IKLAN BERBAYAR

Tuesday, December 15, 2009

XKLUSIF :PROJEK PERTAMA ANWAR DISELANGOR DIDEDAHKAN !


anwar attaturk kantoi. kami (GAP,DET,KGC) telah mendapat maklumat bahawa dia cuba menghidupkan satu lagi projek drama politik ala-ala perak di selangor. satu NGO yang digelar sebagai GABUNGAN KESEDARAN PENGUNDI PAS NEGERI SELANGOR (GKPPNS) telah ditubuhkan secara sulit bagi tujuan menumbangkan kerajaan pakatan selangor.

tujuan penubuhan NGO ini adalah untuk melakukan spin. kononnya NGO ini dibiayai oleh umno dan tujuan NGO ini ditubuhkan adalah untuk menggulingkan kerajaan pakatan selangor. bila mesyuarat tertutup ini berlangsung ? sabtu lepas di salah sebuah hotel terkemuka di kuala lumpur.

anwar attaturk sudah mengetahui akan kerapuhan kerajaan pakatan selangor. mengikut cerita,sekiranya diadakan pilihanraya DUN di selangor maka dipercayai umno selangor akan menang besar dan jurus dapat menubuhkan sebuah kerajaan melayu yang solid.

jadi untuk menghuru haraan keadaan, supaya mudah dijadikan modal politik, maka NGO ini dibentuk. peliknya NGO yang kononnya adalah penggerak pengundi pas selangor ini, hampir kesemua AJKnya adalah daripada kelantan ! apa kejadah orang kelantan nak tubuhkan NGO untuk merampas selangor ?

NGO ini terlalu pincang dan kelam kabut dalam struktur penubuhannya. mereka memakai nama pengundi pas negeri selangor, tetapi mengikut maklumat yang kami perolehi...tiada langsung pun kelibat ajk pas cawangan,kawasan,negeri selangor yang hadir !

ini cubaan anwar untuk memburukan umno selangor terutamanya nama ds najib dan noh omar !

kami mendapat maklumat secara langsung mengenai perjalanan mesyuarat tersebut..hampas dan cukup hampas. peserta yang datang dari jauh (kelantan) mendapat satu bilik untuk setiap orang. dewan mesyuarat cukup mewah namun perjalanan mesyuarat telah gagal..

anwar telah kantoi dalam projek pertamanya di selangor. cuba lagi anwar..cuba lagi ! terimakasih gap ucapkan kepada YB PKR kerana memberi info .

14 comments:

shonzu said...

Ooo... ni salah satu agenda untuk menaikkan 'ekonomi' Selangor kot GAP. Selangor nak berjinak2 untuk jadi pembekal budu nombor satu dunia, tu sebabnya AnWAR cari AJK dari Kelantan je. Iye la, semenjak dilantik menjadi Tuan Penasihat Kewangan Selangor dengan bayaran 1 hengget ni.

Agak2nya saudara GAP, ini ada kena mengena dengan kenyataan 'jangan sentuh Tok Garu' ke?? Cuba berbaik dengan Tok Garu hamPAS, untuk umpan AJK dari Kelantan supaya boleh jalankan konspirasi ini???

KGC said...

gap, info terkini..politik ala anwar..sesi demonstrasi akan diadakan tidak lama lagi...tapi aku percaya org selangor tidak akan terpedaya..

persoalannya skg...adakah hasan ali tau tentang projek nie..atau hasan ali telah dipinggirkan..

abe MIE 'TERJAH' said...

Apa tujuan masih tidak jelas sebab apa motof anwar untuk burukkan PAS.Mungkin saudara kena terjah lagi.


pkrpasdap.blogspot.com

Anonymous said...

Apa kejadah si Mat Leather, betul punya pokemom, tak habis2, hasad dengki, busok hati, sebiji macam Yahudi keparat. Inilah manusia yg bergelar Anu War Berahi Aljuburi, berperangai macam Yahudi mamfuz,dajjal betul, tak habis2 nak membuat negara dan bangsa huruhara. matlamat hidup untuk membuat perkara yg menjijikkan, peliwat tegar negara. Mana yg Perempuan atau mana satu yg Jantan, mana yg halal dan mana yg haram, mana lobang halal dan yg mana lobang taik, lobang najis macam mulut Nik Najis. Aljuburi tak dapat bezakan. Pada dia sama saja, tetapi dia lebih minat dan hauskan yg mengjijikan dan yg harami. Tetapi orang macam beliau masih ada pokemon2 dari bangsa Melayu dari PKR dan PAS yg menganggap beliau maksum macam Nik Najis, suruh bersumpah dgn sebut nama Allah, dikatakan sudah telpon dgn satu dunia dan terkeluar dunia punya Ularmak dikatakan tak Islamik, tak mengikut syarak, tetapi bawa kes ke mahkamah syariah suruh Saiful bawa 4 saksi kalau tak dapat 80 sebatan, itu mengikut syarak dan Islamik. ish ishh ishh ishh ishh kan pokemon betul punya melaun. Selamatkanlah anak2 bangsa dari jadi pengikut kaum Luth, selamatkan anak2 bangsa dari porak peranda dan huruhara, kekacauan Komunis dan Yahudi mamfuz. Selamatkanlah anak2 bngsa dari menjadi mangsa liwat. KEADILAN for Saiful, KEADILAN for anak2 bangsa.

