IKLAN BERBAYAR

Thursday, December 10, 2009

TAHNIAH WAJAH PEMIMPIN DAP KENA KENCING !



sekarang bangsa melayu taknak cerita banyak. semalam NGO melayu selangor telah memijak gambar pemimpin DAP doggy and piggy...kini sudah ada orang melayu membuka seluar dan kencing ke atas gambar mereka..

politik ada batas. dan jelas pakatan nampaknya semakin tidak mahu berhenti dari melakukan provokasi,menghina,mencerca islam dan melayu... DAP biadap kepada islam dan melayu pasal pas yang ajar mereka cara-cara biadap !

dulu, almarhum dato fadhil noor tida pernah sesekali memberi izin untuk DAP walau sekalipun menghina islam dan bangsa melayu... namun tidak sekarang.kini demi gilakan kuasa dunia,gilakan undi maka pas dan nik ajis sanggup melanggar aturan tersebut. orang umno masuk neraka lah,doa pecahkan perut najiblah,doa bala untuk melayu lah,surah aura lah... !

DAP BIADAP PASAL PAS YANG AJAR MEREKA UNTUK BIADAP PADA ISLAM DAN BANGSA MELAYU ! ingat wahai bangsaku..musuh kita adalah DAP,PAS DAN PKR.. ! berdasarkan maklumat akan ada gerakan besar-besaran di seluruh negara untuk diadakan kempen kecing secara beramai-ramai keatas wajah pimpinan DAP ! adakah kita rasis ? tidak pasal orang cina pun maki DAP si ronnie liu ! tak percaya tengok bawah..




15 comments:

Media Cyber said...

... saya sokong mereka pijak.. bakar pun takpe... semak je....
dalam malaysia ini tidak pernah skali pun hal bangsa cina o india di nafikan ... skolah kuil o sebagainya.... lengkap....
jgn suke meminte2.... bsykur dengan ape yg dah ada... ALLAH itu maha kaya.. maha pemurah... maha adil.... cume bangsa melayu ada keistemewaan ...

pis said...

cukup pelik bila blogger pakatan tak komen langsung pasal nga kor meng pertikai pembinaan masjid. agak semua glogger pakatan bukan islam kot atau tak de telur?

Dr.Sid said...

hehe. nilailah sendiri. apakah ini yang kita mahukan untuk anak cucu kita nanti?

YANG GAMBI said...

Bro, memang layak muka-muka komunis ini dikencingkan...... sepatutnya dilempar denga tahi....... komunis Malaya dalam bandar.....

Muhammad said...

KUNJUNGAN WIDA' KE MASJID AL-FALAH USJ 9
OLEH AL-MUKARRAM AL-QARI
SYEIKH MUHAMMAD JIBREL AL-MISRI





Setelah beliau berpeluang menyaksikan sendiri perjalanan ibadah Qurban di Masjid Al-Falah ini pada hari Tasyriq yang lalu dan bersama-sama meraikan majlis tersebut di sebelah malamnya, maka beliau sekali lagi mensudikan diri bagi merapatkan silaturrahim dengan warga MAF sekaligus mengakhiri percutian beliau di negara ini selama 2 minggu yang lalu. Sebagai wida' buat kali ini, beliau akan berada di MAF,
.
pada:
Khamis 10 DISEMBER 2009
bersamaan
23 ZULHIJJAH 1430h
selepas solat Maghrib.
.
Kehadiran Muslimin dan Muslimat amatlah dihargai.
http://pondokhabib.wordpress.com

Anonymous said...

aku nak komen skit:

wahai pis yang kencing.

dia pertikaikan bajet la bodoh. Bukan pertikai kan kenapa buat masjid.

Kroni UMNO yg jd kontraktor buat masjid tu. Org suruh jadi wakil rakyat, kau jadi kontraktor. Masjid pun kau nk kaut untung.

Anonymous said...

Aku nak komen sikit:

Puak-puak melayu yang tak reti berusaha. Asyik nak bertongkat diberi keistimewaan.

Tak nak berubah.
Dah 52 tahun merdeka, tak abis-abis nak dapat keistimewaan.

Tiada siapa nak gugat keistimewaan kita orang melayu.
Yang takut dengan bayang2 sendiri tu kenapa?

UMNO je yang perlu dihentikan daripada diberi keistimewaan.

Selama ini pemimpin UMNO terlalu diberi keistimewaan.

Kita rakyat mampu melihat lagi lagi GAP kembali bodoh ni.

Sekarang ni musim cuti, cuba check berapa puluh menteri yang pergi bercuti ke luar negara - semua kos pakai duit kerajaan, duit kita lah bodoh.

kau dapat apa? - bonus RM500 pun dikerat dua.

Ini realiti.

Melainkan korang semua ni makan duit mak bapak lagi.
Melainkan GAP ni ahli UMNO yang tak dapat projek.

abe MIE 'TERJAH' said...

masalahnya melayu pula kencing melayu....


pkrpasdap.blogspot.com

ANAK ABU HASSAN said...

fiweiiiii,ni dah gila kentang biar padan muka si dap.kah2222222

Anonymous said...

Aku nak komen sikit..

woii mangkuk sial anon 1.50 apa yang ko meraban tuu.. ko ni mesti taik pkr or Pas sial.. yang selalu buat persepsi..

yang nak pergi mekah kene sponser tu ape citer..

memang puak2 nie cakap ikut mulut longkang macam tok guru sial nak mampus tu..

khairol trg.

Anonymous said...

aku nak komen sikit

anon 1.50 yang bangang sial..
apa yang ko meraban nie.. ko nie sama la dgn tok guru tua nak mampus tu.. mulut macam longkang cakap ikut suka jer.. tak habis2 dgn persepsi buruk. itu ajer la kerja ko org..

yang nak pg mekah 65k sponsor tu aper citer.. tak nak pertikai ker bajet tu..boduuus.

khairol trg.

KizZ said...

Salam..

Um,Lu sudi jenguklah kat kiz garden
www.kizgarden.blogspot.com

Follow jika anda berminat..
TERIMA KASIH..

Anonymous said...

aku nak komen sikit:

khairol trg yang memalukan rakyat terengganu.

Kalu ayoh mu g mekoh ada orang nak sponsor sebab niat dia nak sedekahkan kat ayah mu, aku rasa ayoh mu ambik jugok.

jadi salah sebab media dan umno koko duk putor belit mende ni..


ke guane bodo?

Puak2 mu ni la hok cekik darah rakyat terengganu, memperbodohkan rakyat terengganu. Puok2 derih base JKKK pale lembu.

Malu la sikit. Mu ngundi pakoh mende? ke dok daftar lagi bodo?

Bandoraya korok kering - nak beli baju raye susoh.

G tengok monsoon cup tu. bahang bodo di MB mu ja..

Anonymous said...

aku nak komen sikit

khairol trg
ni antara orng teganu dgn teganu.

aku ckp bende betul bodoh.

bakpe yang larat gitu mu kate ke org tua tu.

sponsor dengan bajet sama ke ?
base JKKK.

malu aku kalu mu ni org Trganu

Anonymous said...

perangai tak senonoh mcm dlm gambar tu bukan akhlak org Islam for sure