IKLAN BERBAYAR

Saturday, January 23, 2010

LAPORAN POLIS TERHADAP BLOGER PAS !


KLIK PADA GAMBAR DIATAS.
satu laporan polis telah aku lakukan di IPD xxxxx sebentar tadi. artikel bloger pas bernama adukataruna yang telah menghina kemangkatan almarhum sultan iskandar sebenarnya berniat mengajak pembacanya untuk membenci institusi kesultanan di malaysia.


aku tak sempat scan repot. insyaallah esok aku scan.adukataruna telah menghilangkan link artikel di blog beliau. namun rakyat tak sebodoh orang pas, aku dah print skrin artikel tu,maybank nombor dia atas nama khairul nizam...segala maklumat sudah ada di tangan polis..jam 12 malam ni...hehehe..teka la ?bilalah kerabat johor nak tahu insiden biadap ni ya ?

48 comments:

Frodo Baggins said...

bnyk tindakan susulan dah diambil
aduka taruna
lu bagi bola tanggung
lu tunggu smash balas!
mampos lu!!!

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Alahai Saiful Bukhari

Tahun 2010 dikatakan "Tahun Kebenaran" oleh Saiful Bukhari Azlan, anak muda yang masih tidak mahu beralah dan mahu mempertahankan dirinya berada dipihak yang benar dalam kes "liwat" terbaru melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Biarpun publisiti terhadap Saiful dilihat semakin berkurangan mutakhir ini, selepas kes berkenaan senantiasa tertangguh-tangguh akibat beberapa masalah teknikal yang terpaksa dielakkan. Mahkamah Persekutuan telah menangguh keputusan rayuan permohonan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mendapatkan dokumen pendakwaan dan DNA Mohd Saiful Bukhari Azlan kepada 29 Januari ini.


Mahkamah juga memutuskan perbicaraan kes liwat Anwar yang dijadual bermula di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 25 Januari ini ditangguhkan kepada 2 Februari 2010 depan. Maknanya kes tersebut ditangguhkan lagi, biarpun amat mengecewakan pelakon utamanya iaitu Si Saiful Bukhari. Anak muda ini meronta-ronta di dalam blog peribadi beliau mengharapkan sokongan rakyat terhadap dirinya. "Saya dengan rasa rendah diri ingin memohon jasa baik anda bagi memberi bimbingan(tips2) persiapan perbicaraan dari segi psikologi, spiritual, kekuatan rohani, perundangan, bahan bacaan, cara-cara memberi keterangan, menjawab soalan, atau ilmu-ilmu yang sepatutnya bagi memantapkan diri saya apabila di mahkamah kelak" kata Saiful mungkin dalam nada yang merayu.

Liwat, Saiful Berdoa Dan Berserah Kepada Allah

Dalam nada yang bangga Saiful juga mengatakan beliau kan terus berdoa, istiqamah dan sabar. Kepada Allah saya berserah "Yang HAK Pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!". Tanpa menyedari apakah ucapan yang beliau lontarkan itu sesuai dengan kesnya, maka Saiful sanggup mengajar umat Islam berdoa supaya kebenaran berpihak kepadanya. Soalnya sekarang, kebenaran apa yang mahu dicari oleh Saiful? Kebenaran apa yang mahu orang ramai berdoa kepadanya?. Amat memalukan kita sebagai umat Islam, Saiful sebenarnya tidak layak untuk berbicara soal kebenaran. Kerana apa, kerana kebenaran yang dimahukan itu ialah supaya mahkamah memutuskan bahawa "beliau memang diliwat oleh Anwar".

sambung part 2

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Alahai Saiful Bukhari

Tahun 2010 dikatakan "Tahun Kebenaran" oleh Saiful Bukhari Azlan, anak muda yang masih tidak mahu beralah dan mahu mempertahankan dirinya berada dipihak yang benar dalam kes "liwat" terbaru melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Biarpun publisiti terhadap Saiful dilihat semakin berkurangan mutakhir ini, selepas kes berkenaan senantiasa tertangguh-tangguh akibat beberapa masalah teknikal yang terpaksa dielakkan. Mahkamah Persekutuan telah menangguh keputusan rayuan permohonan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mendapatkan dokumen pendakwaan dan DNA Mohd Saiful Bukhari Azlan kepada 29 Januari ini.


