Monday, January 4, 2010

PENTING ! PETISYEN BANTAHAN ON-LINE

ayuh semua rakan-rakan bloger,pembaca dan rakyat.. aku mohon agar kita semua meletakkan petisyen membantah penggunaan kalimah ALLAH ini di blog dan face book masing-masing..

ini link dia

4 comments:

buaya said...

terima kaseh 4 info..

selamatkan ISLAM...

http://www.buaya-merah.blogspot.com

DR AMISHARIFF said...

salam. kita umat islam wajib me mpertahankan kesucian kalimat Allah. malang dlm saat-saat pedih begini, org kuat pas,mahfuz omar masih buta hati tidak nampak musuh islam.dia masih bermain politik. itu lah rupa peribadi manusia pas. tengok apa dia tulis hari ini.konon pejuang agama, sebaliknya dialah perosak agama!

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Kepututusan telah dibuat dan kita tidak boleh pertikaikan keputusan mahkamah dan KDN telah menfailkan rayuan.Lebih baik tajuk petisyen bantahan tu ditukar kepada desakan supaya gereja katholik hentikan provokasi terhadap Islam dan menarik balik semua permohonan penggunaan perkataan Allah.
Aljuburi yang sekarang diam membisu amat gembira bila orang ramai pertikaikan keputusan mahkamah kerana akan dijadikan modal diri dia dikemudian hari.

Tasek said...

malam semalam aku sign petition tu dlm 3300 lbh baru... tapi arini aku check balik tak smpai 24 jam dah jadi 7400 lbih... sebarkan lagi