Wednesday, November 4, 2009

SULTAN SELANGOR DAH BERI AMARAN, UMNO BUATLAH LAPORAN POLIS !




dah 2 hari gambar ini dikeluarkan. mana pergi utusan,tv3,berita harian dll yang kononnya perjuangkan hak keadilan ? jika dr asri dijadikan bahan utama kempen berita, kenapa tidak kamu gemburkan cerita dalam gambar ini.

gambar ini diambil pada 31/8/09 bersamaan dengan 10 ramadhan. lokasi ceramah tanpa tauliah ini di dalam masjid (saf ke2). masjid bernama masjid rahimiah . kenapa masjid ini dinamakan masjid ar rahimiah ? kerana bersempena nama almarhum bonda sultan selangor pada ketika ini.sultan selangor tidak pernah lepas solat tarawih di masjid ini pada setiap tahun.

hari itu kebawah duli sultan dah menegur agar MASJID JANGAN DIJADIKAN MEDAN POLITIK.jelas di dalam gambar ini, pas telah melanggar titah sultan !

gambar di atas menjelaskan segalanya. dr xavier adalah kristian tegar, adakah ceramah barua ini tujuannya menyampaikan khubah agama ? sudah tentu tidak sebaliknya ia pasti digunakan sebagai salah satu instrumen propaganda politik..

MANA PERGI UMNO SELANGOR ? MANA PERGI PEMUDA UMNO SELANGOR ? BANGUN DAN BUATLAH LAPORAN POLIS !!

7 comments:

Anonymous said...

SLM BRO..ADOIYAII MANE LA DIORANG NI X NMPK2 BTG IDONG WEIII??? TAK KAN LA SATU REPOT POLIS PUN XDE WEIII???. GAMBAR DH JADI BRG BUKTI PUN MASIH BUAT2 X NAMPAK KERRR WEIII???

MANE PEGI PEMUDA UMNO SEME NI?? PUTERI2??..ANYONE??? ISH3..

semanggigunung said...

Tak kan nak harapkan UMNO untuk bertindak; buat laporan polis.

Semua orang Melayu-Islam juga sama-sama ada peranan.

Lebih-lebih lagi pihak-pihak yang ada kuasa untuk menjaga kepentingan Islam - yang paling kena sudah tentu Jabatan Agama Islam.

Anonymous said...

kalau Umno buat laporan polis..nanti puak2 hamPas ni kata ini semua fitnah dan propaganda politik untuk memburukkan parti dan pemimpin diaorang .Ada bukti bergambar..nanti diaorg kat tu semua boleh guna teknologi komputer@super imposed .Akhirnya yg jadi kambing hitam ..Umno sendiri..Tak payah tunggu UMNO..sesiapa jemaah Islam yang tak suka kemungkaran di kawasan tu,boleh la buat laporan ..

Anonymous said...

kita tengok nanti apa keling kritian ni jawap. "ITU KHALID SAMAD BOLEH MASUK ITU GEREJA,TAK KAN TAK LEH MASUK DAN BERI CERAMAH DALAM MASJID" bodoh punya PR selangor

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

heeeeeee hoi TakeRules95 ko tak siap lagi ker lap najis liwat tu? kenapa tak buat kerja?.
memang puak pas geng erdogan dah makan nasi kangkang pkr ikut saja apa pkr nak buat,sampaikan pencacai pkr yang berugama kristian tu pun boleh berdakwah kat masjid.
Nak harap ketua pembangkang selangor buat repot dia sendiri pun nak terkangkang atau mungkin dia tak peka dan baca blog GAP atau baru nak sibuk sebab PM nak datang kawasan dia.Masih dibuai mimpi kot.

Mana TakeRules95 nieh tak buat kerja ari nieh.

Anonymous said...

WOIIII....XABEER,BANGSAT BETUL,ANAK HINDU SEKOQ NI,LAKNAT PUNYA PARTI PAS PKR NI,HAMPA TAU KE TIDAK KAT LEHIR XABEER TU ADA RANTAI SALIB KE TAK ADA.ADUIIIIH, DAH SAH SALIB MASUK MASJID LEBIH AWAL DARI KALIMAH ALLAH MASUK GEREJA, INILAH AKIBAT ISLAM FOR ALL.BODOH BODOH BODOH BODOH BODOH MELAYU PAS PKR NI .AKU TAK MENYESAL KELUAR PAS MASA PILIHANRAYA MANIK URAI DULU,WALAUPUN RAMAI KATA AKU BODOH TINGGALKAN PERJUANGAN ISLAM YANG DAH 25 TAHUN AKU SOKONG.WOI POK YA, MAAF YE AKU RASA AKU LEBIH CERDIK DARI MU, SEBAB AKU BERANI TINGGALKAN PAS.TALAK 3 KE TALAK 10 KE ITU KUASA ALLAH BUKAN KUASA NIK AZIZ.AKU KELUAR PAS BINI AKU LAGI BERTAMBAH SAYANG.SIAPA YANG KELUAR PAS LAGI AMAN RUMAH TANGGA.TAK PERCAYA ORANG PAS BOLEH CUBA.

PdgSakti said...

Andaila kata, watak Dr Xavier tu di gantikan dengan Samy Vellu atau Murugiah, tentulah besok akan penuhlah gambar tu di blog-blog penyokong PAS dan PR. Berduyun-duyun la anggota jihad PAS akan buat demo, bersembahyang hajat di tengah jalan, padang, stadium, tepi pantai dan berdoa semoga Allah melaknatkan parti UMNO kerana mencemarkan kesucian masjid dan agama ISLAM...

Laporan polis pula akan di buat di setiap balai polis yang ada di seluruh Malaysia ni, HAji Hadi, Nik Aziz, Hassan Ali akan bercakap tentang perkara tersebut setiap hari di pentas-pentas ceramah betapa bobrok dan hinanya UMNO kerana mencemarkan masjid. Ahli-ahli PAS akan bertakbir sepanjang malam sambil berdoa agar UMNO di jahanamkan...

Begitulah hebatnya perjuangan PAS... Cuma sekarang ni dah terbalik... UMNO tetap di laknati, UMNO tetap jahat, UMNO tetap kafir... PAS ajer yang betul, walaupun PAS buat tak betul..takbir tetap takbir.. KAlau UMNO buat buruk, kita pakat-pakat hebohkan, kalau PAS buat benda buruk, kita perlu buat bodoh dan salahkan UMNO juga.... Yang penting UMNO salah...