IKLAN BERBAYAR

Saturday, December 12, 2009

VIDEO AKHLAK NIK AJIS !

65 comments:

Anonymous said...

HUDHUD DAN AJARAN ISLE PAS HANYA DI MULUT SAJA...PEMBANGUNAN DI MULUT SAJA...PENGAMALAN HANGKANG...HAPRAK...CAKAP TAK SERUPA BIKIN...BUKTI...BANYAK TENGOKLAH KELANTAN KALAU KALAH BOLA, DATANGLAH KE CERAMAH PASA YANG BANYAK KUTUK N MAKI KPD UMNO...MENGKAFIRKAN UMNO...TAPI GUNA MASJID..JALANRAYA.. ..SEKOLAH..DAN LAIN2 YANG KERAJAAN KAFIAK BUAT...MALAH RAMAI PENYOKONG PAS KELANTAN ADALAH PENJAWAT AWAM YANG MAKAN GAJI HARAM KERAJAAN PUSAT...OTAK TAK BETUI...SEBAB PEMIMPIN DAH NYANYUK....KESIAN...INGATAN KEPADA PAS...ISLAM DITENTUKAN OLEH PENGAMALAN RUKUN IMAN DAN RUKUN ISLAM...BUKAN RUKUN PAS....KALAU BENAR PAS ISLAMIK ...BUKAN ISLEMEK...LAKSANAKAN HUD HUD DI KELANTAN..CAKAP TAK SERUPA BIKIN ..HAKKK PTUIIIIIIIIIIIIIIIIII....PAS PEROSAK AGAMA , BANGSA MELAYU DAN KETAMADUNAN MELAYU...

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

UMNO parti racist dan rasuah ! dulu,kini dan selamanya

adf55650 said...

BENGAPnye,,,,
Memangla UMNO rasis. Umno bela Melayu
MCA pun rasis sbb bela Cina
MIC juga rasis membela India.
Bila gabung dalam BN, semue kaum terbela termasuk AGAMA.

PAS ekstrimis ikut selera die je.
DAP kominis kononnya nak semue same
PKR atheis ugama tah kemane

Bila gabung, jadi la PAKATAN RASUAH

Kamil said...

kaum islam yang sesat spt pengikut PAS,PKR serta DAP juga suku sakatnya yang lain adalah yang pertama sekali masuk neraka jahanam dan terendam didalam nya untuk selamanya insyaallah..mereka dengan lebih keji bangsatnya bertopengkan Islam,konon atas kebenaran yang suci namun hakikatnya mereka sendiri menjahanamkan umat dan Islam di Malaysia ini..semoga Allah swt berikan kemenangan serta perlindungan kepada kita semua..amin..Allahuakhbar!!!

shonzu said...

FuckerRules95 dah melalak kembali di sini. Mana dia gambar yang menunjukkan DS Rosmah berada semasa Altantuya dibunuh???

FuckerRules95 PEMFITNAH NOMBOR WAHID

shonzu said...

FuckerRules95....

Apakah ini satu 'kelakuan' yang cukup Islamik bagi penyokong2 hamPAS??? Siapa yang mengajar mereka sedemikian???

Jawapannya: Mudalilul amPAS Nik Ajis


"1PAS, Kelantan DiDahulukan, N.Ajis Diutamakan"

shonzu said...

Wahai FuckerRules95....

Siapa yang lebih berani???
DS Najib kah atau Niky Ajeh kah???

Siapa pula pejuang Islam sebenar???
DS Najib kah atau Niky Ajeh kah???

Jeffry said...

Puteri UMNO gatai!...

YANG GAMBI said...

Bro, itulah perangai iblis syaitan yang berpakaian ulama...... harap kopiah di kepala je, tapi kencing masih berdiri......

Najib Altantuya dah tak de komen apa-apa lagi, jadi dia tahu cakap macam tu je..... tapi dalam hidupnya hasil dari perjuangan UMNO..... itulah manusia munafik yang dia dapat dari tok guru..... lembu pun pandai balik kandang...

Anonymous said...

