Wednesday, March 10, 2010

PAS : MEMBANGUN BERSAMA RUMAH URUT !


inilah dia contoh perjuangan islam mengikut acuan pas.gambar kat atas aku ambil 2 minggu lepas. aku akan keluarkan sedikit demi sedikit tentang kepesatan dan kemajuan industri maksiat yang sedang di usahakan oleh pakatan haprak di selangor.

ini kisah rumah urut. tengok gambar kat atas tu betul-betul. rumah urut atas dan pejabat ahli majlis shah alam kat bawah. sejoli dalam perjuangan memaksiatkan selangor.

siapa wakil rakyat kat situ ? tak lain si bebal kalid gereja. siapa adun kat situ ? tak lain yakop sapari,exco kerajaan negeri selangor merangkap bekas pejuang hak asasi pembinaan ladang khinzir mega di sepang.

keduanya melayu. sorang pas sorang pkr. aku naik atas ke rumah urut tu. tapi harus kamu ingat aku tak pergi mengurut. itu boleh mendatangkan dosa. aku tanya mamat india yang jaga rumah urut tu , berapa ringgit kena bayar kalau nak massage .

dia cakap full body massage RM38 sejam, kalau nak lama RM60 untuk satu setengah jam. servis baik kata dia. aku tanya lagi, siapa massage..dia kata melayu ada,siam ada dan indon ada.boleh pilih..aku senyum kat dia, aku cakap takpe aku pi amik duit kat maybank..dah 2 minggu dia tunggu aku sampai sekarang aku tak sampai sampai..hahaha..

ini baru permulaan. sudah aku katakan semalam gerakan anti pkr sudah masuk fasa ke 2. ala ala terjah dan menerjah. serangan akan terus dilipat gandakan..matlamat aku satu, selangor kembali balik ke tangan orang melayu.

nantikan satu rakaman xklusif aku di sebuah hotel cap ayam yang semakin banyak bertaburan kat kawasan kalid gereja, ahli parlimen pas yang dijamin sorganya oleh nik ajis.nantikan juga rakaman xklusif budak budak melayu laki dan pompuan mabuk mabuk secara terbuka di selangor !

aku tahu ramai orang shah alam dan rakyat selangor baca blog aku. tolong bgtau jiran kamu inilah dia contoh negara islam ala pas yang bakal berlaku jika mereka memerintah malaysia.

mana pergi hudud ? mana pergi propaganda dakwah islamiah dan negara kebajikan pas ? kebajikan kepala hotak kalau rumah urut makin banyak tumbuh melata dan ianya jelas hanya berfungsi sebagai pusat melancapkan air mani saja, tak lebih daripada tu..


umno ....sudah banyak kali aku ulang.kamu mesti bekerjasama dengan gap ! kita boleh tumbangkan mereka !

selangor sudah jadi negeri maksiat...pas for all, maksiat for all,urut for all..

29 comments:

Tamingsari said...

Salam GAP,
Umno masih seperti yg dulu. Tetap pilih bulu. Buat kursus politik dia panggil bloggers tertentu je. Berbulus aku dibuatnya. Biarkan dia pilih bulu, sampai masa bulu dia orang kena cabut.

Baruni Umno ada arah satu bahagian berkursus di somewhere in Pahang. Terpaksa dibatalkan sebab tak ada sambutan dari ahli2 bahagian berkenaan. Dato Shahril Samad kata betul, Umno jangan rasa selesa.

MP dan Adun pembangkang melompat parti tapi ahli2 PR masih stabil.
Di Kelab Sultan Sulaiman malamtu ramai ahli PR hadir. Masih ada sambutan.

I sokong you bro.

Hashim said...

Setuju dengan penulis... PAS membangun bersama rakyat.

Untuk renungan bersama ....cuba klik kat
sini Baca dengan hati yang terbuka.

tin kosong said...

kesian aku tgk kau..nk kutuk sana kutuk sini...apa yg kau dpt?
kepuasan nafsu?kepuasan glamour?

Aspirasi said...

PAS sekarang dah boleh belaka... arak, betina, urut.. semua boleh tok guru boleh!!!

