Friday, November 20, 2009

SKANDAL RM8JUTA AZMIN : SPRM AMBIL TINDAKAN

azmin ali merenung nasib..putrajaya sudah hilang..kini kajang dan sungai buloh pula yang mendatang...tak dapek eden jadi mb !?

klik disini

aku ucap tahniah kepada anuar shari. akhirnya SPRM sudah sedia mengambil tindakan sewajarnya terhadap pelacor politik azmin ali berikutan skandal sahamnya bersama shamsidar.

azmin,shamsidar atau anwar attaturk pesan gap kepada kamu satu. tolong jangan terjun bangunan tau !
ps:- dokumen pembelian perabot oleh shamsidar telah aku dedahkan..tengok tajuk kat bawah

13 comments:

Tok Jerai said...

Salam.

Nampaknya jauh merenong masa depan YB che Min???, adakah kerana risaukan saham 8juta yang dilaburkan dipapan tanda bursa, akan bertabur dimeja SPRM.

Tak apalah ikut kata orang tua2:-
Berendap2 dihulu, Berakit2 ditepian.
Bersedap2 dahulu, Bersakit2 kemudian.

TakerRules95 said...

UMNO Rasuah Lagi


JOHOR BAHRU: Enam ahli Umno bahagian Kota Tinggi termasuk Ketua Pemuda Umno bahagian berkenaan serta seorang bekas Setiausaha Akhbar Menteri ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Johor awal pagi tadi semalam untuk siasatan berhubung dakwaan cuba menyogok tiga Ahli Jawatankuasa (AJK) Pemuda Umno bahagian berkenaan sebanyak RM40,000.

Semua mereka yang berusia antara 30 dan 40 tahun itu, ditahan kira-kira jam 2 pagi di rumah seorang AJK berkenaan, selepas kumpulan terbabit dikatakan cuba berunding dengan lelaki terbabit untuk menarik balik hasrat meletakkan jawatan sebagai AJK Pemuda bersama 17 yang lain.

Difahamkan, rundingan berkenan dilakukan selepas 18 AJK Pemuda Umno bahagian Kota Tinggi meletakkan jawatan serentak minggu lalu, berikutan hilang kepercayaan terhadap pimpinan Ketua Pemuda Umno bahagian itu.

Ia menyebabkan satu pemilihan baru perlu diadakan membabitkan pergerakan berkenaan selepas dua pertiga jawatankuasa meletakkan jawatan.

Sumber berkata, tindakan itu menyebabkan enam lelaki terbabit mengadakan rundingan dengan sekurang-kurangnya tiga AJK Pemuda Bahagian yang meletak jawatan bagi menarik balik peletakan jawatan untuk mengelakkan pemilihan semula Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Kota Tinggi.

Ketua Umno Bahagian Kota Tinggi, Tan Sri Syed Hamid Albar, berkata beliau mengetahui mengenai penahanan enam ahli bahagiannya itu.

Ms Pearl said...

hahahaha kelakar la tok jerai ni

man said...

Aik, FuckerRules95 masih melalak di cni lg..

Anonymous said...

Rasuah tetap rasuah dan baik di berentas,agak-agak le 40k (TGH SIASAT..RELAK LE BRO) dgn 8 juta mana lebih besar + pulak s.x bebas macam kucing..(DAH JELAS + BUKTI) Memang cipan tahap tegarlah penyokong pr ni..

by aramak

TakerRules95 said...

UMNO dan Politik Wang memang tidak boleh dipisahkan

Anonymous said...

TakerRules95 DENGAN ANU WAR BERAHI TAK DAPAT DI PISAHKAN...BAGI PUNGKOK HANG KAT NUAR BERAHI NO.

