IKLAN BERBAYAR

Tuesday, March 30, 2010

AKHLAK PENYOKONG PAS !


ini sesi pemanas badan. video akhlak penyokong pas yang kononnya pejuang isle mempersendakan wanita . adab ahli sorga pimpinan wali selipar. tapi biarlah, kita tengok kat hulu selangor nanti dorang ada berani ka buat macam tu balik ?

banyak sungguh modal kempen ni..sabor sabor !

17 comments:

bakmai said...

Bro..bikin malu islam saja bro..malu kat sdr2 kita yg convert kerana hidayah..tentu mreka geleng2 kepala..kita yg dh mmg islam ni mmg dh lali dgn perangai tak bertamadun dan tak mengikut sunnah serta ajaran islam yg sebenar..inilah yg mereka dpt hasil didikan parti yg konon2 perjuangkan islam ( eh..pejuangkan islam? tak pernah pun dengar lg hal perjuangan ni sejak dh berpeluk cium dgn kafir harbi tu..)/ :(

OghangKuale said...

Salam kome disana...

Huh..jantan2 tu semua tak pernah nengok perempuan ke? hehe..ataupun nafsu membara pasal dok selalu makan ubat kuat seks yg harakah/blogs PAS iklan kan tu..ahaks..

Astaghfirullah al-Azim ! ..tergoda bebenor teman nengok aurat rambut teknik rebonding akak pas tu !..Mana pegi tudung akak PAS tu? agaknya dok kejar2 sampai tudung dia jatuh kot? atau laki ke dia ? auww.. penin teman memikior kan nyer..hehe

macam-macam lagak sarkis oghang PAS nie yak? kekeke..

Akazi is HERE said...

ala bisa tegal biasa. penyokong grombolan pakatan terutama pkr dan pas mmg jenis gundu!

suka kaco anak dara org. tanpa segan silu siap tayang anu depan pompuan pun ade ekekek

Anonymous said...

kdg2 aku heran dgn parti pas.. aku mmg sedih dgn cr mereka. agaknya klau bn buat mcm 2 pd pnyokong wanita pas apa agaknye reaksi dorg? kenapa la perlu provokasi mcm tu.. sudh la x profesional, mcm xskolah pn ada.. malulah wahai bangsa melayu pas.. sampai bila perlu berpolitik mcm ni.. ktayap kat kpala 2 korg pakai kat pe*#r korg je la..

TheStoryTeller said...

Kesimpulannye...semua ahlul2 PAS dalam video tuh perwatakan dan pemikiran macam sakai. Sakai tengok pun malu. Cara mereka berfikir dan bertindak macam orang yang tak berpelajaran dan perangai mengalahkan budak2! (mungkin jugak) Memalukan...memualkan...

Inikah parti islam yang dibangga2kan selama ni oleh juak puak PAS ni?? Memalukan agama sahaja...ni semua kerja2 ahli2 yang ngaji tak habis lah ni..(tak habis skolah, kene buang skolah, berhenti skolah sebab malas, berhenti skolah mengharapakan belas ihsan kerajaan tapi dok sokong PAS dalam masa yang sama mencerca kerajaan)

Anonymous said...

La sampai macam nih..

kut depa steam tengok perempuan sampai jadi tak tentu hala perangai?

Bota

Anonymous said...

Yang sebenarnya orang2 liPAS nie stim tengok putri2 umno tuh...masing2 dah hilang akal sebab nafsu syahwat dah menguasai diri..dengarkan ajelah jerit pekik tuu...bunyi macam orang yang lapar sex...ini ke yang dinamakan membangun bersama ISLAM?? buat malu ISLAM adalah...tapi aku tak salahkan diorang 100%..sebab, kenapa ularmak2 diorang langsung tak berbunyi menasihatkan pengikut2 liPAS nie kawal nafsu syahwat memasing!? Tak cukup tarbiah ke atau memang terbiar! Dasar berjuang atas jalan yang BATHIL..!!
LAin kali pancutlah dulu kat rumah sebelum gi kempen, jadi kalau terserempak ngan putri2 umno taklah macam berok mat yeh!
Kat tempat aku tinggal... kebanyakkan yang kaki merempit dan buat kacau anak2 ahli liPAS...kebanyakkannya belajar lingkup...akhlak tak usah ceritalah...lebih kurang macam setan2 dalam video nie jugak.!

pengundi

Anonymous said...

ketrlaluan...kbnaran walau cuba dislndungi pasti akan trbongkar jga..hdup kta bukan disini sahaja..jgn lupa ada akhirat..stiap yg kta lakukan pasti akn diprhitungkan..slmat brfikir jka kmu org yg bijak..

