Tuesday, December 29, 2009

KENAPA KALIMULLAH BIAYAI RAJA PETRA ?

petra bersembunyi di sini, apartmen trinity court, bayswater london.
hari ini aku membaca blog malaysia today,kepunyaan raja petra. hingga ke saat ini nampak nya raja petra sudah semakin goyang dengan pendedahan demi pendedahan yang dilakukan oleh mainstream media dan bloger tegar.

ada kabaran yang diterima mengatakan kalimullah sudah semakin kerap menghubugi petra memberi nasihat agar beliau berhati-hati sepanjang persembunyiannya di sana. kenapa kalimullah membiayai kehidupan petra di london ? apa insentif atau kebaikan yang kalimullah dapat dengan menjaga seorang fugitive blogger yang takde telor ni ?

kalimullah memang seorang agen asing. pernah lepas daripada skrin keselamatan negara dan bekerja sebagai penjaga media negara. di waktu penglibatan kalimullah menjaga salah satu daripada media negara, amat banyak doktrin-doktrin hasutan membenci status quo dilakukan secara halus. agenda membenci DEB,hak asasi dan demokrasi melampau,liberalisme agama,mempertikaikan agenda ketuanan melayu antara topik-topik hangat yang senantiasa kalimullah lakukan.

manusia anti melayu bernama kalimullah ini adalah kesinambungan lidah singapura. membawa ide-ide pembukaan kontrak sosial yang melampau dalam doktrin penulisannya. sebut sahaja nama kalimullah, maka akan kedapatan persamaan idelogi yang sama sedang DAP rencanakan di tanah melayu.

jadi bila kalimullah menghidu pergerakan raja petra, yang dilihat punyai motif yang sama untuk membawa dasar liberalisme dan anti ketuanan melayu, mereka bergabung.

pertemuan pertama dilakukan di singapura, tempat jadinya 'orang melayu' di muziumkan. kalimullah adalah sundalan agen perosak, membawa seberapa ramai melayu-melayu yang 'sekepala' dengannya bergabung dan menjahanamkan malaysia dari setiap sudut, baik dari segi politikaliti dan ekonomikali nya.

dengan persepsi fantasi politik mainan petra, kestabilan politik malaysia boleh tergugat. kenapa buku malaysian maverick tulisan barry wain dilancarkan dari singapura ? kenapa petra dibiayai oleh kalimullah yang memang diketahui sebagai master spinner dalam mainstream media ? kerana dengan merosakkan imej malaysia (melayu)..akhirnya singapura akan mendapat manfaat besar daripada sudut ekonomi hasil ketidakstabilan politik malaysia.

hari ini petra melangkau lebih jauh lagi, apabila dengan berani mahu menghapuskan sistem kesultanan melayu dan mengidamkam malaysia menjadi sebuah negara baru, republik of malaysia sepertimana yang telah berlaku kepada raja gnaendra di nepal yang kini hidup merempat di singapura.

darah petra halal. dalam sejarah kesultanan islam, bermula daripada kerajaan muawiyah,abasiah,islam di cordoba,islam di sepanyol,tuglug di india, kerajaan demak/acheh di indonesia,patani di siam dan akhir sekali othmaniah di turki semuanya telah tumbang dalam jangka masa beberapa ratus tahun pemerintahannya.tumbang kerana perencanaan jahat kafirun dan munafikun.petra,anwar,dap dan pas sedang merencanakan semula ulangan sejarah yang sama sepertimana yang kafirun dan munafikun yang dulu telah lakukan.

dalam era kejatuhan empayar islam di seluruh dunia yang kini telah menjadi bahan sejarah, hanya kerajaan kesultanan melayu di malaysia dan brunei sahaja yang masih terus bertahan menahan 'asakan demi asakan' selama 500 tahun. hari ini ulangan asakan daripada kafirin dan munafikin kini berlaku di tanah melayu,hasil gabungan bangsat sepertimana yang petra,anwar,dap dan pas sedang lakukan..agenda mereka KETUANAN RAKYAT !

apa pilihan aku dan engkau ? aku tanya kau betul-betul.. berperang sampai mati menentang puak munafik daripada pakatan atau kita berpeluk tubuh melihat ketuanan melayu dan kesultanan melayu tumbang pada pru ke 13 ?

tiada pilihan kepada aku dan engkau, kita bangun dan kita lawan mereka habis-habisan. samada kita mati atau mereka mati dalam pertarungan mempertahankan kuasa yang orang melayu ada ! samada petra,kalimullah,anwar dan pas, bangsa melayu mesti bangkit dan lawan mereka habis-habisan, pastikan mereka tombang.pastikan tiada lagi kedapatan saki baki bangkai daripada kalangan kumpulan mereka yang mampu bangkit untuk menghancurkan semula HAK KITA !