Mahkamah juga memutuskan perbicaraan kes liwat Anwar yang dijadual bermula di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 25 Januari ini ditangguhkan kepada 2 Februari 2010 depan. Maknanya kes tersebut ditangguhkan lagi, biarpun amat mengecewakan pelakon utamanya iaitu Si Saiful Bukhari. Anak muda ini meronta-ronta di dalam blog peribadi beliau mengharapkan sokongan rakyat terhadap dirinya. "Saya dengan rasa rendah diri ingin memohon jasa baik anda bagi memberi bimbingan(tips2) persiapan perbicaraan dari segi psikologi, spiritual, kekuatan rohani, perundangan, bahan bacaan, cara-cara memberi keterangan, menjawab soalan, atau ilmu-ilmu yang sepatutnya bagi memantapkan diri saya apabila di mahkamah kelak" kata Saiful mungkin dalam nada yang merayu.

Liwat, Saiful Berdoa Dan Berserah Kepada Allah

Dalam nada yang bangga Saiful juga mengatakan beliau kan terus berdoa, istiqamah dan sabar. Kepada Allah saya berserah "Yang HAK Pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!". Tanpa menyedari apakah ucapan yang beliau lontarkan itu sesuai dengan kesnya, maka Saiful sanggup mengajar umat Islam berdoa supaya kebenaran berpihak kepadanya. Soalnya sekarang, kebenaran apa yang mahu dicari oleh Saiful? Kebenaran apa yang mahu orang ramai berdoa kepadanya?. Amat memalukan kita sebagai umat Islam, Saiful sebenarnya tidak layak untuk berbicara soal kebenaran. Kerana apa, kerana kebenaran yang dimahukan itu ialah supaya mahkamah memutuskan bahawa "beliau memang diliwat oleh Anwar".

sambung part 2

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Part 2

Maknanya beliau mahu rakyat Malaysia seantero dunia percaya yang "duburnya telah ditembusi oleh anunya Anwar". Itulah kebenaran yang dimahukan oleh Saiful agaknya. Sungguh menjijikkan melihat senario ini sebenarnya. Manusia yang tidak tahu malu sahaja sanggup menyuruh orang lain berdoa supaya kebenaran terletak kepada dirinya. Jika kebenaran insiden itu tidak berlaku, mungkin kita boleh untuk kita mendoakannya. Namun, Saiful tergamak mahu didoakan agar dia "sudah hilang teruna" akibat dirodok oleh "senjata" Anwar Ibrahim. Inilah yang memuykilkan kita sebenarnya. Amatlah tidak masuk akal langsung orang yang mahu dikatakan menjadi mangsa liwat sanggup merayu dan merintih supaya orang lain mempercayai kesnya itu.

Jika Benar Mahu Kebenaran, Ikut Hukum Islam

Atas faktor dan statement mana yang menyebabkan Saiful mahu orang lain mendoakan dirinya itu?. Atas pengakuan beliau diliwat dan laporan polis yang dibuat? Atau atas laporan perubatan yang dikelaurkan oleh doktor pakar yang sah dan lebih relevan?. Maka itu, yang mana satu Saiful mahu umat Islam diseluruh negara percaya yang beliau diliwat?. Jika dalam kes rogol, sudah pasti polis mahu menghantar mangsa ke hospital untuk membuat pemeriksaan perubatan sebelum menangkap mana-mana suspek. barulah kes boleh dibuat terhadap tertuduh. Apakah cukup dengan pengakuan mangsa yang kononnya beliau dirogol, maka kita mesti percaya dia memang dirogol?. Begitu juga dalam kes Saiful ini sebenarnya.

