Monday, January 11, 2010

XKLUSIF : PETRA BERSEMBUNYI DIRUMAH HELINNA HANUM DADAMEAH !




benarkah raja petra bersembunyi di rumah seorang wanita bernama helinna hamun dadameah. perkara ini gap sahkan memang benar. siapa wanita ini yang sanggup bersekongkol dengan pengkhianat negara ?

helinna hanum dadameah adalah isteri kepada kalimullah hasan,agen bertaraf bangkai daripada singapura yang bersekongkol dengan raja gila. petra mencipta teori fantasi politik untuk meenjatuhkan ds najib dan mengaibkan rosmah mansor. sayang tuduhan dan akuan bersumpah petra dan pi bodoh bernama balasubramaniam yang mengatakan rosmah berada di tempat kejadian pembunuhan altantuya pada jam 10 malam telah kami nafi dan sangkalkan.

dengan keluarnya gambar alibi rosmah yang sedang berbuka puasa dan menyampaikan sumbangan jelas menunjukkan bahawa petra ini adalah manusia sundalan,bangkrap politik dan kering iman namun sayang manusia setaraf bangkai ini dianggap sebagai hero demokrasi oleh anwar dan pas !

hari ini petra bertembung dengan kumpulan kami..yang secara perlahan-lahan akan mengeluarkan satu persatu bukti mengenai fitnah yang sedang anwar/petra/kalimullah rencanakan untuk mengkucar kacirkan kestabilan politik negara.

hari ini seperti yang dijanjikan,kami mengeluarkan bukti pemilik tempat persembunyian raja petra. dimiliki oleh isteri kepada kalimullah di no 20 apartment trinity court bayswater london.

petra melakukan spin dan cuba memberikan politikal damage kepada ds najib dan negara. mewujudkan persepsi ketidak stabilan politik akan memberikan peluang dan ruang kepada anwar attaturk untuk berkuasa. inilah game mereka.

bila fitnah bergabung dengan ide politik bangkrap seperti menghapuskan DEB,menghapuskan kuasa raja,meliberalisasikan islam akhirnya ia akan memberi kesan status quo yang ada sepertimana yang pernah pemimpin dan rakyat persetujui semasa pembentukan kemerdekaan negara.

pas kini sudah menyimpang jauh. siapa pernah menyangka bahawa pas yang selama ini dianggap sebagai kumpulan politik hardliner kini sanggup sujud dan taat kepada kehendak perjuangan market songsang apabila bersetuju ALLAH itu digunakan oleh herald. kini semua penyokong dan ahli pas sudah jatuh kufur sepertimana amaran yang telah dato dr haron din keluarkan minggu lepas.

tetapi bagi anwar, persoalan kufur atau sundalan tidaklah merimaskannya kerana sepertimana umum mengetahui dia inilah kepada munafik terbesar selepas mustafa kamal attaturk.

hari ini penyangak politik ini bergabong. bersama mahu melihat kehancuran agama bangsa dan negara. petra kabarnya sudah kepanasan. pembiaya nya di luar negara sudah semakin bosan dengan karenah raja gila ini. tidak mustahil petra bisa mati di luar negara bila 'khidmatnya' sudah tidak diperlukan lagi oleh agen perosak negara...lebih baik petra 'dipadamkan' sebelum banyak perkara bisa terbocor !

ini adalah artikel aku yang lepas,memberi hint dimana petra bersembunyi.
dan

29 comments:

Anonymous said...

HUHUHU SYABASS BRO! WA RASA KALI NI SI BOTAK TU GERENTI MENANAH KEPALE DIA. X SNANG DUDUK DIA BROO!! KEHKEHKEH..KASI BONGKAR HABIS2AN BRO!!!..YEHAAAAAAA!!!

Tasek said...

betul tak aku kate GAP nih intel msia... :)

RuzaiLin's79 said...

Salam GAP Mmg anwar dgn raja petra ni sama2 BODOH+BANGGANG..Tp aku paling hairan yg lg bodo+bangang ni ialah para peny0k0ng anwar ni.Terutama para blogger yg taksub anwar beng0ng ni..Bla k0men guna nick an0nymouse..Mungkin diaorg tkut kebenaran akan db0ngkar dlm bl0g2 mereka sampaikan aku 1blog yg aku lawat x leh akses kena ada jemputan br b0leh akses pirrahh..Bangsat..

Anonymous said...

