Saturday, January 23, 2010

KEMANGKATAN ALMARHUM SULTAN JOHOR DICERCA,DIHINA BLOGER PAS !


KLIK PADA GAMBAR UNTUK IMEJ YANG LEBIH JELAS !
ini adalah print skrin artikel dari tulisan bloger pas, bernama adukataruna. bangsat ini telah menghina kemangkatan sultan johor dengan penuh fitnah,cacian,maki hamun !

apalagi yang hishamudin tunggu ! AMARAN LAGI ? tangkap masuk ISA si penulis artikel bangsat beserta dengan para pengkomen kurang ajar dari pas !

bangsat punya manusia ! binatang ! ini link penulis binatang peliharaan pas !
http://adukataruna.blogspot.com/2010/01/dah-mampos-buat-cara-mampos-la.html

*UPDATE 23/1/10* SATU LAPORAN POLIS TELAH GAP LAKUKAN DI BALAI POLIS KXXXX SEBENTAR TADI. AKU AKAN SCAN LAPORAN ITU ESOK !

54 comments:

Malaysian-2Day said...

betul tu GAP, aku pun nak tgk KDN kita yang baru ni, tindakan apa nak amik, kalau bakar gereja nak guna ISA, hal ni camne lak ... amaran lagi> angkat keris lagi?

shonzu said...

Tak sangka... ada juga blogger BANGSAT macam Aduka Taruna (dibaca Ada ke Teruna!!!). Bayangkan kalau BAPAK KEPADA BANGSAT (ADUKA TARUNA) tu MAMPOS KOJOL, patut tak ada komen2 yang menyebut sebegitu kepada BAPAK BANGSAT tu????

Apakah ini akhlak yang N.Ajis telah ajarkan pada penganut2 hamPAS. Bagaimana kalau Sultan Kelantan yang ketika ini juga sedang gering dan mungkin akan mangkat tak lama lagi, bolehkah orang UMNO tulis sebegitu kepada Sultan anda tu ADA KE TERUNA BANGSAT??????

P/S: Si BANGSAT ini juga ke yang membahasakan 'gua', 'lu' dengan N.Ajis???? MEMANG KETURUNAN BABI BANGSAT........

shonzu said...

Memang sah... si BANGSAT 'ADA KE TERUNA' memang pernah membiasakan 'gua', 'lu' terhadap N.Ajis dalam surat terbukanya kepada tok garu nyanyuk tu.

Klik sini untuk lihat pautan tersebut

Memang sesuai dengan akhlak yang N.Ajis yang telah terapkan kepada penganut2 ajaran hamPAS. Dua2 sama BANGSAT......

Kepada Hishamudin, apakah tindakan ANDA???? AMARAN LAGI?????

Anonymous said...

ULUSAN BLOG ITU jaman ICT buat kita TERBIASA baca ayat kotor.smpai otak kata BIASA je.lepas tu Kita TULIS kotorpun BIASA. ANAK2 KITA akan KOTOR akhlaknya lebih awal (pmbngkang lansung xminat FILTERING..diam je..nila zaman PEMBANGKANG jd xberguna)

ISAC said...

Salam bro,

Budak2 tu X sekolah...Sultan negeri mangkat mana ada tunggu PM atau TPM, dia cuma pakai MB aje yang umumkan. Lagi satu meninggal kul 7 mlm umum kul 10 lebih, adat lah...Orang besar, Raja pulak tu.

MEMBARA said...

sory lain tajuk lain komen...ANUA dia xnak pi sivil.takut crita bgmana dia 'mlewat' 'bntot2'(krusi)YB juga akan terkait jg (apa dia buat situ). Dia n bini dia da hilang rasa sangsi pd musuh islam.musuh negara.asyik amik advantage je baik musuh baik sapa je

Orang tua said...

Salam Takziah untuk semua Kerabat Diraja Johor dan seluruh rakyat negeri Johor Darul Takzim....

