IKLAN BERBAYAR

Tuesday, January 19, 2010

'MIDDLE MALAYSIA' PROJEK PEMBOHONGAN TERBARU DARI CICIT KOMUNIS !

1969 adalah tragedi. tragedi yang memungkin asbab kesalahan itu diletakkan di tangan melayu yang alpa. kerana kealpaan ini militan komunis dari singapura meniup semangat rasisme, antai ketuanan melayu.

dari malaysian malaysia ke middle malaysia, saki baki militan komunis dari DAP ini terus coba membohongi rakyat. ini hakikat, slogan sahaja yang ditukar tetapi matlamat menghancurkan bangsa melayu dan merosakkan islam tetap membara..

idelisme komunisme mainan dap membawa erti. komunisme menolak peraturan hidup beragama, agama dianggap candu yang melalaikan kehidupan. dek kerana ideologi candu middle malaysia inilah, pas menjadi pelacor politik paling gemilang cemerlang dan temberang dalam sejarah islam !

1965 mengundang bencana. lee kuan yew adalah protege komunis dari tanah besar china yang berpengkalan di peking (beijing) china. buku merah ideologi presiden mao tse tong menjadi kitab perjuangan mereka.

darah kuan yew adalah darah komunis. perjanjian pembentukan negara malaysia (gabungan sabah,sarawak,singapura) mencatatkan syarat bahawa singapura tidak boleh menyertai pilihanraya umum. ini prasyarat utama antara tunku dan militan komunis bernama kuan yew.

arwah atok aku pernah berpesan kepada aku , bahawa PAP-DAP adalah yahudi nombor dua.baca perangai yahudi,maka akan kedapatan persamaan akhlak mereka dengan DAP.arwah wan aku juga pernah bisik,bahawa keluarganya habis bersepai ditembak oleh komunis waktu merempat di kapar.hari ini mereka cuba menyandu kepala hotak bangsa melayu dengan agenda middle malaysia. mereka cukup sabar dalam menelusuri agenda menjahanamkan tanah tumpang mereka.

lee kuan yew melanggar asas perjanjian dengan tunku. dia memasang proksi dalam pilihanraya 1965. proksi militan komunis ini memang di kawasan bandar. kerana tekanan dan agenda melampau militan, singapura diterajang keluar dari tanah melayu pada tahun 1965.

tindakan menghalau PAP dari tanah melayu telah menguatkan lagi cengkaman pengaruh militan komunis. hasilnya lahirlah parti anak cicit komunis bernama DAP , ditangung dan dibiayai sepenuhnya oleh kerajaan PAP yang mendapat dana secara langsung melalui tanah besar china iaitu permuafakatan COMINTERN (pusat komunis antarabangsa) yang berpangkalan di peking (beijing).

pada siri kempen pilihanraya 1969, agenda menghancorkan maruah bangsa melayu dilakukan. artikel 153 diserang beratus kali dalam siri ceramah panas.artikel 153 adalah persetujuan asas bina pembentukan sebuah negara melayu yang merdeka.

hak melayu adalah asas persetujuan pembentukan sebuah negara merdeka . namun ketuanan melayu,hak istimewa orang melayu,kedaulatan bahasa melayu dan segala apa yang ada menyebut perkataan keistimewaan bangsa melayu cuba dihancorkan sewaktu kempen pilihanraya 1969..

agenda 1969 dan agenda ketuanan rakyat adalah sama, cuma yang membezakan pada saat ini hanya lee kuan yew sahaja yang tiada.

silap tunku satu, kempen pilihanraya 1969 dilangsungkan selama 5 minggu. satu waktu yang cukup panjang untuk lidah-lidah militan komunis ini menjahanam,menanamkan ideologi kebencian mutlak terhadap bangsa melayu dan islam ! ini silapnya, sama seperti silapnya tempoh kempen yang panjang sepertimana yang berlaku pada mac 2008.