Semoga dilaknat BABI dan Kak Jijah yg bsengkongkol dgn Yahudi dan Komunis yg matlamat hanya untuk menghancurkan agama, bangsa dan tanahair. Inilah BABI sebenarnya manusia jenis pokemon, berhati Yahudi bermata dajjal. Species yg hanya hidup untuk meliwat. Ahlul2 bahalul PAS yg mengidolakan BABI adalah kufur tetapi masih dijamin masuk syurga mak bapak Nik Najis yg punya. Kepada orang2 yg masih pengikut tegar Parti Ajaran songsang harap jalankan hukum huhud terhadap ahlul2 bahalul PAS yg telah dijatuhkan kufur oleh orang kuat parti sendiri. Sedarlah dan insaflah ahlul2 bahalul kamu semua kalau masih bsengkongkol dgn parti ajaran songsang kamu dan keluarga mati dalam kekukufuran. Nik Najis tuo kutok rela bsengkongkol dgn Yahudi, Komunis dna peliwat asalkan dapat dudok kerusi empuk MB, temolok anak menantu, itu saja, Mempersundalkan agama dan bangsa, tidak ada sembarang kesan atas Nik Najis, kerana belaiu rela bsengkongkol dgn dajjal dan syaitan, hanya untuk temolok anak menantu. Janganlah anda ahlul bahalul PAS rela mati dalam kekufuran dan dilaknat oleh Allah. Ingatlah haram, halal, syurga neraka milik ALlah. Nik Najis sendiri belum tahu untung nasib, tetapi bala Allah sudah nampak ke atas belaiu sekeluarga dan Parti ajaran songsang..

melayulupalagi said...

POLIS bertindak SEGERA!!!!!!!!!!!!

YANG GAMBI said...

Salam GAP, mudah-mudahan RPK ini akan habuan maut ditangan tuan yang mengupahnya.......

Anonymous said...

Alamak ....I ingat dah masuk blog Parpukari !!!



Rosmah

Think said...

saya amat berharap agar penulisan d blog2 BPN dapat dterbitkan sebagai majalah..tentu impaknya lebih jauh...

Panglima Perang Cyber said...

teruskan lagi research bro...

berani kerana benar..

takut kerana salah.

Anonymous said...

ANWAR DAN RPK DIKATAKAN SANGAT AKRAB,RASIONALNYA KENAPA MEREKA BERDUA NI GITU GITU YE, MUNGKIN BETUL ORANG KATA MEREKA BERDUA DARI SPESIS YANG SAMA.TUNGGU LAH SAMPAI RPK KEHABISAN OKSIJEN DINEGERI ORANG,HAI LAH BOTAK.BOTAK OH BOTAK.NUAR NUAR..... NASIB KAU LA.

Anonymous said...

hai bodohnya manusia2 yang jadi penjilat pemimpin BN/UMNo yang korup. Dah perintah lebih 50 tahun tapi negara Malaysia yang aku cintai dah nak hancur...going into the drain kata orang putih....tapi orang lain yang disalahkan....mampuih hampa

Anonymous said...

kalau nak fitnah orang jangan lah guna nama Tuhan. Allah will never stand for all the lies you come up with.
mentang mentang lah kalimullah ada flat di trinity court, tak semestinya dia simpan raja petra.
tu fitnah tu.

Anonymous said...

kalau berani, approve lah komen komen semua.

ingat,

BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH.

kalau tak approve, faham faham lah yang awak sedang menfitnah.

Anonymous said...

halo...anonymous 12/1/10 12.46am
best kut dah kena...he..he

RuzaiLin's79 said...

Hang tu bodoh..Otak hang tu mungkin telah kena tahi dari jub0r anwar the jub0r jub0r jub0r jub0r..Klu x krana anwar jub0r jub0r jub0r ni malaysia akan maju.Biarpun org BN/umn0 k0rup tp aku rasa k0 lagi k0rup.Skrg klu k0 ank jantan tnjuk kan diri..Jgn jd mcm anwar jub0r jub0r ni.Jgn berselindung di blik nick an0nym0use je.aku ExPEMUDAJIL79 cabar k0 an0nymause taik anwar jubor jubor jubor

taipingmali said...

Bravoo........

Zac said...

bodoh nya blog ni.. ya allah. kenapa orang melayu sekarang percaya benda2 bodoh macam ni. sedih aku. korang sebar fitnah macam ni satu hari allah akan balas. maut? korang ni semua extremist. mungkin korang juga lah yang bakar church buat huru hara negara. insaflah wahai teman.

Anonymous said...

Aduihai...fitnah yg tak masuk akal nie sedih sangat...GAP dah tengok dengan mata kepala sendiri ke?.. or dengar cerite2 org je..sedap tekak jer..kalau salah berdosa besar lu beb...silap silap kena sumpah, GAP yg di laknat nanti..

Anonymous said...

fucking porcine fags attempting to sound intelligent and righteous. wake up. your "race" is an illusion. your "culture" is an illusion. all blatantly plagiarised from others. stop peddling lies and interfering with inevitable judgement and go back to kissing your Arab overlords' asses and get off my internet.

tl;dr: malays are a cultural and racial cancer. get it??