DS Hisham perlu ambil tindakan tegas atas perkara ini. Satu penghinaan keatas Sultan beliau sendiri.

Kalau perlu lucutkan kerakyatan manusia biadap yang tak tau RUKUN NEGARA. Biar jadi contoh dan tauladan kepada semua rakyat Malaysia yang lain agar jangan sedap mulut je bila berbicara.

AL FATIHAH

azreen said...

kerajaan penakut..kalo bab kepentingan melayu jgn harap kerajaan nk tegas ini semua demi menjaga periuk nasi politik..pembangkang?? lagi lah dorg suke tgk org melayu berpecah belah..

melayu bodoh dan miskin bukan sebab bangsa lain tapi sebab bangsa sendiri..

Anonymous said...

MEMANG KURANG AJAR SANGAT. HORMATI LAH PERASAAN ORANG APATAH LAGI IA MEMBABITKAN KEMATIAN. INILAH MELAYU YANG TAK ADA OTAK.

Anonymous said...

Tak ada ke sesiapa yang nak report polis pasal silahanat adukataruna tu.Biadap.

Anonymous said...

aku rasa dia ni aduka taruna ni anak luar nikah... or melayu murtad... sbb tu mcm tu perangai dia

Anonymous said...

mak bapak kau dah mampussss ke aduka teruna....dan kau pulak bila nak mampus!!!!!!!....

Anonymous said...

Aduka mati kita plak kutuk ramai2..apa punya manusia la ..dah sampai masa kembali ke rahmatullah. Otak mcm pemimpin2 PR jugak tak blh pakai langsung.

Anonymous said...

shonzu said...

Memang sah... si BANGSAT 'ADA KE TERUNA' memang pernah membiasakan 'gua', 'lu' terhadap N.Ajis dalam surat terbukanya kepada tok garu nyanyuk tu.
-------------------------------------
Komen si babi UMNO (shonzu) memang berhemah. 2X5 lah lu bro!... agaknya itulah yang lu dapat dari didikan islam hadhari

Megat Damak said...

memang bangsat..

memang la Sultan2 ada kesilapan dulu..

namun,skg biar la itu menjadi urusan dengan ALLAH s.wt..

kita patut menghormati jenazah..
Nabi pun hormat mayat seorang yahudi..Inikan pula orang yg beragama Islam dan pemimpin kita..

Anonymous said...

mmg kurong ajor...
asik baca Haramkah..mane X sengal

Pemerhati said...

Hishamuddin mesti siasat dan tangkap si Aduka Taruna ni!
Ini adalah kes derhaka kpd almarhum baginda Sultan dan baginda Sultan yg memerintah Johor sekarang.
Janganlah biarkan! Tunjukkan kpd rakyat yg Kerajaan adalah tegas utk melindungi rakyat dan raja2nya.
Jgnlah tak ambil tindakan spt kes Nam Wee NegaraKu itu.
Rakyat sedang memerhatikan tindakan BN utk membuat pilihan di PRU13 nanti!

Panglima Perang Cyber said...

mereka memang biadap..

sokong tangkap sahaja blogger lahanat ini.

tak ada adab sopan langsung.

Anonymous said...

Bro. Memang budak tu takde emak bapak nak ngajar adap resam.

revolusi pedang srikandi said...

salam ziarah
hurm..memang tiada adab langsung lah blogger yang kononnya memperjuangkan islam ni..ini ke pemuda pemudi PAS...ana sarankan macam ni..bukankah dekat blog ADUKA TERUNA tu ada nbr akaun bank dia....try detect kat situ bolehkan...

khairul said...

nak aku carut... n.aziz nanti murka... ni la hasil ajaran membenci .... mmg nampak kegampangan orang tak de teruna nih..... manusia topeng syaitan.... manusia macam ni la yg PR suka bela dan belai

Anonymous said...

apasal aku buka blog tu dah tutup..kenapa?anak haram jadah ni dah takut ker?KDN..TLG AMIK TINDAKAN TANG SEWAJARNYA..jangan nti orang ckp kerajaan tak ada telor..lembek..nti mcm2 benda akan timbul lg..jgn smpai rakyaat ambil keputusan sendiri..

