IKLAN BERBAYAR

Saturday, March 27, 2010

VIDEO PELANCARAN PERKASA

6 comments:

Anonymous said...

bro GAP, ada ko baca komen2 yg diberi oleh anjing2 keparat kt video tu?

anti agen anti jual negara 16sep said...

YES HANYA MRK YG RACIST SJ DPT DEFENCE MARUAH BANGSANYA, AGAMA DAN NEGARA. HANYA YG PENAKUT AKAN TERUS JADI AGEN NEGARA REPUBLIK..

anti agen anti jual negara 16sep said...

YES HANYA MRK YG RACIST SJ DPT DEFENCE MARUAH BANGSANYA, AGAMA DAN NEGARA. HANYA YG PENAKUT AKAN TERUS JADI AGEN NEGARA REPUBLIK..

Anonymous said...

tahniah Brahim Ali!!!!kau telah berjaya mempergunakan org melayu demi kepentingan politik beliau..cadangan aku, kau cepat2 lah daftarkan PERKASAm ni jd parti politik supaya kau boleh bertanding atas tiket PERKASAm dlm PRU13..jika tidak susah lah kau nanti..nk bertanding atas tiket pa..PAS? oh no!!UMNO? oh..no!! no!! no!!PKR?? he he he..akhirnya kau mati kering tak leh jadi YB..kesian kau wahai Brahim si celaka ali..maka menangis tak berlagu lah si GAP bekas penjilat anwar, parpu kari, det darulehsantoday dan antikj...

antibrahim

Anti Agen Jual Negara 16Sept said...

Ala... Najib ahli parlemen termuda..
sekarang umur dia tak berapa tua tapi
EHEHMM politik dah sangat 'MASAK tua'

anuar tu kira macam budak nakal je...

Masalah PERKASA no problema...sampai masanya settle..


PERKASA will serve for its purpose:

The Racisist NGO for Malay to protect their Agama Bangsa & Negara..!!
{no need tobecome POLITIC.!!..)


Pe.Ke.Re. will serve for its purpose:

To destroy INDEPENDENT BARTER SOSIAL CONTRACT INTO desasster FIGHTING COUNTRY..

MALAY WILL GET ANGRiNESS
CHINESS WILL GET NO BUSINESS
INDIAN WILL GET NO FREEDOM-NESS

MALAYSIAN'S SOSIAL CONTRACT WILL COLLAPSE..
[the pkr will serve for its purpose..thankyou verymuch..]


.

Anonymous said...

orang melayu kate orang melayu sendiri racist....ko g tukar bangsa ko kat dalam ic tuh...