Tuesday, March 30, 2010

PARTI GERAKAN..HANTAM KASI KUAT LA?!

macamnilah. aku ni jenis melayu yang honest.suka terus terang.aku suka pengerusi parti gerakan penang yang belasah tun mahathir semalam untuk mengulangi ayat jijik itu setiap hari. tak pe, aku tak kisah malah akan aku sambut cercaaan sebegitu dengan memberikan coverage terbaik kami di dalam blog.

aku jugak minta agar semua orang bantai melayu.lagi kuat lagi bagus..

aku agak risau apabila guang eng dan kit siang mulai senyap. apa dah takde lagikah salah melayu untuk kamu jadikan modal membalon ?

mana pergi suara karpal,hindraf,manoharan,sivakumar,nga dan ngeh ? agak misteri pabila mereka ini tiba-tiba senyap dan tak balun melayu lagi..? keadaan sebegini mencemaskan aku.

bukan apa..bagi aku, lagi banyak penghinaan dan kecaman terhadap maruah melayu maka ia akan jadi lebih bagus untuk kami.

kecaman pengerusi gerakan penang tu terlalu longlai, tak bisa menumbangkan kami. aku rayu dia balun lagi kuat lagi ! lagi dan lagi..please.

kecaman sebegini cukup penting buat kami. bukan apa lebih banyak kamu overkill melayu maka akan lebih kuat dan kukuh melayu jadinya..

tolong hantam kami lagi ! tak rasa sakit pun..pukulan kamu lembik la gerakan, apa tara makan ka ? dap kasi tolong sama itu gerakan,pkr,pas,hindraf kasi hantam sama melayu la !

9 comments:

YANG GAMBI said...

Salam GAP, mungkin dia org dah sedar di mana kedudukan mereka.... kalau nak hentam lagi, makin teruk sekutu-sekutunya kena....

Anonymous said...

bersabarlah
itu semua cabaran
asalkan org melayu tak hentam org melayu sendiri sudah la

- cari damai

sudin said...

Gerakan boleh join daplah,macam tak biasa.Takkan tak ingat dulu buat perarakan sama2 13 mei 1969 di kl dan kg baru..

Anonymous said...

Pukimak punya Gerakan terutama anak Lim Kheng Yaik...Lim Sii Pin...pukimak punya Gerakan

b0te said...

@anon 5:39pm
kalau lupa aku gostan....
tak lama dahulu seorang melayu keturunan pakatan haram jadah yang cuma dua kali mukanya kelihatan iaitu ketika bersama ching peng di baling dan kali terakhir pada tahun 1989 bersama ching peng juga tetapi di hadnyai yang mengatakan umno racist...tuduhan itu menyebabkan GAP jadi "mesang" dan hampir hilang sabar...
jawapan GAP adalah " aku adalah super racist..."
tolong confirmkan balik GAP, takut aku salah memetik tulisan mike tempohari...

@anon 5:39pm..
ayat 'asalkan org melayu tak hentam org melayu sendiri sudah la'
adalah satu kenyataan yang SALAH !
sebenarnya, ini lah yang berlaku sekarang...

melayu vs melayu

hakikatnya, kaum lain terdiri dari pelbagai parti tetapi matlamat mereka adalah sama......
yang kita, terutamnaya yang di rekrut oleh CIFUT dan rakannya yang meraung setiap hari macam 'polong'tu,kerana hilang kuasa..
sanggup berbuat apa saja kerana ingin memuaskan nafsu setan deme..
pada deme, MELAYU seolah olah bukan lah bangsa emak/bapa, opah/datuk, moyang moyet mereka..
anon 5:39pm
tolong menung sejenak, fikirkan apa yang Dr Mahathir nyatakan semasa peresmian ngo PERKASA minggu lepas...

Anonymous said...

Alaa...
Ada ke pemimpin UMNO yang berani?
Aku berani kerat kuku beb...
hehehhehehe

kepala botak tengah said...

GAP..dekat ngundi ni depa berlakon "jd baik" kat Melayu supaya Melayu bg undi kat depa nnt..kita dh boleh baca trick taik kering tak cebok mereka tu..geraka ni dulu sebelum joint BN sama saja taraf dia dgn dap..maa 13 mei dulu pun puak2 depa sama2 merusuh..skg sifat asal depa yg terpendam lama tu, depa dok keluarkan sikit demi sikit..BN buat apa nk simpan parti tak bertenaga ni..buat liability saja kpd BN..kasi keluar saja lg bagus..bila BN kuat nnt depa jilat balik BN..skg depa dok rindu dendam dgn pakatan..kasi buang saja ini gerakan..abihkan bogheh jo bak kata org NS..

Anonymous said...

Salam GAP... Tunggu je lepas ini MCA & MIC Pula terajang.

Anonymous said...

hallo, itu kes liwat CIPUT bila mau bicara.berapa lama mau tarek daaaa.