IKLAN BERBAYAR

Thursday, December 24, 2009

XKLUSIF : KALID IBRAHIM JADIKAN SELANGOR, DARUL KUBUR !

klik pada gambar untuk besarkan imej .
klik pada gambar untuk besarkan imej.
di atas adalah kandungan surat yang aku terima daripada sumber. dia mohon agar aku mendedahkan sikap kalid ibrahim yang terlalu pro cina. sebidang tanah berkeluasa 73hektar (177 ekar ) telah cuba ditukarkan statusnya daripada tanah perumahan ke tanah perkuburan (jirat cina)

inilah puaka bangsa. menggadai apa sahaja yang ada di bumi selangor demi gilakan kuasa !

pada bulan pertama dia memerintah, dia meluluskan pembinaan kandang khinzir mega (projek khinzir raksasa PKR) di sepang. kerana apa ? kerana di situ terletaknya penduduk bangsa melayu. bila ada penduduk majoriti melayu, kalid melakukan tindakan yahudi. menghalau secara perlahan-lahan penduduk asal dengan agenda projek khinzir raksasa nya. melayu cukup sensitif dengan babi..

projek khinzir raksasa (PKR) modus operandinya samalah sepertimana yang pernah berlaku di petaling jaya. petaling jaya dulu penduduk majoritinya adalah melayu. kerana urbananisasi melampau,perlahan-perlahan melayu berpindah. di sepang ia bakal mengulangi tragedi yang sama.

kini ia berlaku lagi di ulu yam,hulu selangor..umum mengetahui kawasan ini memang mempunyai penduduk majoriti melayu . orang melayu di sana wajib bangkit ! wajib bantah atas kesundalan manusia bernama kalid ibrahim dan partinya PKR !

ini pakatan adalah sialan ! ayuh rakyat selangor , kita bangkit dan hapuskan pakatan penjahanam bangsa ini daripada terus memerintah bumi selangor !

22 comments:

kitagempur said...

Panasssss...well done bro..sahak gagap nie dah ler menipu Sultan..janji nak bagi keuntungan ratus juta utk projek sementa...tapi dapat dalam 16 juta je..skg nak tukarkan tanah perumahan utk rakyat kepada kubur cina...mana lagi penting..tanah utk org hidup ataupun orang mati..

shonzu said...

Salam saudara GAP.....

Biasa la bro, jual tanah dapat untung, cina mati pun Khalid boleh dapat untung juga. Agak2nya sekaki besarnya kubur cina geng2 DAPig tu berapa harganya???

Itu belum ambil kira feng shui pula, mesti lepas la nak bayar hutang puluh2 juta Mr. Khalid Gagap pada Bank Islam nanti. Haha....

Berpadu, berubah, berkat = Piss 2 all

shonzu said...

Nampaknya dah kelihatan bayang2 Nijar da Mangkey di Selangor ni. Lepas ini status tanah mana pula yang hendak ditukar??? Yang tukar ke 999 tahun dah tak berani buat ke, Khalid Gagap oooiiii......????

Anonymous said...

Pengurusi TU... Islam ke ???

Jadi le Pengurusi kubur Cina

Rizal30 said...

Pemisahan Singapura Dari Malaysia

Lee Kuan Yew dan parti PAP pimpinannya enggan bertolak ansur dengan kerajaan Malaysia pimpinan Tunku Abdul Rahman.

Lee Kuan Yew sering mendakwa orang Melayu hanya berjumlah 39 % sementara bukan Melayu 51 % dan melayakkan Lee Kuan Yew menjadi Perdana Menteri Malaysia sebagaimana saranan Ramanathan. [perlu rujukan]Lee Kuan Yew mempersoalkan orang Melayu sebagai penduduk jati Malaysia, mereka sebenarnya adalah juga pendatang sebagaimana Cina dan India. Contoh yang diberikan ialah Syed Jaafar Albar, ahli politik Johor yang mempunyai darah campuran keturunan Arab.


Lee Kuan Yew menyalahkan Tunku dalam kegagalan konsep "Malaysian Malay". Tunku dikatakan telah terpengaruh dengan ketuanan Melayu yang diperjuangkan oleh beberapa pelampau Melayu dari 'ultra Malay' dan 'Young Turk'.