1 MALAYSIA SUDAH TAHU AJARAN MAHA GURU YANG DIANGAKT OLEH PENGIKU2 TAKSUB PAS SUDAH BUTA HATI,BUTA MATA DAN SUDAH DI TUTUP PINTU HATINYA UNTUK MENERIMA KEBENARAN...BUKAN MUDAH UNTUK MENUJU JALAN KE SYURGA DAN TIDAK PULA SUSAH UTK MENEMUI JALAN KE NERAKA...PENGIKUT2 TAKSUB PAS PERGILAH MENGIRINGI JENAZAH KEKUBUR DAN DENGAR BAIK BAIK PERSOALAN DAN JAWAPAN SEWAKTU JENAZAH DI TALKINKAN...TIADA SEBESAR ZARAH PUN PERKATAAN PAS YG DIDENGARKAN....MASIH BELUM TERLAMBAT UNTUK KITA BERMUHASABAH DIRI... ummi medeka said

Anonymous said...

Kalau kami memerintah PAS akan bina lebeh banyak lagi Masjid.aku takut nanti macam issue Arak...ketetel PAS takut apabila DAP bantah.gitulah janji manis Pakatan Perosak Rakyat

shonzu said...

FuckerRules95.... mari baca ini...

NAJIB PEJUANG ISLAM SEBENAR, NIK AJIS PENGECUT????

Setelah didoakan agar ditimpa dengan bala oleh Mursyidul Am Pas Datuk Nik Aziz Nik Mat, Perdana Menteri YAB Datuk Seri Mohd Najib yang disertai oleh Perdana Menteri Thailand Abbishit Vejjajiva telah melakukan kunjungan muhibah ke kawasan yang bergolak di Selatan Thailand.

Walaupun ketika lawatan itu terdapat dibeberapa tempat di kawasan Selatan Thailand telah dikejutkan dengan siri letupan bom namun semuanya tidak mematahkan hasrat Perdana Menteri untuk kesana malah beliau dan Abbishit telah selamat sampai ke destinasi yang dituju.

Kejayaan lawatan Perdana Menteri ke Selatan Thailand itu terus mendapat reaksi yang sama sekali tidak diduga daripada Menteri Besar Kelantan yang mana beliau begitu berbangga dengan semangat Najib untuk bertemu dengan masyarakat disana. Nik Aziz telah menyifatkan Najib sebagai pejuang Islam yang sebenar apabila tidak gentar dengan sebarang ancaman atau kemungkinan yang akan menimpa dirinya demi untuk menemui masyarakat Islam yang ada disitu.

Nik Aziz sendiri turut mengakui bahawa beliau pernah diundang atau dijemput untuk berceramah di beberapa kawasan yang majoriti penduduknya adalah Melayu dan Islam, namun telah ditolak Nik Aziz atas alasan sebab-sebab keselamatan. Nik Aziz juga menjelas kenapa beliau enggan menerima undangan untuk memberi ceramah daripada penduduk Selatan Thailand kerana beliau takut kena tembak.

Kebetulan juga selepas didoakan dengan doa sedemikian dan tak cukup dengan itu maka di doakan lagi sampai pecah perut maka kita dapat lihat bahawa Perdana Menteri telah berjaya juga sampai ke kawasan yang terkenal dengan mala petaka, bom sudah seperti tradisi bagi masyarakat disitu, ada yang apabila terkena bom bukan saja setakat patah tangan, kaki, buta tetapi ada yang 'pecah perut' namun kita sebagai rakyat Malaysia tetap bersyukur kerana Perdana Menteri selamat tiba di Selatan Thai dan juga selamat kembali semula ke tanah air.

Itulah kata-kata yang selalu kita dengar, "manusia hanya mampu berdoa dan merancang, hanya Tuhan yang akan menentukan segala-galanya," ...memang benar sekali.

"1PAS, Kelantan DiDahulukan, N.Ajis Diutamakan"

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu kenapa 1 dunia dah tahu pasal najib dan rosmah perempuan puaka?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu kenapa 1 dunia dah tahu pasal najib dan rosmah perempuan puaka?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

aku rasa Nik Aziz pejuang islam sebenar bukan Najib Altantuya kalau Najib Altantuya pejuang islam sebenar dah lama parti umno tu bersih daripada rasuah dan racist

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

aku rasa Najib Altantuya takut dan bukannya berani sebab tu la dia takut bila orang tanya pasal altantuya press conference.

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Najib minum beer dengan PM Thailand itukah pemimpin islam yang kita nak?

