IKLAN BERBAYAR

Wednesday, January 20, 2010

TERKINI : EXCO PKR SELANGOR DISERBU SPRM !

ini kabaran terbaru. SPRM telah menyerbu pejabat exco kerajaan negeri selangor yakop sapari di SUK sebentar tadi.

berdasarkan sumber maklumat dalaman pkr di SUK, mereka memberitahu bahawa pegawai khas (PA) yakob sapari telah di soal siasat ekoran dakwaan permit kelulusan pasir dan mendapat tajaan melancong ke china.

mengikut risikan kami, pa yakop sapari telah dibiayai perjalanan melancongnya ke beijing oleh pelombong pasir.

kini sudah diangkut oleh pegawai SPRM dan dibawa ke putrajaya..kita mohon agar yakop sapari dan timbalannya yb suhaimi tidak melatah melompat bangunan..kita juga meminta pekerja-pekerja maintenance di pejabat SUK dan pejabat SPRM putrajaya dengan segera mengunci tingkap-tingkap bangunan untuk mengelakkan kejadian melompat !

25 comments:

MymassaVoice said...

almari-almari dan meja serta kerusi dan tangga-tangga tinggi juga perlu disimpan sebaiknya bagi mengelakkan kejadian yang tidak diingini. sebaiknya tampal notis amaran larangan melompat di semua pintu masuk ke pejabat sprm. malas nak tengok otak si yaakob sapari bersepah atas jalan besok pagi.

Anonymous said...

kena panggil sekali nie si sapa tu gengster dap tu. suruh dia ikut jer bontot orang tu. orang tu mati sah ler dia yang bunuh, pasai dia ada bersama orang tu. lagi satu panggil semua orang jaga tingkap atau tempat tinggi. kang ada lak lagi satu kes.

House PK said...

Good job bro!

Melayu Berwawasan said...

dulu cakap mb dulu curi pasir..sekarang mb baru pun curi pasir jugak.dua kali lima jer.boleh bla pkr ni.

Anonymous said...

Ya allah Ya tuhanku... engkau musnahkanlah PKR Selangor... Tewaskanlah juga YB Anwar Ibrahim... datangkan seribu macam kesusahan kepada Anwar Ibrahim... datangkan juga kesusahan kepada Lim Kit Siang... Lenyapkanlah dia....Amin ya Rabbal Alamin...

Pejuang Bangsa said...

PANAS ni isu ini .. lagi satu rasuah di Selangor ... di kelantan belum habis lagi kini di serbu SPRM pulak ..

hahaha

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

UMNO Juara Rasuah bukan UMNO Juara Rakyat

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Orang Gila a.k.a Sayfool minta bimbangan

Hari Kebenaran yang dinanti-nantikan oleh seluruh rakyat Malaysia bakal tiba. Syukur kehadhirat Allah s.w.t kerana dengan Izin-Nya, saya masih lagi dapat bertahan untuk meneruskan perjuangan hingga ke hari ini."

Itulah kata-kata Mohd Saiful Bukhari Azlan, yang sekali lagi akan menjadi tumpuan apabila perbicaraan kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim mula didengar Isnin ini.

Selepas genap satu dekad Anwar dipecat dari jawatan timbalan perdana menteri atas dakwaan 'salahlaku seks' dan salahguna kuasa, Saiful menjadi tajuk utama berita, apabila membuat laporan polis pada Jun 2008, mendakwa Anwar meliwatnya.

Sepertimana dalam 1998, Anwar menafikan dakwaan tersebut dan menuduh musuh politiknya mereka konspirasi tersebut untuk menyekatnya ekoran tsunami politik pada 8 Mac tahun lalu.

Dalam catatan terbaru dalam blognya, Saiful memohon bimbingan dari orang ramai sebagai persiapan menghadapi perbicaraan tersebut.

"Dalam meniti hari-hari terakhir episod penantian yang bakal menjangkau satu tahun setengah ini, persiapan rapi perlu dilakukan bagi memperlengkapkan diri sebelum masuk ke gelanggang perbicaraan nanti.

"Akan tetapi, pada hemat saya persiapan yang dilakukan secara bersendirian mesti banyak kelemahan-kelemahannya.

"Maklumlah, ilmu pun tidak secukup mana dan ini baru pertama kali saya akan beri keterangan di mahkamah.

