IKLAN BERBAYAR

Friday, January 22, 2010

CERAMAH JUARA RAKYAT DI SHAH ALAM !

9 comments:

Anonymous said...

Tak malu ker ngaku juara rakyat

ejarll said...

memang UMNO / BN JUARA RAKYAT...

PR PENGKHIANAT / PENIPU RAKYAT

shonzu said...

PR - Pengencing Rakyat

PKR - Parti Kufurkan Rakyat

hamPAS - Parti Angguk Sahaja

DAPig - Juara Komunis


Jadi anon 10:11, takkan kau pula yang jadi juara rakyat????? Bongok.....

dari sungaiSireh said...

woi anan 10:11 PM, hampir 60 tahun malaysia makmur,tapi bangsat macam kau fitnah BN khianat rakyat.
kau berada di malaysia la sekarang yg senangkan keturunan kau. bangsat kau.

Melayu Berwawasan said...

si anon 10:11 tak sedar diri laa tu
selama ni.manusia macam ni pun ada.

Anonymous said...

Yg nk iktiraf kita sebagai Juara Rakyat ialah rakyat sendiri! Jika kerja yg kita lakukan benar2 ikhlas,insyaAllah pengiktirafan tu akan datang sendiri. Bukan pemimpin yg syok sendiri yg pegi canang suka2..ngaku juara konon !! Aku komen ni ikhlas, bukan bermakna aku sokong pembangkang yg tak guna satu rupiah tu. Parti hampeh tu langsung tak guna. Langsung tak ada perancangan ekonomi untuk bantu rakyat susah. Yg mereka bijak ialah ambik kesempatan kembungkan temolok masing2, kemudian porak perandakan negara ni - baik mereka yg berkot, mau pun yg berjubah dan serban sebesar bakul !!

pb said...

anon 935.aku stuju ngn lu.so harap stuju jgak pandngan ini.Anua nafsu sgt kuat(bukan direct kesnye).dia take advantage.trmasuk Musuh Islam.musuh negara.SERTA Bangsa & Agamanye sendri. Pmainan ini menarik prhatian LKY.DIA plak take advantage Anua.begitu jg DAP.apa guna kuasa jk xde kuasa.Tailand:1x ko rosak archtectre xkenal musuh ngara.lingkop .kpd anua:nk main poltik mainla.IMF tetap musuh brsama!Tp cara hang pikir tetap xde petrotik.Hang ingat hang bijak dr Yahudi.sori upto ths date,hnya DRM xtermakkan.!

dah masak dah said...

TUGAS ANDA AHLI UMNO.PERHEBATKAN DIRI ANDA.BAIK FIZIKAL BAIK EMOTIONAL serta SPIRITual. kalau xjadi lebih baik. depa kata kita sgt xbaik. INI RULE.

Anonymous said...

DARIPADA KAU MAKI HAMUN ANTARA SATU SAMA LAIN NI AKU NAK AJAK KO SEMUA NI MARI KITA PENUHKAN MASJID.... NI PASTU KELUAR 3HARI,40 HARI,DAN 4BULAN...