Anonymous said...

kemuskilan saya utk di jwb oleh tok guru nik aziz dan juga ulamak2 pas...wajarkah anak2 saya mendoakan supaya saya ditimpa laknat oleh kerana telah banyak pekara saya tidak menuruti kehendak mereka yang pada pemikiran saya sebagai ibu pekara2 yg di mintak itu tidak layak di berikan padanya...sebagai contoh, membelikan kereta utknya yg masih belajar dlm tingkatan satu...sudah pasti saya tidak menurutinya biar pun saya mampu utk menunaikan nya...sedangkan segala keperluan serta keselesaan kedudukan dan pembelajaran yg lain sudah diberikan sepenuh nya...apakah dgn tidak menunaikan serta tidak memberi keutamaan kpdnya membolehkan dia mendoakan bala utk saya???...pd hemat saya, saya sudah menjalan kan tanggongjawab saya sebagai seorg ibu kpdnya...sherry said

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu kalau Najib pejuang islam sebenar kenapa dia minum beer dengan PM Thailand?

Anonymous said...

cetek betul pandangan sesetengah orang. asal angkat gelas 'toast', nampak air kuning sikit, sahlah minum beer. agung pun kadang2 angkat toast diwaktu formal dinner meraikan lawatan ketua2 negara. kami pun angkat toast bersama.. air mungkin warna kuning, merah atau apa warna, tetapi bukan alcohol. apple cider (jus epal) pun kuning. kalau umur baru setahun jagung, belum tahu selok belok kehidupan, toksahlah nak berpolitik. baik duduk diam.. bukak mulut buat malu aja..

kakcik

adf55650 said...

Kamu pasti ke Najib minum beer? Adakah agama PAS hanya mengajar kamu membuat fitnah sahaja?
Dalam protokol perjumpaan antara pemimpin negara, perkara2 yg melibatkan ugama dan adat diambilkira. Biasanya jus epal yg dihidang. Jangan buat fitnah. Kami orang Islam tidak suka dan tidak membuat fitnah.
Orang kafir pun tak sebodoh orang PAS.

shonzu said...

Hahahaha.... FuckerRules, FuckerRules95....

Kalau dah bebal, bebal juga la. Niky Ajeh sendiri mengaku tak berani nak ber'dakwah' ke selatan Thailand tu, takut kena tembak. Kalau seorang ulama yang berpegang kepada ketentuan Allah mesti Niky Ajeh tak peduli semua itu. Tentu dia akan terima jemputan orang lain di selatan Thailand.

Kalau doa Niky Ajeh begitu mustajab, tentu dia akan minta perlindungan dari ALLAH yang MAHA BERKUASA supaya selamat dari malapetaka. Tapi apa yang diucapkan tak melambangkan Niky Ajeh seorang ulama hatta bukan seorang yang beriman kepada ALLAH.

Begitulah juga, dengan sang sesumpah AnWAR Al-Juburi yang tidak percaya pada ALLAH jika benar dia tidak bersalah meliwat Saiful. Bersumpahlah dengan nama ALLAH dan biar ALLAH menghukum siapa yang benar dan siapa yang berkata bohong.

"1PAS, Kelantan DiDahulukan, N.Ajis Diutamakan"

Anonymous said...

bodo betul yang komen guna kepala lutut ni.ada ke tanya najib minum beer ngan PM thai.tah apple juice ke ape..main tembak aje.video tu pulak ada konspirasi.dibikin oleh UMNO,budak budak UMNO pakai baju dan kopia PASpispus tu.mana ada PAS pernah buat salah.apa apa pun mesti salah UMNO.walau anak PAS tak reti belajar n tak masuk uni.anak PAS merempit pun salah UMNO.bola kelantan kalah pun salah UMNO.penyokong tak disiplin,tu pun salah UMNO.semua ni konsiprasi.nik ajik takut gi selatan thailand takut kena tembak..umno punya pasal la tu.menantu nik ajik jd CEO PMBK tu pun salah UMNO,sebab nik ajik mencontohi Pak Lah,utamakan menantu.tapi Pak Lah dah letak jawatan,bila la pulak Nik Ajik nak mencontohi Pak LAh.???

shonzu said...

Sekali lagi FuckerRules95, kalau dah bebal tetap bebal juga la pemikiran engkau tu....

Pastikah engkau air tu air beer, bagaimana nak pastikannya??? Hanya sekadar melihat warna airnya??? Pernah campuran jus epal dan nenas?? Apakah warnanya???

Kalau benar sekalipun air tu adalah beer, betul ke engkau tengok DS Najib teguk air tu??? Adakah setakat mengangkat gelas dan ucap sesuatu kepada Abhisit, kemudian meletakkan kembali ke meja....