Anonymous said...

ala... aku pn boleh ckp, org umno pura2 jadi org pas, pastu buat provokasi mcm tu... pastu ada la org2 suruhan yg merakan... pastu org yg buat provokasi tu dapat duit, org yg rakam pn dapat duit, berapa ribu dpt ni? mmg pelakon hebat a...

kingnek said...

anonymous 5.20 pm, abih kau bole terangkan perangai penyokong bolasepak Kelantan yang macam orang tak bertamadun?

Tak ke Kelantan tu kubu PAS? orang UMNO juga ke? Bukan aku kata UMNO tu baik sangat, ko tengok orang macam Khairy Jew dengan penyokongnya memang perangai macam kera, tapi jangan lah semua salah PR kamu kata UMNO, takde kredibiliti lah

Anonymous said...

anon 5.20= kalau org pas buat taik pandai korang pusing balik crita jadikn sedap lepas tu bagi balik kt org umno mmg dari dulu PAS haram sesat ni suka pusing crita patut la blh sekutu dgn peliwat yahudi negara!!!!!

yan17 said...

Anon 5.20 ulamak kau org ajar camtu ke?Berak tepi jln tuduh org lain.dah perangai tu buruk xmengaku pulak....

Anonymous said...

DAH TERANG2 ORG PAS YG BUAT...MASIH ADA YG NAK SPIN CERITA...APA PUNYA BAGHAL LA...KENA SURUH PRESS PI TANYA PEMIMPIN PAS APA HUKUM MENGHINA ORG...MESTI DIA CAKAP " ORG PAS TAK PA HUKUMNYA HARUS PASAL ORG BN NI SYAITAN" BODOH TAHAP CIPAN...

Anonymous said...

memang macam tuuuu lah puak2 aih.

Mereka ni sbenarnya tak skolah krajaan.. sekolah atap.... sebab pemimpin mreka antar anak2 ke skolah sekular krajaan pusat dan suruh anak2 penyokong dan pengikut mreka ke taspi dan pasti.

di pasti dan taski ramai yg mengajar tak berkeliulusan pakai tangkap muat jeee.

ini le jadi macam sakai jee.

dulu kata negara berkebajikan,,,,,,,,, tapi skolah taski dan pasti pun kena bayooooor.

janji blm pilihanraya macam2 tapi dah lepas taksak satu pun mreka buat....


nil e keje Pas.... Parti Ajaran Sesaaaaaat.

kalau bab mengata orang nombor 1. kalau tang dia semuanya HALAL dan BETUL dan WARAK..

Anonymous said...

memang macam tuuuu lah puak2 aih.

Mereka ni sbenarnya tak skolah krajaan.. sekolah atap.... sebab pemimpin mreka antar anak2 ke skolah sekular krajaan pusat dan suruh anak2 penyokong dan pengikut mreka ke taspi dan pasti.

di pasti dan taski ramai yg mengajar tak berkeliulusan pakai tangkap muat jeee.

ini le jadi macam sakai jee.

dulu kata negara berkebajikan,,,,,,,,, tapi skolah taski dan pasti pun kena bayooooor.

janji blm pilihanraya macam2 tapi dah lepas taksak satu pun mreka buat....


nil e keje Pas.... Parti Ajaran Sesaaaaaat.

kalau bab mengata orang nombor 1. kalau tang dia semuanya HALAL dan BETUL dan WARAK..

Anonymous said...

harapkan kopiah je putih...hati hitam legam!

Punk5 said...

paka pioh pong bleh stim sek2 ni. hahaha.. adui ai, mcm beruk mak yeh! jgn kutuk2, tok guru ajo mcm tu.. mnghanjing org, sbb keldai2 liPAS atas skit je dari hanjing!