pada waktu itu DAP tidak keseorangan. mereka bergabung dengan GERAKAN,PPP,parti islam semalaysia. parti buruh yang cukup sinonim dengan perjuangan kelas pertengahn rakyat telah menarik diri. lompong besar ini di isi oleh 4 parti tadi walaupun mereka tidak mempunyai kesepakatan platform yang satu.1969 militan komunis DAP dan PAS melakukan jimak politik yang haram, dan hari ini jimak politik ini disambungkan melalui kesepakatan 3 penjimak politik terulung negara, DAP,PAS dan PKR ! hasil jimak politik ini lahirlah kalid samad n company !

hanya 30 tahun sahaja masa yang mereka perlukan untuk mengulangi agenda sialan yang sama. 2009 agenda menghancorkan hak keistimewaan orang melayu terus berjalan laju. kali ini lebih hodoh. ALLAH pula digadaikan demi menarik undi !

keputusan 1969 telah memihak kepada pakatan oposisi. perak,penang tumbang. dun selangor yang mempunyai 24 seat telah seri, 14-14. melayu sudah tidak dapat membentuk kerajaan.MCA mengambil pendiririan untuk menarik diri daripada pakatan dengan umno, 3 seat kepunyaan MCA akhirnya telah membentuk sebuah kerajaan militan komunis di selangor.

perhimpunan penyokong DAP dan GERAKAN telah berarak ke kuala lumpur. orang melayu ditepi jalan digelar sakai,ini negara cina punya,melayu boleh balik kampung !..insiden seterusnya anda sudah ketahui.

anak muda bangsa melayu harus faham sejarah bangsa. lee kuan yew militan komunis dan tun mahathir yang digelar ultra nasionalis adalah dua watak penting dalam sejarah politik bangsa. 2 bulan yang lepas, barry wain penulis buku fitnah bertajuk malaysian maverick telah melancarkan serangan dari kota temasek. peranap ekonomi bangsa bernama kalimullah bersekongkol dengan dengan anwar dan petra menyerang najib dari dalam.

bersama dengan protegi PAP di malaysia,iaitu DAP mereka pula menyerang dari sudut yang lain. pas sudah hilang telor dan wajar diangkat untuk menjadi pelacor politik islam paling terkemuka selepas salman rushdie dan aminah wadud. ALLAH dijual untuk kegunaan gereja telah mendapat tempelak jatuh kufur oleh haron din !

pru ke 13 bukan sekadar pertembungan biasa antara partai. no, tolong faham maksud aku wahai anak muda. pru ke13 adalah anekdot,titik tolak kelangsungan kuasa islam dan bangsa melayu di bumi bertuah malaysia ini ! ketuanan rakyat adalah maksud tersirat, memberikan kuasa mutlak kepada rakyat.

aku nak tanya kau wahai bangsa melayu...perlukan engkau,kawan engkau dan seluruh anggota keluarga kau yang berketurunannya melayu,hidung kemik,kulit sawo matang,makan belacan dan punyai kalimah iman dalam dada akan menyokong agenda tersirat middle malaysia ? dan perlukah kau mengangkat pelacor politik teragong selepas kamal attaturk iaitu anwar ibrahim menjadi wali di muka bumi malaysia ini ?!

tepok dada tanyan iman, bukan tanya rakan-rakan dari parti asutan syaitan !

bersambong...

25 comments:

Anonymous said...

Tak abih-abih kisah lama tahun 60an..Dok ulang tayang lagi..Dey ini dah masuk tahun 2010.

infrared said...

Salam GAP,
Satu posting yg bagus dan sepatutnya mampu menyedarkan org Melayu terutama generasi muda yg tidak mengerti kenapa kejadian trajik 13 Mei berlaku. Sedarlah bangsaku. Dimana jati diri kamu? Apakah kita harus selamanya menggadaikan maruah kita. Dan kpd orang yg kita anggap sebagai pemimpin, sedarlah, kamu akan ditanya dimahsyar nanti mengenai apa yg kamu telah lakukan terhadap amanah yg diberikan kpd kamu. Islam dan Melayu kini maruahnya sdg diinjak2 dgn bantuan serta kerjasama sebahagian pemimpin2 haprak PAS, PKR..Semoga Allah akan membalas segala kemungkaran yg telah dan sedang kamu semua usaha dan lakukan bersama2 puak kafir yg dilaknat Allah itu.Ameen!!

YOBBOTE said...

