IKLAN BERBAYAR

Friday, March 26, 2010

VIDEO ANWAR MENGAMOK KAT WARTAWAN !

9 comments:

Syammil said...

awat pak cik ni nak marah plak?rilex la

kingnek said...

marah betul si Cifut, apa salah si reporter tu buat pun aku tak tahu

Melayu Pasir Gudang said...

sebab reporter tu dah kebas habis duit dia masa menfitnah PM, sekarang nie dia dapat tahu reporter tu di bayar untuk tanya soalan macam tu .....akhirnya al-juburi terjerat dengan jerat yang di pasang.Dia tuduh reporter di bayar sebab dia memang bayar reporter untuk semua press statement dia.

Aida said...

Panas...... apa la Pakatan Rakyat nie, bila MP keluar, mereka kata MP dpat duit, Bila repoter tanya, mereka kata reporter dapat duit, Macamana kalau kita ramai-ramai tanya Pakatan Rakyat nie, mesti kita dapat duit...

Anonymous said...

pandai jib spin isu tuya suh dsai jwb..bijak2...ank didk dsai la ktakn,mest jib taw kelmhn dsai...cograt pm rosjibtuya
Naimshah

Anonymous said...

pandai jib spin isu tuya suh dsai jwb..bijak2...ank didk dsai la ktakn,mest jib taw kelmhn dsai...cograt pm rosjibtuya
Naimshah

Anonymous said...

biar sy jelskn .y da reporter must ask dsai...apa kta biarkn pdrm siasat jib tetg kes tuya...if dsai pm bru dia bolh jwb soaln 2...y jib dthn..cz tuya?????if inda pemuda islm spt kita blh terpngaruh degn dakyh barat..sy amat menyesal...bangkitla pemuda islam...islam itu melayu.ttp x semua melayu islam....kebali lah wahai saudara ku...
NAIMSHAH

zaini said...

dia kn pandai putaq belit...last2 dia sendiri kene belit...dia x bole jawab soalan tu sebab tu dia kenekn balik kt reporter tu..

klu aku jd reporter tu...aku tanya...bukan ke hang yg heboh2 nk tukaq kerajaan...nk pi putrajaya...ada sokongan ahli parlimen bn konon...

Anonymous said...

Kepada NAIMSHAH,
aku pernah dengar ceramah anwar & geng-geng drp PKR & PAS yg kuat menyalak bukit..dlm telinga aku ni masih lagi berbunyi NAJIB BUNUH ALTANTUYA..walaupun dah dekat hampir 3 tahun masa berlalu..

so dlm masa 3 tahun ni, PM & Isteri kena fitnah hingga dalam pilihanraya penanti yg lalu, bila PM lalu di antara penyokong BN & PKR, PM di malukan dgn perkataan "MONGOLIA...ALTANTUYA..."oleh puak-puak yg kelabu asap percayakan PM bunuh Altantuya..

Jadi brader, kalau si anwar ni kata suruh tanya Zul Kulim, maka dia sebenarnya dah terjerat.

tengok muka aku dah tau anwar ni putar belit..

brader..sebelum kau masuk politik..kami ni dah masak dgn perangai anwar..bila kau nak sedar?

betul GAP?