IKLAN BERBAYAR

Wednesday, February 17, 2010

SIDANG AKHBAR TENTANG KALIMULLAH !

SIDANG AKHBAR OLEH PENGERUSI JARINGAN MELAYU SAUDARA AZWANDIN MENGENAI PERANAN KALIMULLAH DAN MALAYSIANINSIDER MEROSAKKAN IMEJ NEGARA

TARIKH : 17 FEB 2010 (RABU)
JAM : 2 PETANG
LOKASI : PUSAT KHIDMAT MASYARAKAT BUKIT ANTARABANGSA,NO 3 TAMAN BUKIT MEWAH JALAN BUKIT ANTARABANGSA.
HUBUNGI : 018 262 6686

SEMUA BLOGER DAN WARTAWAN DIJEMPUT HADIR.SEBARKAN

9 comments:

Qong Kali kong said...

Tidak kah penggunaan disebuah pusat khidmat untuk mencerita benda sebegini tidak bersesuaian dan boleh menjatuhkan imej UMNO di Selangor.Ataupun perbuatan mengaib ini telah di setujui oleh Bahagian UMNO di Ampang/Pandan.

Ramli Ahmad said...

Mokhtar......

Tahniah GAP...teruskan siri-siri pendedahan pengkhianat umat melayu...lepas nie kita bedah dan dedah siapa KJ. apa hubungan dia dengan kalimullah...

Ingat Pndtg da xrasa Meka Pndtg.Meka pkir Sgt Lebih Layak Tkbir Mesia.Meritokrasi LKY.Ramai Melayu biasanya IQ Rendah said...

tu la lain kali, kalu kita BUKAN pemuda,JGN brtanding Pemuda. menyusahkan Org Melayu je.Satu je aku NAMPAK SGT,Nmpak beriya sgt Anuaq nk naik..bg je la naik..abis crita..klu pliwat pun peliwat la.kalu btobat kuat2,da jd oK. jnji Allah terima.Bg Pklah naik punah! dia xkenal musuh dgn musuh dlm selimut.Agen2 LKY, US, Yhdi,habis dpt mnyelinap masuk. minda xberapa cekap, HABIS!(maafkan aku Paklah,Bukan nk mngata).ni la KESILAPAN ke2 TDM.Setakat baik hati xberapa cukup. ramai BIJAK dan niat JAHAT kat luar Sana..

Anonymous said...

Syabas... Website GAP terpapar dalam Berita sekejap tadi. Syabas sekali lagi!

Kenn said...

Dear Sir !

Your blog is being displayed prominently on TV1. I was watching just now!!!

Bravo Sir !!!!!

GAP KEMBALI said...

anon dan ken

aku dah dibgtau tadi oleh papagomo..sayang aku tak tgk..takpe nanti tunggu berita lewat malam..

negara ini mesti bersih dari rasuah dan pengkhianat !

Anonymous said...

Gap, syabar. Kalau niat kita elok Allah permudahkan semua. Tak perlu kita jadi ahli UMNO untuk berbakti pada masyaarakat kita . Cuma jangan macam jadi Ahli PAS.... kalau ketua kata makan taik pun depa makan... aku ni dulu sokong jugak puak puak tu bila depa dok mengata UMNO...tp bila dah dapat kuasa jadi pelesit la pulak. Jadi... moral of the story ialah kita betulkan UMNO... buang yang kulat kulat tu sebelum spora jangkit kat semua. Yang bawak spora tu Anwar psttt Mokhtarla... sapa lagi.

Anonymous said...

tahniah bro gap.petualang negara kasi bikin panas ppunggung
xr.com/PR-ATAU-BN-YG-ANDA-SOKONG

jeffridin60an said...

YEEHAaaa kasi smngat ala2 jefri dmane. prjuangn xsia2 1mesia. aku rase zul nordinpung ikut blog ni..