Apakah kita mahu mendoakan kebenaran terhadap beliau, sedangkan kes yang berlaku sekarang hanyalah berdasarkan kepada laporan polis dan akuan yang dibuat oleh dirinya sendiri. Sedangkan laporan perubatan yang sah daripada empat orang doktor pakar hospital swasta dan kerajaan membuktikan beliau masih "suci dan teruna". Ini bermakna, Saiful tidak dinodai oleh sesiapa pun. Maka itu, kenapa Anwar perlu ditangkap, disoal dan mahu didakwa atas pertuduhan tersebut?. Bukankah ini juga kebenaran yang harus dilihat oleh kita sebenarnya. Sebagai umat Islam, kita akhirnya perlu membawa kes Jenayah Syariah sebegini ke Mahkamah Syariah atas pertuduhan Qazaf. Masalahnya, kenapa begitu lama mahkamah ingin menfailkan kes Qazaf terhadap Saiful Bukhari Azlan?. Kita harus berbalik kepada Islam, namun berbagai alasan yang diberikan oleh pihak terbabit. Kenapa kita harus mencari kebenaran buat Saiful hanya berlandaskan kepada pengakuan dan laporan polis yang dibuatnya.

Kenapa Perlu Jumpa Najib, Bukannya Ulamak

Bukankah orang seperti Saiful juga pandai bermuka-muka sebenarnya. Jika tidak, masakan beliau boleh bertemu Perdana Menteri Najib Razak hanya untuk memohon biasiswa, sedangkan beliau ketika itu bekerja di Pejabat Anwar?. Biasiswa apa yang mahu dipohon, sedangkan beliau sudah lama dibuang dari pengajiannya di Uniten akibat terlalu pandai. Masakan, Saiful begitu rapat dan baik dengan Najib Razak sehingga boleh pergi ke rumah PM untuk mengatakan dirinya diliwat oleh Anwar. Kejadian pula berlaku sebelum beliau membuat laporan polis. Kenapa perlu berjumpa Najib, sedangkan kita itu Pak Lah ialah Perdana Menteri.

sambung part 3

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Part 3

Maknanya beliau mahu rakyat Malaysia seantero dunia percaya yang "duburnya telah ditembusi oleh anunya Anwar". Itulah kebenaran yang dimahukan oleh Saiful agaknya. Sungguh menjijikkan melihat senario ini sebenarnya. Manusia yang tidak tahu malu sahaja sanggup menyuruh orang lain berdoa supaya kebenaran terletak kepada dirinya. Jika kebenaran insiden itu tidak berlaku, mungkin kita boleh untuk kita mendoakannya. Namun, Saiful tergamak mahu didoakan agar dia "sudah hilang teruna" akibat dirodok oleh "senjata" Anwar Ibrahim. Inilah yang memuykilkan kita sebenarnya. Amatlah tidak masuk akal langsung orang yang mahu dikatakan menjadi mangsa liwat sanggup merayu dan merintih supaya orang lain mempercayai kesnya itu.

Jika Benar Mahu Kebenaran, Ikut Hukum Islam

Atas faktor dan statement mana yang menyebabkan Saiful mahu orang lain mendoakan dirinya itu?. Atas pengakuan beliau diliwat dan laporan polis yang dibuat? Atau atas laporan perubatan yang dikelaurkan oleh doktor pakar yang sah dan lebih relevan?. Maka itu, yang mana satu Saiful mahu umat Islam diseluruh negara percaya yang beliau diliwat?. Jika dalam kes rogol, sudah pasti polis mahu menghantar mangsa ke hospital untuk membuat pemeriksaan perubatan sebelum menangkap mana-mana suspek. barulah kes boleh dibuat terhadap tertuduh. Apakah cukup dengan pengakuan mangsa yang kononnya beliau dirogol, maka kita mesti percaya dia memang dirogol?. Begitu juga dalam kes Saiful ini sebenarnya.

