Thursday, March 25, 2010

ALFATIHAH

ahli parlimen hulu selangor daripada PKR datok dr zainal abidin ahmad telah kembali ke rahmatullah sebentar tadi.

arwah merupakan bekas timbalan menteri besar selangor sewaktu dia masih didalam umno.semoga roh allahyarham ditempatkan dikalangan orang-orang yang soleh.

nampak gaya akan ada pilihanraya kecil parlimen hulu selangor.untuk makluman 3 dun dibawah parlimen hulu selangor dikuasai oleh BN dan parlimen dimenangi oleh PKR. majoriti yang dimenangi oleh PKR adalah 198 undi sahaja.

18 comments:

Mylasia said...

alfatihah...yg perti takkan kembali,Buat yg tinggal jangan biarkan kesilapan lama berulang..... Jentera Bn ayuh rapatkan barisan, PRK ini akan menjadi satu lagi tanda aras yg penting buat kita semua....

doncin cai said...

alfatihah......
ketepikan ideologi seketika
semoga di cucuri rahmat keatas rohnya dan di tempatkan di kalangan orang orang yang beriman

untuk kesemua keluarga arwah,
salam takziah

oyabun said...

Al Fatihah. Salam takziah kepada keluarga allahyarham. Semuga roh allahyarham ditempatkan dikalangan orang-orang yang soleh. Amin

Muntakhab Ahadith said...

semoga dicucuri rahmat....bermulalah kejatuhan PKR di selangor dgn kehilangan kerusi Parlimen yg akan dipertandingkan nanti....InsyaAllah

jibaouk said...

Al-fatihah.....

ekonomi pulih (GERAM NYE..) said...

Tahun/BLR BANK PINJAMAN

MARIK KITA TERUS BERUSAHA BERSUNGGUH2 Jaga negara kita..
(TAPI JAGA FITNAH..)

ALHAMDULILLAH JIKA ANUAR DAPAT KITA SELIDIK GERAK LANGKAH SUMBANGNYA....KITA DAPAT HIDUP AMAN DAN
SEJAHTERA (sambung kat bawah..)

Tahun/BLR BANK
2010 – 5.80%
2009 – 6.50% ——> 5.55%
2008 – 6.75% ——> 6.50%
2007 – 6.75%
2006 – 6.00%
2005 - 6.00%
2004 – 6.00%
2003 – 6.50%
2002 – 6.50%
2001 – 6.75%
2000 – 6.75%
1999 – 8.00%
1998 – 10.50% ——> 12.27% (tak tau la apa dia buat masa ni.. )
1997 – 9.25%
1996 – 8.50%
1995 – 6.60%
1994 – 8.25%
1993 – 9.50%
1992 – 9.00%
1991 – 7.50%
1990 – 7.00%
1989 – 7.00%

WAHAI TEAM DISEBALAH SANA..KALAU KITA TERUS SOKONG ANUAR..ANUAR NAIK SYElkh LAGI...

DIA KONTACK SANA SINI SOROS YUHUDI ITU INI..KASI ATTACK MALAYSIA..SENANG DIA TIBAI DATUK NAJIB...

(businessman cina pun tarak suka..-kalu betui la KEPENTING CINA nak jaga sungguh2)

KALAU KITA BANTU SECARA MEMBINA TAK NGAPA..(BUKAN NIAT MEROSAKKAN)..BANTU NEGARA..KALAU TAK NAK SARAN PD KERAJAAN ..SARAN atau sebutkan aje..cara POSITIVE PADA ORANG LAIN (TAK SEMESTINYA KERAJAAN) EKONOMI PULIH..kita kurang sket sesak nafas kat sini..


>>TAPI INGAT BILA EKONOMI PULIH, ORANG DAPAT KERJA..TAK MEROMPAK LAGI..JENAYAH KURANG..ada satu orang akan susah hati, sakit hati..bengang sungguh dia.. -kalau boleh nanti tipon je sesapa kat luar negara...janji najib susah hati dan jaga negara..SAPA LAGI, TAKAN TAK TAU..yg susah hati tu ANXXX Korang la..

senang dia nak balun..dr mahathir letak jawatan..!!reformasi reformasi..bayangkanlah DRMAHATHIR tengah bersilat kuntau-kungfu dngan yahudi soros penjenayaH matawang asing tu..susah payah dia
nak selamat kan negara...

rakyat kat dalam.REFOMASI..REFOMASI.. rasanya kalu sabar tahap aku la.. dua biji mata..dua biji telinga;..dua buah kerandut..dua lubang hidung SEMUA LEBAM PUNYA...itu pun kira baik sebijik je lebam (kalu aku tak cukup le)

http://beritasemasa.com/kadar-terbaru-blr-bank-di-malaysia-2010

Anonymous said...

komon zul.. show your highest POWER OF ur intelectual and POLITICAL tank..

show the PKR Will losse anytime if election is VERY NOW..