Teruskan GAP....DAP ni parti jahat.Pinjam kate2 nik ajis dulu....DAP dgn syaitan same aje.

Anonymous said...

nak tergelak dengar perkataan 'Middle Malaysia" mcm cerita Lord Of The Rings "Middle Earth"...maik cedok je kepala Diorang ni, takde idea bagus langsung...suruh diorang mintak komen dari Frodo (watak LOTR) pasal pandangan Middle Malaysia..ha ha ha :P atau tanya Micheal More producer Docu cerita "Sicko" pasal cedok idea org ...ha ha ha...lawak betui puak2 DAP ni kalau pikir balik, memang takde idea bernas

al haadi

Anonymous said...

Saudara GAP,

Salam. Semuga kita terus dirahmati ALLAH SWT dan semuga kita terus berdakwah dijalan ALLAH SWT.

Diakhir-akhir ini, kalau diperhatikan dari mata hati dan otak yang dikurniakan oleh ALLAH SWT kepada kita, ada GERAKAN YANG TERANCANG DAN TERSUSUN SECARA HALUS untuk menidakkan dan memperlekehkan perkara-perkara berikut:-

1. Keutuhan dan integrity intitusi sistem Raja-Raja Melayu.
2. Integrity Bangsa Melayu
3. Intergrity UMNO sebagai tunjang perjuangan Bangsa Melayu diMalaysia
4. Ugama Islam sebagai ugama rasmi diMalaysia.

Perkara-perkara diatas adalah ketara jika kita meninjau blog-blog yang dimiliki oleh species Ultra-Kiasu dan disokong kuat oleh species h_nd_. Pendapat-pendapat mereka ini diolah sedemikian rupa bagi mengaburi maksud sebenar mereka tetapi ramai anak-anak bangsa kita yang sudah tidak sedar diri amat menyokong pendapat-pendapat mereka.

Mereka tidak menyedari bahawa DAPig adalah proxy kepada PAPy. Segala usaha dan tipuhelah yang digunapakai diRimauPura dahulu kala digunapakai diMalaysia sekarang ini.

PAPy diRimauPura telah berjaya menarik minat orang Melayu suatu ketika dahulu untuk menyokong mereka dan apabila telah ditawan jiwa dan raga mereka, mereka dikorbankan sehingga mereka tidak berupaya untuk melawan atau bersatu semula. Itulah yang terjadi ditanah seberang dan perkara ini mahu diteruskan diMalaysia.

Jika kita tidak beringat, kita akan menerima padah. Ayuh Bangsa Melayu ku, jangan lalai lagi, bersatulah kita dijalan ALLAH SWT bagi memastikan kita mampu beribadat dan berjihad serta tidak disekat oleh musuh-musuh ALLAH SWT, sebagaimana yang terjadi dinegara-negara lain.

Bersatulah kita bagi menangani perkara-perkara diatas bagi memastikan institusi-institusi diatas dikekalkan dan memastikan kesinambungan dan kedaulatan Islam dan Bangsa Melayu.

TAKBIR.

Have a nice day.

Thanks.
Jimmy HIllhead.
Johor Bahru
20 Jan 2010.

ZAFAN said...

WAA!!! Artikel yang betul betul berani..GAP harus berhati-hati sebab depa tu dah terang lagi bersuluh mempunyai sandaran yang amat kuat. Kongsi gelap dan kongsi terang keduanya sandaran depa selama ini. Sebab itu meeka tidak pernah menyerah walaupun tidak berapa cemerlang di sesetengah pilihanraya..Agenda tetap diteruskan walau apa juga terjadi. Apatah lagi sekarang ini ada golongan banggang Melayu yang kuat menyokong, lagi la menggila mereka mencucuk jarum jahanam ke atas Malaysia, kerajaan dan UMNO..GAP kena pandang kanan dan kiri selalu..Mohon perlindungan dari Allah sentiasa. Insyaallah yang benar akan menang juga akhirnya..Amin..

Arif Omar said...

takbir!

mrakunman said...

Hebat Sungguh. Teroja membaca hingga tak terasa sampai ke bab... bersambung

segelas kopi panas said...

sejarah perlu di ulang tayang.. diceritakan selalu supaya tidak berulang..

