Thursday, December 10, 2009

AZNIL NAWAWI PUN PAS BELASAH !

aku baca statement aznil dalam kolum di atas. takde salahnya aznil mengambil pendekatan akhirnya untuk masuk dan menegur niky ajis tentang doa bala/pecah perut yang bodoh tu. tapi macam biasa puak sempit otak pas pun balunlah demi mempertahankan dahan tua lagi kering di kelantan tu.klik kat bawah

16 comments:

Jeffry said...

AKU MMG STUJU SGT AZNIL BALUN CUKUP2 SI AJIS BUAH KORMAK TU!. PAK AJIS DH KERTERLALUAN SGT!. MMG PATUT SEMUA ORG BALUN DIA. TAK KIRA LA DIA ARTIS KE JURUTERA KE APE KE. YG SALAH TETAP SALAH!

lara_nur said...

kesian aznil... biarla dia nak komen apa pun.. tu la taksub sangat pemimpin sendiri buat salah bila tegur kita plak yang kena balik...tak nampak salah sendiri lagi nak balun orang lain.. inila puak2 bodoh sombong..last2 sendiri yang rugi..buat aznil sabar jela

Orang Muda said...

setuju...

siput_uda said...

balaci2 pas ni bodoh.. kata sangat hebat.sangat tahu pasal agama. apa la yg di taksubkan sangat ngn nik ajis tu..

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeee baru memerintah 3 negeri dah ada unsur2 diktator.Kalau dapat perintah satu malaysia entah ler mungkin jadi macam regim pol pot orang ramai tak boleh bersuara kalau bersuara misti riuh macam iklan potong.Heeee kena tanya nijar gila mb dan lge toaber pembela hak kebebasan bersuara semasa belum mendapat kuasa tetapi bila dah berkuasa cakap tak serupa bikin.

amieieda said...

salam yob,

habih diungkitnye segala program aznil..kalaulah aznil puji puak demer mau dapat gelor "ustaz" yob.

ajer gampang!!!!

YANG GAMBI said...

Bro, PAS ni dah rasakan mereka setaraf Nabi....... tak boleh ditegur...... itulah riak dan takburnya mereka.....

matrengganu said...

sabar je la aznil....tapi rasanya NAjis tu dah tak lama dah........


Siput Uda....balaci2 PAS masa kecik2 dulu semua makan TAIK ... bila dah besar menyemak kan muka bumi.

Anonymous said...

aku stuju benor apa yg aznil perkatakan...PRU13 nnti Tahun Lingkup PAS

Anonymous said...

Doa TGNA yg pertama spy terbukak pintu hati nurani...kalu msih xsedar2 jugak baru le doa yg kedua...Apasal la bangang sgt puak2 sesat ni...xdak seekor pun yg sebut pasal doa yg pertama tuh. Yg si HAJI aznil tu pun satu hal....xpayah la nk cakap psl hukum agama, teruskan la dedikasi engko dlm penyebaran budaya HEDONISME dlm tv tuh.

Anonymous said...

anon 2.14
kan dahm kata kaum kamu tak boleh ditegur? kamu aja yg islam sejati, orang lain tidak? aku bukan penyokong pas.. adakan aku tidak seislam kamu?

Jemaat Haji 2007

shonzu said...

anon 2:14 am.....

Doa Mudalilul amPAS Niky Ajeh mustajab ke??? Kalau doakan pada tentera Zionis supaya PECAH PERUT boleh menjadi tak???

Kalau Tok Garu tu berdoa supaya Kelantan takkan banjir lagi, agak2 dimakbuklan Allah tak???

Pemerhati said...

Woi janganlah anda berani menegur TGNA! Kan dia adalah sikit bawah saja tarafnya dpd Nabi. Dia adalah maksum. Dia adalah wali.
Tegurlah UMNO yg jelas2 adalah kafir, haram jadah, perasuah , dll.
DAP? Jangan tegur! Kerana DAP adalah sekutu kita orang Islam dalam usaha kita utk memerintah M'sia selepas PRU13 nanti
Nak memerintah apa kerana nanti orang Melayu dah dimusnahkan oleh DAP dan PKR. Oh, tak apa kita boleh Islamkan orang2 DAP. Kan sekarang pun mereka sudah petah bertakbir raya dan membaca Al Quran!

Anonymous said...

Dlm otak2 org hamPAS; ustad2 kapir DAPigs&PoKeR lagi tinggi makam mrk banding ngan PakNil nih!

Bila org yg dah ditutup mata hati & akal mrk; apa yg mrk nampak hanyalah melalui mata setan berwarna biru dgn matlamat ke bulan penuh mmenaiki roket petir ;-)

shonzu said...

Matlamat orang hamPAS adalah sama, merosakkan pemikiran orang Melayu dan Islam. Yang betul kononnya dari mereka, orang lain salah belaka......

"1PAS, Kelantan DiDahulukan, N.Ajis Diutamakan"

KakNa said...

korang x sedor ke apo y korg ckp? korg x tau ka y umno tu JAHAT!! mrk ambik hak org kelate...si aznil tu mmg pnyokong umno!! jd, die x taulah cito sbnrnye!!!!!