Monday, December 14, 2009

VIDEO KANTOI ! KALID GAGAP CERAMAH DI BTN !

7 comments:

Anonymous said...

Salam saudara GAP, tolong pantau laman blog ni..ada ciri2 menghasut cina benci melayu la..blog ni kepunyaan pelakon yang selalu belakon dalam filem dan drama afdlin shauki..nama dia Patrick Teoh, ni alamat blog dia http://niamah.blogspot.com

Panglima Perang Cyber said...

khalid kantoi lagi... apa respon dia agaknya..

dah lah kena tegur dengan sultan selangor..

sekarang tembelang dah pecah pulak..

Anonymous said...

patrick teoh, u really sucks. Kianabo c@#&i

Ms Pearl said...

Yeah Patrick Teoh and his Niamah! I think He hates melayu. Pelik Afdlin Shauki masih nak bekerjasama dengan orang macam ni. Ke sebenarnya Afdlin Shauki sendiri hates melayu? Or he is not really melayu? hehehehhehe

DaVillageBoy said...

Apalagi yang akn dilakukan oleh khalid gagap ni...mestilah mencari isu terbaru atau mencipta isu baru bagi mengalih pandangan rakyat daripada kisah beliau

Anonymous said...

Dia tak gagap pun, cakap lancar saja.

ManLemang said...

Hensemnyaaaa abg khalid kita masa tu. Perut pun steady lagi muahahahahahhahaa