Anonymous said...

SAYA SEBAGAI ANAK JATI JOHOR KESAL DENGAN SIKAP PENULIS BLOG NIE..
DIMANA SIKAP HORMAT ANDA SEHINGGAKAN RAJA YANG MANGKAT PUN BOLEH DIJADIKAN ISU...ASTAGFIRULLAHAHLAZIM.

anak johor said...

thanx for the information! may Allah bless GAP!

Aduhka Harun said...

aku ada save blog dia tadi..kalo sesapa nak baca, aku boleh emailkan..

Aduhka Harun said...

aku ada save blog dia tadi..kalo sesapa nak baca, aku boleh emailkan..

pandaqwer said...

pukimak punya aduka taruna
ini soal hidup mati
jangan kaitkan dengan ideologi
budak budak tadika pun tak akan sebut perkataan yang pukimak ni tulis..........
moga2 Allah swt menginsafkan pukimak ni

sikucingsiam said...

salam...ini orang takdak akai punya orang...aku ingat dia ni alien laa...ikut cara tulisan, bukan bangsa lain, bangsa MELAYU! minta KDN ambil tindakan yang sewajarnya! DS Abdul Ghani Ibrahim..kasi SAMAN mari!!

Anonymous said...

Padan muka kau Nizam. Dia ni memang celaka. Kerja makan gaji buta jer, asyik sibuk semua tak betul.Kadang pagi masuk lambat,lps tu melopong, rupanya tgh stare kat poster N.Ajis.

Salam takziah utk semua kerabat Diraja Johor

b0te said...

GAMPANG ni orang MELAYU ke ?
sebagai rakyat johor aku sedih atas kemangkatan almarhum....
GAMPANG ni tidak tahu menulis.. baru cuba cuba menulis....SPM, bahasa melayu kantoi
penulisan yang tidak boleh dimaafkan..tetapi GAMPANG ini peduli apa....mungkin GAMPANG ni tidak memerlukan pertolongan dari mereka yang berbeza ideologi dengan dia
Allah swt Maha Mengetahui

b0te said...

almarhum mempunyai waris....
insyaAllah waris2 almarhum akan bertindak keatas "dajal suci" ni
tak perlu hishamudin...
bayangkan kalau ayah kita di hina sedemikian.....

Anonymous said...

kesiannya kat aduka taruna, tapi sipa suruh dia merderhaka kat sultan. konon2 nak jadi pejuang, hampehhh. kalau dia orang melayu, memang memalukan, mana adab dan adat sebagai orang melayu? walau pun ada artikel yg nak cover konon dengan memuji almarhum, tapi nasi dah jadi bubur, dia kena telan jelah bubur tu.

Anonymous said...

Ada berani ka?

Tp pas mmg jahat - busuk hati - hati kaudu !!!

shonzu said...

Kepada anon January 23, 2010 1:49 PM.....

Pertamanya, terima kasih kerana setuju dengan komen saya yang Aduka Tarakguna tu memang seorang yang BANGSAT

Keduanya, apa alasan yang menyatakan aku 2x5 seperti Aduka Tarakguna tu??? Entri yang dibuatnya semalam pun dah dibuang dan cuba buat permohonan maaf hari ini. Tapi apakah perangai BANGSATnya tu akan berubah??? Kalau dengan Tok Garu N.Ajis pun bahasa 'gua', 'lu'... memang nampak sangat penyokong sendiri tak beradab atau memang itu ajaran yang hamPAS berjaya terapkan kepada penganut2 nya selama ini???

