Thursday, November 12, 2009

VIDEO PENGAKUAN BAI'AH TALAK 3 DIDEDAHKAN !



ini adalah pengakuan adun pas kawasan gunung semanggol , ramli tusin. beliau mengakui bahawa memang ada bai'ah cerai talak tiga jika ada pimpinan pas yang melompat parti. video dirakam sewaktu pilihanraya kecil parlimen bukit gantang, pada 1 april 2009.

17 comments:

Anonymous said...

Malangnya masih ramai pengikut PAS tak percaya bahawa bai'ah ini berlaku.

Lebih malang,ada ahli2 PAS setuju dengan bai'ah sebegini.

Teramat2 malang,PAS belum bertindak untuk menghapuskan amalan songsang ini.

Anonymous said...

Bai'ah juga digunakan supaya penyelewengan di PMBK tidak berani didedahkan.

Jeffry said...

SLM BRO...KLU PENYOKONG PAS MASIH TAK PERCAYA JUGAK BUKTI NI MMG SAH LAH DIORANG NI PUAK JUMUD..ADOIYAIII

Syammil said...

bohong!!! ni smua mainan umno untuk merosakkan nama dan mnyekat sokongan rakyat trhadap pas...(kata pemimpin pas..ayat standard)

DaVillageBoy said...

slam bro..dah mmg begini sikap penyokong PAS..mereka hanya percaya ckp nik aziz jer..sbb itu bila isu bai'ah ni keluar nik aziz org pertama keluar kenyataan yang itu semua palsu dan tipu helah UMNO...maka mane ade lagi penyokong pas yng nk percaya ngan bukti yg kita bongkarkan...pada mereka nik aziz ni dh macam dewa jer...ckp semua betul belaka...walaupun ade bukti depan mata....

segelas kopi panas said...

sudah terang lagi bersuluh.. tapi pihak pembangkang akan putar2 sampai berpusing utk tpu rakyat lg

Jeffry said...

UMNO dah habih gas!...

Anonymous said...

Alasan terbaru blogger PAS kenapa bai'ah talak disokongnya ialah kerana.................

"keadaan yang "Dharurat""

Hehehehehehheheheheehehe.

Tidakkah PAS boleh elakkan tsunami dan gempa bumi.!!!!

House PK said...

Nik Aziz ditaja untuk mengerjakan Haji oleh Abroad Technology, nak tau kenapa? klik disini

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

SALAM.

PAS NEI BANGSA YANG PUTAQ BELIT...LIDAH SEGELINTIRNYA DARI LIDAH MENGKARUNG DAH JADI LIDAH BIAWAK..PENIPU PUTAR BELIT...ITULAH PEMIMPIN PAS..TERUTAMA DIKEDAH YANG BELIDAH BEWAK MASIH BERSERBAN DAN BERUSRAH...KONONNYA

House PK said...

Nik Aziz ditaja untuk mengerjakan Haji oleh Abroad Technology, nak tau kenapa? klik disini

Anonymous said...

aik kebetulan ke, elok je video ni ade, kuar plak video terbaru, pengakuan Bala terhadap tawaran RM5 juta kepadanya ~~ saling balas membalas video

Anonymous said...

Ini Bala suda ada improvement. Dulu SD jugak tau, skarang suda ada video.
Coming 23 November, mesti lagi macam2 ada, macam2 worang, macam2 cerita...

"Pun***, poochee, poodah" - anon

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeee pencacai macam TakeRules95 suka sebab mana2 janda yang lawa dia nak kebas dulu.Macam punahsihat pr dan punaisihat negeri selangor yang bergaji rm1 juga la boley kebas kiri kanan depan belakang.alkhalid khalembu bekas ahli koprat pun tak pandai nak jana ekonomi selangor terpaksa lantik aljuburi jadi punaisihat selangor.Buruknya perangai aljuburi negeri sendiri tak berani ker?takut dengan keluarga Lim ke?siap la toke syarikat2 selangor kena pulas.

shonzu said...

Salam GAP...

Ala, biasa la anon 9:27pm. Puak2 hamPAS tak berani nak cerita banyak2 pasal bai'ah talak 3 dan tawaran mengerjakan haji marlboro pada Niky Ajeh. Mereka dah pening kepala macam mana nak tembak UMNO / BN.

Jadi datang la 'Penyelamat' Pengencing Rakyat bersama BALA tenteranya yang telah disuap dengan jawatan jika dapat jadi PM kelak.

Masih ingat ke tentang mesyuarat seperti yang dilaporkan oleh Zulkifli Nordin dalam blognya, artikel bertarikh 10 Nov yang lalu???

Ini apa yang ditulis oleh Zulkifli Nordin, 'pemberi peluru hidup' kepada UMNO:

"Adalah jelas daripada mesyuarat yang dipanggil oleh DSAI semalam dipejabatnya yang dihadiri oleh AP PKR bahawa isu utama yang dibincangkan adalah strategi baru PKR untuk melancarkan serangan terhadap YAB Perdana Menteri."

Jadi, video BALA tu salah satu dari kerja AnWAR si Pengkhianat Bangsa la. Pernah buat akuan bersumpah mendakwa Najib-Altantuya ada hubungan, kemudian menarik kembali akuan bersumpah tersebut dalam kurang dari 24 jam. Kemudian membuat akuan bersumpah kali kedua pula untuk membatalkan akuan bersumpah pertama tadi.

Kini, BALA tentera AnWAR datang kembali membuat sumpah yang dia ditawarkan RM 5 juta supaya mengubah sumpahnya dulu.

Tetapi bagi pencacai hamPAS yang bertaraf LEMBU pasti anggap akuan bersumpah BALA lagi benar berbanding sumpah yang pernah dibuat oleh Saiful. Jadi fikirlah sendiri, tentu ada maksud di sebalik semua ini.

PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

ANNA MONTANA said...

Cerita pasal Mahathir dalam ASTRO
Ch555,History yg di siarkan pukul 8mlm 15/11/2009(part 1)dan pd 22/11
2009(Pt 2)
MENUNJUKKAN bahawa Dr.M pada tahun 1981,selepas menjadi PM telah meminta Tun Dr.Hasmah menjaga anak
anak mereka semasa Dr.M sibuk memerintah Malaysia......
so...dulu2 time Mahathir pun dah ada BAI'AH(olih pemimipin UMNO lgi)
"'MU JAGA ANAK2..MU PAHAM...!!!! kalau TAK.....????? SuSOH Smua..!!"
Begitu lah lebih kurang BAI'AH Dr. M,agak nya.....

Anonymous said...

anna montana; tp Dr.M takde la nak niat nak mencerai isterinya.. sampai dah tak jadi menteri masih sah laki bini.. fikir dulu sebelum komen.