FuckerRules95 minum beer???

FuckerRules95 pemfitnah besar???

Bertaubatlah FuckerRules95, jangan memfitnah orang lain lagi. Moga Allah mengampunkan dosa2 engkau yang lalu.....

shonzu said...

FuckerRules95, bila nak tunjuk gambar DS Rosmah semasa Altantuya dibunuh??? Belum siap buat superimpose lagi ke??? Hahahahaha......

Anonymous said...

LU BANGANG TU BUKAN ARAK..TU APPLE JUS...LU BANGANG TAK TAU PROTOKOL ANTARABANGSA...SO KALAU PRESIDEN IRAN ATAU RAJA ARAB SAUDI..MINUM BERADAB MENGIKUT PROTOKOL KAT THAILAND MINUM ARAKLAH YE...LU BANGANG...PI MAMPUSLAH...KALAU LU MELAYU..LU PEROSAK BANGSA...KALU LU CINA ATAU INDIA LU MEMENG NAK MELAGA LAGA KAN MELAYU...LU APA TAU...MASUK ...

Amin Baek said...

fuckerrules,hang dok cakp2 datok najib minum beer..mai kasi bukti sini..ko ckp macam ko duk skali ngan datuk najib la...tunjuk bukti,,if xde itu fitnah..PAS xajar pasal fitnah ke kt ko??

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Amin Baek dan shonzu macam mana pula dengan Khairy dan Hishamuddin minum arak?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

PM Thailand Abbishit Vejjajiva lagi popular daripada PM Malaysia Najib Altantuya Pembunuh Kejam sebab tu la kalau tgk Al Jazeera atau BBC gambar dia je ada di Singapore baru2 ni mereka tak nak tunjuk muka Najib sebab apa sebab Najib ada kes.

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Najib patut duduk lama di Thailand dia patut kena balik apa yang dia telah dibuat

shonzu said...

Hahahaha..... FuckerRules95...

Pusing jangan tak pusing, modal nak tembak DS Najib dah mula kehabisan. Mari kita lihat berapa lama AnWAR cuba berdalih pasal kes dia tu. Shamsul AMK kemetot pun dah minta supaya AnWAR teruskan dengan perbicaraan mahkamah. Sekarang AnWAR cuba minta nyawa dengan Niky Ajeh pula.

Niky Ajeh ulama pengecut pula dah ramai yang marahkan dia sebab kes menantu hantunya tu. Tak lama lagi bom dalam kepimpinan hamPAS Kelantan pula akan meletup. Kita lihat buntot siapa yang akan panas kali ini. Hahahahaha.......

Doa Niky Ajeh tak makbul.......

shonzu said...

FuckerRules95..... ok tak slogan baru ini??

"1PAS, Kelantan DiDahulukan, N.Ajis Diutamakan"

Wakakakakakak.......

Anonymous said...

cakap boleh tak jgn gune kepala lutut/???

ko main cakp je org ni org tu minum arak..

cuba la try buktikan..ko pk ko sorg je bagus,sorg je beragama..bukti kn la br men ckp jek..

shonzu said...

Sedikit sebanyak mengenai biodata FuckerRules95:

-adalah satu produk cap 'Tok Garu' yang tak pernah menghadiri BTN (apatah lagi kononnya pernah berjuang dalam UMNO selama 20 tahun... hakk puiihh...).
- Makanan kegemaran: memakan daging saudaranya sendiri melalui perangainya yang suka memFITNAH
- Kitab rujukan: Haprak-daily dan Suara Keldai.
- Hobi masa lapang : Menyalin artikel dari blog orang dan mendakwa itulah tulisan dari buah kerandutnya....
- Insan idola: AnWAR Al-Juburi dan Niky Ajeh
- Ideologi: Seseorang yang tidak percaya langsung tentang ketentuan ALLAH
- Lain2 : akan diketahui tidak lama lagi.

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Sedikit sebanyak mengenai biodata shonzu:

-adalah satu produk cap 'kroni UMNO' yang tak pernah menghadiri masjid
- Makanan kegemaran: memakan daging saudaranya sendiri daripada Big Momma Rosmah memnuat
- Kitab rujukan: Utusan Meloya dan Berita Hairan.
- Hobi masa lapang : Menyalin artikel dari blog orang dan mendakwa itulah tulisan dari buah kerandutnya( diri sendiri tak mengaku....
- Insan idola: Najib Altantuya dan mat sembab bernama Muhyiddin- Ideologi: Seseorang yang tidak percaya langsung tentang ketentuan ALLAH
- Lain2 : akan diketahui tidak lama lagi.

