IKLAN BERBAYAR

Monday, March 22, 2010

FACE BOOK 'KELAB PENYOKONG GERAKAN ANTI PKR' MAKIN MENINGKAT !

alhamdulillah, sambutan terhadap pelancaran face book 'kelab penyokong gerakan anti pkr' makin meningkat.

tak sampai 40 jam selepas pelancaran, kami menerima rakan-rakan seperjuangan FB berjumlah 585 orang. aku yakin gerakan massa rakyat terbesar ini akan bertambah bilangan nya dari hari sehari.

semalam aku borak dengan rakan bloger aku, banyak benda kami berbincang. ada yang tanya matlamat perjuangan bloger dan ada yang tanya di mana akhiran perjuangan kita ?

aku cakap kat dorang, pada waktu ini islam dan melayu semakin teruk dilanyak. aku yakin kita seluruh rakyat yang sama seperjuangan jugak mengakui perkara yang sama.

pesan aku mudah, aku tak mahu generasi anak cucu kita menyalahkan KITA kerana membiarkan agenda pelacoran politik secara terbuka oleh pakatan diteruskan tanpa KITA halang,tanpa kita lawan !

jadi, motif kita menang pru ke 13 dan martabatkan kembali maruah islam dan melayu. gerakan massa ini perlukan dokongan dan sokongan seluruh masyarakat marhaen, tak kira siapa kamu samada pelajar,pekerja kerajaan atau swata,rakyat pertengahan kesemuanya harus bersama kami menghaposkan pakatan haram once and for all !

ayuh sertai 'kelab penyokong gerakan anti pkr' dalam face book ! kami memerlukan puluhan ribu rakyat bangkit dan balun pakatan !

klik sini untuk join. jadikan diri anda sebahagian daripada sejarah !

4 comments:

Anonymous said...

Salam perjuangan semua dan GAP,

Tahniah kerana telah ada FB tuan GAP.

Sebenarnya ada ramai lagi yang menyokong tuan, cuma tidak dijelmakan dengan menjadi rakan di FB tuan. Sebagai contoh, saya tidak boleh meletakkan tuan sebagai rakan FB sy kerana ingin menjaga hati teman2 yg masih di PKR. Ini adalah kerana mereka masih tidak faham berkaitan dengan sokongan politik dan juga rakan diluar politik. Mereka mencampur adukkan politik dalam kehidupan seharian dan ini sebenarnya mengganggu hubungan kerja atau apa sahaja sekiranya berlainan fahaman politik. Mereka terlalu taksub dengan parti mereka sehinggakan mahu mendengar hanya di belah pihak mereka sahaja.

Terima kasih.

Nik

Anonymous said...

silap. Patut nya "motif kita menangkan umno untuk PRU 13". Sebab korang memang UMNO semua. Tak payah la guna perjuangan Melayu dengan Islam. Naik jelak aku baca.

TokAyah said...

Betul GAP, perjuangan kita ikhlas demi Agama Bangsa dan Negara. Kita akan perbetulkan mana yang tidak betul. Sampai masa pemimpin kerajaan pun kita hentam kalau mereka masih tidur dan lalai. Buat masa ini PR yang terang2 menggangu gugat keselamatan dan kesejahteraan rakyat dan negara kita akan serang habis-habisan.

Anonymous said...

anon 8:38 am.

tulisan kau mcm budak baru berkhatan..

add saja la kalau anak jantan..apa nak difikir hati kawan2 kau..

"mereka mencampur adukkan politik dalam kehidupan seharian" - apakejadah nya tulis mcm ni..skema tahap mangkok