Thursday, March 18, 2010

YOU DONT LIE ! NIK AJIS ULAMAK TEROMPAH !


maaf bro..aku sibuk sangat sekarang...anwar dah tak tau mana nak sorok malu diri bila kena balun dengan zahrin !

ini time zahrin,lepas ni zul pulak balun pas ! pas tu tee beng pulak balun dap !

kes asif master spinner pkr daripada pakistan telah dibongkar dalam parlimen,hasil pembongkaran siapa asif dalam blog !

tungguu ada lagi panas selepas ini ! ahli parlimen BN, mamcamnilah serangan yang rakyat nak ! kamu balun pakatan dalam dewan parlimen !

13 comments:

Anonymous said...

Yahoooooooooooooooooooooooooo!!!!!
Yabedabedooooooooooooooooooooooo!!!!

Tok Pambu said...

Perbuatan Zahrin ini akan menambah kan lagi kekuatan sokongan pengundi bukan melayu terhadap PR.

Zahrin ini kami anggap sebagai wira pembunuh UMNO pada PRU13 akan datang.

Ingat, pengundi2 di Sabah dan Sarawak sedang membuat penilaian dan pemerhatian terhadap UMNO dan parti2 komponen nya terutamanya MCA.

Pencacai2 UMNO jangan terlalu gairah dengan tengkah laku ex-pkr ini. Sebenar nya mereka inilah yang akan membunuh BN?UMNO itu sendiri.

kingnek said...

GAP, ini memang bagus. Tapi aku masih tunggu lagi pendedahan terhadap Yang Berhormat dari Shah Alam, Khalid 'Kuil Gereja' Samad.

Aku kalau dalam PAS, paling menyampah si mamat ni sama Husam Musa, puak Erdogan sampah dalam PAS, seperti KJ merupakan sampah dalam UMNO.

Kalau si Khalid ni bole buktikan Nabi SAW membina sebuah gereja atau kuil, aku nak lihat buktinya.

Sebenarnya memang takde bukti pun, pasal Nabi SAW meruntuhkan tempat yang mendewakan Tuhan dan tidak membina gereja.

Jangan bohonglah Khalid, aku setiap kali tengok kau berbual, loya tekak aku dengar.

GAP, Khalid mesti disiasat, harap GAP dapat hantam si manusia liberal Islam ni

ZAHRIN DEIMEN said...

YEEHAAA ANDREE ANDREE... Aku cukup happy..! YEEHAAA.. YEEHAAA...YEEHAAA...(bgmanapun aku dpt rasa jua prasaan anua. aku tetap simpati pdmu...kerna aku bekas aktivis reformis dulu).. tp happy 2 jugak sikit.. masa depan agama dan bangsa sikit2 terbela jua..(pd kwn2 pas aku.. jgn ingat dapat naik, dpt control dap tu..hajat dihati meka lain )

Anonymous said...

Tudia aih.. sekutu rapat sendiri panggil you ULAMAK TEROMPAH?

Bila lagi you akan adakan sembahyang HAJAT? Kasi tuhan turun bala kat mulut dia tu?

Bota

Anonymous said...

mampos ko anwar ,,itu baru sikit ...kecut ko !!!!

Anakbukitgantang said...

ingat lagi satu satunya pendedahan yang buat Anwar marah sangat dari Menteri Luar Negara Anifah Aman pasal "tawaran melompat" tu, .....BN balun juga, tapi tak kuat.....dia bisik kat Hillary Clinton jer

Ko tengok advancenya agen2 mereka said...

GAP ini isu no.1 sekarang now!

Perang Saraf. Pendekatan yang dicadangkan Anwar ada tiga.

1. Rancangan pertama adalah rancangan yang dibuat teratur dan tersusun tetapi di hebahkan. Pengaliran maklumat secara terbuka bertujuan untuk merapatkan saf dan sayap ahli serta sokongan rakyat supaya meyakini perjuangan PKR.

2. Rancangan kedua adalah perang saraf. Kreterianya adalah ia perlu dilaksanakan segera kerana perang psikologi memakan masa yang panjang untuk menyerap dalam minda orang awam.

3. Rancangan ketiga adalah yang tidak terancang atau ad hoc. Ini merupakan taktik untuk memporak peranda pertahanan dengan memaksa media kerajaan tidak dapat menumpukan terhadap isu sebenar. Dengan demikian, jentera kerajaan akan menjadi terlalu sibuk menangani pelbagai isu.

Anti Agen 4 said...

CUBA TENGOK KAT BAWAH video..

TAG:

" ANUAR TIDAK DIBERI PELUANG MENJAWAB TUDUHAN.."

POSTING VIDEO ITU RASA DIDOWNLOAD, DIEDIT, DISEBAR SEMULA DENGAN TAG

BARU "ANUAR TIDAK DIBERI PELUANG.."
siap ada link lagi oo..GAP please becareful..>>

PADAHAL AYAT YG KELUAR DARI ANUAR BUKAN 'PERISAI' TAPI SURUH TARIK SEMULA STATEMENT TERSEBUT...

tengoklah penangan agen2 mereka..
ingat MUSUH KITA IALAH SAHABAT MEREKA.. Kita kena jaga dua tempat
1. musuh dalam negera
2. musuh luar negara..!

cis..

