IKLAN BERBAYAR

Thursday, March 25, 2010

YBK SAMAN KALID GAGAP RM 73.3 JUTA !






korang click setiap dokumen kat atas. perincian jumlah saman oleh YBK terhadap kalid gagap yang berjumlah RM73.3 juta telah disertakan.

kalid gagap melayu. ramai adun pas dan pkr adalah melayu. tapi mereka ni jenis melayu yang busuk hati sanggup kacau rezeki anak yatim kerana tunduk sujud kepada kafir si ronie dan xavier.

bala datang bertimpa kat kalid gagap. seluruh adun pakatan selangor yang berbangsa melayu lebih prefer untuk mendiamkan diri. taknak bersuara demi nak kekalkan undi, walaupun maruah dan bodi digadai dilacor berkali kali. TAHNIAH KEPADA BOS BESAR YBK DATO ZAINAL SAKOM DAN SELURUH KAKITANGAN YBK..ANDA TELAH MEMBUKTIKAN KEJANTANAN ANDA !

33 comments:

1 Malaysia-1 Israel said...

YBK oh YBK dah la songlap duit rakyat Selangor untuk beri kepada rakyat miskin tetapi ambil 90% untuk kocet sendiri lagi 10% beri kat orang miskin itula YBK.

retox8000 said...

woi '1 Malaysia-1 Israel' kau ni sama mcm bahlol PR yang lain cakap xder fakta,mana fakta kau yang diorang sonlap 90%.yang kau letak '1 Malaysia 1 Israel' kat nickname kau apahal dah biadap sangat dah dengan negara sendiri.kalau dah biadap sangat keluar dari Malaysia jangan jadi kurang ajar dan pembelot kat negara sendiri.orang mcm kau ni lah yang boleh menjahanamkan perpaduan dalam negara mcm bos kau Anwar aljuburi.

1 Malaysia-1 Israel said...

retox8000 aku tak belot Malaysia aku cakap 1 Malaysia ni tiru 1 Israel daripada ARCO Worldwide.

GAP KEMBALI said...

1MAL 1ISRAEL

bgtau aku dah berapa ribu orang cina dan india najib dah halau keluar dari malaysia kalau kau katakan konsep 1mal tu sama dengan 1israel ?

1mal 1israel
kau dah pergi ke asrama jagaan YBK kat serendah tu ? dah berapa org anak yatim yang mampos tak makan kalau benarlah YBK tu rembat duit ?

jawap sekarang tapi mesti dengan fakta dan angka !

1 Malaysia-1 Israel said...

GAP KEMBALI semalam ada tengok Al-Jazeera English tak? lebih dari pada 5000 orang keluar daripada Malaysia kerana bekerja di Malaysia dapat gaji sedikit

Apa cite YBK yg tak bayar cukai tanah sampai RM6 juta kpd kerajaan Sgor? Duit2 YBK tu sume mana peginyer? Apa brg nak saman MB TSK ? Guna nama YBK utk pinjam loan..duit loan derang songlap sume utk bisnes sendiri, keluarga dan kroni.

GAP KEMBALI said...

1mal 1israel

kau tak paham apa yang kau tulis.kau faham tak konsep 1israel ? yang menghalau orang asal palestin dari bumi sendiri. kau samakan 1mal dengan 1israel, tolong tunjukkan aku bukti mana org cina/india pernah dihalau keluar dari bumi malaysia ?

yang kau tulis tu persoalan 5ribu org malaysia kerja di luar negara,bukan kena halau dari malaysia. tolong perbedaan kelakuan.

ybk
kau kata ybk hutang 6juta.ok fine kalid pun hutang 60j bank islam.

ybk dah bayar,org melayu melaka tlg bayarkan.

ybk nak buat uitm jana duit.kenapa kalid busuk hati sangat dengan masa depan anak yatim melayu ni ?

tolong buktikan kat aku zainal sakom dan ybk songlap duit YBK kat family dan kroni..ini tuduhan berat kau tuduh..jangan sekadar sedap cakap dan sekadar mahu ada jawapan je . BUKTIKAN DAKWAAN KAU !

soalan aku kau belum jawap?

kau dah pergi ke belum asrama anak yatim kelolaan 20 tahun ybk tu..
yang kau busuk hati sangat dekat nasib masa depan anak yatim apa hal ?