"Saya dengan rasa rendah diri ingin memohon jasa baik anda bagi memberi bimbingan persiapan perbicaraan dari segi psikologi, spiritual, kekuatan rohani, perundangan, bahan bacaan, cara-cara memberi keterangan, menjawab soalan, atau ilmu-ilmu yang sepatutnya bagi memantapkan diri saya apabila di mahkamah.

"Nasihat dan bimbingan oleh pakar-pakar dan profesional yang berkenaan dan para ilmuan juga amat dialu-lukan," tulisnya.

Kepada mereka yang berminat berbuat demikian, Saiful berkata, mereka bolehlah menghantarnya ke alamat emel HariKebenaran@gmail.com atau di ruangan komentar di blognya atau di Facebook.

"Kesudian anda untuk membimbing dan membantu saya dahului dengan ucapan terima kasih. Semoga Allah s.w.t membalas jasa-jasa anda," tulis Saiful.

Saiful juga berharap agar pihak tertuduh tidak lagi berdolak dalih untuk menangguh perbicaraan yang bakal berlangsung Isnin nanti.

Dalam nota kakinya, Saiful menulis, atas faktor 'keselamatan', beliau tidak dapat membalas emel yang dihantar, manakala identiti pengirim akan dirahsiakan.

matrengganu said...

Ada sesiapa lagi nak lompat tingkap ker ? oooo gitu korang buat keje ya..padan muka..

shonzu said...

Salam GAP.... suruh SPRM aktifkan juga semua CCTV 24 jam, mana tahu si apek tauke rumah urut hantar samseng2 dia ke pejabat SPRM dalam masa terdekat ni. Silap2 si PA Yakop Sapari kena tetak sampai berdarah tapi tak luka depan pejabat SPRM pula.

Mula lah pencacai hamPAS dan Parti Kufurkan Rakyat menunding jari kononnya orang2 UMNO / BN yang lakukan tetakan tu.

anakbukitgantang said...

Pertama kali dengar pasal kerajaan Selangor jual hak angkut pasir dan hak tanah rezab Melayu dan Rezab sungai kepada conglomerat Singapura tahun 2009

Kali kedua dengar bila Che Det/Ayahanda Tun Dr Mahathir tulis dalam blognya

Ketiga bila Menteri Kerja Raya Shaziman deny hanya 500 lori pasir seberangi tambak johor setiap hari

Keempat bila GAP maklumkan penyerbuan Exco Selangor Sapari dan PA dia

Sekarang semua jigsaw puzzle dah put in place:

1- Padanlah Selangor beriya riya nak tahan waktu siasatan SPRM dr 8-6 petang ajer-waktu pejabat

2-Kematian Teoh Beng Hock ada kaitan ker-apasal DAP drama king melambatkan perbicaraan dengan taktik perbicaraan di dalam perbicaraan semasa Inquest?

3-Kursus BTN diharamkan di Selangor sebab nak latih banyak lagi kader pengkhianat negara ker?

4-Selangor sebenarnya dah di takluki Singapura- mtto pn dah sama sahaja-jika rakyat Selangor nak rasa perit lagi undilah PAS sebab 1 undi PAS akan mengalir ke DAP dan menggadai negara anda ke Singapura!

mann bravo said...

mauu tergelakkk aku membaca komen smua ini .... hahaha ....

yaaa tepat sekali ... smua tingkap kasi kunci .... cctv kasi 24hrs active ... standby gen set juga kalau tetiba tnb power shutdown .... air paip/air kotak smua kasi scan, mana tau tetiba ada racun "arsenik" dalam tuh .... semua yang masuk ke bangunan sprm nak kena scan sampai nampak body ..... mana tauu kot kot ada kecederaan lampau dikatanya dikasari pegawai sprm .....

good working bro !!!

TokeyGaram said...

bro,

hantu teoh pasti ada teman lepas nie tuk balas dendam kat DAP terutamanya cina mata 4 ronnie...

Tasek said...

haha.. kasi ikat itu tingkap2 sama pintu jgn kasi lompat...

hahha

Anonymous said...

" ini suma konspirasi umno bn..."
x caya tgk le nanti...
lanun punya pakatan rasuah...
dah berak merata rata tuduh org lain pulak...

Ampatuan Jr said...

