Monday, March 22, 2010

VIDEO PANAS WALI SELIPAR ?

klik sini join face book kelab penyokong gerakan anti pkr !

9 comments:

Anonymous said...

tu diaaaa.... kalau tak paham lagi tak tau la.. syabas bro GAP!! dedah lagi kalo ada..

kotaraja

mzbml said...

tak tau nak kata, tapi teruk loni weh, ego besar sangat.

yo yo rap said...

IKLAN JAP. TANGGAL 16. bulan 9. 2008...(LAGU VERSI BARU KEMERDEKAAN) ALyhm. Sudirman.. siapa pandai karang , boleh cepat2 wat. parlemen mesia nak beli nak buat lagu parlemen rasmi punya utk sambut anua balik nanti.. yoyo rap

ManLemang said...

Emmmm kau letaklah apa pun DIA ORANG NI TETAP BENGAP>>>>

YG UNTUNG KAUM LAIN

penjejak awan said...

Alahai ustaz aje rupanya,penyokong dia yang lebih2 bagi gelaran Tok Guru.
Kalau diingat2kan memang Nik Aziz tak pernah berdebat secara terbuka rupa2nya ilmunya taraf ustaz aje.
Kasihan aku juak2 pas orang yang selama disanjung mengalahkan malaikat kadang2 mcm nak jadi maksum dibuatnya Nik Aziz rupa Tok Guru taraf ustaz.

Anonymous said...

Rasulullah s.a.w. adalah jawatan yang dilantik oleh Allah sendiri. Allah sendiri tengok dalam ramai-ramai manusia di muka bumi ini entah berapa ribu juta trillion manusia ni ada seorang di dunia ni namanya Muhammad Bin Abdullah s.a.w.

Beliau telah dilantik menjadi nabi bila umur dia 40 tahun. Waktu dia beranak jadi 40 tahun belum jadi nabi ni dia beranak, bonda dia mak dia Siti Aminah tak tahu anaknya ini akan dilantik menjadi nabi.

Sebagaimana yang disebut minggu lepas, kita menyambut maulid nabi, maulid nabi ni kerja tak sudah. Jangan ingat bila kita sambut maulid nabi ni selesai masalah. Kalau Nabi Muhammad waktu dia beranak tu serupa Muhammad Muhammad lain.

Kat kampung kita ada Muhammad,situ ada Muhammad, ada Mat, orang Melayu Kelantan panggil Mat, Mat anak kita, Mat budak kampung kita dengan Mat Bin Abdullah di Tanah Arab tu waktu dia beranak serupa aja. Yang jadi masalah, yang jadi kita dengan dia peringkat rapat ni setelah 40 tahun kemudian bila beliau jadi nabi dengan turunnya ayat Iqra'

NOTA : sila lawati klip video mengenai perkara di atas di alamat
http://hanifsalleh.blogspot.com/2010/02/tok-guru-oh-tok-guru.html

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

setaraf Ayah pin je..cuma orang india saja panggil sami..org melayu panggil tok guru.

org melayu..bomon pak poi pun dia panggil tok guru.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

jgn Mat King Leater sudah bro anon 11.29.
Mat King kulit ni juga Mat...tapi Mat Kulit punggkok

Anonymous said...

cepatlah datang kiamat kecil untuk al juburi...