21 comments:

Pak Tua Jaga said...

Salam GAP!

Daftar nama aku sebagai salah seorang yg akan mempertahankan Kesultanan Melayu! Kesultanan Islam! Aku akan terus mempertahankan Ahlul Bait!
Kenali Sejarah Kita ketahui siapa Sultan2 kita! Allahuakhbar!

GAP KEMBALI said...

PAK TUA JAGA
SUDAH HAMBA TULISKAN DI DALAM HATI HAMBA !

MANTRA said...

Siapa rakan baik Kali? Siapa bawa masuk Kali ke Malaysia? Siapa orang itu..... sekarang sedang tersenyum di dalam UMNO.... ingin perang? Perang rakan baik Kali juga...

Anonymous said...

DAFTAR KAN AKU SBG SERIKANDI ISLAM, AKU RINDUKAN JANNAH..............

YANG GAMBI said...

GAP, hanya bagi mereka yang tidak mahu mengaku Melayu sahaja yang tidak terasa akan perbuatan pengkhianat ini....... tunggulah... RPK akan mati kekeringan juga nanti.....

Anonymous said...

Salam GAP...Apa bukti yg mengata Kalimullah biayai Petradan pengkhiatan negara..Kalau ada bukti tolong serahkan bukti kepada Polis agar pengkhiatan negara ni didakwa dimahkamah

carlos said...

Can somebody go ask KJ if this is true? See what he'll answer.

Now Petra Kamaruddin or PK ( since he wants to abolish our royals ) is no longer a Malaysian citizen due to technicality. ha! ha! I hear he hold a Singaporean passport!

kapalkorek said...

Kapalkorek akan setia menentang Si Petra Yang Haprak ni, ingat jangan jadi Si Jebat Yang Derhaka pada Sultannya, Jangan Bersultan di mata, tetapi berkaca di hati!Takkan melayu dan sultannya hilang d dunia, Takbir! kapalkorek-kapalkorek.blogspot.com

Anonymous said...

Salam tuan, senjata dah sedia, bile lagi nak bertempur? saya dah terbau jihad ni...nak hidu bau syahid ni?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Salam GAP.Saya ingin bertanya adakah parti UMNO memperjuangkan orang-orang melayu?

Anonymous said...

Ana sebagai warga Melayu dan cintakan Agama ana, ingin turut serta menentang kafirun dan munafikun nih. Anapun rrindukan Jannah sebagaimana janji Allah SWT. Insya Allah.

ONE NATION ONE LOVE said...

Salam,
Ahh..kita mintak Tun Mahathir bimbing kita.Bagi dia satu platform utk menaikkan semangat melayu/islam.Bagi dia satu pentas dan ucapan berapi dia yg semua melayu rindukan.Mana dia Tun Daim,mana dia Tan Sri Mohamed Rahmat,mana dia Sanusi Junid.Ibrahim Ali dll.Kita kumpul dia org ni semua atas satu pentas.Aku dah bosan dengan PKR,PAS yg rasa dah jadi melayu terpelajar dan rasa moden serta elit.Jadilah melayu yg mengenang budi.Adik beradik aku semuanya ke asrama penuh/universiti kerajaan dengan biasiswa UMNO/kerajaan.Jom jangan kita jadi bangang lagi.

Hamdan said...

Salam GAP.

Sikitul dan Mendeliar ini perlu dihapuskan segera, demi Islam dan Melayu.

Kita tidak redha sejarah Sikitul dan Mendeliar di Melaka, berulang.

Budak Kuning said...

GAP, adekah PAS memperjuangkan hak orang Melayu?.. saya sgt konfius skrg sbb banyak kes cabul dr pihak PR terhadap orang Melayu..risau la skrg ni..

Anonymous said...