Melayu Berwawasan said...

dulu pas lain sekarang pas for all.ini semuanya nya politik, cakap kat pentas berkobar kobar pasal hadis dan islam.sekarang untuk menjaga kaum lain kenalah tutup mulut sikit.cakap tak serupa bikin.tahulah nanti pru 13 nanti untuk pas.

Anak Melayu Kampung said...

Salam, saudaraku.

Sungguh malang bagi rakyat di Selangor, khususnya di Shah Alam.

Di Kedah tak ada pun rumah urut dan premis-premis maksiat skala itu.

Negeri Kedah rakyatnya Sejahtera.

He, he, he.

Anonymous said...

Salam....

Blog saudara telah dijaja oleh Utusan Malaysia dlm ruangan Cuit Zaini Hassan, Hari ini 10 Mac 2010 di muka surat 12 sbg tanda sokongan atas usaha saudara menghumban PKR dari landasan sesat.

Tahniah sekali lagi kerana memasuki 'maintream' media coverage.

/mfa - Faizal Faxel

aL-MaRBaWi said...

Salam perjuangan GAP.

Jangan-jangan ada juga orang UMNO yang tumpang sekaki di kawasan terlarang itu.. hehehe

kasi terjah GAP!
saya sokong kamu!

Sokong Hashim said...

JGN TAKUT PRU13. pas akan janji: hari ni pas menang, esok semua rumah urut tutup.Hashim pun sokong: yeaaa..

anakwatan said...

tahniah GAP, teruskan niat buruk mu yang kononnya memartabatkan islam tapi sebaliknya umno lah perosak bangsa dan agama, hang boleh kelentong 2-3 kerat orang yang dungu macam hang tapi rakyat sekarang ramai cerdik pandai yang dapat bezakan antara intan dan kaca.yang dok sokong umno la ni semuanya nak habuan dunia.tak payah dok mohong la sebab aku dah lama dok dalam kapai umno dan tau apa kheja buat hampa,busuk dari kepala sampai ekoq.hang ingat mati itu pasti,bersedialan dihadapan ALLAH dengan jawapan yang hang dok fitnah orang yang benar2 berjuang utk islam.

GAP KEMBALI said...

anakwatan

contoh typical jawapan dpd pejongos pas.bila kena balun dia jadikan quran sebagai perisai.

tapi dia buat-buat lupa yang dia sendiri lacurkan islam dan dijadikan alat untuk tembolok politik mereka saja..

takpayah bohong lah..bangsa melayu dah tahu betapa sundalnya pas.

anakwatan said...

woi gap,hang kena banyak mengaji dan mengkaji bukan sekadar nak puaskan hati segelintir manusia dlm kelompok hang.jangan dok bangga la dgn melayu hang tu,melayu yang tak dak akhlah islam macam hang saja yang percaya dakyah karut fitnah hampa tu.memang kami dalam jemaah islam telah dididik dengan tarbiah islam dari kecik,setiap apa perbuatan atau pekerjaan mestilah berpandukan kepada Al Quran dan Sunnah Nabi,apakah ini juga dikatakan mempergunakan agama utk sesuatu perbuatan.hang dan umno sama saja sebab kheja buat hampa tak rujuk pada hukum islam tapi hampa rujuk pada hukum akai logik dan hukum perlembagaan umno,pasai tu orang kata hampa ni bawa islam sesat.sebab pakai hukum akai dan hukum RM...RM.....sapa bagi RM banyak maka orang tu lah yang betoi pada pegangan hampa.sesat dan menyesatkan.

kingnek said...

Sebenarnya, PAS pun ada banyak firaun kecil, seperti Khalid gereja, Husam Musa dan lain2. Dulu PAS lain, berani macam harimau, sekrang macam tikus, sedih aku tengok keadaan PAS jadi gini.

Hudud di mana PAS? Aku masih tunggu lagi nak lihat hudud

Anonymous said...

Pandai pula nak tanya hudud nak laksana bila. Apa pasai tak tanya UMNO bila nak buat.