Ketiga dan terakhir, Kalau Aduka Tarakguna tu seorang BANGSAT, saya juga ingin menyatakan anda juga seorang yang DOUBLE BANGSAT kerana hanya pandai beri komen menggunakan nama anon. Kalau berani, berikan nama nickname anda....

voceh90 said...

ambil tindakan segera pada pada blogger gampang ni.

voceh90 said...

ambil tindakan segera pada pada blogger gampang ni.

ejarll said...

ADUKA TERUNA blooger TAHAP PUKIMAX!!!!

lu bangsat la mat,

lu HINA ALMARHUM SULTAN aku, kalu BAPAK kau org HINA ko nax x?????

yang da "xde" 2 jgn di usik...

nie AJARAN PARTI ko ye BANGSAT!!!

PM n TPM aku kelau negara cari PELABOR, pemimpin ko cari BONTOT...

Apa pemimpin ko buat dengan negeri yang d'org perintah?????

HARAM!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

kalau KDN tak ambik tindakan jugak kat AdukaTarakGuna tu, marilah kita lepas ni pakat sama2 hentam Hishamuddin tu. secara jelas dan terang AdukaTarakGuna menghina Perlembagaan Negara dan menghasut. kalau Hishamuddin tak ambik tindakan mmg dia jenis yg takde telor!!

anakjohor

Anonymous said...

gap
meka NI ANAK MURId PAK NIK NAJIS.. DAN AL JUBURI.. MEKA TAK SUKA SULTAN..MENTERI DALAM NEGERI DOK BERI AMARAN, DEMI AMARAN DAN AMARAN , AMARAN AMARAN AMARAN ......DIA TU LAYAK JADI MENTERI DI LORONG HAJI TAIB AJA..TAK LAYAK JADI MENTERI KDN.. AKU DAN RAMAI CADANGKAN DATUK RAIS YATIM.. DIA ADA KRISMA ... HISAPMUDIN AUW AUW..

Anonymous said...

cucu almarhum merupakan juga cucu kepada almarhum sultan idris shah
..daulat almarhum sultan idris ni tetap ada dengan izin Allah swt
SODAK ni memang kepala nya dah masuk ayo....tulis ikut sedap mulut aje.. aku mengharapkan sodak ni, masih mempunyai ibu bapa.....dan biar orang ramai sebut ******* bilamana ibu bapanya meninggal dunia

Anonymous said...

Kurang ajor betoi la ko aduka ek? nama konon cm melayu sejati,tp jiwa ngan hati ko mcm gampang..ko ni mcm xde perasaan ek, sesuka ati je nak cakap ikut mulut ko...

Kalo kepala cicih abah ko yang mampos orang lain buat cmni,ape perasaan ko?
Suka tak??????

Ko duduk m'sia ni br brape tahun ek?
Aku rasa ko ni BODOH la...macam tak penah tgk plak urusan bile kemangkatan raja2 ni cmne...ko takde TV ek kat umah?pastu skrg tetibe jumpa komputer berinternet,pastu jadi cm suku batak (sakai) dengan sesuka ati je nk kutuk...

Sekarang pehal ko tutup blog ko tu?Ramai lagi yang tak taruk komen kt blog hang tu..idakpun mari jawab soklan yg tengah banyak diajukan kepada ko skrg ni...

Ko terima la padahnya lepas ni,aku harap ko ni kena buang warganegara je,kalo ko ade pun bukan bole buat ape,merosakkan lagi minda melayu ade la...

Aku harap, kerajaan yang telah kuberi harapan baru ini dapat mengambil tindakan sewajarnya terhadap si lakhnat ni. D.S.Hishamudin apa lagi,takan tak tercabar bila sultan sendiri dicaci cmtu..buat sesuatu dan jangan asyik merendah diri yang melampau sehinggakan maruah melayu hilang...

Anonymous said...