Sebaliknya, Lee Kuan Yew mewar-warkan konsep "Malaysian Malay" dan mendapat sambutan banyak parti di Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak, kecuali MCA. Gagasan Lee Kuan Yew meliputi Singapura, Pulau Pinang, Melaka, Sabah dan Sarawak.

Sebelum 1963, PAP hanya bertanding di Singapura sahaja dan Perikatan bertanding di Semenanjung Malaysia sahaja. Tapi pada 1963, Tan Siew Sin mendesak Perikatan bertanding di Singapura, namun UMNO kalah teruk. Tan Siew Sin merupakan Presiden MCA dan Menteri Kewangan Malaysia ketika itu. Pada 1964, Lee Kuan Yew mengarahkan PAP bertanding dalam pilihan raya kebangsaan di Semenanjung Malaysia bagi menentang MCA.

UMNO mahu Perlembagaan Singapura diubah bagi menjamin masa depan orang Melayu. Sedangkan Lee Kuan Yew sebagai pemimpin Singapura yang ada autoriti dalam pentadbiran negeri Singapura enggan berbuat demikian. Sebaliknya Lee Kuan Yew berjanji akan memperbaiki kehidupan orang Melayu melalui peluang pekerjaan, pendidikan dan skim perumahan.

Dalam projek perumahan, perkampungan Melayu di Singapura telah dihapuskan. Akibatnya, beberapa pergaduhan berlaku. Julai 1964, kira-kira 114 persatuan orang Melayu bertemu dengan Othman Wok iaitu Menteri Hal Ehwal Sosial Singapura bagi membincangkan kepincangan orang Melayu Singapura.

Tatkala itu, 12,000 orang Melayu mengadakan perarakan di jalan raya Singapura. Akhirnya tercetus rusuhan kaum antara Melayu dengan Cina di Singapura . Lebih 22 orang terbunuh, 200 cedera dan 1130 ditangkap. Bulan Ogos pula, sekali lagi pergaduhan berlaku. 8 terbunuh dan 60 cedera.

Kejadian ini meyakinkan Tunku bahawa dengan mengekalkan Singapura dalam Malaysia bakal mengundang rusuhan perkauman yang lebih dashyat lagi.

DAP = Dalang Antara Pengkhianat

http://arenanusantara.blogspot.com/

Ms Jade said...

I confirm dah tau party mana i nak undi PRU 13 nanti...!

Suara Baru said...

GAP aku ucapakan tahniah daitas pendedahan ko tu..... aku nak mintak tumpang nanti kat blog aku buleh ker?

Sangtawal Sakranta said...

salam GAP,

berniaga Tanah Kubur kan bisnes alaf baru GAP... banyak untung tu!

satu kubur diaorang adalah 2 hingga 3 kali ganda luas kubur orang islam, jadi logiknya...kena tanah luas la gap...

jual punya jual tanah... anak cucu dia sendiri mati nanti kena la tanam atas pokok! tanah dah habis untuk kubur cho nun alik dan kandang baby. atau kena bakar mayat tu dan abu nya nanti hanyutkan ke sungai...

bagus GAP teruskan pendedahan...

wassalam.

GAP KEMBALI said...

KGC
kasi hentak selangor lagi !

shonzu
ada benar kata-kata mu !

rizal
memang betul dap melaksanakan dasar kuan yew.

ms jade
nanti undi gap ya ?

suara baru
gunakan kesemuanya.biar bangsa melayu nampak !

sangtawal
kasi email sama saya.tk

azreen said...

ini hak asasi..lu olang talak boleh halang gua..haha (LKS& Kapal Sink)

umm..inilah hakikat sebenar kuasa politik di negara kita..suara kita melayu tidak laku..n tangan kita sendiri jugak yang mengahancurkan bangsa kita.

abe MIE 'TERJAH' said...

TANAM Lim Kit SIang, Guan Eng, Khalid Ibrahim, Karpal Singh, Nik Aziz, Hussam Musa, Anwar Ibrahim, Haji Had, Samad Khalid...

dalam satu kubur yang sama...