Anonymous said...

1 Malaysia-1 Israel ni bukan Islam kot. Klau org Islam yg beriman tak le berani nak buat fitnah & cerita bukan2.

Ke...1 Malaysia-1 Israel antara golongan mcm YB Zul yang dibayar utk menfitnah pemimpin kerajaan.

Jgn le nak komen, mengadu domba benda tak betul kecuali benda yg sahih kebenrannya, tu pun bukan bole mengaibkan org lain.

Kurang2 YB Zul dah minta maaf secara terbuka dlm parlimen.

1 Malaysia-1 Israel nak minta maaf dgn seluruh YBK klau tak betul komenya?

retox8000 said...

apakehal si '1 Malaysia-1 Israel' ni mengarut ni,dia paham ke apa yang dia ckp.kalau betul lah 5000 orang Malaysia keluar Malaysia sebab gaji kecik biarlah apa masalahnya,betul ke gaji kat Malaysia kecik ke diorang mengada-ngada nak keluar Malaysia,yang kau x nak keluar ke!Yang kau percaya sangat ngan berita Aljazeera tu apahal.kau tau ke sapa yang pegang syarikat berita aljazeera tu.semua tu ada agenda tersendiri.kau pulak jangan jadi lurus bendul.ni konsep 1 Malaysia ngan 1 Israel,kau paham ke tak paham dua benda yang berbeza ni?apa bukti kau kata kita tiru Israel?jangan buat kenyataan yang bangang yang boleh menampakkan yang tu memang x tau apa benda pun!

Anti PR.. said...

1MAL-1ISR

Aku rasa ko ni dah jadi warganegara yang tak bersyukur sebab ada YBK yang menjaga kebajikan anak2 yatim kat selangor. aku pernah kerja ngan YBK, aku boleh cakap yang ko punya komen ade niat hasutan dan berhati busuk. YBK bela anak2 yatim, apa yg busuk hati sgt?? pelik aku ngan spesis org islam camni, sepatutnya kita bantu anak2 yatim bukan membenci mereka. ingat la Khalid gagap dan pencacai PR yg lain, korang tak lama dah.. celako...celako..celako

Anonymous said...

1malaysia 1 israel sah kafir dari PR

Shamsul Yunos said...

I israel ni memang bebal, dah explain terperinci pun masih tak faham, YBK bukan ada duit dia bayar cukai sikit sikit lah yang mada dah develop baru bayar

Anonymous said...

1 mal 1 Isr

kau ni memang samdol lah. Kalau xde fakta jagn sibuk nak komen lah pasal YBK. Aku ingat kau ni pun gay juge

Anonymous said...

1 mal 1 Isr

kau ni memang samdol lah. Kalau xde fakta jagn sibuk nak komen lah pasal YBK. Aku ingat kau ni pun gay juge

Anonymous said...

sbenarnya 1 Malaysia-1 Israel tu anak haram, anak luar nikah mmg camtu, bapak sdiri pun xkenal masakn negara sdiri dia blh kenal hehe...jgn marah 1 Malaysia- 1 Israel, gurau ma...hehe...

poppiapap said...

Mari kita semua panjatkan doa kita kpd Allah swt semoga2 saman ini berjaya untuk dijadikan pengajaran kpd melayu2 yg khianat dan tidak berhati perut...

jibaouk said...

salam bro Gap...

apa barang bro....
saman 73.3 juta?????????????
alamat tekincit la si Gagap & konco2nya

huahahahahahaha

doncin cai said...