Adukataruna, bayangkan kalau orang melayu tak ada sultan! Sultan itulah penyelamat kita di Malaysia ini. Lambang kedaulatan bangsa Melayu. Payung Ugama dan bangsa. Aku kesal, teramat kesal, ada orang melayu tak tau bersyukur. Awak tak layak berada di Malaysia. Apa perasaan engkau kalau aku tanya, " Bapak engkau dah mampus ke belum? ". Kalau hati engkau tak terguris, engkaulah makhluk yang tak ada perasaan! Lebih hina dari binatang. Bertaubatlah!

reez said...

"Siapa yang akan menjunjung dan mengangkat Kedaulatan Institusi Raja Melayu kalau bukan kita sendiri.
Satu perkara harus diingat, Melayu itu sendiri seharusnya BERSATU jika mahu Kedaulatan Institusi Raja Melayu terus terpelihara.
Jangan bermimpi dan usah berharap kaum lain sanggup bergolok gadai demi Raja Melayu.."

Anonymous said...

kalau boleh report ini sama..

sava dah save as page dia utk bukti kalau dia delete..

http://guttermalaysia.blogspot.com/2010/01/sultan-of-johor-is-dead-bravo.html

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

TERAJANG SAJA KE LUBANG ISA !!
SEBAIK-BAIKNYA KALAU BUKAN MELAYU SEPAK SAJA BALIK KE NEGARA TOK NENEK NYA KALAU MELAYU TERAJANG SAJA KE MASOK KE ISA...INI BUKAN MANUSIA BIASA TAPI HAIWAN YANG BERWAJAH MANUSIA..

JGN DILAYAN SEBAGAI MANUSIA.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

Si bangsat spesis Anjing ini...kalau ia mengisi borang PAS wajib ke syurga juga dia.

Apa macam pemimpin2 PAS? sekelian inilah bloger yang boleh memberi buah fikiran pada sekutu kapiaq harbi?

Syabas pada Anjing yang bergelar Aduka dan tauna ini.

Pada pemimpin UMNO masih nganga dan berkokok lagi ka kalian!!

Pada Hisyamudin Tun Husain GMC ingin melihat apa tindakkan anda sebagai pemimpin bangsa yang mendaulatkan Agama dan Raja!!

Keris yang pernah dijulang dan cium ...diperbuat dari berbagai besi itu...dimana daulatnya hari ini.

Anonymous said...

bukan setakat adukatarakguna, banyak lagik geng2 FB Parti Kencing Rakyat mengutuk kemangkatan Sultan Johor. KDN harus ambil tindakan pada mangkuk2 hayun ni...

wan said...

Xpayah lah nak gaduh2 lagi, Yang dah Pergi tu biarlah Bersemadi dengan aman.Kita org Yang Hidup kat dunia ni,hiduplah dengan aman.Jangan gaduh2 yer,sama2 Islam,Melayu lak tu.Hamba tau,Setiap org,bangsa ada kekuatan tersendiri.Kalau rasa kuat sgt,Jihad la pada jalan Allah.TQ

tok aki pahang said...

bodoh punye penyokong parti2 pembangkang...
korang nih semua kene kencing je ngan makhluk2 yg bodoh nih...
yg xreti mentadbir negeri sendiri apatah negara....

RAJA ADALAH TUNJANG KEPADA NEGARA KITA NIH..
ATAU BENTENG TERAKHIR BAGI ORG2 MELAYU dan ORG MELAYU YG MASIH XSEDARKAN DIRI NIH........

jd kenapa ada lagi penderhaka ini dalm negara MALAYSIA yg tercinta ni.....

Anonymous said...

Astagfirullahal azim.....punya bahasa yang tak melambangkan bangsa

Anonymous said...

Mung mana tau dia orang PAS, mcm kamu tu Allah.

Anonymous said...

Kamu kata PKR Parti Keluar Ramai-Ramai, tapi lepas PRU 2008 PKR dapat juga tubuh kerajaan Negeri, otak buruk kamu nih...tak berpijak di bumi nyata, kau rasa parti kau je yang mampu...bongok..

Anonymous said...

PKR nak perintah Malaysia dah lepas PRU13..InsyaAllah.

Anonymous said...

Betul brother///