"sesiapa yang melupai sejarah pasti akan mengulang sejarah"

ejarll said...

Anonymous Anonymous said...

Tak abih-abih kisah lama tahun 60an..Dok ulang tayang lagi..Dey ini dah masuk tahun 2010.

January 20, 2010 1:52 AM

AS'KUM BRO,

ITULA KORG PENYOKONG HARAM JADAH NIE, X 4LO SEJARAH 2 YANG KORAG SENANG2 D PERBODOH-BODOH KN OLEH ORANG LAIN...

MctHeory said...

Gap. .

Allahhuakbarr!!. . Malaysia Benci Dap!

Anonymous said...

Bro...kalau jadi 13 mei balik, aku sedia berjuang, aku nak rasa mcm mana rasa jadi pejuang bangsa macam tuk nenek aku dulu...aku nak bunuh petualang bangsa!

Adnan said...

Caya bro... Kami sedia jika 13 mei berlaku lagi.. Berani mati demi islam dan melayu...

GAP KEMBALI said...

sahabat2 ku yang mulia

masa suntuk. bangkit dan kita lawan..lawan sampai menang !

Anonymous said...

HAHAHAHA,
UMNO bkn memperjuangkan org melayu,
UMNO bkn memperjuangkan islam,
UMNO memperjuangkan org UMNO shj,
UMNO memperkasakan kelompok2 tertentu shj,
UMNO memperjuangkan islam pd zahir shj,
Perjuangan, tindak tanduk dan dasar UMNO hanya utk menjaga kuasa dan perut boroi kamu.
Org2 muda UMNO hanya melalak psl islam dan melayu kalau ditabur wang.
mcm anjing la, bg makan baru mau setia hahaha,

apa yg aku ckp ni realiti, kamu pon nampak depan mata kamu...

mcmana nk percaya dgn UMNO?

? said...

Orang yang tidak mahu belajar sejarah atau memperlekehkan sejarah adalah manusia yang paling bodoh.Kehidupan sekarang adalah pengulangan kepada sejarah masa silam.Paternnya sama,tapi manusia terus melakukan kesilapan yang sama.Kerana apa?Kerana sifat manusia sebagai insan iaitu 'lupa'.Insan itu lupa.Jadi manusia mudah lupa.Kalau dalam kes di sini Melayu mudah lupa.

Keengganan Melayu mempelajari dan mengkaji sejarahlah maka kebodohan demi kebodohan yang sama terus dilakukan.Patern 1969 adalah SAMA(90%) dengan apa yang berlaku sekarang.Dan dukacita dimaklumkan dalangnya juga adalah orang yang sama atau sekurang2nya kumpulan yang sama dengan matlamat yang sama.

Kelemahan ramai anak2 muda sekarang adalah kerana mereka bodoh sombong.Bodoh tak boleh diajar,pandai tak boleh diikut.Usahlah dipertuhankan parti2 politik melebihi Allah yang esa.Parti2 politik cuma alat yang patut ditunggang bukan parti2 ini yang menunggang anda seperti kaldai!

Semangat cintakan bangsa sudah semestinya ada disamping agama(sudah semestinya).Ajaran mana yang mahu membuang bangsa terus dengan alasan assobiyah?Tahu ke makna assobiyah atau sekadar tahu sebut saja macam burung kakaktua mengikut kata tuan2(politik) anda?Bahkan assobiyah politiklah yang paling jahat dan menghancurkan di Tanah Melayu sekarang ini sehingga membelakang tuhan dan agama!

Akhir zaman ini adalah zaman fitnah kata nabi.Fitnah sudah menjadi makanan harian kebanyakan dari kita.Yang hak dan yang batil juga sudah bercelaru.Yang hak selalu disangka batil dan yang batil pula disangka hak.

Ketepikan fahaman politik sempit.Umat Islam dan Melayu harus bersatu atau umat ini seluruhnya akan di'sembelih' di bumi 'the promised land' ini.

Masanya sudah dekat tapi kebanyakan kita masih lena.

Anonymous said...

kalau niat memperjuangkan bangsa jawabnya kalau mati tu mati katak,

Anonymous said...