Toksah ckp nak buat, ckp pun taknak.

"UMNO - Membangun Bersama Tali Barut!"

Hashim Minda Terbuka said...

ala Hashim ni,Hati dia pun trtutup,nak suruh org hati trbuka! pg dah! SEBURUK2 PKR..ZUL Nordin kita sokng dia bukan pasal dia lawyer, benda yg kena dpertahan kena dpertahan.DULU DIHATI AKU ADA JUGAK PRO PAS 20%.Sejak kalimah Allah pun xdpt dbela,prg..takan nak harap kat umno.! diaorang xberape isle pun.Seburuk2 umno pun kita terpaksa angkat juga umno walau ada bau.Hero aku DSAI..Longgar lutut aku bila dia defend kristrinity.Harapan yg ada kat dato harun din je.itupun fatwa dia PAS tak hghlgt kan.HATI Tbuka?

Piiraaah said...

Anakwatan,

Alahai! macamlah Pas ikut quran dan hadith setiap masa. Kelantan apa dah jadi? Banyak perkara yg kickdefella timbulkan tak jawab sampai anak pompuam NA tulis dalam blog. Sampai sliper tok guru pun orang Pas CURI. Kalau ikut islam kenapa tak mintak?
Wakil rakyat Kelantan pakai kereta mewah mana datang duit. Harap gaji berapa sen sangat. Rasuah jugk.

MB dan keluarga nak pi haji mintak kat kontraktor ikut islam kah? Sama dgn Umno jugak. Kalau Haron Din tak sound dah habis kalimah Allah kena gadai kt kristian. Ramai orang kristian ahli DAP tupasal Pas kecut kt DAP.

GAP KEMBALI said...

haha panas orang pas ekk ?!

Melayu Pasir Gudang said...

anak watan hangpa tau tak seburuk-buruk iman orang muslim adalah iman orang yang taksub pada parti PAS macam hang nie.

orang macam hang nie selalu anggap puak-puak hang saja yang benar dan berhak masuk syurga.

"tak payah dok mohong la sebab aku dah lama dok dalam kapai umno dan tau apa kheja buat hampa,busuk dari kepala sampai ekoq".

oooiii anakwatan taik kucing aku seronok dok baca hang punya statement "dah lama dok dalam kapai umno",
patutlah hangpa di buangkan dalam tong najis oleh UMNO. Hang rupe-rupenye buat taik dalam UMNO dulu. heehee...tak dapat projek cat jalan hang pie cabut masuk PAS, apa punya bangsat anakwatan macam hang nie...

toksah lag dok guna nama anakwatan kalau hang tak tau maknanya.

Melayu Pasir Gudang said...

Tin kosong
kami semua tak pernah dok kutuk sana kutuk sini. Jauh sekali untuk dapat glamor dan sebar fitnah.

Kami gunakan media nie untuk sedarkan orang macam kau yang atas pagar tak de pendirian,orang terlalu hipokrit macam dot.dot.dot.Pemimpin politik yang mulut besar macam dot.dot.dot,Pemimpin PAS yang sesat dan ramai lagi pembaca yang setia bersama kami.usah nak dengkilah okey.

Melayu Pasir Gudang said...

Bro GAP

Pas bukan saja membangun bersama rumah urut, malah PAS juga membangun bersama rumah lacur,rumah arak,rumah judi,rumah berhala dan segala rumah maksiat sebab tok guru sesat dah bagi fatwa, undi PAS masuk syurga, maka pencacai PAS boleh buat apa saja...apa nak heran. tak caya tanyalah Nik najis tu...sementara dia masih hidup.

Anonymous said...

Ramai pulak orang PAS baca blog ni, siap komen lagi. Kalau tak terasa dia orang tak komen punya GAP.

mokhtar, mokhtar, roger and out...

kingnek said...

anonymous yg reply kat aku, sejak bila aku sokong UMNO? Aku sebagai penyokong hukum Islam tanya, bila hudud nak dilaksanakan, kalau Nabi SAW janji mesti jadi, orang PAS ni sensitif benar bila ditanya bila janji nak ditepati.