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu ok tak slogan 1 Malaysia

1 Malaysia Duit Rakyat Didahulukan Rasuah Diutamakan

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Menantu Nik Aziz memang patut letak jawatan sebab terlibat dengan rasuah tak macam orang UMNO terutamanya Khir Toyol bukan nak letak jawatan selepas ambil banyak duit rakyat

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu kau ada dengar berita tak Utusan Meloya kena saman lagi sebab tulis perkauman?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu artikel ni kau copy and paste juga kan mesti tak mengaku yang kau copy and paste

Setelah didoakan agar ditimpa dengan bala oleh Mursyidul Am Pas Datuk Nik Aziz Nik Mat, Perdana Menteri YAB Datuk Seri Mohd Najib yang disertai oleh Perdana Menteri Thailand Abbishit Vejjajiva telah melakukan kunjungan muhibah ke kawasan yang bergolak di Selatan Thailand.

Walaupun ketika lawatan itu terdapat dibeberapa tempat di kawasan Selatan Thailand telah dikejutkan dengan siri letupan bom namun semuanya tidak mematahkan hasrat Perdana Menteri untuk kesana malah beliau dan Abbishit telah selamat sampai ke destinasi yang dituju.

Kejayaan lawatan Perdana Menteri ke Selatan Thailand itu terus mendapat reaksi yang sama sekali tidak diduga daripada Menteri Besar Kelantan yang mana beliau begitu berbangga dengan semangat Najib untuk bertemu dengan masyarakat disana. Nik Aziz telah menyifatkan Najib sebagai pejuang Islam yang sebenar apabila tidak gentar dengan sebarang ancaman atau kemungkinan yang akan menimpa dirinya demi untuk menemui masyarakat Islam yang ada disitu.

Nik Aziz sendiri turut mengakui bahawa beliau pernah diundang atau dijemput untuk berceramah di beberapa kawasan yang majoriti penduduknya adalah Melayu dan Islam, namun telah ditolak Nik Aziz atas alasan sebab-sebab keselamatan. Nik Aziz juga menjelas kenapa beliau enggan menerima undangan untuk memberi ceramah daripada penduduk Selatan Thailand kerana beliau takut kena tembak.

Kebetulan juga selepas didoakan dengan doa sedemikian dan tak cukup dengan itu maka di doakan lagi sampai pecah perut maka kita dapat lihat bahawa Perdana Menteri telah berjaya juga sampai ke kawasan yang terkenal dengan mala petaka, bom sudah seperti tradisi bagi masyarakat disitu, ada yang apabila terkena bom bukan saja setakat patah tangan, kaki, buta tetapi ada yang 'pecah perut' namun kita sebagai rakyat Malaysia tetap bersyukur kerana Perdana Menteri selamat tiba di Selatan Thai dan juga selamat kembali semula ke tanah air.

Itulah kata-kata yang selalu kita dengar, "manusia hanya mampu berdoa dan merancang, hanya Tuhan yang akan menentukan segala-galanya," ...memang benar sekali.

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu bila Khir Toyol nak letak jawatan?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu kalau Saiful benar diliwat kenapa dia salah tarikh yang mula2 dia kata 26/8/08 ?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu kau tahu tak anwar ibrahim blogspot lagi banyak daripada saiful punya?

shonzu said...

Hahahaha..... FuckerRules95 dah kehabisan idea. Memang terbukti mempunyai tahap pemikiran yang rendah dan hanya mampu menjadi mat paste & copy je.....

Hahahahaha..... FuckerRules, FuckerRules95....

"1PAS, Kelantan DiDahulukan, N.Ajis Diutamakan"

shonzu said...

Hahahaha..... betapa bodoh dan bebalnya si FuckerRules95 ini rupanya.

Cuba lihat balik komen aku pada December 13, 2009 7:12 PM. Cuba klik pada tajuk "NAJIB PEJUANG ISLAM SEBENAR, NIK AJIS PENGECUT????" tu, disitu aku dah link dimana aku ambil artikel tu, si bongok FuckerRules95 oooiiii....

Aku juga dah minta kebenaran dari tuan punya blog untuk salin artikel dia. Engkau sendiri yang tak mengaku copy & paste dari blog orang lain, cuba nak fitnah aku pula.

