Saturday, February 6, 2010

GAMBAR INI CUKUP MENCURIGAKAN?

gambar di atas diambil semasa majlis pidato PKR di dewan MBSA shah alam.individu di sebelah anwar CIFUT adalah adalah prof emiritus dato dr mohammed arif, bos besar MIER (malaysian institute of economic research)..

kenapa seorang yang berjawatan dalam kerajaan bersama anwar di majlis pidato PKR ? mana pergi pegawai perisikan kerajaan ? SB,MKN,JASA,KEMAS, dll .

lebih pelik..aku ulang..lebih pelik ?

bila bos MIER ini ada disebut/ditanya oleh oleh seorang mangsa liwat dalam blognya, dimana kamu pada tarikh 26 jun 2008 sekitar jam 12 tgh sampai 2.30 petang ?

ds najib dan ts muhyidin..kami dah bagi clue penting ini.klik sini

11 comments:

Anonymous said...

Dikhabarkan perisikan kita antara yg terbaik,tapi kenapa aktiviti prof ni diorang macam tak tau apa2.Kalau tak takkan prof ni masih jadi peneraju MIER dan dalam masa yang sama menjadi antara orang kuat cifut.

Kemungkinan kenaikan harga minyak 2008 dari 1.92 naik kepada 2.70 adalah nasihat drp prof ini(sama ada secara langsung atau tidak)tidak boleh kita abaikan.Bermakna prof ini seolah2 sengaja memberi nasihat yang salah pada kerajaan ketika itu.Kemumgkinan.

Kenaikan minyak yang tak masuk akal pada masa itu telah menaikkan kemarahan rakyat yang meluap2 pada pentadbiran pak lah,sedangkan sokongan kpd kerajaan berada di tahap yang sangat lemah selepas kekalahan di 5 negeri.

Isu minyak itu pula telah memberi political mileage yg besar pada PR dan cifut sendiri sehingga cifut diberi ruang khas untuk berdebat di tv.

Kemudian isu GST yang mahu dibebankan kpd pengguna.Atas nasihat siapakah pula itu?

Anonymous said...

ulaq 2 kepala ni patut boh c4 saja


Mokhtar out

Anonymous said...

ulaq mcm nie byk dlm kerajaan

Anonymous said...

salam.
Ular-ular spesis ini sudah bersepah2 dalam agensi kerajaan cuma mereka saja buta !!

Contohnya dalam institusi pendidikkan diantaranya berjawatan dalam parti menentang kerajaan tetapi apa tindakkan terhadap mereka oleh kerajaan hari ini....semuanya cakap2 kosong saja!

Dizaman Tun M dulu tidak ada ular yang berani menunjuk bisa...jika ada pun terpaksa berperanan dua kepala..itu pun tidak berani menunjuk muka.Tetapi hari ini cuma mereka tidak menepuk dada pada pemimpin atasan saja...

Inilah lemah dan dayusnya pemimpin hari ini...yang ada hanya pak2 menteri "AMARAN" !!!

amieiezam said...

yup...betul sgt2 amin...banyak sungguh dalam kerajaan...dan juga dalam petronas!!!

Anonymous said...

salam

saya juga dimaklumkan masih banyak talibarut Anwar dalam Kerajaan

1- saya sokong Anonymous 1.12 AM kenaikan harga minyak pada tahun 20008 dari 1,92 kepada 2.70 adalah mempunyai modus operandi yang sama dengan kenaikan interest rate bank semasa Anwar menjadi Menteri Kewangan pada tahun 1997

2-Kenaikan yang disengajakan? ini telah menjadi kemarahan rakyat dan dgn senang Anawr memanipulasi isu ini di media dan di demonstrasi jalanan sehingga menyebabkan BN menang dengan majority simple dalam PRU12

3-Seorang penjawat awam berpangkat besar apatahlagi pengarah MIER wajib melalui tapisan halus keselamatan...adakah dia lepas tapisan halus tersebut? Di mana SB ? Isu nya siapakah yang melepaskannya?

4-Pada tahun 1998 Tun Dr Mahthir telah melucutkan jawatan Anawr bukan sahaja seba isu liwat api sebab uaha beliau untuk mesabotaj ekonomi negara dan menyebabkan kegelisahan rakyat. Syukur Tun Mahathir telah bertindak pantas dan sekaligus menyelamatkan Malaysia dari dijajah kali kedua melalui IMF

5-Pada tahun 2008 pentadbiran Tun Lah yang lemah telah tertipu dengan nasihat pakar MIER ini..sekaligus menyebabkan kekalahan B di 5 negeri dan menyebabkan keadaan huru hara sehinggalah hari ini-walaupun dah pulih sedikit DS Najib wajar melihat trend dan modus operandi pegawai kerajaan yang menjalankan operasi covert/tersembunyi utuk menjahanamkan Kerajaan hari ini

5-DS Najib, masa untuk bertindak keras dengan penjawat awam yang membelot perlu dibat segera!

Anonymous said...

ROGER THAT MOKHTAR...

Anonymous said...

Contoh lagi satu ular..

CAREER DEVELOPMENT UNIT

Mohd Najwan bin Halimi
Assistant Secretary 2
03-8871 1082
najwan@mot.gov.my

http://www.najwanhalimi.com/

GAP,

Ini antara orang ANUwar yang terlepas masuk dalam Ministry of Transport. Siap jadi PTD M41.
Kononnya masuk PTD sbb nak siapkan diri sblm Anwar Jubor jadi PM.

Dulu kutuk kerajaan kaw2 dalam blog dia.skrg jilat kerajaan balik. AKu rasa dia antara dalang yang bocorkan maklumat kementreian kepada pembangkang. dia dulu budak UNITEN, yang dedahkan kisah saiful. Harap sapa2 boleh amek tindakan.

stravi14 said...

korang ingat MIER tu NAJIB PEMBUNUH tu ke yang punye? MIER tu milik Malaysia la bodo.

Sakit hati aku tengok orang2 bodo macam korang. Taat kerajaan macam anjing.. Tapi memang la, orang umno memang taat pada pemimpin ngan rajak tapi pada Allah... haram tak ingat..

kulatlapok said...

pehhh SIAP TANYA MANA PEGAWAI PERISIK KERAJAAAN??? APA NAK TANYA ORANG?? KAU LAH SENDIRI YG GI JADI PERISIK KERAJAAN.. BANYAK CAKAP AJE KEROJE MALASS ..PEHH HAMPEHHH BETULLAH KAU NI GAP.. TERUS JADI GAGAP.. HE HE HE HE

Mr Up-Yours! said...

Cuba open-minded sikit. Just sebab diorang x sama parti, tak boleh datang majlis yg sama? Dia GOVERNMENT-servant, bukannya BN-servant. Korang ni mcm budak2 tingkatan 4 Sekolah Sri Aman la.