Berapa ramai org Melayu yg telah terjebak dgn ungkapan "ketuanan rakyat"?
Mungkin Al-Juburi dah nampak (selepas apa yg jadik di Perak) klu mimpi nak jadi PeeMmm mungkin X cukup power;
jadik dia suroh Putar Kamarudin jolok isu nih supaya dia boleh berangan jadik Presiden 1Malaysia setaraf ngan kawan-kawan dia yg jadik Presiden di Ameriki!

Panglima Perang Cyber said...

GAP - pendedahan yg mantap..

Rush Murad said...

aku senantiasa bersedia untuk menentang merekal; pengkhianat agama dan bangsa ...siap-siaga dari dulu, kini dan selamanya...

Anonymous said...

"Salam GAP.Saya ingin bertanya adakah parti UMNO memperjuangkan orang-orang melayu?"

Ini soalan bangang bodoh bahlul tolol dari hutan pokemon mana nih?

Sebenarnya dulu AMENO cuma perjuangkan anus/anal/arse/asshole yg menarik Anvvar Al_Juburi menyertainya; tapi bila AMENO dah insaf tapi Al-Juburi tak puas lagih; tuh yg jadik cam hang sekaghang tak tau mana depan/belakang/atas/bawah/samarasa/samasaja!

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Mari Kita Imbas semula siapa Pengkhianat Melayu sebenar

1. Melemahkan institusi raja-raja Melayu yang menjadi simbol ketuanan Melayu.

2. Melemahkan sistem kehakiman negara.

3. Menarik balik royalti rakyat petroleum rakyat Terengganu yang majoriti orang Melayu.

4. Memperkenalkan PPSMI; menghapuskan bahasa Melayu.


5. Menarik peruntukan geran kepada Sekolah Agama Rakyat, tempat belajar agama anak-anak Melayu.


6. Memperkenalkan meritrokrasi; mengurangkan peluang belajar anak-anak Melayu.


7. Memperkenalkan PTPTN dan mengurangkan biasiswa kepada anak-anak Melayu.


8. Persempadanan semula pilihanraya pada 2002; mengurangkan kawasan majoriti orang Melayu.


9. Menafikan hak royalti rakyat Kelantan yang majoriti Melayu.


10. Memperkenalkan Islam Hadhari yang mengelirukan orang Melayu.


11. Menyenaraiawamkan syarikat TH Plantation yang dahulunya dimiliki 100% oleh Tabung Haji dan dimiliki oleh orang Melayu. Tetapi sekarang orang bukan Melayu boleh memiliki saham TH Plantation.


12. Menggabungkan syarikat-syarikat konglomerat orang Melayu iaitu; Sime Darby,Guthrie dan Golden Hope, dan sekaligus mengurangkan peluang orang Melayu daripada tiga syarikat kepada satu syarikat sahaja.


13. Memetik kenyataan Mufti Perak, Dato’ Harussani – 250 ribu orang Melayu murtad. Semua ini adalah di bawah pemerintahan kerajaan Umno.


14. Mewujudkan Wilayah Iskandar yang menjadi zon bebas, maka orang-orang Singapura boleh masuk secara bebas ke sana.


15. Krisis Menteri Besar di Perlis dan Terengganu apabila Umno sendiri yang menentang keputusan Sultan di negeri berkenaan.


16. Membubarkan Kementerian Pembangunan Usahawan yang menjadi sumber bantuan usahawan-usahawan Melayu.


17. Memperkenalkan liberalisasi ekonomi, maka sekaligus menghapuskan Dasar Ekonomi Baru yang tujuannya membantu ekonomi orang-orang Melayu Bumiputra

siapa pengkhianat sebenar UMNO atau Pakatan Rakyat?

Ahmad Syazli said...

Raja Petra ni sebenarnya ada kes bankrap. dengar2 dia ni patutnya kena tahan bawah ISA. dia sebagai seorang bankrap jgk sepatutnya tak boleh keluar dari malaysia tanpa kebenaran Jabatan Insolvensi. tp dia dah pun kluar. jd, kesalahan dia sekarang di bawah ISA dan jgk di bawah akta kebankrapan.

Tar al-Mansur said...

Allah SWT will bring to light the truth and people like you, who have no decency, humanity or proof will be punished for spreading lies regarding Kalimullah and other muslims, or even other people for that matter. This is unislamic behaviour and frankly you look ridiculously stupid. You are a disgrace to the name of Malaysia and Islam. May you not be so influenced by Satan in the furute and may Allah SWT have mercy on your black black soul, you sick minded low life. There is still time to repent.