@retox8000
dari komen tentang azmin, keputusan telah di buat semalam,
jangan panggil nama tu...namanya
1 JUBO 1 ISRAEL

@gap
engkau pun cepat sangat lupa... aku ulang namanya
1 JUBO 1 ISRAEL

aku rasa dia ni selalu ke tel aviv..
memperolehi ilmu dari moshe dayan..
itu sebab dia ni tahu mendalam tentang israel
yang di tengok saluran al jazeera...jangan le kamu percayakan al jazeera tu macam kamu percayakan harakah, suara keadilan....al jazeera punya berita tidak 100% betul...al jazeera ini cuma saluran alternatif...mana dia punya reporter dapat data yang sangat perfect ( exactly 5000 ! )
kalau engko businessman/woman... BERAMBUS engko dari sini, sebab engko bukan bayar gaji yang tinggi untuk pekerja engko..
...kalau engko makan gaji..GET OUT from our country !!!
sebab kamu hari hari ikat perut, gaji tak cukup....
aku pelik, kenapa al jazeera tak bagi statistik pendatang dari negara jiran...dari pakistan...dari bangla...dari africa yang telah di panggil "awang hitam", dari tanah besar china.....apa tujuan mereka ???
berapa juta engko dapat gaji dari pakatan haram jadah, yang merupakan majikan engko.....
berapa ?
tak dengar ?
berapa ?
eiiiii, mana cukup tu....
engko boleh dapat gaji lebih besar kalau engko HINCIT dari malaysia ini...
berapa anak yatim yang sudah terbela oleh YBK ? aku tengok al jazeera tadi, reporternya cakap... jumlah yang sudah terbela, cukup untuk meludah engko sampai tak cukup nafas......

JANG OH JANG.. said...

1-DAP 1-SINGAPORK 1-REPUBLIK

Jangan layan lah mamat ni..


GAP hujah pun dia tersiLap terima..
kalau cakap biasa lagi la tarak heran..

EKAU ni ada omak tak?? kat kampung...
sedaro maro ko..poi la tengok kampung ko..ronong boto2 mato eaa


"Anak.. ko tengok pilahanraya ni..tunggu sekali dua jo la...

habih la orang melayuu..

omak ko kat kampung susah..dapat duit niago pung duit kerajaan utk orang melayu belajar niago..rugi pun kadang2 diam yo..bagi lagi modal
buat niago..orang melayu..BUkan pandai sangat...

tak polah..yang jaga orang kito..yo..

sampai cino yang dongki kat kito dapet kuaso..habislah kito.. (MAMAT.. KO PANDANGLAH BERBOLA MATO MAK KO NI BERSINAR2)


...mak ko melayu...adik2 ko melayu..
sedaro maro ko melayu...(kecuali kalu ko ni agen dap la)..semuo melayu... orang KG ko ni ponting ko...'duit' yang ko dapet tu LOBIH ponteng...

kalu 'duit' tu LOBIH ponteng tak po la..sokonglah dap tu..sokong la hindraf pkr, cinapenuhmisteri_pkr tu.. sokong la sepueh2 nyoor..



....

Melayu Pasir Gudang said...

1Malaysia-1Israel

aku rasa kau nie memang jenis orang cut and paste,macam yang ramai dalam Pakatan Rebah.

Pehal lah kau nie bengap sangat apa masalahnya ARCO dalam konsep 1 Malaysia,ARCO tu consultant aje terserah pada kita nak guna atau tidak nasihat dia. Yang pasti 1 Malaysia langsung tak sama dengan 1 Israel.Kalau kau tak setuju, kau jawab lah soalan GAP

Hutang YBK 6 juta bukan hal besar sebenarnya YBK mampu bayar pun dari awal tapi Kerajaan Selangor di bawah pentadbiran UMNO memang tak mahu berkira sangat pada yayasan yang membantu orang miskin,dia tahu bukan ada profit pun, dan dia tahu tanah di serendah akan di bangunkan dan nanti bila dah didirikan kampus uitm barulah tunggakan itu boleh di tuntut. Inilah kebijaksanaan pemerintah UMNO tolong orang susah dan anak yatim, bukan macam kepimpinan Khalid gagap bagi rakyat percuma air heboh satu dunia lepas tu tak pasal pasal tolong ambil beban talam cooperation. Then menyalak kat pusat zakat nak pakai wang.Bodoh punya Khalid gagap.TAPI BODOH LAGI 1MALAYSIA 1 ISRAEL.