Betapa agen2 perabih duit masuk mesia said...

Lebih 2,000 Orang Asli serah memo kepada PM...

....>>>
Betapa agen2 perabih wang masuk mesia...utk devete PERKASA..

Sungguh clever agen2 ini..

meka susah hati sgt if melayu bersatu... (jika melayu dapat bersatu..usaha mereka akan gagal)


EXPECTED: MOre and more 'agen propaganda to weaken Melayu by this similar way' -->Melayu please elert..

kasim selamat said...

setuju dgn nalapambu..Dlm buku ‘Art Of War’ karya Sun Tsu, kata2 keramat yang menjadi ikutan semua pemimpin dunia ialah “Know the enemy and know yourself and you can fight a hundred battles without defeat” . Zahrain sepertinya sedang menggunakan kaedah ini..tetapi Zahrain juga mungkin terlupa bahawa Sun Tsu juga beri amaran iaitu seorang jeneral yang menang ialah yang dapat mengelak berlakunya peperangan(bila DSAI keluar dewan semasa Zaharin sedang berucap)..Zahrain juga mungkin terlupa perkataan “know yourself” kerana serangan beliau kepada bekas pasukannya sendiri akan memberi impak yang besar kepada kekuatannya..Zahrain sedang berdepan dengan bekas ketuanya yang sudah semestinya mengetahui kelemahannya..kata2 klasik Sun Tsu ialah 'peperangan penuh dgn tipu daya'..DAN kita akn terus mengikuti peperangan ini...

zahrain bukan bertaraf jeneral dlm politik..dia tidak ada apa2 legasi..berbanding dgn anwar yang sudah teruji, penuh pengalaman DAN.. Umno??? adakah hanya melihat sambil bertepuk tangan..

KASIM SELAMAT

Anonymous said...

baru kena tembak sikit dah lari tinggal kan dewan.dasar bangsat punya al juburi...kalau betul apsal nak blah gitu je..bagus2..terus kan hentam anwar.biar 1 malaysia tau saper die..hahaha

Abu Faiq said...

Assalaamu 'alaikum sdra-sdri,

1 Sedangkan di dunia luar sama; di AS, di UK, Mesir, Saudi Arabia, Denmark, Swiss, Australia, Jerman, lndonesia, Lubnan, Palestin, lraq, Pakistan, Holland, Chechya, Bosnia Afghanistan, Uzbekistan, China, bahkan di Rusia [& tak ketinggalan di Malaysia sendiri], & di 40-50 negeri2 umat Muslim & non-lslam lain, umat Muslim kini sedang giat berdiskusi, berseminar, bercakap yg semuanya bergerak mendakwahkan kesatuan umat lslam di bawah satu kekuassan lslam global - Daulah Khilafah - yang menyeru ke arah mengembalikan kehidupan lslam di bawah satu peraturan - SISTEM SYARI'AT TOTAL - malangnya, para polotikus kita di sini masih galak berkelahi di dalam kerangka sistem
Sekular-Demokrasi-Kapitalis, demi melestarikan sistem thaghut-kufur itu. Alangkah ironinya...

2 DAULAH KHILAFAH - lnilah isu yg paling mengoncang & menggerunkan survival tamadun Kriatian-Barat yg telah ketengahkan & diulas oleh antaranya Samuel Huntington dan Fukuyama, yang sangat difahami dengan penuh kekhuatiran oleh Bush & Blair, serta sluruh Eropah kini, i.e The Caliphate - sehingga segala perbincangan tentang kelestarian [kelangsungan] tamadun Kristian-Barat kini sedang terfokus ke arah soal Khilafah ini.

Untuk maklumat lanjut, sila layari mana2 fecebook kendalian Hizbut Tahrir spt Hizbut Tahrir UK, M'sia [www.mykhilafah.com] Indonesia, AS, Pakistan, Australia dsb, yg membincangkan ideologi, politik & hukum-hukum ketatanegaraan lslam.

2 ltulah sistem politik, sistem bernegara dan sistem kehidupan yang telah Allah HAKKAN dan Dia FARDHYKAN ke atas semulia-mulia umat manusia - umat Muhammad SAW - untuk mereka realisasikannya sebagaimana baginda SAW, para Khalifah al-Rasyidun & Khalifah-khalifah lain telah zahirkan sebagai ad-deen [sistem kehidupan] yang rahmat[an] lil 'alamin.

3 Marilah kita bergerak ke arah itu - Daulah Khilafah ala minhajin nubuwwah - dengan berpolitik di atas jalan politiknya Rasulullah SAW, politik yang bersumber drpda wahyu [al-Quran & as-Sunnah], dan bukan politik yang bersumberkan buku catatan peninggalan Lord Reid.

Wallahu a'lam.