Apakah kita mahu mendoakan kebenaran terhadap beliau, sedangkan kes yang berlaku sekarang hanyalah berdasarkan kepada laporan polis dan akuan yang dibuat oleh dirinya sendiri. Sedangkan laporan perubatan yang sah daripada empat orang doktor pakar hospital swasta dan kerajaan membuktikan beliau masih "suci dan teruna". Ini bermakna, Saiful tidak dinodai oleh sesiapa pun. Maka itu, kenapa Anwar perlu ditangkap, disoal dan mahu didakwa atas pertuduhan tersebut?. Bukankah ini juga kebenaran yang harus dilihat oleh kita sebenarnya. Sebagai umat Islam, kita akhirnya perlu membawa kes Jenayah Syariah sebegini ke Mahkamah Syariah atas pertuduhan Qazaf. Masalahnya, kenapa begitu lama mahkamah ingin menfailkan kes Qazaf terhadap Saiful Bukhari Azlan?. Kita harus berbalik kepada Islam, namun berbagai alasan yang diberikan oleh pihak terbabit. Kenapa kita harus mencari kebenaran buat Saiful hanya berlandaskan kepada pengakuan dan laporan polis yang dibuatnya.

Kenapa Perlu Jumpa Najib, Bukannya Ulamak

Bukankah orang seperti Saiful juga pandai bermuka-muka sebenarnya. Jika tidak, masakan beliau boleh bertemu Perdana Menteri Najib Razak hanya untuk memohon biasiswa, sedangkan beliau ketika itu bekerja di Pejabat Anwar?. Biasiswa apa yang mahu dipohon, sedangkan beliau sudah lama dibuang dari pengajiannya di Uniten akibat terlalu pandai. Masakan, Saiful begitu rapat dan baik dengan Najib Razak sehingga boleh pergi ke rumah PM untuk mengatakan dirinya diliwat oleh Anwar. Kejadian pula berlaku sebelum beliau membuat laporan polis. Kenapa perlu berjumpa Najib, sedangkan kita itu Pak Lah ialah Perdana Menteri.

Kenapa Saiful tidak pergi berjumpa Pak Lah?. Kenapa Najib yang ditemui untuk menangis dan mengadu diliwat. Apakah hubungan Najib dan Saiful?. Anak beranak, adik beradik, saudara mara atau apa?. Kebenaran apa yang dimahukan oleh Saiful, sedangkan pihak terbabit langsung tidak mahu memberikan dokumen yang sepatutnya kepada peguam Anwar sebelum hari perbicaraan. Kenapa perlu Saiful berjumpa Najib kemudian baru membuat laporan polis. Kenapakah mereka seakrab itu, sedangkan Saiful bekerja di Pejabat Anwar?. Maknanya Saiful dihantar bekerja di Pejabat Anwar sebagai "Spy Najib" bagi menjatuhkan karier politik Anwar. Berapakah upah dan bayaran yang diterima oleh beliau agaknya.

sambung part 4

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

part 4


Kenapa menunggu begitu lama baru beliau mahu membuat laporan polis kononnya dia diliwat. Kenapa pula Saiful terlupa berapa kali dia diliwat Anwar dan mengatakan dia dipaksa atau sukarela. Bukankah semua ini menimbulkan kecelaruan sebenarnya dalam kes ini. Jika benar diliwat, bukankah elok Saiful jumpa tokoh-tokoh ulamak atau sebagainya sebelum membuat laporan polis. Soalnya, kenapa perlu berjumpa Najib, jika mereka berdua tidak ada hubungan "sulit dan intim".

Apakah Saiful tidak tahu yang bossnya Anwar itu adalah musuh Najib. Kenapa beliau berjumpa Najib diketika beliau masih bekerja dengan Anwar. Siapa yang membuka jalan untuk Saiful diterima mengadap Najib yang bukan senang untuk berjumpa rakyat, tambahan pula insan kerdil seperti Saiful. Bukankah ini menunjukkan yang Saiful memang "dihubungkan" dengan Najib oleh seseorang. Siapakah yang menjadi "Agen Saiful" itu agaknya?.

Kebenaran Liwat Tidak Sesuai Untuk Didoakan

Kebenaran apa yang mahu dicari oleh Saiful? Kebenaran dia "diliwat"? Bukankah ia memalukan dirinya sendiri sebenarnya. Tetapi kenapa Saiful langsung tidak mahu menutup mukanya setiap kali muncul di media? Malah, dalam sesetengah kes beliau begitu bangga menjadi mangsa liwat dan sanggup mengangkat tangan seperti yang dilakukan oleh Anwar dulu. - Pahangdaily

GOMO said...