And one more thing, kalau kau yakin sangat YBK tu makan duit rakyat selangor pergi lah buat laporan, Polis ada,SPRM ada, Peguam negara ada, apa tak percaya pada mereka semua??????.Heeee laporkan lah kat Al-Juburi supaya dapat jadi bahan kempen seluruh negara.

Anonymous said...

1malaysia 1israel ni bingai....aku salah sorang yang keja kat oversea...memangla gaji besar.....tapi takde la niat nak lari dari malaysia, aku pun bukan kena halau......tapi sebab....dia org yang mintak aku...to transfer my experience and knowledge.......bukan bingai lagi....dah tongong!...ko balik israel je la bagus, nanti ko kena balun lak nanti.....anjing yahudi!

-abti jubur-

abuzarzainal said...

Apasal la korang layang 1 Mas-1 Israel tu?

Ini kan tempat komen pasal YBK Saman Kha..Kha..Khal..Khalid.

Aku harap, dengan berkat doa anak2 yatim bawah jagaan YBK, akan berjayalah usaha-usaha YBK untuk mendapatkan semula hak mereka.

Semoga Kha..Khal..Khalid akan terima apa yang akan inginkan dan terima segala akibat2 hasil perbuatan dia.

joehan said...

hahah..xpayah dilayan 1m-1s tu...bdk2 pr sume bengap2...xpnh bersyukur..meh aku tanye die satu soklan..msti die tergagap2 nk jwb cm khalid gagap..1m-1s..ats asas ape ko rs anwar x berslh????.tlg jwb satu soklan ni dlu..bg byk2 kng ko pening plak..bdk2 PR kt bodoh2...hahahaha..

Anonymous said...

salam,
bagi aku tak salah konsep 1malaysia yang korek idea yahudi tu. benda baik dan ada faedah.
banyak perkara/benda kat dunia ni datang dari yahudi, contoh; formula dan teknologi yang ada sekarang.
lagi pun 1israel adalah gagasan penyatuan arab dan yahudi untuk perdamaian di timur tengah. yang membawa kepada perjanjian damai antara yahudi dan allahyarham yaser arafat.
kerana puak ektremis yahudi tak puas hati dengan perdamaian tersebut, mereka berkempen pulak dengan "ISRAEL 4 ALL"(PASS 4 ALL). yang membawa keganasan terhadap palestin.
So, yang guna nickname imalaysia-1israel.kita tau kepala hotak dia ada keganasan tolak perpaduan.

Anonymous said...

salam,
bagi aku tak salah konsep 1malaysia yang korek idea yahudi tu. benda baik dan ada faedah.
banyak perkara/benda kat dunia ni datang dari yahudi, contoh; formula dan teknologi yang ada sekarang.
lagi pun 1israel adalah gagasan penyatuan arab dan yahudi untuk perdamaian di timur tengah. yang membawa kepada perjanjian damai antara yahudi dan allahyarham yaser arafat.
kerana puak ektremis yahudi tak puas hati dengan perdamaian tersebut, mereka berkempen pulak dengan "ISRAEL 4 ALL"(PASS 4 ALL). yang membawa keganasan terhadap palestin.
So, yang guna nickname imalaysia-1israel.kita tau kepala hotak dia ada keganasan tolak perpaduan.

aku benci org bodo said...

woi 1-malaysia-1 israel...

ape la bangang ko ni....ko ni da kena nasi kangkang la dgn geng2 khalid n anuar...cakap kosong je.. lebih ko taubat la..kuarkan fitnah.. YBK dan UiTM da banyak tolong orang2 melayu...kalo ko x suka umno pun,tp jangan la sampai ko nak jahanam kan YBK ni..bodo la ko ni

ex-UiTM student

Zulkarnain said...

Salam,

Apa2 hal pun, sori la gap. aku dah takleh tahan baca 1m-1i ni punye komen bebal.

hoi 1m-1i barua! ko nak samakan Malaysia dengan israel jahanam kenapa hoi setan? memang dasar lahanat ko ni. dah la soalan gap ko tak jawap2 lagi. dasar bangsa tak sedar diri. harap2 ko takyah tunjuk muka ko tu sial. pantang aku orang kaitkan Malaysia ni dengan israel. ko ingat baik2 hoi barua. INGAT!

kingnek said...