Tak sedar ke PAS sekarang dah jadi barua DAP dan Anwar agen yahudi termasyor di Malaysia?

Melayu Berwawasan said...

puak puak pas memang tak pandai menilai mana intan berlian.berpolitik pakai otak la.orang cina dan india untuk ambil kesempatan masa ni la untuk membuat macam macam tutuntan sebab melayu sudah berpecah.melayu sesama melayu saling tuduh menuduh antara satu sama lain.pihak sana bertepuk tangan.bagusss.parti dalam umno pun ada yang tak jujur ada jujur.tidak semua?biasanya melayu ni kita buat baik 100 kali pun ambil endah tak endah tapi bila 1 kali buat tak betul sampai bila bila ingat.tak semuanya yang berserban besar dan berkopiah,alim dan pegangan agama yang kuat tapi bila berceramah maki hamun,tuduh menuduh sesama islam.nauzubillah.

joehan said...

hahaha...wahai geng2 pr..suh ketua korng bro anuar b ibrahim (BABI)angkt sumpah laknat dlu..kalo brani la..
surh n.ajis iklaskn ati die berjuang demi agama..bkn demi pangkt..dlu aku tgk iklas je(ms zaman aku xmatang lg)..lps gabung dgn dap n anwar.dh jd lain..tula..slalu sgt lepak dgn anwr n kafir dap..dlu aku ingt lg n.ajis bg fatwa kate haram kerjsm dgn kafir mca n mic..skrng die jilat blk kate2 tu..xmalu ke..
korng xtau ke..dgn dose2 dr mlt kite pon leh msk neraka..kalo solat xiklas/nk menunjuk2..cmpur plak dgn dose mencaci,fitnah,menipu,doakn bala utk org lain(ni slalu anwar/n.ajis/guan eng buat)..so korang rs leh msk syurga ke skong pas..
biar Allah tentukan..bkn n.ajis tentukan..siap wt solt hjt utk kecelakaan org lain/doa pecah perut..ingt Allah nk makbulkn ke doa utk kebrukan org lain..bandingkn n.ajis dgn sifat2 nabi..jauh panggang dr api..muhasabahla dri..

Anonymous said...

ANAKWATAN....


hang ingat hang sume betul ka?tkder satu org pun yang boleh confirm kita mati dalam iman.tak payah la nk belagak hang tu sungguh baik hanya kerana hang sokong pas.mengikut al-quran ke bila mendoakan bala ke atas org islam yang lain?bermusuh sesama islam?mengatakan org islam lain kafir?tolak perpaduan sesama islam?
buat anak watan hang nk ckp boleh..tapi pikir dulu sebelum ckp.kite sama2 islam.lebih baik kite doakan perpaduan islam dari kite berdoa perpecahan sesama islam.

Anonymous said...

hiduppp PASSSS..kita boleh pegi melancap kat rumah urut..takebeerrrr...aahahahahha

Anonymous said...

aku nak cakap satu je la..blog lahanat!!

sampai kiamat la aku takkan pandang perjuangan UMNO bangsat. Mampus la kamu dengan perjuangan melayu bodoh.

Benteng Kental said...

Kah3 komen nampak SANGAT bukan Melayu dan bukan islam...pi balik SINGAPORK la..agen.. Kita akan jaga Melayu walaupun Melayu seberang sana (meka sedarah seislam kami jua).. ko boleh blah.. kah3

PAsberg said...

Tak perlulah parti cap hijau yang

1) Menjual agama & kalimah allah kepada agama lain
2) Menghalakan yang haram dan mengharamkan yang halal ikut citarasa parti
3) Mengalakkan permusuhan sesama ummah
4) Besikap hipokrit, talam dua muka dan "cakap lain buat lain" (anti hak2 melayu tapi MRSM,UiTM bantuan MARA nak jugak)
5) Mempunyai track rekod yang buruk dalam memerintah negeri (kelantan)

Bergebang untuk menegakkan islam di bumi malaysia.Anda tidak layak

Dah cuba Rumah2 urut PASti PuAS dengan arak PASberg?