IKLAN BERBAYAR

Wednesday, December 9, 2009

HALLO BRADER !

sementara aku tengah kumpul informasi untuk balun pakatan dan umno yang masih tido tak balon pakatan..jom layan jap 2 lagu favourite aku !







2 comments:

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

heeeeee kalau tengok dari keadaan sekarang macam ada something jer.ada menteri yang buat statement supaya peminat Tun benci kat Umno,ada menteri yang sokong supaya perasuah jadi tim menteri,ada bekas menteri yang kenyit mata dengan aljuburi,dapat bola tanggung pun masih buat poyo jer.Mungkin ada yang dah kena picit tlog.Heeee macam ada bau ikan busuk.Kalau pekasam sedap juga dimakan tapi kalau dah berulat langau hijau bermaharajalela.Don't give up GAP demi anak cucu kita.
Heeee lagu untuk peliwat2

http://www.youtube.com/watch?v=DJxg01SF6bg&feature=related

Goh Wei Liang said...

Haha. GAP. Tergelak aku bila tgk gambar Nik Aziz tu.

Best !!!