GIVE THE MOST DAMAGE TO PKR to prove your claim...we will wait..

the new youngest polical vokalist in MELAYSIA..THE Only hope..


LET THEM DOWN...LET PKR DOWN.. GO BN GO..

OghangKuale said...

Salam kome disana..

Alfatihah..

Kamon GAP ! apa lagi mike kempenler supaya calon dari UMNO yg terpilih mewakili kawasan tersebut.Ikut demography pengundi kat situ.Tak payah nak amik hati sgt kat komponen2 tu, sokong membawa rebah...ini masa kita tunjuk 'who's the daddy'..hehehe

Local Fighter said...

Al-Fatihah..

Allahyarham menang sebab dia dulu bekas ketua UMNO bahagian. Orang - orang Melayu sayang kat dia.

Ni nanti kalau PKR letak calon bukan dari bekas UMNO, memang melingkup le dia.

BN pulak jangan berebut kerusi. Bagi kepada yang hak, yang dah dipersetujui. Ni Malaysiakini dah mula laga-lagakan UMNO dan MIC.

Haramjadah punya Malaysiakini!

Kehilangan kerusi Kuala Terengganu perlu ditebus!!!

Anonymous said...

AlFatihah,
Semoga rohnya dicucuri rahmat.

wareeddeen said...

mari tentang habis-habisan geng2 ulama terompah dan geng2 si nuar kitul

Anonymous said...

Hentam2 juga, tapi Al-Fatihah dan salam takziah buat keluarga allahyarham.

Misi untuk tawan kembali sudah bermula.Maka pastikan Kerusi Parlimen didalam genggaman. Singkirkan MB yg ada sekrang bermula dari PRK ini.

Terus berjuang
KERTEH MARI

kingnek said...

Aku perasan, bila seseorang itu meninggal dunia, blogger UMNO tidak akan mengambil kesempatan untuk memaki hamun al-marhum.

Syabas.

Aku pernah terbaca blog rock bru hari tu, anak dato Manja meninggal dunia dan Rocky Bru agak sedih ketika itu, ada jugak lahabau PR ni ambil kesempatan hina si Rocky.

Tak sensitif langsung, nak politik boleh, tapi jangan lah melampaui batas!

Bukan aku suka sangat UMNO ni, tapi tahniah pada bloggernya, bila perlu berhenti politik, mereka berhenti kejap.

Lagi satu, kerusi ni MIC yang selalu bertanding, UMNO perlu buang MIC dari bertanding kalau nak menang.

Letak orang Melayu, inshaAllah menang

ejarll said...

alfatihah...
semoga roh allahyarham d tmpt kn bersama roh org2 yg beriman...

Melayu Berwawasan said...

ini lah peluang BN ambil alih kerusi di hulu selangor.hidup umno

mahu bn menang said...

Tolongle letak calon melayu...please le....
Tolongle ikhtiarkan sampai harapan saya ini kepada pucuk pimpinan

Anonymous said...

ANUA GAME' LETAK INDIA DPT UNDI INDIA. LETAK MELAYU PUN DIA MENANG. APA FORMULA DIA ?

Melayu Islam didahulukan said...

BN kena letak calon umnolah wei.Janganlah lembik sangat.India 90% sokong PKR.Sibuk sangat nak ambil hati orang,bangsa sendiri asyik makan hati aje.Kalau BN letak calon india,pkr letak calon Melayu,silap2 undi lari lagi sebab org Melayu bosan dgn kelembikan umno yg tak bertempat.Kera di hutan disusukan anak di rumah mati kelaparan.

PKR yg parti bukan Melayu tu pun berani letak calon Melayu,ini parti Melayu umno terhegeh2 letak calon india.Umno biarlah ada telor sikit.Jantanlah sikit umno wei!!