bila Kayveas jadi menteri.

JOHOR BAHRU: Parti Progresif Penduduk (PPP) akan menyerahkan notis kepada Senator Datuk T Murugiah esok untuk memintanya mengosongkan jawatannya sebagai Timbalan Menteri dalam masa 14 hari, kata Presidennya, Datuk M Kayveas.

Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri majlis PPP di sini hari ini, Kayveas berkata Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu patut meletakkan jawatan kerana beliau memperoleh jawatan itu semasa beliau masih menjadi anggota parti itu.

Murugiah dipecat daripada parti, 16 Mei tahun ini.

TakerRules95 said...

Bila Polis Nak Tangkap


Kadar jenayah di 50 kawasan panas berkurangan
28/11/2009 6:24pm

KUALA TERENGGANU 28 Nov. — Kadar jenayah yang dicatat di 50 kawasan panas yang dikenal pasti di seluruh negara semakin menunjukkan penurunan, kata Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.

"Kita lakukan dengan bersungguh-sungguh, dengan adanya balai-balai polis bergerak, kehadiran polis melalui motosikal, kita juga adakan pemeriksaan mengejut di balai-balai yang perlu dinaiktaraf dan sebagainya,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

- BERNAMA

Polis bermotosikal tangkap penjenayah yang pakai basikal. Penjenayah yang pakai uniform di balai polis siapa nak tangkap? Pak menteri yang merompak berbillion ringgit di Putrajaya polis mana yang nak tangkap? Perancang pembunuhan beramai-ramai Bukit Antarabangsa sampai sekarang tak tangkap tangkap. Penjenayah yang merosakkan sistem kehakiman sampai la ni masih bebas.

Yang kena tangkap yang mencuri bra kat supermarket. Yang merompak projek keretapi Rawang-Ipoh, projek perlabuhan kelang, duit KWSP, projek stadium. Bapak polispun tak berani nak tangkap.

ALJUBURI BEKAS BANDUAN said...

Heeee ada juga 2 ekor binatang yang menyusup kat sini dengan bangganya menyokong perangai situa kutuk wal-kosangtong.Yang sekor tu kerja dia copy n paste,sekretariat parlimen kota raja tu cuma nak punch card jer supaya bos dia nampak dia buat kerja dan lepas ni dapat la projek cuci ladang babi kat selangor muahahahahahhaa.Antat TakeRules95 kimak ko huahahaahahaaaa.

Anonymous said...

sgt keterlaluan dan amat memalukan..
politik "budak-budak"...
dap nk pijak muka bkas dap n keturunan diorng mampuih p kat depa laa..
ni dap pijak muka bkas pkr n MELAYU ISLAM apa cita bai...
yg pkr n pas dlm 2 seronok ke org MELAYU kena pijak??..
sapa yg start dulu permainan lompat parti ni??..
oowwhh,klu pr nk suh bn lompat parti join diorg xpelaa ye..
tp klu pr lompat parti masuk bn bising2 lak ye..
aduhai..aduhai..
sudah2 laa wahai binatang2 politik..
ape kslhan diorg??..
diorg lompat agama ke wahai pas yg berdiam dri MELAYU dipijak..??
x!!..diorg cuma lompat parti..yg 2 je..
skrg pun dah dipijak2 blum dpt kuasa lg..
nnt klu dah dpt kuasa,hhhmmmmm........??..
sampai hati korg duk diam je..
dap wat ape2 korang diam je..
klu pas n pkr wat,thu pulak dap nk bising laa..ugut laa..ape kejaddah ni..masih ingt lg peristiwa ugutan dap kedah?..ape pas wat?..so,fkir2lah sndiri noh..

Anonymous said...

Insya Allah ,aku akan menyokong kembali..kembali mengundi umno dan BN .Byk kelemahan kedua pihak tapi kelemahan paling meloyakan, menjijikkan terdapat lebih di pihak pakatan jahanam.

by aramak

TakerRules95 said...

kalau dah cakap kecut tu vakap je la kecut.

TakerRules95 said...

kalau dah cakap kecut tu vakap je la kecut.

ejarll said...

Takerules...

ANUAR BRAHIM 2 BAPAK KATAK...

KORANG PULAK ANAK KATAK YG SENTIASA D BODOH2...

KO LUPA KE SAPA YG AJAR MELOMPAT NIE??

SAPE PUNYA IDEA UTK LOMPAT2 PARTI???

KO JGN JD BANGANG SGT BRO...

Anonymous said...

cina DAP lancau hangpa..PAS & PKR bangsat melayu..ni lah cina yang hangpa semua angkat..memang lancau!!!

Anonymous said...

DAPigs tu parti bangsat, lahanat, lahabau ,MUSIBAT !!! Parti ala-Komunis sial...HALAU balik ke China jer

Melayu Berwawasan said...

memang pun DAP macam binatang.DAp memerintah tahu lah langit tinggi rendah..kita melayu mesti ingat lain kali.

Anonymous said...

TakerRules95 pun sama lancau au au..

TakerRules95 said...

anwar ajar lompat parti bukan dengan duit anwar ajak je tak macam najib altantuya dia ajak dengan duit sekali.

Anonymous said...

kalau betul tak liwat kenapa seboleh-boleh tak mahu pergi perbicaraan. semasa perbicaraan itu la patutnta si juburi tua kutuk tu prtahankan yang dia tak pernah penetrate batang buruk dia tu masuk jubur budak lelaki. nak harap laporan no penetration dari doktor tak bertaulaih tu apa barang takerules95. kalau kau betul2 simpati pada aljuburi alpukimak albontoti penjantan si anuar muka cam kimak tu . kau suruh la dia lawan kat mahkamah. ini tidak nak suruih gugur pulak. kan penakut tu namanya. kalau takut makananya memang buat la tu. muka si tua kutuk aniar tu pun dah macam lubang najis jantan2 dan pempuan yang pernah di penatratenya tu. hoi kimak anuar and takerules95, lawan la jangan tak lawan..takerules95 aku cxadang ko jer la jadi loyar si aljuburi albontoti alsheikh anuar babi..

joejet said...

3 ekor katak tu mmg patut pun dipijak.kalau lu nk join sekali diorang lu letak la gambar lu sekali gap...

TakerRules95 said...

btl tu joejet GAP kau tak nak letak gambar kau sekali ke kena pijak?