HAHAHAHAHAHA..... FUCKERRULES95 YANG BEBAL MEMANG KAKI FITNAH..... BERTAUBAT SEGERALAH WAHAI FUCKERRULES95....

"1PAS, Kelantan DiDahulukan, N.Ajis Diutamakan"

shonzu said...

FuckerRules95...Kalau benar AnWAR tak pernah meliwat Saiful, kenapa dia >GENTAR untuk bersumpah???? AnWAR tak percaya pada ALLAH ke???


Blog AnWAR lagi ramai yang beri komen ke??? Ala, itu semua orang yang tak ada kerja macam engkau. Hari2 asyik fikir politik je, sebab hari2 kena kencing dengan sang sesumpah AnWAR.

Kalau nak banding dengan blog AnWAR Al-Juburi tu, ramai lagi yang bertamu dan memberi komen di blog Che Det. AnWAR tetap jatuh nombor 2. Hahahahahaha.....


"1PAS, Kelantan DiDahulukan, N.Ajis Diutamakan"

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

anwar jatuh no.2 tetapi saiful plak jatuh no.1000

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu kau patut blog tun mamak kutty bukan bog che det

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

ye aku copy dan paste biar shonzu takut

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu patut bertaubat daripada sokong parti rasuah

Kelopak Salak said...

Kita boleh nilai sendiri IQ yang dimiliki oleh penyokong fanatik pembangkang seperti post2 di atas.

Kita baca, renung, dan nilai sendiri sikap dan kewarasan mereka.

shonzu said...

Hahahaha....FuckerRules95. Aku takut bila engkau mengaku??? Orang macam engkau ini aku buang ke jamban je. Bekas pejuang UMNO selama 20 tahun KONONNYA... bila dah terbukti suka memfitnah orang, cuba beralih ke soalan lain pula.

"1PAS, Kelantan DiDahulukan, N.Ajis Diutamakan"

shonzu said...

Wei, FuckerRules95 oooiii... aku mengaku ada segelintir orang UMNO mengamalkan rasuah dan biar Allah laknat ke atas mereka kerana melakukannya... tetapi nak dibandingkan dengan penyokong parti hamPAS, kebanyakan pencacai hamPAS lebih suka kepada perkara2 fitnah. Dari parti hamPAS itu wujud sehinggalah kini dan mungkin selama2nya.

Begitu juga dengan parti PoKeR yang langsung tidak jelas apakah perjuangan sebenar mereka selain hanya mahu menaikkan AnWAR sebagai PM Malaysia sahaja. Kemudian apa??? Membalas dendam kerana cita2nya sebelum ini tidak tercapai gara2 dibuang atas kelakuan seks songsangnya itu???

Aku juga berdoa semoga Malaysia tidak akan ber'PM'kan manusia ini kerana takut bala ALLAH yang akan menimpa anak cucu aku suatu masa nanti kerana menyokong sang Al-Juburi itu. Dan selagi sesumpah ini tidak bersumpah atas nama Allah bahawa dia tidak pernah meliwat Saiful dan Azizan, selagi itu aku takkan percaya kepada AnWAR walau sebesar zarah pun.

Kalau nak meyokong DAPig lagi lah aku risau. Takut kerana memikirkan satu2nya tanahair buat Melayu akan tergadai ke tangan Cina seperti yang berlaku di Singapura. Allah telah menunjukkan semua itu dalam tempoh berbelas tahun sahaja bila Singapura diperintah oleh Lee Kuan Yew. Kini suara Melayu Singapura hampir tidak kedengaran walaupun suatu masa dulu kaum Melayu adalah penduduk asal Temasek (Singapura).

Jadi parti mana lagi aku harus sokong??? Rasuah boleh dibenteras, fitnah sukar kerana ia sudah menjadi halwa minda kepada orang seperti engkau, FuckerRules95......

shonzu said...

Jadi FuckerRules95, kalau engkau merasakan parti berteraskan fitnah itu adalah terbaik untuk engkau. Tak perlu engkau nasihat aku untuk bertaubat, kerana yang harus bertaubat adalah ENGKAU, FuckerRules95 sang pemfitnah....