MANTAP BRO GAP...
kena ajar blogger yang sebegini. betullah kata Nik Ajis blogger PAS memang CELAKA. pasal depa blogger PAS sama nik ajis pun turut CELAKA...

memmang anak haramjadah budak celaka aduka Taruna anak haram ni.

shonzu said...

Syabas GAP... ingatkan si Aduka Tarakguna tu anak jantan, semua perkara nak dilanggarnya, rupa2nya si BANGSAT Tarakguna tu anak itik betina upahan pro Erdogan hamPAS je. Dah buangkan entri menghina Alharhum Sultan Johor....

Anyway teruskan perjuangan anda tanpa perlu terlalu emosi tak bertempat seperti blogger Aduka Taruna tu. Biar blogger celako (meminjam kata2 N.Ajis) tu makan nasi bungkus dalam jel sebelum jadi teman sebelah bilik Al-Juburi kat Sungai Buloh nanti....

shonzu said...

Oh ye, nasi bungkus kat jel tu kalau ikut kata Terasa Cock, layak seperti makanan anjing.... memang sesuai untuk blogger Aduka Tarakguna tu. Hehe....

MctHeory said...

BOH! GAP BOH! KASI TELUR DIA SEDUT MASUK DALAM PERUT. BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA!

Jeffry said...

SLM BRO...MAMAT TU MMG SIYAL LAAA!!..SAKIT ATI WA SIOTT!!. BASTARDD!!! G JAHANAM LA LU KHAIRUL! HARKKKK PTUIHHHH!!! >:0

Anonymous said...

ca bro... aku rakyat johor support GAP buat laporan Polis pada bajingan/pengkhianat bangsa... tatkala rakyat johor berbilang bangsa berkabung, si bangsat durjana ni menghina sultan kami.

"Iskandar the Defender of Johor"

Edex JB.

Panglima Perang Cyber said...

dia dah takut GAP...tengok link dia pohon maaf

http://adukataruna.blogspot.com/2010/01/permohonan-maaf-kepada-seluruh-rakyat.html

dia siap terima kasih lagi kat kita yg bantah artikel dia..

tapi tak cukup dgn tu.

dia kena ditangkap !!!!

AbgTuah said...

NAK SCREEN PENUH AMBIL DI BLOG TUAH..

Pemerhati said...

Bagus tindakan tuan.
Kita rakyat sangatlah benci akan perbuatan biadab Aduka Taruna ini.
Inilah yg dianjurkan oleh PAS!
Kami harap Kerajaan akan ambil tindakan yg sewajarnya.
Jangan jadi macam kes Nam Wee. Tiada tindakan! Diberi pujian lagi ada!
Kerajaan BN ni bodoh ke apa?
Rakyat akan menilai BN di PRU13 nanti!

Anonymous said...

He,he,he, kerna jari badan terkurung !! Rasakan kau ! SAyangnya blogers hanya berani membuat lapuran polis terhadap melayu saja, mana lapuran polis kat bangsa2 lain yg hina melayu dan hina raja tu. Dh memang dasar, Melayu akan jahanamkan Melayu sajaka !! Tak berubah2 sejak tanah Melayu ni dibuka.

penpusaka said...

Syabas dan semoga bangsat itu akan dapat di hukum sewajarnya.

Betulke dia dah delete post itu? Kenapa? Takut ke atau dah tersedar dari sawan?

Kalaulah dia tu seorang anak melayu beragama Islam,sememang lah kita sedang menuju kehancuran!

kembara putih said...

dia bukan blogger PAS la, dia blogger UMNO yang menyamar kononnya bersama PAS. Dia selalu hentam semua pemimpin PAS. Elok la dia kena tangkap.

PeMbUnUhSeNyAp said...

tak kesah blogger pas o umno...
kalau dah menghina sultan tu memang dh tahap derhaka!!!

