Tuesday, January 5, 2010

PILIHANNYA YES, NO ATAU TENGAH2 (GAY)




pas dah macam laki gay. pas lebih berkonsepkan parti gay. pas mengalami krisis identiti diri. tak tau samada dia ni jantan atau betina.bottom up or bottom down. nak pakai baju kurung atau serban. undecided dan vulnerable. tak boleh nak decide haluan hidupnya, macamana jugak dengan anwar ibrahim, tak tau mana satu dia nak sebat laki ke pompuan..malam tadi pas membuat keputusan untuk menyokong herald menggunakan perkataan ALLAH dalam majalahnya..jelas pada saat ini, pimpinan pas terbelah dua.

yang membantah penggunaan kalimah ALLAH dalam parti pas adalah taib azamudin,ketua dewan ulamak pas haron taib dan timbalan mursidul am pas dato dr haron din. kenyataan dato dr haron din cukup keras , sesiapa yang menyokong adalah condong ke arah kufar.

di pihak yang menyokong pulak tak lain kalid gereja,dr zul, mahfuz omar (kebodohannya tidak kelihatan apabila dia memakai kot), tantaik,nik ajis,hj hadi,salahudin ayob.

di pihak pkr setakat ini hanya dua mangkok hayun sahaja yang bersuara. zul4kulim sepupu sivarasa dan dr manuty..zul membantah manakala dr manuty menyokong..

rakyat bagaimana ? wave semakin kuat untuk rakyat menyokong bantahan. ini faktual dan ini kiraan matematikal mudah.

dalam hidup biasanya kita akan ketemu dua pilihan. simbolistiknya mudah. pasangan sorga adalah neraka, kiri dan kanan,jantan dan betina,siang dan malam,anwar dan shamsidar,kalid samad dan gereja,setan dan malaikat. ini kiasan betapa mudahnya kita ditunjukkan jalan pilihan.

apa pilihan kau ? apa rasionalnya pilihan kau ? jangan terlalu ilmiah berintonasi berdiskusi tentang persoalan ini. jangan menjadi terlalu kamarul baharin dalam sesi sudut pandang awani, dia menyoal orang sampai orang tak paham apa yang dia soalkan..

ALLAH milik orang islam. itu mutlak dan muktamad. tiada tengah-tengah sebagaimana presiden pas hj hadi ber konar baring.. jawapan mereka terlalu apologetik dan getik, sanggup menjadi barua paria islam demi mahu mempertahankan undi..undi yang semakin hilang !

perhatikan watak 2 ulamak terkenal pas..antara nik ajis yang kaki mencarot dan dato haron din yang cukup terkenal dengan fakta-fakta bidasan pukulan maut..siapa perlu rakyat nilaikan ? si pencarot celaka celaka celaka atau kita lebih gentar tentang jatuhnya hukum kufar sepertimana yang dato haron din tegaskan..

aku hanya berkata yang benar. umno pernah aku libas dan pakatan senantiasa aku lipat. betul kata betul..aku taknak tulis artikel gaya intelektualan, biarlah cara kampung mudah orang paham..

cuma aku nak kau bayangkan apa akan terjadi pada anak cucu cicit kita nanti bila ALLAH itu ada di gereja ? imagine anak kau masuk gereja pasal dia kata ALLAH ada dalam tu ? imagine anak kau pakai lambang salib di dada, pasal dia kata ALLAH islam dan gereja sama ? tak payah pening kan kepala bro..SETKAN DALAM KEPALA HOTAK AKU DAN KAU ALLAH MILIK MUTLAK UMAT ISLAM ! settle , tak boleh decide lagi ? SAH KAU GAY !

4 comments:

Anonymous said...

SLM BRO..RAMAI GAK PADERI2 GAY YG KAKI SUNTUT KAT EUROPE TU. TU YG AL JUBOR SUKE SGT PSL KRISTIAN NI. KLU BLH DIA NAK BUDAK2 MUDA ISLAM AMAL 2 AGAMA DLM 1. BIAR JADI MUNAFIK, SBB PAK AJIS DH MENJANJIKAN SYURGA! KEHKEHKEH HARKK PTUIHH!!

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeee matlamat aljuburi untuk pecah dan perintah telah berjaya.Pas kini ter menuju kehancuran,kesian pejuang2 lama yang bertungkus lumus tetapi kini pas hampir berderai.Pas sekarang umpama wanita pakai tudung tetapi aurat terbuka.
Pas akan lebih kuat dan lebih dihormati sekiranya geng2 pencacai aljuburi dalam pas disingkirkan.

YANG GAMBI said...

Salam GAP, semua orang tahu berapa ramai paderi-paderi dari golongan gay.... sebab itu mana-mana yang tak minat wanita, dia jadi paderi... itu sebab Anwar mendapt sokongan kuat dari puak-puak ini.... dan Anwar pulak sanggup jual agama demi mempertahankan kemungkaran nafsu serakahnya.........

insidewinme said...

Hari ini kaum Muslimin berada dalam situasi di mana aturan-aturan kafir sedang diterapkan. Maka realitas tanah-tanah Muslim saat ini adalah sebagaimana Rasulullah Saw. di Makkah sebelum Negara Islam didirikan di Madinah. Oleh karena itu, dalam rangka bekerja untuk pendirian Negara Islam, kelompok ini perlu mengikuti contoh yang terbangun di dalam Sirah. Dalam memeriksa periode Mekkah, hingga pendirian Negara Islam di Madinah, kita melihat bahwa RasulAllah Saw. melalui beberapa tahap spesifik dan jelas dan mengerjakan beberapa aksi spesifik dalam tahap-tahap itu