Sunday, February 7, 2010

VIDEO : SIDANG MEDIA ANUAR SAARI.


kredit aku ucapkan kepada AIDC.klik sini untuk detail
http://www.anwaraidc.com/2010/02/aasil-kazi-ahmad-operative-anwar-di-luar-negara.html



6 comments:

budak-kom said...

bro, saya kuar topik skit...kalau tak silap bro merupakan salah seorang reformis tahun 1998 kan..sebelum d dedahkan satu persatu kebenaran mengenai nuar berahim ni..baru ni nuar ni mintak d gerakkan kembali reformis lama..sebagai salah seorang bekas reformis, agak2 berapa ramai reformis lama yang akan sertai sahutan anwar ni bro...setelah d kelentong anwar...pendapat bro mengenai hal ini

Skuad Pemuda PKR said...

Budak-kom, ko bukan reformis yang sejati sebab ko tidak mendukungi prisip perjuangan. Di luar sana ramai yang akan bersama DSAI dalam pembelaaan dan keadialan. Generasi muda kini lebih matang dan terbuka dalam menilai sesuatu perkara.

Paklah..ZZzzzzz. said...

PERHIMPUNAN LEBIH BESAR DI PULAU PINANG - melayau

Berikutan keengganan Ketua Menteri, Lim Guan Eng bertemu para peserta Perhimpunan Sedaq bagi menerima memorandum tuntutan semalam, satu demonstrasi yang lebih besar akan diadakan pada 16 Februari ini di sini.

Presiden Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS), Jais Abd. Karim berkata, ia dinamakan Perhimpunan Bangkit dan akan melibatkan lebih daripada 30 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Melayu dan Islam.

"Kerajaan negeri dengan sengaja tidak mempedulikan nasib orang Melayu dan kami pernah memberi amaran akan bangun lagi dengan Perhimpunan Bangkit jika protes yang dilakukan tidak diendahkan.

"Justeru kami telah bersetuju untuk menganjurkan Perhimpunan Bangkit pada cuti Tahun Baru Cina iaitu 16 Februari ini," katanya dalam kenyataan yang dikirimkan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) di sini hari ini.

KAH KAH KAH... KAH KAH KAH... KAH KAH KAH...

KAKAKAKAKAKAKAK kah kah kah

woit... EEE NAK MENIPU LAGI... kah kah kah...

kah kah kah... BUKAN SEBAB GUAN ENG TAK MAHU JUMPA.... kah kah kah...

kah kah kah... SEBAB TAK RAMAI EEEEE TURUN.... kah kah kah...

kah kah kah... PELIK... ADA PERMIT...kah kah kah..

kah kah kah... PELIK.... MEDIA BAGI IKLAN... kah kah kah..

kah kah kah... HANYA 300 YANG TURUN...kah kah kah..

woit.... TOLONG LAH EEE INI.... kah kah kah...

woit... MANA DIA BERSIH?... kah kah kah..
woit... MANA DIA GMI?.... kah kah kah...
woit... MANA DIA PuKIDA?.... kah kah kah...
woit... MANA DIA GENG ANTI PPSMI?... kah kah kah..

kah kah kah... TOLONGLAAAA... BANTU EEEE INI....kah kah kah...

nota:
bagi idea pada eee ini:
raya china ini bagi angpau
baru ramai eee turun
tarak angpau
mana boleh eee turun kah kah kah

Dicatat oleh Tukar Tiub pada 2:30:00 PM 1 ulasan
Label: altantuya gadis cun mongolia, Rosmah mansor, siapa dulu entot altantuya? siapa beri arahan bunuh altantuya,jangan tipu bangsa sendiri, Umno Rasuah

melayulupalagi said...

Skuad Pemuda PKR said...
Budak-kom, ko bukan reformis yang sejati sebab ko tidak mendukungi prisip perjuangan. Di luar sana ramai yang akan bersama DSAI dalam pembelaaan dan keadialan. Generasi muda kini lebih matang dan terbuka dalam menilai sesuatu perkara.

February 7, 2010 2:53 PM

AS'KUM BRO,

APA YANG KO NAX REFORMIS KN???

REFORMISKN DULU JIWA DAN DIRI KO BRO...

zauzua said...

KHAS BUAT Skuad Pemuda PKR :Tok nak nasihatkan kamu dan kawan kawan kamu diluar sana ,5 ciri ciri penting yang perlu ada pada setiap sesaorang pejuang ialah

pertama - semangat berani. 2 - amanah. 3- disiplin. 4- rajin. 5-setia. .

KAMU SEMUA HARUS MEMBUAT PENGANALISAAN YANG MENDALAM BAGI MEMBUAT KEPUTUSAN UNTUK MENYOKONG MANA MANA PARTI POLITIK.TOK YAKIN SEMUA ANGGOTA SKUAD PEMUDA PKR ADALAH LAHIR ANTARA AKHIR 1970AN DAN SELEPAS 1980AN.

WALAUPUN RAMAI DIKALANGAN ANGGOTA SKUAD MUNGKIN DARI KALANGAN SARJANA, PELAJAR ATAU PENGIKUT RASMI ITIK,MEREKA HARUS MENYEMAI KELIMA CIRI CIRI DIATAS UNTUK JADI PEJUANG ATAU PEMIMPIN.KALAU KAMU SEMUA HANYA TAQLID BUTA SPT RASMI ITIK BERMAKNA PERJUANGAN SKUAD KAMU ADALAH SIA SIA.

BAGAIMANA KALAU 15TH ATAU 20TH LAGI SKUAD KAMULAH DILAKNATI OLEH ANAK CUCU KAMU SENDIRI KERANA TELAH MENGHANCURKAN KEAMANAN YANG SEDIA ADA DALAM SEBUAH NEGARA YANG BERCIRIKAN ISLAM DAN DIPIMPIN PULA OLEH MAJORITI PEMIMPIN ISLAM, KERANA TATKALA ITU PUCUK PIMPINAN NEGARA DAN MAJORITI PEMIMPIN NEGARA BUKAN LAGI DARI KALANGAN ORANG ISLAM ATAU MELAYU DIK KERANA KESILAPAN KAMU MENCONGAK BAGI MENENTUKAN KEPIMPINAN AKAN DATANG.

DALAM PENGHAYATAN TOK TERHADAP ANWAR SELAMA 40TH ANWAR HANYA ADA SATU SAJA DARI KELIMA LIMA CIRI DIATAS IA ITU SEMANGAT DAN BERANI,YANG 4 CIRI LAGI AL GHUYUB WAL HANCUR. ALLAH AKAN MENCUCURI SEGALA RAHMAT PADA MEREKA YANG MEMBANTU MEMASTIKAN KUASA BANGSA DAN ISLAM KEKAL TERHADAP SETIAP GENERASI SESUATU KAUM. FIKIRLAH SEMASAK MASAKNYA

pb said...

betul tu tok zua & ejarli

dia rela tu ratio pemimpin jd singapore...

tp skrg bukan kepalang skuad LKY
kat KL dan ICT..PROJECT penang
singpore ke2 berjalan lancar beb

berapa ramai agen diorang ooo
separuh pakai songkok,ketayap dsb.

pi bg tau kat nuar seluar jean tu..
dari nak cari balance kat mahkamah syarie..

pi la balance berjuang kat singpork tu..lu berjuang la gila2 kat sana..ada mungkin boleh dpt balik ka..tu belum lg kasmir ka..