Monday, November 30, 2009

YA ALLAH KAU BERIKANLAH SAIFUL KEMENANGAN

TERKINI : ANWAR GAGAL MENGUGURKAN KES LIWAT NYA ! ALHAMDULILLAH..klik sini http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1201&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_05.htm
ayuh saudaraku seluruh rakyat malaysia, malam ini kita buatlah 2 rakaat solat hajat moga kes saiful bukhari tidak digugurkan esok..

anak muda ini langsung tak diberi peluang untuk mempertahankan diri kerana anwar attaturk sering kali berlengah berdalih..

kamu manusia dorjana wahai pengkhianat bangsa , wahai pengkhianat agama !

ayuh rakyat malam ini kita buat lah solat hajat, moga saiful bukhari menemui peluang dan jalan untuk mempertahankan maruah diri dan keluarga dia !

klik sini
http://mohdsaifulbukhari.blogspot.com/2009/11/kes-gugur-esok-saya-bakal-dipenjara.html

13 comments:

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

smoga saiful diadili.ameeeeeeeeeeen...

House PK said...

Semoga Saiful mendapat keadilan yang sewajarnya!

Amin!

Sekretariat Parlimen Kota Raja said...

Berapa ramailah agahnya org UMNO akan bangun malam ni menyambut seruan GAP.

Entah lah bukan semua orang UMNO, tapi kat tempat saya tu kalau bab bab solat hajat ni mana dia orang mau.

Lagi pun UMNO ni dah terlalu busuk (bukan saya kata, chet det hang tu yg kata)

dah bau busuk sampai keusus, apa lagi tinggalkan saja lah, tak tau kalau hidung hangpa berpenyakit.

jiwakita said...

salam.....

Satu tahun lebih..DSAI korner baring macamanapun..korang
percaya.....?

tak..tak..tak..korang dah mula sengeh
aksi lipat maut dia tu...

lantak lah dia....kita?..kaut apa yg
boleh kaut sebelum terlambat...
lorong ke gua harta dirintis..SUSAH
NAK DILEPASKAN....

arissa said...

Semoga kemenangan berpihak pada saudara saiful..
Amin.

TakerRules95 said...

Anwar Gagal,Konspirasi Jatuhkan Anwar Terus Diteruskan

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim gagal dalam permohonan untuk menggugurkan pertuduhan liwat yang dikemukakan terhadapnya di Mahkamah Tinggi di sini pada Selasa.
Mahkamah menetapkan 25 Januari hingga 25 Februari depan untuk perbicaraan.
Anwar dituduh meliwat bekas pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan , 23, di Unit 11-5-1, Desa Damansara Condominium, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara antara 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun lalu.
Jika sabit kesalahan, Anwar, 62, boleh dipenjara sehingga 20 tahun di bawah Seksyen 377B Kanun Keseksaan. Beliau kini bebas dengan ikat jamin seorang penjamin sebanyak RM20,000

arissa said...

Alhamdullillah..

Anwar gagal mohon gugur tuduhan liwat
01/12/2009 10:41am

KUALA LUMPUR 1 Dis. – Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini gagal dalam permohonannya untuk menggugurkan pertuduhan liwat terhadap bekas pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

Mahkamah menetapkan perbicaraan kes liwat Anwar selama sebulan mulai 25 Januari tahun depan.

Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah menetapkan tarikh itu setelah menolak permohonan Anwar dengan alasan laporan perubatan dalam kes itu tidak boleh dijadikan asas untuk mahkamah membatalkan pertuduhan

Hakim juga menyatakan bahawa hanya dengan menunjukkan sebahagian pasukan pendakwa raya pada kes ini adalah sama dalam kes liwat 1998 tidak cukup untuk mahkamah menyatakan pasukan pendakwa raya berat sebelah dan tuduhan kali ini berniat jahat. - Utusan

ejarll said...

KEADILAN UTK YG BENAR DAN HAK...

Anonymous said...

Sekretariat PKR,
tak usahlah takbur dan riak seolah2 islam tu milik puak kamu saja. kami kalau solat kami tak tunjuk2 spt puak kamu. kami tak perlu buat solat dlm stadium atau depan ofis DAP. Kami pun tak akan doakan bala bencana utk pemimpin kamu spt yg diajar N Ajis. Kami hanya memohon agar kebenaran mengatasi kebatilan.

Takeruler,
kau tak bagi komen pun tak apa,kami dah tau, kau pasti kata ini konspirasi,fitnah,mahkamah tak adil dan bla...bla...bla.Dah tau dah.Nak tau adil ke tidak pegilah mahkamah, bicara dulu.jgn byk dalih.

ice.

Anonymous said...

Selain buat amal tunjuk-tunjuk,mengata dia jelah yg lebih afdal dari org lain,guling=guling atas jalan mcm dia jelah yg maksum,mendoakan sesama islam jahanam dan yg kafir pun dijulang-julang..ada satu yg aku cukup tak berkenan..SIKAP menyembunyikan keadaan dan berpura-pura.
Kalau tak salah,mengapa mau takut!Lepas tu ade pulak penyokong bingai lapis 8 yg mengikut.Tak kisah dlm blog ke atau dlm mahkamah.
Semoga berjaya Saiful .Amiiiiinn.
by aramak

TakerRules95 said...

YA ALLAH KAU BERIKANLAH ANWAR KEMENANGAN YANG ASYIK DIFITNAH OLEH KRONI UMNO

Tidak taksub said...

TakerRules95 2 Dis.09 3.05am: SDRA SEOLAH-OLAH TELAH TERLEBIH DAHULU MEMBUAT KEPUTUSAN BAHAWA ANWAR TIDAK BERSALAH. BAGAIMANA KALAU ANWAR BENAR TELAH MELAKUKAN PERBUATAN TERKUTUK ITU. BERMAKNA KAMU MENDOAKAN UNTUK ORANG YANG BERSALAH.

PUREHADHARIST said...

sudilah layari http://pure-hadharist.blogspot.com

Ulama dan Politikus – Dr Yusuf Qardawi Dan Anwar Ibrahim