To infrared,

Ello my fren,

Sejarah 13Mei tu puncanya pemuda UMNO masa tu buat provokasi kat kg baru dan seterusnya merebak ke seluruh negara akibat kalah PRU.
Sekarang ulang-tayang berlaku tahun 2008.Umno terus buat provokasi laga-lagakan kaum kat malaysia ni.
Sebab terjadinya Peristiwa 13 Mei 1969 adalah perarakan kemenangan pihak pembangkang. Penyokong-penyokong Parti Gerakan telah mengutuk dan menghina orang-orang Melayu semasa mengadakan perarakan di jalan-jalan raya di sekitar Kuala Lumpur.
Kenapa UMNO ambil Gerakan sebagai Parti komponen?

To Anonymous,

1. Keutuhan dan integrity intitusi sistem Raja-Raja Melayu.
-Umno hakis kuasa sultan/Raja semasa krisis perlembagaan 1983 dan 1991 dengan membuang kuasa veto Raja dan Immuniti mereka.
-Anuar Musa ketika jadi timbalan pengerusi perhubungan UMNO Kelantan pernah menabalkan sendiri sepupu Sultan Kelantan sebagai Sultan Kelantan sedangkan Sultan Kelantan masih lagi bersemayam di istana. Pada 29 April 1993, Anuar ketika itu sebagai Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Kelantan menabal Tengku Ibrahim Petra di majlis pemasyhuran Anugerah Kecemerlangan Indera Petra. Tengku Ibrahim pula disebutnya sebagai orang yang paling layak menduduki takhta kesultanan Kelantan disambut kira-kira 4000 orang penyokonh UMNO di padang sebuah sekolah di Ketereh.

3. Intergrity UMNO sebagai tunjang perjuangan Bangsa Melayu diMalaysia
-Perjuangan apa? Mai habaq sat..

To Segelas kopi panas,
sejarah perlu di ulang tayang.. diceritakan selalu supaya tidak berulang..

-Benar..Tapi UMNO tidak pernah ambil iktibar tentang sejarah..Kerana UMNO mudah lupa tentang sejarah.Jadi apa gunanya ulang sejarah?

-Kes UMNO merampas negeri: Parti PBS di Sabah,Parti Pas di Kelantan dan terbaru di Perak.Zaman berbeza, Situasi sama.

To EjarII,
ITULA KORG PENYOKONG HARAM JADAH NIE, X 4LO SEJARAH 2 YANG KORAG SENANG2 D PERBODOH-BODOH KN OLEH ORANG LAIN...

-Seperti yang dikatakan tadi, UMNO memang mudah lupa.

Anonymous said...

To EjarII,
ITULA KORG PENYOKONG HARAM JADAH NIE, X 4LO SEJARAH 2 YANG KORAG SENANG2 D PERBODOH-BODOH KN OLEH ORANG LAIN...

-Seperti yang dikatakan tadi, UMNO memang mudah lupa.

GAP KEMBALI said...

anon 8:40pm

sejarah pun takkan melupakan betapa sialnya anwar bin ibrahim mengugut 9 sultan melayu untuk ditarik kekebalan dan kuasanya..

gertakan anwar sang dajal inilah yang menyebabkan dia menang kerusi timbalan presiden umno..

sejarah takkan lupa bagaimana pas melacorkan hudud demi menagih undi. dan sejarah juga telah mencatatkan hudud pas itu akhirnya tunduk ditangan dap.

sejarah tidak pernah lupa akan betapa sialnya nizar terhadap sultan.

umno telah diajar. persepsi bangsa melayu mengharapkan pas sebagai alternatif terbaik menggantikan umno.

tapi sayang..pas lebih puaka.puaka bangssa puaka agama. tengok kalid samad dan nizar kita sudah nampak malapetaka yang bakal menimpa !

ejarll said...