ISAC said...

Tok guru punya fatwa, boleh maki2 orang.

Dalil naqli, Allah s.w.t pun maki2 dalam Al Quran.

Itu yang anak buah jadi macam ni tu.....

Kononnya jadi Sultan X boleh.... Tapi nak samakan diri dengan Allah s.w.t

Kirin said...

Kalau Polis yang ketok pintu, hidop bernyawa lagi mamat Aduka Taruna ni sbb nak kena naik mahkamah.

Kalau trak JMF yang datang, hai... bercerai la nyawa dan badan

TAPI KALAU DAH FERARRI KUNING PLATE NUMBER TMJ REDAH PAGOR RUMAH KO! AMBIK KAPAK, KO BELAH LA KEPALA KO SENDIRI WAHAI ADUKA TARUNA!

Anonymous said...

dlm kes2 sebegini, puak sebelah sana akan mengatakan org ini agen BN yang cuba merosakkan reputasi PAS

apa, penyokong PAS semua masuk syurga, tak buat salah ke?

semua salah BN.. yang PAS tu maha suci maha mulia, kononnya

nabi bersabda
sesiapa yang memberi contoh yang baik dalam Islam maka ia akan memperolehi pahala dan pahala orang yang beramal selepas ia meninggal tanpa kurang sedikitpun daripada pahala mereka. dan sesiapa yang memberi contoh yang buruk di dalam Islam, maka ia akan mendapat dosa dan dosa orang yang beramal selepas oa meninggal dunia tanpa kurang sedikitpun daripada dosa mereka

h.r muslim

anak Melayu Johor said...

Terima kasih gap.Ko memang cakap serupa bikin.

Lepas ni siapa2 yang biadap dan melampaui batas kita report aje.

Tentang teguran pengomen di atas tu,Melayu cuma berani dengan Melayu aku tak pasti ketepatannya.Rasanya yang banyak kurang ajar dan biadap selama ini adalah dari pengomen2 blog dan forum,kalau blogger sendiri kurang.Itu hari Ketua Pemuda dapig kan dah kena report sekali pasal blog dia.

Macamanapun lepas ni kita kena lebih sensitif dan pro aktif,sebarang artikel yang menghina agama dan raja kita,kita kena ambil tindakan pantas.Jangan bagi peluang barua2 dap komunis ni naik tocang.

10 BUDAK HITAM said...

Salam bro!

10SBH amat mengalu2kan tindakan segera GAP membuat laporan polis.

GAP, kalau xdpt nama or alamat sekalipun, polis siber SURUHANJAYA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA MALAYSIA confirm dapat trace.

Ngaku je lah aduka, baru kena 10k..kalo tak kang 25k lak kau kena carik!

Hage said...

hehehe...rasa diri dia sama taraf yek?
Blog dia pun dah tak sempat nak 'dissapear'kan...kesian...
Apa punya Melayu, itulah namanya 'Kena Daulat'...!
Kerana mulut badan binasa...

Al Afatihah untuk Tuanku...

Anuua ShhhamOngoshidar said...

YES..aku sunguh tertarik dgn 'kuasa kekutuban' ict telah beralih ke BPN..dulu zaman PAKLAH..Memang KALAH.. INI zaman Najib..(ahli prlemen paling muda ) sebut A4 B3 Gen2.. depa mesti kecut nye.. sebab SENJATA Anua udah mkn sndri 'pura2betul main psiko harap 16Sep jadi betul' udah makan tuan.. time kasih agen2 ura2..(korang kena hati2 yg msk sini bkn skadar penjilat bontot anua..tp Agen Pembunuh Senyap .kadang2 mcm pas kekadang mcm general kaki kencing tu )

Anonymous said...

mana kau nak lari..semua tulisan kau dah di copy paste oleh bloger2sebagai bahan bukti...kau pergi istana Johor lepas berkabung , minta maaf ada berani ke...ajak sekali Karpar singh

Anonymous said...

inilah binatang bertopeng manusia hasil tarbiyah PR. biadab. kurang ajar. berhati setan. sampai hal kematian pun nak dipolitikkannya.

ice.