1Malaysia 1 Israel, asal kau dengki sangat kat budak anak yatim tu? Apa salah diorang buat kat kau?

Nabi SAW berpesan supaya menjaga anak yatim dengan baik, kau pul setuju anak yatim ditindas.

Lupakan politik, fikir pasal anak yatim tu.

Lagi satu, aku rasa kamu ni sebenarnya penyokong Israel, hati kamu sama hitam macam mereka. Kau samakan orang Melayu Islam Malaysia dengan yahudi.

Kalau kau Muslim, jawab lah nanti di akhirat.

Pas for All said...

1MAL 1ISRAEL,

Serupa macam "Pas for All" "Israel for All",

1 Malaysia-1 Israel said...

GAP kalau tiada kaitan 1 Malaysia dengan 1 Israel kenapa Najib ambil APCO Worldwide sebagai penasihat Najib dan Rosmah?

YBK hutang guna duit rakyat tak macam Khalid.Khalid guna duit poket sendiri.

tamingsari said...

Alamak!Aiseman!Opocut! budak israel sipolan mat arip ni dah makan obat ke belum? Blog ni bukan tempat nak tayang bakat meroyan dan bukan tempat tunjuk bodoh. Malaysia takde hubungan diplomatik dgn negara kau dan kau jgn nak mengada-ngada nak bermanja dgn GAP dan penyokong dia.

Blogni tempat orang2 waras dan yg bersimpati pada anak yatim. Kalau nabi berpesan suruh cari ilmu walau sampai ke negeri cina apasalah pula ketempat lain. Bukan mcm orang yg kau puja tu. Dia ambil duit yahudi untuk tubuhkan kerajaan baru di Malaysia. Si Khalid pakai duit poket sendiri kau kata? Dia pakai duit banklah. Dah pinjam tapi takmau bayar.Dia pakai duit bank bukan tolong anak yatim. Duit bank kira dujit rakyat juga. Bukan duit monyet atau duit unta. Aku pun ada simpan duit kat bank yg dia pinjam. Bank pakai duit aku pinjamkan dia.

Pinjam juta2 pastu taknak bayar. Kena saman lawan pulak. MB kalau banyak hutang macem2 boleh jadi. Kau pun tau tapi oleh sebab satu geng kau tak ungkit. 1 Malaysia macam kita orang. 1 Israel macam kau.

lara_nur said...

mak oiii..kalu macam tu banyak betoi duet si kalid gagap tu ye..bayar hutang cash ke tu guna duit poket sendiri pulak..ish ish ishh...

1mal-1israel,

ko memang hampeh.hujah pun hampeh dah termalu sendiri ngan GAP lagi nak kaber entah apa2.ni mesti dulu mak suruh pegi skolah kau isap gam tepi semak.sebab tu otak kau skang tak berapa betol kan?kan?kau balik israel je laaa...nyemak kat sini buat hapee

1 BALA 1 Anwar OH SI PELENGKAP PERSEPSI said...

mamat 1dap tu dh berjya devert korang kat sini.keh3 i.d. lama dia: najib dansepul 2,2 menipu. Najib Tuya Pembunuh Kejam. Modus Operandi: LEPAS sibala BERJAYA DIASAK SPY BRSUMPAH (mana ada org gila nak bsumpah). PERSEPSI TELAH BERJAYA ditanam pd rakyat. KERJA mamat ni PLAK. THEN tiap kali dia msk.dia akan 'tanam' sesuatu tanpa dsedari.. SAPA ASAK SIBALA TU. BERAPA DIA KASI? BYK BERANI DIa MEMBAYANGKAN BERAPA BYK xxx. asak dgn apa tu.. keh3

mr_man said...

dah laa.. jgn bertengkar pasal benda2 mcm nie... bila kita bertengkar sesama kita nie byk yg kita rugi... kita dok bertengkar org lain senyap senyap ambik untung, jajah kita... majukan diri, majula laa bangsa kita... dan maju laa agama..