Aku rasa ni semua kerja Dr Mahathir la..kan dia dok sebut kes 700 lori pasir masuk Singapura 2,3 lepas. Jangan2 Dr Mahathir dah lama ngendap geng yg kena cekop tadi tak? W/bagaimana pun aku sure ni semua kerja UMNO - tak kan la PR yg hebat dgn CAT,PAS For All,Middle M'sia dan berjuang untuk rakyat sanggup pi curi pasir lak? Tak canggih la beb...

Local Fighter said...

Bro,
Ni aku nak buat aduan ni sebab mengadu kat pejabat tanah tak jalan.

Ada orang curik pasir kat Sg. Gasi dekat dengan Plaza Tol Sg. Buloh.

Aku dan buat aduan kat JPS dan Pej Tanah, tapi tak jalan le.

Untuk rekod kawasan tu milik YB Dr Nasir (Parti Sosialis Malaysia), DUN Kota Damansara. MP dia Sivarasa Rasiah (PKR).

Tolong check, kot - kot diorang pun dapat tiket melancong!

Takkan tak nampak orang curik pasir. Bukan dalam hutan tapi tepi jalan je!!

Kalo tak jalan gak, aku nak report SPRM je ni! Habis rosak sungai yang JKR buat!!!

ejarll said...

ckp xserupa bikin.. rakyat mudah d perBODOH kan oleh mereka pemimpin bangkai PR nie...

Walinong Sari said...

Tak usah kira apaparti memerintah, siapa sahaja melakukan rasuah perlu diperangni habis-habisan. harta terkumpul yang tak setimpal dengan pendapatan / gagal memuaskan hati penyiasat cara bagaimana harta itu diperolehi perlu di rampas dan masukkan ke akauan rakyat.

Zorro said...

Setuju bro...SPRM kena keje 24 jam...tujuannya bukan untuk soal siasat...tapi kena buat overtime menjaga tingkap-tingkap pejabat, takut ada yang terjun lagi...kang teo beng hock punya hantu belum aman...dah datang lagi satu hantu terjun tingkat yang baru....yakob sapari plak tuuuu...eeeeeee

Anonymous said...

buat interrogation kat parking lot je......semua nampak.....klu dia nak lompat, lompat katak leh la....tapi, takut jugak...dia yang langgar kereta nanti, bukan kereta yg langgar dia.......

-anti jubur-

ejarll said...

anuar akn lakukan ape saja, kita nantikan apa pula "CERITA" anuar selepas ini...

semua perkara berkaitan dgn "isu" beliau, pasti akan ade kes yang menyusul d belakang...

nantikan apa pula selepas ini...

jon azizul said...

beb, kan ada 34org yg kena tgkp psl rasuah curi pasir ni...di negeri selangor, perak, pahang dan johor...kalo yakop sapari tu sorang je, sape lagi 33org tu??? dgr kata org kerajaan. perak, pahang dan johor kan BN pegang? Kenapa harus fokus pd satu je?

Anonymous said...

mulut tempayan sekarang ni pun dah boleh terbuka sendiri,inikan pula mulut manusia dah sememangnya dok terbuka terkatub....begitu juga dgn bangkai gajah mana boleh di suruk,lambat laun bau nya akan semerbak juga....apa2 pun kejujuran serta keiklasan amat penting dlm menjalakan tugasan seharian...yang merosak kan kita adalah diri kita sendiri,kalau kita duduk dilandasan yang betul kita tak perlu gusar walau apa sekali pun yg datang menyerang kpd kita,tapi apabila kita tergelincir drpd landasan yg sebenar maka kita sendiri juga lah yang akan menerima padahnya....jangan salahkan oraang lain sedangkan kita tahu kita yang bersalah...sesungguhnya Tuhan tidak buta tapi kita yang teraba raba...sherry said

Anonymous said...

Kenapa lar beberapa ekor melayu samdol mcm ni bodoh sgt!! Tak ada maruah langsung - maruah dia ada kat duit, tajaan melancung dan mendapat sex haram yg "saluran" dh berdaki, berlumut yg telah dipergunakan setan2 dari pelbagai saiz, warna rupa setan manusia. Mmg bodoh. Ni mesti kes tak belajar agama ni, silap2 niat mandi junub pun tak tahu. Skg sebahagian cash Allah swt dh beri, tunggu lah sebahagian lagi dan bakinya tunggu bila ko dh padam nnt.