Anonymous said...

bro! MINTAK TOLONG SIKIT. tolong buangkan posting najis dari NAPK tu. menyemak ajelah. buang space aje si sampah ni.

PELIWAT BANGSAMU SENDIRI.. said...

wahai org Benci Najib Taksub Anua 9:58 tu.kes ko aku serah kat GAP.gap ko terangkan kepala dia sket.Gaknya dia baru kat sini.Aku Pnyokong Anua.dulu 3ari3mlm aku xdpt tido masa kes dia dulu.Aku folower dia upto mac 2008je.dulu otak aku dlm poket dia.now NO more! cara dia pikir Now dlm kocek aku.STOP IT Anua! KTERGAMAKAN lu udah level PENGKIANAT BANGSA.lately PGKIANAT AGAMA.Abim penama ni.Srvival politikmu udah tahap SONGSANG! Hangpa pi cakap kat dia:aku da xkira ko liwat ka xliwat.KAU PLIWAT BANGSAmu sndiri!

TaksubAnuar said...

betui tu itu org BenciNajibTaksubAnua..lu ingat 1ribu doktor chk kata dia terlewat..hangpa ingat nuaq nak pi mahkamah cepat2 ka..itu kaki putau punya oo

TAIPINGMALI (TM) said...

Syabas GAP....Sepetutnya Pemuda Umno kena bertindak...KJ kena tunjuk jantan sikit,,,,jangan tidurrr

Tasek said...

alhamdulillah... satu tindakan berani GAP.. jgn lupa scan report..

Anonymous said...

alahai...kalau masa hidup pernah buat org benci...sape pun ko,kejahatan ko akan ttp org igt..tak kire laa kerabat x kerabat pun..siapa prebet adam?siapa mufti yg kena tampar??dalam dok tgk siaran lansung semalam pun satu rumah aku dok menyumpah almarhum...aduka teruna sekoq tu saja yg berani tulis dalam blog...yg dk menyumpah secara live lagi banyak bro...

BenciSungguhNajib_TeraniayaLagi_IDOLAku said...

Jaga2 general anuaq sedang cari maklumat..takpe kita bg sket la. Bila 4saksi dikeutarakan.. .mengkut risikan.. akan mudah kalah diSyariaH..dan dbimbangi ada org lain pula minta dbicarakan dicivil court sebab level of argument lebih tinggi. cukup la tu..agen tu tgh cari bahan.utk divert isu..utk tuan dia.. dah desperate tu.. .BenciSungguhNajib_TeraniayaLagi_IDOLAku

bzz said...

Bodo punya NAPK. Ko nk tak pepanjang buat blog la. Tahu a anwar skarang makin tak glamer. Tapi jgn la sibuk taip mende yg org taknak baca kat blog org. Bodohh..

NajibAkuAmatBenciPadaMU said...

GEMPAR..DIA akhirnya brsumpah d GEREJA..Ditemani oleh FATHER in court law (beliau begitu bangga menerima kedatangan 'SON' of 'GOD' yg baru ni). lawak saja..

Anonymous said...

relax bro.....napk memang busuk....dia taik, sebab waktu 'nak tarik keluar, sangkut ngan taik'........org cerita pasal hina sultan, dia cerita lain......tak habih2 dgn nuar jubur dia.............sayang betul dia ngan si jubur tu.............aku rasa mandi air bunga 7 mcm pun tak hilang......biar jela dia ngan si jubur tu.......esok si jubur tu masuk dlm, leh la dia lawat sebulan sekali, 'keperluan'.......

-anti jubur-

Anonymous said...

walaupun dah delete tapi dah ada cache dalam google...

link

Anonymous said...

ingat ADUH.KAH....
kalau sampai lah ke pengetahuan kerabat di raja Johor.....

apa kah perasaan mereka..ayahanda mereka dihina begitu rupa..

jawab lah aduka....sendiri buat sendiri tanggung la...