Anonymous said...

Apa kejadah si Mat Leather, bedul punya pokemom, tak habis2, hasad dengki, busok hati, sebiji macam Yahudi keparat. Inilah manusia yg bergelar Anu War Berahi Aljuburi, berperangai macam Yahudi mamfuz, matlamat hidup untuk membuat perkara yg menjijikkan, peliwat tegar negara. Mana yg Perempuan atau mana satu yg Jantan, mana yg halal dan mana yg haram, mana lobang halal dan yg mana lobang taik, lobang najis macam mulut Nik Najis. Aljuburi tak dapat bezakan. Pada dia sama saja, tetapi dia lebih minat dan hauskan yg mengjijikan dan yg harami. Tetapi orang macam beliau masih ada pokemon2 dari bangsa Melayu dari PKR dan PAS yg mengaggap beliau maksum macam Nik Najis, ish ishh ishh ishh ishh kan jahil punya melaun. Selamatkanlah anak2 bangsa dari jadi pengikut kaum Luth, selamatkan anak2 bangsa dari porak peranda dan huruhara, kekacauan Komunis dan Yahudi mamfuz.

DaVillageBoy said...

hahaha...mainan politik anwar hari ini asyik terbongkar jer...maklumla umur sudah tua...otak pun sudah lupa...itu yg kntoi belaka...

p/s: hmba mntak izin untuk link kan dkat facebook tuk bacaan rakan2 hamba..supaya mereka buka mata..

azreen said...

kalau betul la cerita ni ..wah hebat betul strategi ni..

ejarll said...

sampai bler anuar??????????????

Anonymous said...

haha..anuwar anuwar..tx abes dgn strategi bodoh..asyik berpolitik je..kantung kerajaan negeri da kering...strategi politik bodoh dr nuar nk memperbodohkan rakyat..die igt rakyat sume bodoh mcm totok Pakatan Rasuah tu??teruskan perjuangan GAP...rakyat menyokong anda...

Panglima Perang Cyber said...

GAP --- pendedahan sangat hebat..

tahniah !!

Anonymous said...

Bersama Muhadits Syeikh Muhammad Ibrahim dari Syria HARI INI (Rabu): http://wp.me/PiAx4-ZD

Anonymous said...

Al Juburi ni akan buat apa saja untuk menjadi Perdana Menteri..

Dia dah beritahu Yahudi di Amerika tu yang dia akan jadi PM tidak lama lagi...

16 Sept... kantoi.. dia kata "I have got the numbers" Balaci dia ikut sampai ka Taiwan..

Usul undi tidak percaya pada PM Najib di Parlimen...kantoi

Satu lagi cubaan si Al Juburi ia lah melalui undian meluluskan banjet di parlimen.. kantoi jugak

Lama lama , Majalah "Mad Sailor" (Mat Salleh) katakan si Al Juburi ni saperti binatang
SESUMPAH'

Si Al Juburi tidak akan berhenti di sini..

si al juburi akan buat apa saje untuk menjadi PM...dia tidak kira sama ada bangsa dan agama lingkup..

DIA TETAP DENGAN PENDIRIAN UNTUK JADI PM ....

ONE NATION ONE LOVE said...

Salam GAP,
budak nama nuar ni,ko jgn heran dia ni cuma nak jadi PM.Kalau standard Tun Mahathir (TDM) lah,dah duduk dalam balik budak ni.Tapi Pak Lah...alah malas lah nak cakap pasal kerajaan anak beranak ni,dah jadi sejarah pun...Atau pun kita buat dono je kat dia ni.Lama2 org lupa le dia ni sapa,org tak berapa penting,budak sengal.Ala.dia ni bagi aku budak je.Budak suruhan dot dot.Eh bosan lah dengan ko ni nuar...blah lah ooi

Anonymous said...

panglima_perang_underground:-

Pelik juga mengapa Anwar sendiri mempengerusikan mesyuarat di Mandarin Hotel tsbt. Covert program sebegini biasanya diuruskan oleh third party kerana risiko kebocoran. Biasanya mesyuarat dengan ketua2 yang dipercayai sahaja dipengerusikan Anwar, bukan nya mesyuarat strategik dengan Mamat Mamat dari Kelantan..