Anonymous said...

Ini lah hadiah dari PR kpd sesiapa yg menyokong kepimpinan kominis ini terutama dan teritimewa utk orang2 melayu selangor....dulu masa dato' seri khir toyo memberi hadiah penyapu kpd salah seorg perkerja dewan bandar raya selangor bukan main lagi menyalak org melayu selangor mencemoh datoa' seri khir toyo....skrg aku rasa memang teramat sesuai menteri besar PR menyumbangkan hadiah lagi besar kpd seluruh rakyat selangor ia itu taik babi dan juga kubur cina....suasana ini berlaku sebenarnya mintak kita sama2 berfikir dan memandang kpd diri sendiri.....khir toyo memberi penyapu melambangkan org melayu selangor diakhirnya akan layak utk menjadi tukang cuci kpd kandang babi mega dan juga kubur cina mega!!!....kedua2 hadiah yg di terima oleh org melayu selangor ini sememangnya sudah balance....dan di harap melayu melayu selangor pilih lah hadiah mana yg lebeh baik " PENYAPU KHIR TOYO atau TAIK BABI,AIR KENCING BABI SERTA KUBUR CINA MUNGKIN BERKONGSI KUBUR DGN MELAYU SELANGOR YG DI HADIAHKAN OLEH KHALID....ummi merdeka said

Anonymous said...

Bro GAP, hati aku dah mula panas sejak dari kau tubuhkan blog ni, panas dengan dendam terhadap pukimak bernama DAP..aku nak hapuskan bangsa ni! insyallah.

wareeddeen said...

tahniah kalid gagap.

kalid gagap akan mengiring mayat cina mati sambil menangis di situ nanti... (sebagai simbolik perasmian)

Nik ajis juga dijemput membuat syarahan perdana di sana kot.

lepas abis program syarahan, kutu2 hamPAS akan memunggut sampah... maka bersilah jirat cina tu.

tahniah.... rakyat selangor yang mengundi PR.

Anonymous said...

satu talkin untuk melayu selangor

MctHeory said...

kita korek kubur cina tu, kita tanam si gagap tu idup2 PRU13 nanti ok. . baru dia tau. . ahaha. .

anticinapakatan said...

ya ya aku mmg. Tunggu masa saja dgn. cina pakatan! Tapi tidak kpd cina bn...

Abas said...

Salam:-

Nak tergelak ku tenguk lakunan Saari Sungip dan isteri semasa datang majlis korban surau di Hulu Kelang.

Bila dia datang orang ramai tak layan si isteri tersengih2 duduk dalam kumpulan wanita dan si Saari ambik gambar.

Si Saari pula datang ke kelompok lelaki isterinya pulak yang ambik gambar..

Bila sedar orang tak layan dengan muka tembuk mereka berdua angkat kaki..kah-kah..kah.

jiwakita said...

salam.....

Kubur cina MEGA tuuu...kubur untuk orang islam bersepah..ada kadar jer..janji ada
kubur....kalau kubur islam dicadangkan
kat kaw. elit 'kaw-kaw' ke bantah!(kat kota kemuning klu tak silap)!

syabas Yb MB!...masukkkk!

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

UMNO kini berjuang bersendirian di semenanjung.Tiada kesungguhan dari MCA,Gerakan dan MIC yang menumpang undi melayu untuk menang.Parti2 tersebut masih sibuk dengan pergolakan dalaman.Adakah pergolakan ini sengaja diadakan sebagai wayang untuk memberi peluang kepada DAP.Heee tidak mustahil kerana mereka amat mengetahui melayu yang hipokrit dalam pr sanggup bermati-matian berjuang bersama mereka.
Tanah adalah negara.Menjual tanah dan menganugerahkan tanah kepada mereka umpama menjual negara.Khal-lembu kini broker maut utama menjual negara.Betul kata shonzu khal-lembu sebab nak settle hutang negara dijual

Anonymous said...

gap..ada ke haprak2 yg mengundi depa ni baca blog you ni?kalau baca baguslah..kesian ada,padan muka pun ada.teruskan perjuanganmu GAP.

Budak Kuning said...

Tak patut si khalid buat camni..gila btul la derang nie..