Anonymous said...

sesiapa yg terlupa /tak sempat print skrin,ada lagi artikel dijumpai,tetapi pd hari ini facebook mereka telh dibersihkan.namun ada yg sempat print skrin semalam.minta tlg buatkan repot polis utk ini:
http://putihmerahwhitered.blogspot.com/

terima kasih blogger putih merah yg sempat print skrin...

Anak Lenggong said...

Syabas....bro..teruskan lah perjuanga ko untuk menegakkan bangsa agama dan negara..bloggers upaha PAS tu Tulang Besi..Topeng Perak dan Juga Aduka tu memang manusia yang takdsedar diri..mempersoalkan dan memperlecehkan bangsa sendiri dan agama yang dianuti...pejuang islam laa konon..tapi islam tak pernah pun mengajar umatnya untuk menjatuhkan air muka orang lain...mereka bertiga ni memang layak dipanggil mannusia sial..disebabkan kebendaan dan asalkan kocek berisi mereka bertiga ni sanggup melakukan apa sahaja...

AmatBenciNajibAmatTaksubAnua said...

pd anon 7:54..cabaran akhlak kat hang. kalau dkt wajib hang smua pi ziarah..lembutkan hati meka..hang kan selalu baca Harakah..tentu iman dah tahap wali.. (tp atleast mat ni taula topic Sultan mangkat. yg HinaNajibTaksubAnua tu ..tulis smpai 4 siri da confuse komen dgn Post panjang2..silap tajuk plak tu..ni kes hari2 perasaan kat abng Nuaq dia.

Cencaluk said...

Bak kata mak aku apabila seseorang itu meninggal dunia, dia dah terputus daripada membuat dosa, tetapi kita yang hidup ni kalau mengata, atau memfitnah orang yang meninggal itu dimana kita nak meminta kemaafan kerana orang yang kita hina, umpat dan fithan tu dah meninggal, jadi dosa yang kita lakukan itu akan kita bawa sehingga ke hari pembalasan. Jadi ingat-ingatle jangan sampai kena bawa dosa sebesar dunia diakhirat dan mencari Almarhum Sultan dipadang mashyar untuk menuntut kemaafan.

Anua ShaMongoShidar said...

Rasa mcm comform kot. Mamat HinaNajibTaksubAnua ni bukan sebarang egen. Yg trgamak sokong KOMUNIS hatinya sudah dekat komunis. samada dap menyamar atau mmg org LKY.. aku x pikir org pas atau malay pkr.. so brother ni kita Gelar H1N1 (H1na Naj1b) la utk refer dia.. Dia Peliwat Bangsanya

Aspirasi said...

Salam Perjuangan bro,

Berani dan tegas perlu menjadi moto perjuangan kita, Blogger yang kurang ajar memang patut disekolahkan semula.

Termasuk anon pencacai Anuwar Aljuburi, kita mesti ingat bahawa dulu walaupun pada 98 ANUwar terlepas ketiga-tiga hakim masih yakin berpendapat kejadian ANuwar liwat memang berlaku (rujuk penullisan penghakiman). ANuwar hanya terlepas kerana sebab teknikal semata-mata iaitu Azizan terlupa tarikh.

Orang Islam takkan dipatuk 2 kali dilubang yang sama. Jika ANuwar tak bersalah kenapa dia gila sangat nak lewat-lewatkan penghakiman.

Biarkan bukti melawan bukti.. kenapa takut sangat.

Tak Cukup Mahkamah sivil dia buat pulak Qazaf kat mahakamah Syariah. Ai.. dulu pada kes 98, tak kecoh pun nak Qazaf,...

Kenapa Anuwar takut bersumpah, SEdangkan sumpah itu boleh beliau membersihkan diri beliau.

Ini semua hanya taktik Anuwar yang ingin melindungi kerja sundal dia.

Cheguman said...

Tahniah kepada yg membuat laporan polis tersebut. Moga tindakan tegas diambil.

Penulis komen bernama 'NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM' itu juga patut didakwa. Ada rakan kita yang sudah dapat mengesan identitinya dan sedang memantau.

pb said...

goodwork cekguman!