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

hahaha kelakar aku dengar rasuah boleh dibenteras.Bila plak UMNO nak benteras rasuah bukan rasuah sudah dilancarkan oleh Presiden UMNO yang ke-4 ke iaitu Tun Mamak Kutty?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

kalau Pas suka buat fitnah tapi yang pelik kenapa UMNO tak saman?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

shonzu kau ingat tak lagi orang-orang yang bernama Rahim Noor,Abdullah Mokhtar,Khalid Jefri dan ramai lagi apa sudah jadi dengan mereka? mereka fitnah anwar sampai dapat bala

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

UMNO suka buat fitnah macam Utusan Meloya dan TV3suku itu bukan fitnah ke?

Anonymous said...

Shonzu..

tak payah la ko melayan sangat budak tu...

aku yakin budak nie mesti ada masaalah mental..

khairol trg.

Anonymous said...

Shonzu..

aku rasa tak payah la ko layan sangat budak biol tu..

aku yakin budak tu mesti ada masaalah mental

khairol trg.

shonzu said...

Salam saudara Khairol Trg....

Betul kata saudara, budak FuckerRules95 ni memang ada masalah 'wayar otak tercabut sikit'. Bagi dia semua yang dibuatnya adalah betul, walaupun dah terbukti yang komen2nya adalah fitnah. Nak bagi fakta jauh panggang dari api. Hanya suka buat provokasi macam sifunya si pencinta Al-Juburi.

Namun saudara, boleh lihat inilah antara perangai pencacai Pengencing Rakyat, bila sudah ada bukti didepan mata, masih cuba untuk cari kesalahan orang lain pula.

Biasalah.... sesuai dengan dasar:

PAS 4 all = Israel 4 all= Piss 2 all
"1PAS, Kelantan DiDahulukan, N.Ajis Diutamakan"

adf55650 said...

Kepada Najib Altantuya,
Apabila Bala dan Raja Petra memfitnah Najib serta Rosmah, die ade bukti ke? Kalau Bala tahu Rosmah berade di tempat kejadian, bermakna die pun berada di situ dan bersubahat. Begitu juga Raja Petra. Mereka pun tak beritahu siapa yang hadir di situ dan memaklumkan pada mereka. Mengapa? Bukan fitnah?

UMNO tidak melayan fitnah PAS kerana buang masa melayan puak2 yang tak siuman. UMNO banyak lagi kerja untuk membangunkan negara. Bukan macam PAS mengharapkan kuasa untuk meraih kekayaan negara yang telah dibangunkan oleh UMNO.

UMNO bukan sahaja membangunkan negara, malah agama dan Bangsa Melayu sendiri. Ini termasuk puak2 tak siuman seperti saudara yang tergolong dalam cacat otak. UMNO memang tidak mengharapkan ucapan terima kasih drpd orang seperti sdra sbb mmg takkan tau berterima kasih. Sdra hidup pun UMNO dah bersyukur.

Khairy dan Hishamuddin minum arak? Cerita ni sama dgn Nik Aziz simpan perempuan di Golok atau Anwar tidur sekatil dgn Azmin serta Shamsidar.

Kalau tidak ada UMNO dan pemimpin2nya sdra pun mungkin tak tau dan tak tak berpeluang nak layan komputer macam sekarang.

Boleh senaraikan jasa PAS untuk umat Islam di Kelantan?
Apakah sumbangan Anwar di Permatang PAuh?

Saya kenal siapa Anwar. Saya telah mengenalinya sejak 1973. Saya yakin sdra belum lahir lg waktu itu.

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

kesian Rosmah Perempuan Puaka


Datin Seri Rosmah Mansor berkata beliau tidak risau dengan begitu banyak tuduhan jahat dan liar dilemparkan terhadapnya oleh pihak-pihak yang bersikap memusuhi beliau.

Rosmah berkata, sebagai isteri perdana benteri, beliau lebih fokus dalam kerjanya untuk membantu rakyat mendapatkan kehidupan lebih sempurna dan baik, begitu juga masa depan. - Malaysiakini


shonzu kau tak nak tolong dia ke?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

adf55650 adakah UMNO penjuang sebenar islam?

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

kalau UMNO membangunkan negara dan islam dah lama takde rasuah kat negara ni

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

lawak la kau ni aku kan dah kata aku tak suka duduk Malaysia yang terpaksa dengar kerenah UMNO naikkan harga barangla,minyak la dan banyak lagi so,sekarang aku kat luar negara dah tak duduk Malaysia internet di luar negara lagi cepat berbanding Malaysia sama dengan harga kawalan di luar negara