Anonymous said...

sapa berani support anwar al-jub jub.makananya bapa dia dah kena main belakang dengan si jub-jub.BN/UMNO korup pembangkang lagi korup.

PAS bertopeng disebalik islam.satu apa pun tak ada kemajuan di kelantan.

Di kedah sibodoh menteri besar dia asyik cakap tak tau,tak tau dan tak tau.apa barang pun takdak padan muka orang kedah.

orang nak bagi kedah maju ,hang pa nak kedah sejahtera,la ambik ubat.sejahtera dan merana sungguh

Anonymous said...

PKR diambik sempena nama RPK.Raja Penipu kamaruddin.cakap pasal islam tengah mabuk,seangkatan bersama gobala ,teresa cock,nga-nga dan ngok-ngok.

Anonymous said...

assalamualaikum. nak tanya sikit boleh? melalui dokumen tu memang terbukti yang apartment #20 tu milik helinna, tak syak lagi. tapi apa bukti yang rpk bersembunyi di situ? ada gambar ke? ada orang nampak? bukan apa, tak elok lah kita menuduh melulu tanpa bukti kukuh. contohnya saya boleh tunjukkan deed title untuk rumah teres satu tingkat saya, tapi ini tak bermakna osama bin laden sedang bersembunyi di rumah saya. Saya bukan memihak mana2 pihak tapi ingatlah bahawa fitnah itu adalah dosa yang besar....saya hanya mengingatkan sesama Islam. kalau ada bukti yang menunjukkan yang rpk sekarang disorok di apartment tu, tunjukkanlah pada kami, baru semua boleh betul2 percaya.

- Siti Murni-

GAP KEMBALI said...

2 pengkomen di atas adalah orang rpk dan kalimullah.salam

Zac said...

bro.. bukti yang kau tunjuk tak kukuh lansung la.. aku rasa kau patut maaf kat orang2 yang kau tuduh ni. BUKAN RAJA PETRA AND ANWAR OFFCOURSE! nampak sangat tak logic kat situ. kenapa lah si KMH yang RPK benci gila babi tu nak sara dia? hang gila ka apa? pastu takkan la dia siap nak kasi bini dia. gila 2x.. bapak aku pon ada rumah kat london. kalau macam tu bapak aku sara RPK? tak masuk akal doh. refer balik kau punya bukti ni. buat malu jer earlier post kau kalau sebab post ni buat kau nampak macam a total idiot. sorry la kasar sikit. ini cuma pandangan aku. aku dah baca banyak post kau. tapi yang ini terlampau bangang pun ada. akum

Anonymous said...

Anon 3.12.

Ini bukan fitnah. Ramai orang Malaysia terjumpa dengan Raja Petra di Bayswater. Tempat ini adalah tempat popular orang Malaysia kerana berhampiran dengan pejabat MARA. Kalau naik tube, mmg akan turun di Bayswater. Tempat tersebut mmg tempat orang kaya... eh, bukan kaya tp amat kaya.

Kawan saya siap bergambar dengan Raja Petra.... mmg orang PKR/PAS bodoh... kena tipu depan mata pun tak boleh terima lagi. Allah tutup hati mereka ...biarkan...

Luqman

Saiful said...

So Luqman,

Kalau nampak Petra kat Bayswater makna nya dia duduk rumah Kali?..jgn la mcm tu brother...Malaysian Hall kat situ tu brother...AND ramai lagi org melayu yg lalu lalang kat situ...kalu satu hari Anwar Ibrahim dtg kampung hang lalu lalang maknanya dia sembunyi kat rumah hg kot...or Raja Petra sendiri sembunyi kat rumah hang...ExPemudAJIL79, memalukan lah statement ko nie...kotor plak tu..apa nie?...mcm nie ka islam ajar korang?...mcm nie ka Melayu...alahai, mcm budak2...dah la malas aku nak layan ..nah sekarang aku pakai nama betul aku...tak yah nickname pun..
Yg Benar,
Saiful

Anonymous said...

salam, pe nak risau, kebenaran pasti terbukti jugak. hanya perlu bukak mata dan hati utk melihat. berani kerana benar takut kerana salah. tapi yg pasti, org spt anwar ibrahim ini tidak akan sy impikan sbg PM msia. blum aper2 lagi dah jadi pencacai kuasa luar dan begitu taksub kuasa. aku rasa dia nie dah meroyan dan kawan2 aku sepakat kata AI nie ada mental problem, sejak kena pecat dari jwtn TPM 1998, impian hampir dlm genggaman, tapi sbb 'jubur' dia tersungkur. ANU- WAR - selamanyalah ko berperang politik kerana jubur dan anu.

Anonymous said...

salam,bg aq PAS buat demi agama iaitu ISLAM, aq don't like BN..

Anonymous said...

haha....bdoh nya taik PKR nie...dapat bontot anuar kot?????