Thursday, December 17, 2009

PERHIMPUNAN LIWAT ESOK ?

esok kabarnya AMK selangor akan mengadakan demontrasi di masjid negeri shah alam selepas solat jumaat bagi mendesak agar perbicaraan liwat anwar diadakan serentak di mahkamah syariah.

anwar dah mula nak berdalih lagi ? apapun aku cuma nak rakyat bagitahu bahawa ini adalah demonstrasi haram dan telah melanggar perjalanan kes mahkamah beliau sendiri.

anwar cuba mereka cipta satu konsep demokrasi baru, mewujudkan satu public trial bagi memberikan damage kepada 'bakal' keputusan yang berlaku februari 2010 !

demokrasi rimba adalah ciptaan anwar, dan pihak polis selangor cuba diheret dalam game bodoh anwar, dengan harapan agar polis mengambil tindakan terhadap hadirin yang memprotes. dengan ini mudahlah anwar melabel dan memberikan persepsi kepada penyokong bodohnya, bahawa polis dan mahkamah memang berkonspirasi dalam kes liwat beliau..

aduhai mudah sangat dibaca plan anwar ni... klik sini untuk drama bersiri liwat anwar..nur liwat http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2009/12/perhimpunan-haram-pkr-engkar-arahan.html

8 comments:

YANG GAMBI said...

Bro, inilah nasib kuli-kuli Anwar dalam PKR....... sentiasa diperbodohkan untuk menjaga kepentingannya....

sukanmalaysia said...

dari layan politik, skali skala layan sukan pulak.. yg penting malaysia negaraku telah menang lawan bola yabedabeduuuu!! malaysia boleh.. hahah.. nntkan kemunculan sukanmalaysia.com 1januari2010..

hanizam said...

perhimpunan haram kan dah jadi darah daging PKR sejak anwar kena pecat dulu...sampai sekarang ni, bila dapat perintah pun sama je..perhimpunan haram tetap dalam pemikiran mereka...

mentaliti sebagai pembangkang amat kuat walaupun kuasa ditangan mereka...maklumlah, sifat membangkang ni dah jadi darah daging...

dalam kata lain, selagi tak tutup mata, kerjanya, bangkang...bangkang..bangkang...

lagenda said...

Salam Ziarah.......

Anwar semakin terdesak dan munggunakan platform ini untuk mengalihkan perhatian rakyat

Anonymous said...

biarkan mereka berdemonstrasi.
jika UMNO boleh berdemonstrasi, kenapa tidak mereka?
'melanggar peraturan mahkamah?'
sejak bila malaysian ikut perintah mahkamah?

Anonymous said...

Pokemon punya Mat Leather, tak habis2 dgn taktik kotorrr dan menjijikan. Tak habis2 nak membuat huru hara dan porak peranda dalam negeri. Hati Yahudi betul melaun ini. Semoga dilaknat sampe ke mampus.

mat4d said...

haha ..

berapa juta pulak kali ni akan hadir?

Akmal said...

salam bro,minta tlg keluarkan artikel sy dlm update 24 jam..tq