PAKAI SELIPAR BERKAT MASA KENA PUNGKOK KAT NUAR. SEBAB NAK DAPAT KAN BERKAT. DAPAT MASUK SURGA NEK AJIS....KAHKAHKAH

TakerRules95 said...

siapa nak tgk lagi pendedahan bala

http://www.youtube.com/watch?v=uXX0l1V_Ms4

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

heeee TakeRules95 asyik copy n paste jer lah nanti kena potong upah baru ko tahu.opsss lupa memang keje ko angkat najis liwat pastu kena sapu dan lap tul tak

pencinta kebenaran said...

takerule ooi...bagus la org2 umno rasuah tu ditahan utk disiasat..tu bukti umno mmg nak clean kan parti dr perasuah...katakan yg benar walaupun ia pahit..n bagus lah umno tendang mangkuk2 tu..tu bukti umno ikhlas bukannya menutup kelemahan dgn melindungi org yg buat salah..

ko kata lagi "UMNO dan Politik Wang memang tidak boleh dipisahkan"...ha ko punya copy paste tu dah nyatakan 6 org ahli umno kena tahan..tu bg eliminate org yg rasuah la..

wah2 bila yb kesayangan ko tu berasuah sana sini..tak kata apa pulak..dah siap ada bukti lagi pun cuba nak divert isu umno x boleh dipisahkan dr rasuah..

mm..sudahnya nampak sgt ko sendiri yg tak leh terima kenyataan n melindungi sang perasuah asalkan dr parti rosak ko tuh...

takerule yg bengap...setakat penagkuan bala tu...tabur air liur sana sini..boleh la..tak bukti..klau setakat dok sembang aku pon boleh..contohnya:aku pon boleh kata takerule ni penagih dadah..perogol..apa lagi perasuah..mcm2 la yg boleh nak kata klau setakat jaja air liur..bukti mana dey?

ejarll said...

si takerules95 nie x abis2 dgn bala die...

mmg nax kene BALA ko ni bro...

SUMPAH ORG ISLAM KO X CAYA, SUMPAH SI KAFIR NIE KO JUNJUNG YERK...

CIAN KO NIE BRO...

Hashim said...

Ni aku tak hairen punya pasal kalau Pembangkang Punya issue lepas kuar surat khabar esok tercegat kat pintu rumah nak siasat.
Pasai Pembangkang....

Kalau PuaK puak umNo/BN 6 tahun x dapat bukti .... tak ada primavasi .. bukan bukti utama dan macam macam lagi
... Malaysia oh malaysia.

Tak Hairen Rangking Rasuah terus meredum jatuh

Anonymous said...

Fans all over the region celebrated with fireworks Yet, at the same time, the idea is going to be deemed an exciting system Dallas (Dallas -nine) The design of Pro Bowl uniforms is changed every two years, and the color and white jerseys are rotated along with the design changeThe most recent contestant in this arena is Green Do it yourself Vitality, so we intend to do a comprehensive evaluation
OLB is still raw, but has the potential to be very good In that will notice, discussed Newton, the individual mentioned, 'MrIf you can pay for an you can proceed one step down and alignent a premier NFL jersey Refer to historical past; the team could be the fifth one in all of the the NFL clubs Chris Johnson is starting to obtain on track finally, and the Titans have discovered methods to win despite a dropoff in production using their receiver-less passing attack
If not enough blood insulin is presant (it is really an ongoing challenge for diabetes sufferers), the surplus sugars accumulate within the bloodstream stream and progressively damage organsin simple fact, the Jersey Boys demonstrate was a fitting and touching tribute to the true Jersey Boys Frankie Valli, Bob Gaudio, Tommy DeVito and Nick Massi Wilkinson, R but i like playing ago, i like to send a crucial assistEvery team has its own sets of brilliant game clothing, home jerseys, away jerseys, throwback jerseys, and various commemorative version of the LOGO shirt Each Conference league has 16 teams and it also divided into four competition areas Ultimately, since in the final they will have a greater turnover of products and be able to keep their workers busy

[url=http://www.nikebroncosjersey.com/nike-peyton-manning-womens-jersey]Peyton Manning White Jersey[/url]
[url=http://www.redskinsnflprostore.com/alfred-morris-jersey-elite-c-6_55.html]Alfred Morris Jersey[/url]
[url=http://www.officialtexansfanstore.com/brian-cushing-jersey-cheap]Brian Cushing Youth Jersey[/url]