BRO GAP aku ingin sambung,

sejarah juga tidak lupa bahawa PEMIMPIN PAS sibok meroyan 1 MALAYSIA mengatakan UMNO mengamalkan kroni & rasuah, rupa-rupanya NIX AJIZ sendiri merupakan pengamal UTAMA KRONI dan RASUAH...

sejarah juga tidak lupa bahawa anuar brahim juga pengamal kroni apabila azizah dan anaknya menjadi MP untuk PKR (kini azizah hanya presiden pkr)...

sejarah juga tidak lupa bahawa anuarlah pejuang BTN ketika berada dalam kerajaan BN 1 masa dahulu, tapi kini BTN d hentam demi nama politik...

sejarah juga tidak lupa bahawa PAS akan menutup kilang arak d selangor jika memerintah, tapi akhirnya kilang arak tsebut masih MERIAH dan GAGAH walaupun PR memerintah selangor...

dan bermacam2 lagi peristiwa yang mencipta sejarah berlaku dek kerana kepalsuan POITIK pemimpin PR ini...

Ferrer said...

"hak melayu adalah asas persetujuan pembentukan sebuah negara merdeka . namun ketuanan melayu,hak istimewa orang melayu,kedaulatan bahasa melayu dan segala apa yang ada menyebut perkataan keistimewaan bangsa melayu cuba dihancorkan sewaktu kempen pilihanraya 1969.." kalau la smua befikiran begini, maknanya 1MALAYSIA tak ke mana pun, lihat sajalah perbedaan Mas dan Sing, singapura lebih jauh ke depan..biar pun negara kita penuh dengan hasil semula jadi, tapi lihat la pembangunan tidak sekata di kebanyakan negeri dan juga neraga kita sendiri, apa ka punca nya? apa kah silap nya? Taraf pendidikan di negara kita pun jauh ketinggalan berbanding singapura..bangun la wahai malaysian..tapi kalau ramai dari kita yang masih berfikiran seperti di atas, maka impian wawasan 2020 hanya la impian sampai bila2 la..

Anonymous said...

JIKA TERPAKSA PILIH BENDA BURUK

PILIH YANG PALING KURANG MUDARATNYA

PAS NAK GANTI UMNO..SIANG2 LAGI BANYAK BENDA KENA KURBON (DEMI FUTURE POLITICALNYA)

UMNO YG DA LAMA PERINTAH..MASIH BERJAGA2 TENTANG KUASA MELAYU & ISLAM..

PILIH UMNO..KUASA AKAN BERTAHAN

PILIH PAS..KUASA AKAN LEBIH LAGI TERSERAH PADA DAP...(apa yg disemai..itu yg akan dituai nanti)

org luar TAU Akan hal ni.. thats why maruah PENJAGA terus diasak oleh agen2 luar.. ini lah satu2 caranya...

BERTAHAN KAWAN-KAWAN..DARI MUSUH LUAR DAN DALAM..(demi survival saudara2 kita juga dlm pas..andainya ko tahu politik dunia skrg ni)

pb

ejarll said...

Anonymous Anonymous said...

HAHAHAHA,
UMNO bkn memperjuangkan org melayu,
UMNO bkn memperjuangkan islam,
UMNO memperjuangkan org UMNO shj,
UMNO memperkasakan kelompok2 tertentu shj,
UMNO memperjuangkan islam pd zahir shj,
Perjuangan, tindak tanduk dan dasar UMNO hanya utk menjaga kuasa dan perut boroi kamu.
Org2 muda UMNO hanya melalak psl islam dan melayu kalau ditabur wang.
mcm anjing la, bg makan baru mau setia hahaha,

apa yg aku ckp ni realiti, kamu pon nampak depan mata kamu...

mcmana nk percaya dgn UMNO?

January 20, 2010 7:17 PM

AS'KUM BRO,

ABIS CMNE DGN NIX AJIS YG PERKASAKAN "ANAK & MENANTU"...

ANUAR BRAHIM PERKASAKAN "ISTERI & ANAK"

LIM KIT SIANG & KAPAL SING PERKASAKAN "ANAK"...

KO XYAH NAX CITA PASAL UMNO, KO TENGOK PEMIMPIN KO DULU BRO BARU BOLE CITE PASAL UMNO...

aku tdk wajib diwujudkan said...

WALAUBGMANA SARATnya politik ,INGAT wahai diriku bahwa aku akan brsendirian DIHADAPAN Penciptaku. Niatlah dgn betul ttg apa yg aku lakukan